Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
quote:
Ik wist Tu tu tu tuu tuuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef Daph_ het volgende:
Ze heeft haar tekst goed onthouden zeg maar
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef D. het volgende:
Volgens mij mogen de deelnemers geen coke gebruiken
Oh, was ze de tekst kwijt?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze zei fuck toen ze haar tekst kwijt was
daar is autotune voor uitgevondenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet weten hoe zij over 10 jaar klinkt als het nu al zo'n verrotte stem is
Zelfde als bij Shary-Anquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet weten hoe zij over 10 jaar klinkt als het nu al zo'n verrotte stem is
Altijd zo gezellig denk ikquote:
Veel mensen vinden het mooi rauwquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:31 schreef MissJ het volgende:
nog veel en veel erger gok ikquote:
Hij mag en kan dat.quote:
ik nie...quote:
Spijkers.quote:
Goeie vraagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ben je niet gewoon eerlijk, Danny?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
He, ze maakt geluiden die ik deze week ook in Diablo III heb gehoord.
lekker makkelijk, 4 akkoordenquote:
Dit is Maroon 5quote:
Alleen kan ie beter in the Sound of Music gaan spelen.quote:
Ja 2 minuten later weet ik dat ook Pinguettequote:
Ik heb niks met Maroon 5, maar dezeeeeeee welquote:
Is dat die gillende kale keukenmeid?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Hij is voor mij iig de beste van de avond. Ja ik weet dat er nog een komt, maar dat is Toni
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die gillende kale keukenmeid?
hopelijk gaat zij niet doorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
Hij is voor mij iig de beste van de avond. Ja ik weet dat er nog een komt, maar dat is Toni
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk gaat zij niet door
dan heb ik liever becky
Oh dat zeker welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind Toni wel echt oprecht aardig overkomen en zulks. Leuk mens.
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."
Wat een gebitch ineens zeg, het lijkt Team Adam/Team Christina wel.
Zouden ze zijn telefoon hebben afgenomen?quote:
OF hij denkt: jullie hebben commentaar op mijn tweeten, dan zal ik even lekker vervelend gaan doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een deal gesloten met de BBC. "I start giving criticism, you will let me tweet."
Wat een gebitch ineens zeg, het lijkt Team Adam/Team Christina wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |