Zoals gewoonlijk kon ik gisternacht niet in slaap vallenquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
En dan met Mono stappen. Alleen dan naar een tent waar ze geen lijntje snuif op mijn arm leggen en ze er met hun neus langs gaan.
quote:
Ja hoor, prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kwam je volgend weekend nog eten bij ons?
We kunnen wel ergens een biertje tot ons nemen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef Dimens het volgende:
En dan met Mono stappen. Alleen dan naar een tent waar ze geen lijntje snuif op mijn arm leggen en ze er met hun neus langs gaan.
Welke dag komt voor je uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, prima.
[..]
We kunnen wel ergens een biertje tot ons nemen ja.
quote:
Serieus? Fernandes gesloten en zo, best een gedoe hier en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Damn, ik mis altijd de mooie dingen.
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Zijn hier mensen die elkaar in real life kennen?
Je leert hier mensen kennen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Zaterdag. Ik heb vanaf morgen 6 dagen stage non-stop zowat. Weekend vrij. Neef komt langs volgens mij, maar die ging aan de truffels of LSD zei die. Weinig zin in, dus moet nog even kijken hoe of wat.quote:
Zal Snuf wel even vragen dan, ik ga niet zomaar mensen uitnodigen in zijn kamerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zaterdag. Ik heb vanaf morgen 6 dagen stage non-stop zowat. Weekend vrij. Neef komt langs volgens mij, maar die ging aan de truffels of LSD zei die. Weinig zin in, dus moet nog even kijken hoe of wat.
Neen, totaal niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
Belofte maakt schuld tochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal Snuf wel even vragen dan, ik ga niet zomaar mensen uitnodigen in zijn kamer![]()
Maar tof dat je nog wilt komen eten
ik ken superthomasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:26 schreef hardlopen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:31 schreef Dimens het volgende:
Een stad waar niet van die debielen wonen.
Rotterdamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |