ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kaneelstokje is goed met die dingen hoorde ik
hehehe had ik je ff mooi tukquote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik dit soort dingen iedere keer vraag terwijl ik weet dat ik het steeds jammerder vind dat je niet op peners valt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kaneelstokje is goed met die dingen hoorde ik
quote:
ben je mijn wingwoman?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aight is cool bro ik heb je back tockkkk
over het feit dat ik punani's prefereer over peners :$quote:
Rokje valt op vrouwen en daar baal i kvan. Want zij en ik zijn voor elkaar gemaakt.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jaja, hij heeft een hele reputatie opgebouwd;.
quote:
kom naar udowu babby :$quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
over het feit dat ik punani's prefereer over peners :$
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje valt op vrouwen en daar baal i kvan. Want zij en ik zijn voor elkaar gemaakt.
nee, datdurf ik nietquote:
mwah, ik ben wel de dominante ja, maar af en toe kan ik onderdanig zijn ook wel waarderen.. af en toequote:
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.
Gewoon jammer.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Ik vind het jammer dat ik en Kaneel geen goed inschattingsvermogen hebben.
Mwah, ken er vrij veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Ik vind het jammer dat er zo weinig mannen homo of bi zijn.
Dat ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
Ik vind het jammer dat ik en Kaneel geen goed inschattingsvermogen hebben.
Sub is best raar. Maar voor jou zou ik het proberen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, datdurf ik niet
[..]
mwah, ik ben wel de dominante ja, maar af en toe kan ik onderdanig zijn ook wel waarderen.. af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |