Precies, het kan je toch niks schelenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, verschil is ik ben redelijke emotieloos dus mijn doet het niet zoveel.
Heb jij hete ex-en die op mannen vallen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
vond vanmiddag nog oude voiceclips terug van een soort van semi-ex van me.. damn, echt zo sexy
2, waarvan 1 bezet is en de ander weet ik niet, maar die spoort nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij hete ex-en die op mannen vallen?
aiiiquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Kom net achter dat ik voor maandag nog huiswerk moet maken.
Gelukkig heb je nog een dagquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat plaatje. Net of die vent boos wegvliegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ben nu hier wel ff voor in the mood
Let but sit then.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
2, waarvan 1 bezet is en de ander weet ik niet, maar die spoort niet
Caaaaap.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
beetje wel ehquote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat plaatje. Net of die vent boos wegvliegt.
Ik hou van je.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje wel eh![]()
(mijn spatie doet lastig
)
nog een dan, ik spam gewoon, kan mij t schelen
die ene is echt heel leuk, mja, bezet eh.. nog steeds wel mijn uberchick thoquote:
Wat is een uberchick?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die ene is echt heel leuk, mja, bezet eh.. nog steeds wel mijn uberchick tho
Mijn hele maand is weer goed.quote:
oh lolquote:
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkenderquote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is een uberchick?
[..]
Mijn hele maand is weer goed.
Uberchick klinkt wel smakelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkender
en mooi zo![]()
Yep, maar niet iedereen is zo waar weg wensen toch wel het ergste is wat je kan doen hier online.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, het kan je toch niks schelen
Je hebt gebatst met je beste vriendin? Tik em aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin eigenlijk gewoon, maar uberchick klinkt indrukwekkender
en mooi zo![]()
ja dat zeg ik.. ze is een ex van mequote:Op zondag 20 mei 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt gebatst met je beste vriendin? Tik em aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |