quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk niemand die kaapt, ik was al bang dat ik geen tijd voor een TT had dus ik deed maar niks.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dimens ik heb zin om uit te gaan omg
Ach, steven is er toch niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Eindelijk niemand die kaapt, ik was al bang dat ik geen tijd voor een TT had dus ik deed maar niks.
Not sure if trolling or very stupidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
What the fuck denk jij wel nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is hier fernandes nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Weet niet, wat is er mis met onsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Wat is er mis met jullie man
Er komt bloed uit de vagina van Spees natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Mis met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jankenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |