Ditquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus kanker een eind op. Die gast baalt al en dan ga je dit nog flikken?![]()
What the fuck denk jij wel nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is hier fernandes nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Weet niet, wat is er mis met onsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Wat is er mis met jullie man
Er komt bloed uit de vagina van Spees natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godjezus het was een grapik ben godganze blij dat ik niet meer hoef te lopen vanavond.
Mis met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jankenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom moet jij constant met "kanker" gooien?
Met ons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik geloof dat dimens zwanger isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
Dimens en ik zouden vanavond uitgaan in groningen, ik heb vanmiddag tegen hem gezegd dat ik niet meer wou omdat ik blaren op m'n voeten had en dat we een andere keer zouden gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |