SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Dat zeg je nu. Het was een foutje van ons beiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen seks met vrouwen hebben sorry.
Ze gaat PHB in je drankje doen, wacht maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga geen seks met vrouwen hebben sorry.
Ik maak geen foutjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Het was een foutje van ons beiden.
Ga jij me beschermen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ze gaat PHB in je drankje doen, wacht maar.
Deel je zo vaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee.. Want het zijn hersenscheetjes eigenlijk.
.
quote:
goede zinquote:
Ik vroeg het aan Janquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou ontzettend kwaliteitsvoetbal ja
Ja spannend welquote:
30quote:
absoluutquote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet kunnen op de zaterdag late avond![]()
insgelijks hoorquote:
Hij leeft nog want lag nergens in de bermquote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
René moordenaarvolgens mij heeft Chelsea gewonnen door die moord van jou
![]()
Niet eens geswaffeld ?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij leeft nog wat lag nergens in de berm
quote:
Zeker geen rijbewijs. Daarnaast maken jullie ook vast nooit wat mee. Xoxoxoquote:
ik ben een keer aangereden op de motorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Zeker geen rijbewijs. Daarnaast maken jullie ook vast nooit wat mee. Xoxoxo
Jeetje.quote:
snapppquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje.
Misschien met je er een boek over schrijven.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje.
Misschien met je er een boek over schrijven.
vast gevonden met slechte google queryquote:
Ooww shit ook op Facebook al dat verhaal lees ik... Sinds lange tijd weer eens iets meegemaakt dusquote:Op zondag 20 mei 2012 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Nah...quote:Op zondag 20 mei 2012 00:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww shit ook op Facebook al dat verhaal lees ik... Sinds lange tijd weer eens iets meegemaakt dus
wel super dat je werk hebt gevonden!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah...
Werkzoekend
Ander werk gevonden
NOg eens ander werk gevonden ()
Laatste werkdag oude werk.
Dit nu dus
Valt best mee inderdaad. Geen interessante dingen.
Thank godquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel super dat je werk hebt gevonden!
Laten we samen in bad gaan vechten met onze vleesdolkenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah...
Werkzoekend
Ander werk gevonden
NOg eens ander werk gevonden ()
Laatste werkdag oude werk.
Dit nu dus
Valt best mee inderdaad. Geen interessante dingen.
*kijkt naar rechts.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Laten we samen in bad gaan vechten met onze vleesdolken
morgennacht 2 uur leiden centraal xxooquote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
liefzal ik wel nodig hebben dan
Tja als jij buitenechtelijke kinderen maakt ga ik op zoek naar mn gaykant schatjequote:
waarom dan niet andere vrouwen neukenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tja als jij buitenechtelijke kinderen maakt ga ik op zoek naar mn gaykant schatjegeven en nemen.
precies,quote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom dan niet andere vrouwen neukenweirdo
Jij bent de enige vrouw voor mijquote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom dan niet andere vrouwen neukenweirdo
Gatver nee geen zin om naar screamo te luisteren en metaal op mn pener te voelenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:50 schreef leeell het volgende:
[..]
precies,
zullen we ruilen voor een weekje Jan
2de bewering is onwaarquote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gatver nee geen zin om naar screamo te luisteren en metaal op mn pener te voelen
Ik ook nietquote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef leeell het volgende:
in je eentje drinken, niet iets wat ik zou doen
ik hoor het jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook nietben ook niet in mn eentje geweest
voordeel van niet jaren te hebben gerukt elke (vrije)-dagquote:
Shit ja daar heb je me en in combinatie met iPod op volume maxquote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef leeell het volgende:
[..]
voordeel van niet jaren te hebben gerukt elke (vrije)-dag
2/10quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Shit ja daar heb je me en in combinatie met iPod op volume maxmja zou handig zijn voor die.screamo wel
Oh laat maar. Serieus elke SC lijkt wel een homo sc.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gay sc met even heteromomentje nu sorry
geleerd van de meester niet waarquote:
quote:
kom op Chelsea voetbalde amper, erg jammerquote:Op zondag 20 mei 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was vanavond onpartijdig, dus maakt niet zo veel uit.
Ja best wel.quote:
Ik vond Bayern ook niet altijd even "voetballend" spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom op Chelsea voetbalde amper, erg jammer
Bayern had geloof ik 80% balbezit johquote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel.
[..]
Ik vond Bayern ook niet altijd even "voetballend" spelen.Maar het was wel een dramatische pot qua voetbal. Ik viel nog net niet in slaap.
Balbezit betekent nog niet altijd dat ze de volle 85% continu voetballend/actief spelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Bayern had geloof ik 80% balbezit johen was zon.85 van de 90 minuten op de helft van Chelsea.. volgens mij heb je echt geslapen ja
Jeetje jeetjequote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan die emo.gif gebruikt.![]()
sta er altijd van te kijken.
Ja oké was niet altijd veel soepsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Balbezit betekent nog niet altijd dat ze de volle 85% continu voetballend/actief spelen.Ik heb af en toe echt momenten gehad waarvan ik dacht dat de wedstrijd stil lag.
Ja bohhh vooral met die strafschop van hem. Zo zonde. Hopelijk weet hij met het EK dat beter af te ronden.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja oké was niet altijd veel soepsen robben die.het weer eens in een finale.verneukt
![]()
Oh sorry hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm ok.
JEZUS BLOEMPS JE HOEFT HEUS NORT TE SVHREEIERN
Dat denk ik, zo'n sukkel is het wel. En het was keidruk hier gisteravond. Ik kan alleen niet vinden waar ie zich verstopt heeftquote:
Ik ga zo nog een keer het hele huis doen. En dan moet broertje helpen. Want. Dat moet gewoon.quote:
Huhquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kom wel ff helpen met criminologie dan![]()
![]()
dan zeg ik afquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Plastic_zak het volgende:
in de avond ga ik ragboer misschien nog hosselen
zedelijk?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat ik een misdrijf op beach ga plegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP Dastan jaquote:
hard, hard. moet ik je dan volgen ofzo of hoe werkt daT?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Over mn struggles. Samen met een ander meisje.
Geen idee.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:53 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hard, hard. moet ik je dan volgen ofzo of hoe werkt daT?
Denk het niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee? moet ik dat hebben om die van jou te lezen dan?
okok Ik kijk uit naar je eerste BLogquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
okok Ik kijk uit naar je eerste BLog
je kan ook gaan vloggen. denk dat je best succesvol wordt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:58 schreef Henkie94 het volgende:
Klinksje, zal ik een Wordpress-site voor je fixen? :3
Genoeg gratis meuk. ;3quote:Op maandag 21 mei 2012 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen webhost en wil ook niet betalen voor een link.
quote:
okequote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jonguhh niet zo
[..]
Wutmaar dan nog,
Okann.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben nu aan het kijken op blogger/blogspot, best leuke site ;9 en je kan veel aanpassen alles
Is inderdaad heel makkelijk ja. :3cquote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Is makkelijk voor jou toch anders moet ik je steeds lastigvallen enzo toch?
Ja blogger/blogspot is niet zo moeilijk/ingewikkeld. Alles heel duidelijk alles. :Bquote:
Nee, ongesteld grgr.quote:
ok kusg grrquote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja blogger/blogspot is niet zo moeilijk/ingewikkeld. Alles heel duidelijk alles. :B
[..]
Nee, ongesteld grgr.
goede zaakquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zweet de calorieën eraf in dit zonnetje yayyyy
Oei, dan moet je het niet doen inderdaad. Straks wordt je nog moe enzo, kan je natuurlijk niet hebben!quote:
Geen polygamie. Zo jammer.quote:U mag maar met zijn tweeën aan de voorwaarden hierboven voldoen. Drie of meer mensen kunnen niet allemaal elkaars partner zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |