Nou, vraag Snufquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
DV. Ik moet dan wel op de bank bij Snuf. kunnen slapen. Anders kom ik niet thuis.
Ik moet echt in een stad gaan wonen of zo. Eentje waar 's nachts nog treinen rijden.
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je leert hier mensen kennen ja.
Ik een FOK!ster, ook gestopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:30 schreef wietparkiet het volgende:
ik ken 1 FOK!er irl, maar hij is gestopt
ik heb bij dat gozertje op de middelbare school gezeten. moest ik hem helpen toen hij in elkaar was geslagen door een meisjequote:
Door het meisje te nemen. Toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb bij dat gozertje op de middelbare school gezeten. moest ik hem helpen toen hij in elkaar was geslagen door een meisje
Nja het BB en Nickelson/Adidas gehalte is hier in Zoetermeer echt heel erg hoog. Daarnaast denken de meeste van die meisjes dat ze alles zijn en als je naar ze kijkt is het al van; "Wat kijk je dan?"quote:
Deze jongen moet wel op FOK! zitten, wie is het?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik moest hem naar de gym fietsen van mijn mentor omdat hij niet meer over straat durfte
larsexpertquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze jongen moet wel op FOK! zitten, wie is het?
En hij zit ook nog echt op FOK! Priceless.quote:
Snuf. waar ben je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, vraag SnufIk voel me zo lullig als ik het voor je moet vragen.
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphonequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En hij zit ook nog echt op FOK! Priceless.
Applequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphone
Mensen die vandaag geen Bavaria biertour hebben gehadquote:
Wat een faggot, jezus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kwam hem paar maanden terug nog tegen in de appie, en zaten later ook in de zelfde bus, spelletjes spelen op zijn iphone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |