Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Ik wist Tu tu tu tuu tuuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Ze heeft haar tekst goed onthouden zeg maar
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef D. het volgende:
Volgens mij mogen de deelnemers geen coke gebruiken
Oh, was ze de tekst kwijt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze zei fuck toen ze haar tekst kwijt was
daar is autotune voor uitgevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet weten hoe zij over 10 jaar klinkt als het nu al zo'n verrotte stem is
Zelfde als bij Shary-Anquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet weten hoe zij over 10 jaar klinkt als het nu al zo'n verrotte stem is
Altijd zo gezellig denk ikquote:
Veel mensen vinden het mooi rauwquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
nog veel en veel erger gok ikquote:
Hij mag en kan dat.quote:
ik nie...quote:
Spijkers.quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ben je niet gewoon eerlijk, Danny?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
He, ze maakt geluiden die ik deze week ook in Diablo III heb gehoord.
lekker makkelijk, 4 akkoordenquote:
Dit is Maroon 5quote:
Alleen kan ie beter in the Sound of Music gaan spelen.quote:
Ja 2 minuten later weet ik dat ook Pinguettequote:
Ik heb niks met Maroon 5, maar dezeeeeeee welquote:
Is dat die gillende kale keukenmeid?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Hij is voor mij iig de beste van de avond. Ja ik weet dat er nog een komt, maar dat is Toni
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die gillende kale keukenmeid?
hopelijk gaat zij niet doorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Hij is voor mij iig de beste van de avond. Ja ik weet dat er nog een komt, maar dat is Toni
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk gaat zij niet door
dan heb ik liever becky
Oh dat zeker welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Toni wel echt oprecht aardig overkomen en zulks. Leuk mens.
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."
Wat een gebitch ineens zeg, het lijkt Team Adam/Team Christina wel.
Zouden ze zijn telefoon hebben afgenomen?quote:
OF hij denkt: jullie hebben commentaar op mijn tweeten, dan zal ik even lekker vervelend gaan doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."
Wat een gebitch ineens zeg, het lijkt Team Adam/Team Christina wel.
Neuh hij was nog aan het tweeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zouden ze zijn telefoon hebben afgenomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Cheryl Cole erbijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Van mij hoeven alleen Tom en Danny te blijven
Gek genoeg vind ik dat ook hoor als persoon. Maar ik vind haar als permormer echt vreselijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Toni wel echt oprecht aardig overkomen en zulks. Leuk mens.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Ik vind het heel vervelend van mezelf dat ik haar automatisch minder irritant vind met een doek om haar hoofd.Ik kan 't niet helpen.
Ik heb hetzelfde. Ik denk steeds dat ze met kaal hoofd optreedt om sympathie op te wekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Ik vind het heel vervelend van mezelf dat ik haar automatisch minder irritant vind met een doek om haar hoofd.Ik kan 't niet helpen.
Ik vind d'r even irritantquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Je kan niet zo tegen glimmende hoofdjes?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
quote:
Volgens mij is het meer een manier om zichzelf te accepteren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik denk steeds dat ze met kaal hoofd optreedt om sympathie op te wekken
Hadden ze die er in de VS bij een talent show niet uit gegooid omdat ze haar niet konden verstaan?quote:
Mij nu ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Dit nummer doet me altijd denken aan Jamai________!
To make you loffffff mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Dat komt niet door de doek. Maar omdat ze dan rustig doet. Kaal gaat ze gelijk rare bekken trekken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Maar in alle tussenfilmpjes heeft ze wel iets op haar hoofd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een manier om zichzelf te accepteren.
Heerlijk accentje heeft zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hadden ze die er in de VS bij een talent show niet uit gegooid omdat ze haar niet konden verstaan?
Ik juist niet. Ze legde het in de voorrondes ook al uit, dat ze liever wordt gezien zoals ze is. Buiten kan ik het me in de kou prima voorstellen dat je een doek/hoed draagt als je geen hoofdhaar hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ik denk steeds dat ze met kaal hoofd optreedt om sympathie op te wekken
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]What the hell, dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nee, niet als het gepaard gaat met een slechte jurk en een overdaad aan make-up en mimiek. En geschreeuw.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan niet zo tegen glimmende hoofdjes?
Mij ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ja, maar ze dacht toch dat door haar kale hoofd haar carriere over was? Ik denk dat ze het tegendeel wil bewijzen voor zichzelf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar in alle tussenfilmpjes heeft ze wel iets op haar hoofd.
Toni Braxton?quote:
Ik heb 'Jesus sorry' gegoogled.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ceeeeeeee, waar komt dat plaatje vandaan? Is dat ergens speciaal van of gewoon zomaar lollers?
Ja misschien. Maar ik erger me aan haar. Zo overdreven. Ik kan er niets aan doen. Niet alleen het kale hoofd, maar de maniertjes ook vooral.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ze dacht toch dat door haar kale hoofd haar carriere over was? Ik denk dat ze het tegendeel wil bewijzen voor zichzelf?
Ja dat heb ik ook wel een beetje hoor. Het Bo Bruce-gevoel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar ik erger me aan haar. Zo overdreven. Ik kan er niets aan doen. Niet alleen het kale hoofd, maar de maniertjes ook vooral.
Als ze playback zou doen was het net een travo-act, zoveel mimiek en gebaartjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar ik erger me aan haar. Zo overdreven. Ik kan er niets aan doen. Niet alleen het kale hoofd, maar de maniertjes ook vooral.
Sport 1.quote:
quote:
ESF? Geen idee.quote:
Ik lees te vaak neger-enquote:
Zonnesteek?quote:
quote:
quote:
hele team Danny, die gaan nu gezamenlijk optredenquote:
Het lijkt alsof je het afgelopen uur hier serieuze brainstormsessies met jezelf over hebt gehouden, met pen en papier en berekeningen.quote:
Dan komt tot m'n navel en lijkt me zo'n brave harry verder, van die op-en-neer sexquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]Nee, ik niet, niet mijn type. Dan (zonder ny) wel
Volgens mij is Danny ook niet zo groot zo te zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan komt tot m'n navel en lijkt me zo'n brave harry verder, van die op-en-neer sex![]()
Dannii Minogue wel.quote:
JAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je het afgelopen uur hier serieuze brainstormsessies met jezelf over hebt gehouden, met pen en papier en berekeningen.
Ff opzoeken, nu ben ik benieuwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is Danny ook niet zo groot zo te zien.
Dit is over de hele wereld een #1 hit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wist niet dat dit lied ook bekend is in UK
Alleen maar een grote hit geweest, meer nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik wist niet dat dit lied ook bekend is in UK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Cee het volgende:
Scherp hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Bo moet maar in dat The Script gaan, Danny faalt.quote:
Huh hij lijkt veel kleiner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Danny. Height. 6' 3" (1.91 m) ...
![]()
![]()
En uit mijn jaartal ook nog
Cranberriesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ik suicidaal zou worden als ik een uur naar een cd van haar moet luisteren
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister_d zei het ook (die heeft geen beeld en riep gelijk: zo! die is slecht!)
Dan is Holly 2,50?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
![]()
Ik had gedacht dat jij meer voor mannelijke mannen zou gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
![]()
Hier zie je het wel een beetje.quote:
Heb je ze in een totaalshot?quote:
Ja inderdaad. Geen idee waarom ik dacht dat hij kleiner zou zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zie je het wel een beetje.
[ afbeelding ]
Veel plezier Ceequote:
Ik kan nu matige grappen maken.quote:
Laatst brulde je nog dat je niet dacht dat ik van glijers zou houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij meer voor mannelijke mannen zou gaan
Voor?quote:
Ik brul nimmerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laatst brulde je nog dat je niet dacht dat ik van glijers zou houdenIk heb een brede smaak
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Daph_ het volgende:
Van twitter krijg ik de volgende signalen:
Max is fit
Danny is de zwakste in team Danny
Gotye huilt
Bo was niet zo best vandaag
Holly has BOOBS
ik wist niet dat het EK al begonnen wasquote:
Maar vind je hem niet mannelijk dan? Omdat hij wat alternatief oogt of iets anders?quote:
Dat land ken ik nietquote:
Iets minder babes kijkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wist niet dat het EK al begonnen was
Hij oogt gayquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vind je hem niet mannelijk dan? Omdat hij wat alternatief oogt of iets anders?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets minder babes kijken
Finale CL
Ohquote:
ik ga er een uurtje tussenuitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef D. het volgende:
Waar zappen we nu heen?
En nee, voetbah is geen optie
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wist niet dat het EK al begonnen was
Voetbalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets minder babes kijken
Finale CL
Dittesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben toch blij dat ik even ben gaan kijken, het waren iets betere optredens dan de laatste weken, vond ik, en het topic was weer gezellig![]()
PING!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:59 schreef D. het volgende:
Damn, er is echt niets op
Maar ff iets binnenhalen dan
Nee 0900-pizza of de PINGquote:
Ik heb vanmiddag 2 afleveringen zitten kijken van Extreme Couponing, geweldigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:59 schreef D. het volgende:
Damn, er is echt niets op
Maar ff iets binnenhalen dan
Ahquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op een film of serie, om te kijken
Oh die ga ik in de gaten houden, wil het wel eens zienquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 afleveringen zitten kijken van Extreme Couponing, geweldigEr was geen Game of Thrones vandaag helaas
Ik ben sinds gisteren door alle American Pickers heenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 2 afleveringen zitten kijken van Extreme Couponing, geweldigEr was geen Game of Thrones vandaag helaas
Ciaoquote:
Ik vind de teams van gister wel leuk, maar over het algemeen zijn de live-shows echt teleurstellendquote:Op zondag 20 mei 2012 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar er is goed beschouwd ook geen bal aan, toch? Ik zou het ook niet kijken als ik het hier in het topic niet zo gezellig vond
quote:'Jessie J dreigt met The Voice te stoppen'
LONDEN - Jessie J lijkt het niet meer zo naar haar zin te hebben bij The Voice. Nu de producers van de show kritiek hebben geleverd op haar outfits, dreigt ze ermee te stoppen.
Foto: Wenn.com
Bekijk video
Dat zegt een bron tegen Now Magazine.
Eerder zouden de makers ook al afkeurend hebben gereageerd op het commentaar dat ze kandidaten gaf. De zangeres heeft de bazen nu gewaarschuwd dat ze de handdoek in de ring gooit, als het zo door blijft gaan.
"Jessie heeft de producers gezegd dat ze haar niet kunnen ontslaan, als ze zelf opstapt. Ze denkt daar serieus over na", vertelt een bron.
"Ze vroegen haar om openhartig te zijn, maar nu pakken ze haar daarop. Ze wordt er doodziek van. Ze praat ook bijna niet meer met de andere coaches."
Volgens de bron zijn de makers ook gefrustreerd over de kledingkeuze van de ster. Ze vinden dat de Price Tag-zangeres er tijdens de show uitziet alsof ze naar de kroeg gaat, in haar jumpsuits en spijkerbroek. Een woordvoerder van The Voice ontkent dat.
Ja dat mag wel een beetje anders ja, meten met 2 matenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, het probleem met het "eerlijke" commentaar van Jessie, is dat ze vooral eerlijk is over de deelnemers van andere teams. Over haar eigen team is ze in halleluja-stemming, terwijl ze het slechtste zooitje ongeregeld heeft
is het hoger dan vorige week?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef NoNickOne het volgende:
Er keken gisteren 5.7 miljoen mensen naar the Voice zonder concurrentie van BGT. Nog even en zelfs de Nederlandse kijkcijfers zijn hoger..
hoiquote:
Je bent nog nooit alleen geweest hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |