watquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
het is dat ik geen fb heb, anders dacht ik dat jij me daar had
ja ze is ook boos op mij gquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
uft is wel perfect hoor maar ze is altijd boos op me
a serbian filmquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, jij bent wel van de films toch ?
Nog suggesties voor actie (vrij recentelijk) ?
Zo rolde ik vroeger.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg ik deed dit altijd toen ik 9 was met mijn neef
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo rolde ik vroeger.
[ afbeelding ]
niet goed wantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Vroeger. Tegenwoordig niet echt meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, jij bent wel van de films toch ?
Nog suggesties voor actie (vrij recentelijk) ?
Dit is wat ik nu wil doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo rolde ik vroeger.
[ afbeelding ]
hangjangpang klinkt als iets wat je bestelt bij de lokale Chineesquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Trollscience het volgende:
beach luister jij ook naar muziek of alleen maar naar hangsjangpang
Hm oké. Ik wou nog wel harde film kijken.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vroeger. Tegenwoordig niet echt meer.![]()
Laatste tijd niet echt meer actie films gezien. Weet niet echt dus.
Dit is nog niks hoor gquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
uft is wel perfect hoor maar ze is altijd boos op me
Is een leuke film idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:09 schreef Dimens het volgende:
Mono misschien kan je Mission Impossible Ghost Protocol kijken. Is actie en lijkt wel goed te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |