quote:Toestand Robin Gibb zeer kritiek
Door: redactie
9-4-12 - 13:03 bron: HLN
Bee Gee Robin Gibb (62) is met een longontsteking in het ziekenhuis opgenomen. Amper een maand geleden werd hij genezen verklaard van darm- en leverkanker. Zijn toestand is heel kritiek, zijn broer Barry (65) is uit Tennessee naar Londen overgevlogen.
'De vrees neemt toe dat het de laatste keer zal zijn dat ze Robin levend zien. Zijn herstel en zijn vastberadenheid waren opmerkelijk, maar het noodlot is weer toegeslagen. De dokters vrezen voor het ergste, maar Robin wil verder strijden', aldus een bron in The Sun.
Bij Robin Gibb, geheelonthouder en veganist, werd in april vorig jaar kanker geconstateerd. Vorige maand liet zijn zoon Robin-John nog weten dat de chemotherapie elk spoor van de ziekte had weggewist.
Integendeel. Ze hebben het juist enorm getroffen. Mensen die hetzelfde overkomt maar dan zonder de rijkdom en succes zijn pas echt te betreuren.quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Maraca het volgende:
Poehdie broers hebben het echt niet getroffen..
Dat is ook een manier om er tegenaan te kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Integendeel. Ze hebben het juist enorm getroffen. Mensen die hetzelfde overkomt maar dan zonder de rijkdom en succes zijn pas echt te betreuren.
Ken je de foto van George Best op zijn sterfbed ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen zag ik foto's van hem op een Engelse site, triest om te zien
Dat waren foto's van een paar maanden geleden (denk ik ) toen hij heel erg mager was, hij begon net weer wat aan te komen en nu dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:56 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen zag ik foto's van hem op een Engelse site, triest om te zien
Nee, die heb ik gelukkig nooit gezien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de foto van George Best op zijn sterfbed ?
Ik weet niet van wanneer die waren, staat er niet bij. Het artikel had zo ongeveer dezelfde strekking als dat wat hierboven staat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:58 schreef trovey het volgende:
Barry zit in Engeland en met zijn vliegangst is het dan duidelijk dat het heel erg is.
[..]
Dat waren foto's van een paar maanden geleden (denk ik ) toen hij heel erg mager was, hij begon net weer wat aan te komen en nu dit.
Ik heb wat recente foto's gezien en alhoewel het altijd al een lat is geweest (lees eng dun) was hij op zijn dunst in november van vorig jaar.....dan is hij echt een velletje om een skelet heen, de recente foto's laten(begin april) een magere getekende man zien maar niet zo als in november. Ze worden niet oud die Gibb-broers, Barry is oudste met 65 (1946) en Robin lijkt nu het onderspit te gaan delven op zijn 62ste (1949).quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gelukkig nooit gezien.
[..]
Ik weet niet van wanneer die waren, staat er niet bij. Het artikel had zo ongeveer dezelfde strekking als dat wat hierboven staat.
Dat hij in feite gestraft wordt voor het succes dat hij en zijn broers hebben gehad. Tenminste, zo leg ik "karmic price" uit.quote:He told The Sun last month: “I sometimes wonder if all the tragedies my family has suffered — like Andy and Maurice dying so young and everything that’s happened to me recently — is a kind of karmic price we are paying for all the fame and fortune we’ve had.”
Heb ik ook gelezen, hij is inderdaad een beetje van het alternatieve en jammer dat hij het zo ziet...ongeluk kan iedereen treffen of je nou geld hebt of niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Het meest trieste wat ik las was onderstaand stukje:
[..]
Dat hij in feite gestraft wordt voor het succes dat hij en zijn broers hebben gehad. Tenminste, zo leg ik "karmic price" uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |