quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk niemand die kaapt, ik was al bang dat ik geen tijd voor een TT had dus ik deed maar niks.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dimens ik heb zin om uit te gaan omg
Ach, steven is er toch niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk niemand die kaapt, ik was al bang dat ik geen tijd voor een TT had dus ik deed maar niks.
Not sure if trolling or very stupidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
What the fuck denk jij wel nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is hier fernandes nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Weet niet, wat is er mis met onsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Wat is er mis met jullie man
Er komt bloed uit de vagina van Spees natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Mis met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jankenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik geloof dat dimens zwanger isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
Dimens en ik zouden vanavond uitgaan in groningen, ik heb vanmiddag tegen hem gezegd dat ik niet meer wou omdat ik blaren op m'n voeten had en dat we een andere keer zouden gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
Ter informatie voor iedereen die hier zeikt tegen DV. Het was niet zeker dat we zouden gaan stappen en vanochtend kreeg ik al een sms dat het waarschijnlijk niet zou doorgaan. Toch ben ik gegaan in de hoop dat we toch zouden gaan stappen. Niet gebeurd, jammer, ik baal, maar meer kan ik er niet van maken.
Geen reden om te snauwen tegen DV.
dank beiden voor de updatequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dimens en ik zouden vanavond uitgaan in groningen, ik heb vanmiddag tegen hem gezegd dat ik niet meer wou omdat ik blaren op m'n voeten had en dat we een andere keer zouden gaan.
Nu maak ik net een grapje dat ik 'ineens' weer uit wou en nu doet iedereen boos en huilie
ach tussen ons gezegd en gezwegen zijn moeder kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.
ga jij uit met je moeder xdxdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadHee de avond liep ze te janken.
Is niet tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadHee de avond liep ze te janken.
Nee, dit is mijn dagboek nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker gaan vragen welk dilemma?
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hebben spees, uft en spouwer nu nog wat te zeggen of wat?
Oh spannend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voeten
Ik heb het eens gedaan en heb er niet van genoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezegd volgens mij, of niet dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hebben spees, uft en spouwer nu nog wat te zeggen of wat?
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het eens gedaan en heb er niet van genoten.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezegd volgens mij, of niet dan.
Fa2 is fattoe betekent grapjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://acronyms.thefreedictionary.com/FA2
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voeten
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, het ging niet zoals het had moeten gaan. Move along.
Diep van binnen haat ik echt kei en keihard.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.
daar ben je een meid voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Diep van binnen haat ik echt kei en keihard.
wij allemaal. haat houdt ons in leven. haat - you got to love itquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.
Weet ik liefjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.
Ghehe, sick fuck.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppen
die fernandes gasten helemaal verbaasdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.
ik heb de hele dag mijn buurmeisje lopen ramptetampen. echt he 1 keer iets dat ik denk profit! en dan mis ik weer out on all these goodiesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vertel, share the newsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgende keer wel in de Randstad of zo en dan weer met een groep.
Fernandes werd dichtgepleurd omdat het constant kankerdit kankerdat was, toen gingen ze rellen in FBquote:
Maar, maar.. Uitgaan in Groningen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgende keer wel in de Randstad of zo en dan weer met een groep.
Oh datquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fernandes werd dichtgepleurd omdat het constant kankerdit kankerdat was, toen gingen ze rellen in FB
was wel leuk om te zien
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
alleen de labielsten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh datDat doen we met udowu ook altijd.
Je mist Kore nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.
Sensatiezoekerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan niet weer even ¤50,- ophoesten om naar Groningen te gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar, maar.. Uitgaan in Groningen..
Ik ben volgend weekend in Rotterdam, als ik snuf lief aan kijk kunnen we wel uit?
Uiteraard, kore blijft m'n fapschatje. Niks beters dan een goede aftrekbeurt op Kore.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mist Kore nietNiets is belangrijker
Haha ja dat moeten we even beter plannen jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan niet weer even ¤50,- ophoesten om naar Groningen te gaan.![]()
En als we dan gaan, dan wel wanneer ik zeker weten een slaapplek heb. Als je pa bijvoorbeeld weer eens niet thuis is.
vertel jquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef hardlopen het volgende:
[..]
Yeah wel ok nu (nachmerries gehad)
Met jou?
Ja dat is goed ja. Wel de Zaterdag toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha ja dat moeten we even beter plannen jaMaar als er weer een dagkaarten actie is, volgens mij nu bij de hema, kan je voor 16 euro de hele dag door NL reizen.. veel goedkoper.
Maar dat van rotterdam, youre in?
Ja. Zal het met snuf overleggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat is goed ja. Wel de Zaterdag toch?
Zoals gewoonlijk kon ik gisternacht niet in slaap vallenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
En dan met Mono stappen. Alleen dan naar een tent waar ze geen lijntje snuif op mijn arm leggen en ze er met hun neus langs gaan.
quote:
Ja hoor, prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kwam je volgend weekend nog eten bij ons?
We kunnen wel ergens een biertje tot ons nemen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
En dan met Mono stappen. Alleen dan naar een tent waar ze geen lijntje snuif op mijn arm leggen en ze er met hun neus langs gaan.
Welke dag komt voor je uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, prima.
[..]
We kunnen wel ergens een biertje tot ons nemen ja.
quote:
Serieus? Fernandes gesloten en zo, best een gedoe hier en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Zijn hier mensen die elkaar in real life kennen?
Je leert hier mensen kennen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Zaterdag. Ik heb vanaf morgen 6 dagen stage non-stop zowat. Weekend vrij. Neef komt langs volgens mij, maar die ging aan de truffels of LSD zei die. Weinig zin in, dus moet nog even kijken hoe of wat.quote:
Zal Snuf wel even vragen dan, ik ga niet zomaar mensen uitnodigen in zijn kamerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zaterdag. Ik heb vanaf morgen 6 dagen stage non-stop zowat. Weekend vrij. Neef komt langs volgens mij, maar die ging aan de truffels of LSD zei die. Weinig zin in, dus moet nog even kijken hoe of wat.
Neen, totaal niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Belofte maakt schuld tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal Snuf wel even vragen dan, ik ga niet zomaar mensen uitnodigen in zijn kamer![]()
Maar tof dat je nog wilt komen eten
ik ken superthomasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
Een stad waar niet van die debielen wonen.
Rotterdamquote:
Nou, vraag Snufquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
DV. Ik moet dan wel op de bank bij Snuf. kunnen slapen. Anders kom ik niet thuis.
Ik moet echt in een stad gaan wonen of zo. Eentje waar 's nachts nog treinen rijden.
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je leert hier mensen kennen ja.
Ik een FOK!ster, ook gestopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
ik ken 1 FOK!er irl, maar hij is gestopt
ik heb bij dat gozertje op de middelbare school gezeten. moest ik hem helpen toen hij in elkaar was geslagen door een meisjequote:
Door het meisje te nemen. Toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb bij dat gozertje op de middelbare school gezeten. moest ik hem helpen toen hij in elkaar was geslagen door een meisje
Nja het BB en Nickelson/Adidas gehalte is hier in Zoetermeer echt heel erg hoog. Daarnaast denken de meeste van die meisjes dat ze alles zijn en als je naar ze kijkt is het al van; "Wat kijk je dan?"quote:
Deze jongen moet wel op FOK! zitten, wie is het?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik moest hem naar de gym fietsen van mijn mentor omdat hij niet meer over straat durfte
larsexpertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze jongen moet wel op FOK! zitten, wie is het?
En hij zit ook nog echt op FOK! Priceless.quote:
Snuf. waar ben je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, vraag SnufIk voel me zo lullig als ik het voor je moet vragen.
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphonequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hij zit ook nog echt op FOK! Priceless.
Applequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphone
Mensen die vandaag geen Bavaria biertour hebben gehadquote:
Wat een faggot, jezus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphone
quote:
quote:
Klinkt goed, waar was dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mensen die vandaag geen Bavaria biertour hebben gehad
Monooquote:
waar kijk jij allemaal naar johquote:
Opie & Anthony.quote:
Zeker. Ik vind het ook altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Monoogauw weer een keertje tc
is episch met jou
omg ik deed dit altijd toen ik 9 was met mijn neefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ik heb zin om een fort te bouwen van mijn bed en kussens.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg ik deed dit altijd toen ik 9 was met mijn neef
De afgelopen 3 maanden zijn snel gegaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het ook altijd wel gezellig
wattequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
here i come deep type flow
jaques gosteau could never get this low ah
quote:
denk dat iedereen dat op kinderleeftijd gedaan heeftquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:
Waarom heb je überhaupt zulke mensen daarop danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die je reacties op Feestboek verwijderen omdat je commentaar hebt op de oneindige klefheid
Ja ik ben hem nu weg aan het flikkeren, die gast is ook een oneindige kneus irlquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt zulke mensen daarop dan
het is dat ik geen fb heb, anders dacht ik dat jij me daar hadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja ik ben hem nu weg aan het flikkeren, die gast is ook een oneindige kneus irlen homo volgens mij.
watquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
het is dat ik geen fb heb, anders dacht ik dat jij me daar had
ja ze is ook boos op mij gquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
uft is wel perfect hoor maar ze is altijd boos op me
a serbian filmquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, jij bent wel van de films toch ?
Nog suggesties voor actie (vrij recentelijk) ?
Zo rolde ik vroeger.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo rolde ik vroeger.
[ afbeelding ]
niet goed wantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Vroeger. Tegenwoordig niet echt meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, jij bent wel van de films toch ?
Nog suggesties voor actie (vrij recentelijk) ?
Dit is wat ik nu wil doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo rolde ik vroeger.
[ afbeelding ]
hangjangpang klinkt als iets wat je bestelt bij de lokale Chineesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Trollscience het volgende:
beach luister jij ook naar muziek of alleen maar naar hangsjangpang
Hm oké. Ik wou nog wel harde film kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vroeger. Tegenwoordig niet echt meer.![]()
Laatste tijd niet echt meer actie films gezien. Weet niet echt dus.
Dit is nog niks hoor gquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
uft is wel perfect hoor maar ze is altijd boos op me
Is een leuke film idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
Mono misschien kan je Mission Impossible Ghost Protocol kijken. Is actie en lijkt wel goed te zijn.
Die heb ik toevallig wel gezienquote:Op zondag 20 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
Mono misschien kan je Mission Impossible Ghost Protocol kijken. Is actie en lijkt wel goed te zijn.
Gewoon gratis nemen. Heb ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen nieuwsgroepen hier. Ga me er toch maar voor aanmelden denk ik.
Wilden we vandaag doen. Maar mijn trein had vertraging en daarom hebben we hem niet kunnen halen.quote:
Ik ook wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Dimens het volgende:
Ik wil wel graag naar Ultra Festival in Miami.
Echt hequote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef Dimens het volgende:
Net een trailer gezien in de bios. Toen had ik echt hard zin om los te gaan.
Ok, zuidplein. Morgen 15:00 sharpquote:
Ik ook. Ik wilde bijna gaan dansen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt heIk kreeg er kippenvel van.
oeh, een bitchfightquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ok, zuidplein. Morgen 15:00 sharp
quote:
SVquote:
Hoi DVquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ok, zuidplein. Morgen 15:00 sharp
Kijk de trailer van Tomorrowland 2011 eens, ik kan die niet vaak genoeg kijkenquote:
Nog gehosseld?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
Dat meisje achter mij had trouwens wel een lief lachje.
Je keek achterom?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
niet goed wantJa dat zei je inddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nog gepenetreerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |