ik geloof dat dimens zwanger isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
Dimens en ik zouden vanavond uitgaan in groningen, ik heb vanmiddag tegen hem gezegd dat ik niet meer wou omdat ik blaren op m'n voeten had en dat we een andere keer zouden gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
EVEN EEN UPDATE OVER WAT ER GEBEURD IS IK WIL DIT KUNNEN VOLGEN DANK
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
Ter informatie voor iedereen die hier zeikt tegen DV. Het was niet zeker dat we zouden gaan stappen en vanochtend kreeg ik al een sms dat het waarschijnlijk niet zou doorgaan. Toch ben ik gegaan in de hoop dat we toch zouden gaan stappen. Niet gebeurd, jammer, ik baal, maar meer kan ik er niet van maken.
Geen reden om te snauwen tegen DV.
dank beiden voor de updatequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dimens en ik zouden vanavond uitgaan in groningen, ik heb vanmiddag tegen hem gezegd dat ik niet meer wou omdat ik blaren op m'n voeten had en dat we een andere keer zouden gaan.
Nu maak ik net een grapje dat ik 'ineens' weer uit wou en nu doet iedereen boos en huilie
ach tussen ons gezegd en gezwegen zijn moeder kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet dat we zo snel mogelijk een andere keer gaan he? Want als je de hele avond met een zeikend wijf naast je uit moest had je er ook niet van genoten.
ga jij uit met je moeder xdxdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadHee de avond liep ze te janken.
Is niet tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Beter voor dimens inderdaad. Ik was ook een keer met iemand uit die te krappe schoen of ietd aanhadHee de avond liep ze te janken.
Nee, dit is mijn dagboek nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker gaan vragen welk dilemma?
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hebben spees, uft en spouwer nu nog wat te zeggen of wat?
Oh spannend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voeten
Ik heb het eens gedaan en heb er niet van genoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezegd volgens mij, of niet dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hebben spees, uft en spouwer nu nog wat te zeggen of wat?
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het eens gedaan en heb er niet van genoten.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezegd volgens mij, of niet dan.
Fa2 is fattoe betekent grapjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://acronyms.thefreedictionary.com/FA2
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die proberen huurmoordenaar te vinden voor jou nu. waait wel weer over. kusje op je voeten
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:05 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, het ging niet zoals het had moeten gaan. Move along.
Diep van binnen haat ik echt kei en keihard.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was dus voor jouw en mijn bestwil. Geen haat ok.
daar ben je een meid voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Diep van binnen haat ik echt kei en keihard.
wij allemaal. haat houdt ons in leven. haat - you got to love itquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.
Weet ik liefjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt hè. Ik had al popcorn in de magnetron gegooid. Beetje jammer dit.
Ghehe, sick fuck.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil mijn popcorn wel in jouw magnetron stoppen
die fernandes gasten helemaal verbaasdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.
ik heb de hele dag mijn buurmeisje lopen ramptetampen. echt he 1 keer iets dat ik denk profit! en dan mis ik weer out on all these goodiesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had je vandaag in KLB/Fernandes moeten zijn, rellen man, boh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |