Dat het Fobo kansloos is, weten we al een tijdje. Alle vrouwelijke users hebben 100 pagina's aan berichtjes van Don Juans die vanuit de zolderkamer met zweterige vingertjes berichtjes typen die geforceerde nonchalance uitstralen.
Toen ik me hier nog druk over maakte confronteerde ik wel eens mannelijke users, die zich op het forum als tough guys voordoen, met hun gedrag. Maar dan was het altijd "Jaa dit is toch niet serieus, ik maak gewoon wat plezier maar in het echt hossel ik gewoon die chicks"
En nu kom ik er achter dat er best veel Fok!ers relaties met elkaar zijn begonnen

Dat is toch sneu? Ga eens naar buiten of de kroeg in mensen! En niet met berichtjes waar teveel over nagedacht is elkaar uiterst onpersoonlijk en geforceerd te gaan versieren.
Zo verliest het liefdesspel zijn gehele spanning en wordt het een veel te laagdrempelige aangelegenheid. Afwijzing hoor erbij, en je hoort hem te knijpen als je een meisje in de kroeg benaderd. Door dit kansloze internetgedoe verliest de liefde zijn charme en wordt Cupido geminacht.
Ik noem verder geen namen en ik verzoek jullie dit ook niet te doen, want dan wordt dit terechte topic gesloten. Laat de daders zich maar eens goed achter de oren krabben en zich bezinnen over het feit dat ze de liefde van al zijn charmes en spanning aan het ontdoen zijn.
Voor Klinkerbotsing geldt dit niet, want zij is een leuk meisje.