Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik kan me nog steeds net zo druk maken over een voetbalwedstrijd als toen ik 9 was.
Nothings changed.
Ik drink honing kruiden wijn. Deze is neueknd lekker.quote:
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.
Was eigenlijk alleen in voetbal geinteresseerd toen ik een jaar of 15 was of zo
Ik ben gewoon echt boos nu.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toen ik 9 was, kon voetbal me niks schelen.
Was eigenlijk alleen in voetbal geinteresseerd toen ik een jaar of 15 was of zo
haal die fles er uit kaneelquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik drink honing kruiden wijn. Deze is neueknd lekker.
Ik had liever dat je de buitenspelval wel begreep en van de dames af zou blijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingen
Ik doe dat soort dingen niet.quote:
ik ook niet maar het geluid is wel fijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er nooit in geinteresseerd geweest. wat dat betreft zal ik wel TE vrouwelijk zijn ofzo. compenseer ik wel met andere dingen
bwehehehequote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had liever dat je de buitenspelval wel begreep en van de dames af zou blijven
Nee op Chelsea.quote:
ik zal m eens proberenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen niet.
Maar het is zooooo lekker, die wijn. Normaal niet zo'n wijnfan, maar deze.
wil jou wel even slaperig makenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet maar het geluid is wel fijn
het maakt slaperig
quote:
oh waarom?quote:
weekje wachten danquote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal m eens proberen
niet? oh
[..]
wil jou wel even slaperig maken![]()
[..]
Nee, glas dat breekt enzulks.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal m eens proberen
niet? oh
[..]
wil jou wel even slaperig maken![]()
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling eh?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, glas dat breekt enzulks.
One guy one jar. Brrrrr.
Het is van Ambrosia.
Dit is zo lekker dat ik er zelfs een gleuf voor zou likken.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling eh?
ik duik z.s.m de winkel/slijterij in
stil jij, mijn libidoquote:Op zondag 20 mei 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is zo lekker dat ik er zelfs een gleuf voor zou likken.
Chelsea speelt lelijk voetbal en al die spelers bedriegen hun vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh waarom?
het is toch eerlijk gegaan?
ik vind die gezichtjes gewoon sneu
maar ik ben heel makkelijk in te palmen
kijk me aan met een traantje in je ogen en ik vergeef je alles en doe alles voor je
(daar maakt mijn lief grondig misbruik van)
Moet je heel veel teruglezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begreep niet helemaal waarom iedereen hem niet mocht.
Heb je mijn libido (met mooie strik) al ontvangen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |