Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef dramatic het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
tf kost dat geld
Of je moet een abo nemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef dramatic het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
tf kost dat geld
Je moet o.a. een eigen voordeur hebben, daarom maak je bij een normale studentenkamer daar geen aanspraak op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:26 schreef Rummikub het volgende:
Moet je geld betalen om je notes in te kunnen zien? Ik snap niet...
Trouwens, huurtoeslag krijg je toch lang niet altijd? Zitten toch voorwaarden aan?
En dat is wel heel relax, want je studio/kamer/appartement ziet er vet uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:28 schreef Etsu het volgende:
Ach, het is voor mij te betalen, laten we het daarop houden.
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:27 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je moet o.a. een eigen voordeur hebben, daarom maak je bij een normale studentenkamer daar geen aanspraak op.
(en verder zijn er geloof ik ook nog eisen wat betreft (maximum)inkomen, maar daar heb je als student zijnde waarschijnlijk geen last van)
<23: ¤366,37.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij sommige kamers wel hoor. Bij die van stadswonen in rdam bijv. Onder de 23 jaar is er wel een max. wat huur betreft, iets van 350 als ik het me goed herinner.
Groningenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:36 schreef Zamorak het volgende:
Ik schrijf me al maanden elke week in voor een zelfstandige woning maar de wachttijden zijn gewoon extreem hoog.
Ruim 100¤ per maandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal niet
Ja, maar dat is Groningen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Groningen
Sinds een maandje geregistreerd en bijna direct raak.
Ik al een aantal maanden maar ga wss toch niet naar rdamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
He daar heb ik me pas voor ingeschreven! Als ik het zo goed bekijk betekend het dat als je huur onder de 366 is, dat je geld krijgt? Wist ik helemaal niet
In Rotterdam verschilt het per gebouw en soort kamer, sommige zijn maar een paar maanden, anderen bijna 2 jaarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is Groningen.In de Randstad is dat echt wel even anders, kan je uitgaan van dik een jaar
Ja, in de duurdere van rond de 600¤ kan je zo intrekken omdat vrij weinig mensen dat rond hun 18e kunnen betalen. Dan wordt het een ander verhaal inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:43 schreef Rummikub het volgende:
[..]
In Rotterdam verschilt het per gebouw en soort kamer, sommige zijn maar een paar maanden, anderen bijna 2 jaar
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, een 'student' die elke avond weer lekker bij mams aan tafel schuift en niet naar een borrel kan 'omdat er vandaag je lievelingskipkerrie op 't menu staat die mams speciaaaal voor jou gemaakt heeft' en meer van dat soort ongein.
Dan niet neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:09 schreef Rezania het volgende:
Maar even serieus, als je maar 10km van de universiteit woont heeft het dan nut om op kamers te gaan?
Één woord: zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:09 schreef Rezania het volgende:
Maar even serieus, als je maar 10km van de universiteit woont heeft het dan nut om op kamers te gaan?
Helemaal naar Engeland zelfs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baalde al enorm dat ik ook nog 's een keer gezakt ben waardoor ik nog een jaar langer thuis moest blijven wonen. Maar ben binnen 3 maanden van 't begin van m'n studie 't huis uit gerend. En nooit meer terug
Kan natuurlijk ook nog een beurs hosselen.quote:
Ik wil per se naar Leiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef Ayca het volgende:
Andere uni gaan dan.
Ik ga expres niet naar A'dam zodat ik op kamers kan.
Ik vind UvA echt zo'n kutsfeer hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef Ayca het volgende:
Andere uni gaan dan.
Ik ga expres niet naar A'dam zodat ik op kamers kan.
Elektromagnetisme is juist een van de eenvoudigste hoofdstukken. In tegenstelling tot optica en lenzen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef meneer_valk het volgende:
Elektromagnetisme. Zo jammer dit, want de rest van natuurkunde is doodsimpel.
Licht is ook makkelijk, gewoon een paar formules en constructielijnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Elektromagnetisme is juist een van de eenvoudigste hoofdstukken. In tegenstelling tot optica en lenzen.
Inductie/wisselstromen is een apart hoofdstuk. Je houdt nog over: magnetische velden, veldlijnen, elektrische velden, elektrische kracht, versnellen/vertragen in elektrisch veld, (elektro)magneten, spoelsterkte, lorentzkracht, etc.quote:
Duitsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:23 schreef Renn het volgende:
Duits is ook een ellendig vak toruwens. Die teksten
Je kan het natuurlijk ook gewoon allemaal even hard ownen.quote:
omdat je 2 allelen hebt voor dat gen per persoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:29 schreef Apostrof het volgende:
Iemand met Biologie die kan uitleggen waarom uit 2010-I vraag 33 het 207 mensen zijn (antwoord B) in plaats van 414 (antwoord C) ?
Bedankt, was er net zelf ook achter gekomen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef lamp272 het volgende:
[..]
omdat je 2 allelen hebt voor dat gen per persoon.
414/2 = 207
Latijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Mijn Latijn boeken liggen nog steeds voor me. Maar ik doe niks
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Bedankt, was er net zelf ook achter gekomen!
hahaha ik ga gewoon alle begripsvragen doornemen eerst. want opzich ken je alle hoofdlijnen alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Ja haiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga er niet meer echt voor leren.. We hebben alle hoofdstukken voort een keer of twee, drie moeten leren, dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef lamp272 het volgende:
[..]
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..
Goed voor je algemene ontwikkeling enzo.quote:
Jammer dat dat voorwoord maar 2 pagina's in mijn boek isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai
Vanochtend niks kunnen doen vanwege de stress, nu niet omdat ik hyper ben.
Kan dat voorwoord inmiddels wel dromen
Jij vindt het nou ook niet echt het meest plezierige vak toch?quote:
jaa wij dus ook en als je die opgave maakt blijkt dat je bijna niets nodig hebt van die theoriequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer echt voor leren.. We hebben alle hoofdstukken voort een keer of twee, drie moeten leren, dat zit wel goed.
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens Biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef lamp272 het volgende:
[..]
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..
Neuh dat zeker niet, maar op zich zie ik ook wel de andere positievere kanten ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt het nou ook niet echt het meest plezierige vak toch?
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op de je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.
Ik snap nu ook vraag 34 niet, waarom B ipv C?
ik zal even kijken (:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens Biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.
Ik snap nu ook vraag 34 niet, waarom B ipv C?
Dan kan je beter gewoon even alle vertalingen doorlezen (en niet met het Latijn erbij zorgvuldig bestuderen, maar gewoon lezen). Ik heb nog wel een linkje met de officiële vertalingen volgens mijn lesmethode als je wiltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef SummerSunshine het volgende:
Mijn probleem is eigenlijk dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik ga niet alle teksten uit men hoofd leren, dat deed ik vroeger en leverde me niet veel meer op. En ivm andere vakken is dat wss ook niet zo slim. =\
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Neuh dat zeker niet, maar op zich zie ik ook wel de andere positievere kanten ervan
Goede vraag. Uitgever Eisema geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed voor je algemene ontwikkeling enzo.
[..]
Jammer dat dat voorwoord maar 2 pagina's in mijn boek isWelke methode gebruiken jullie?
Mwah wij hebben zoveel stencils van mijn leraar gekregen haha. Arm ding heeft zen hele zomervakantie gezeten stencils voor ons te maken e.d. met dingen die hem handig lekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon even alle vertalingen doorlezen (en niet met het Latijn erbij zorgvuldig bestuderen, maar gewoon lezen). Ik heb nog wel een linkje met de officiële vertalingen volgens mijn lesmethode als je wilt
Je kan er veel levenservaring uit opmaken!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?
Mijne niet haha. Maar nu werkt het gewoon mee xD Ook als ik mallotig doe op het liedje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Rezania het volgende:
Mijn haar zit altijd perfect, zelfs als het kut zit. Maar ik ben dan ook een jongen.
Romeinen waren grote sloeries. Zo dat is eruitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?
Oh, wij hebben van Hermaion. Maar dat maakt niet zo veel uit, want de lesstof is toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goede vraag. Uitgever Eisema geloof ik.
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen ik wil feesten. M'n haar zit gewoon perfect zonder er iets aan te doen Ö
Over tig jaar geleden ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je kan er veel levenservaring uit opmaken!Zelfde met geschiedenis eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Romeinen waren grote sloeries. Zo dat is eruit
Ja klopt.. Stom trouwens dat er meerdere boeken zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oh, wij hebben van Hermaion. Maar dat maakt niet zo veel uit, want de lesstof is toch hetzelfde.
wat heb je aan driekwart van de vakken waar je later niks meer mee zal doenquote:
nee hoor haha. Ik leer wel. Maar ik heb even pauze dus ik dacht even energie loslatenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hè
Eens. En toegegeven, het staat toch wel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Zamorak het volgende:
Latijn is trouwens ook makkelijk als je een woord ziet waarvan je niet weet wat het betekent. Vaak kan je uit het Latijn afleiden wat het dan zou moeten betekenen.
hahahaha wordt je schizo man. tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:38 schreef Apostrof het volgende:
Is er nou helemaal niemand met Grieks hier? Zit er steeds over na te denken een centraal Grieks topic te maken maar volgens mij is dat dan heel eenzaam
Iets met wolven en een prins toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nou ik weet lekker wel hoe Rome gesticht is. Tss
Een punt, je hebt er één.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef leeell het volgende:
[..]
wat heb je aan driekwart van de vakken waar je later niks meer mee zal doen
Ik ben meestal juist heel gestresst rond tentamens. Maar ikweet niet dit keer gewoon niet =\ en dat vergroot m'n angst voor falen weer xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hè
Bij ons doen er twee Grieks, eentje had ik op een gegeven moment zo ver dat hij eens op FOK! ging kijken (je wilt niet weten wat ik er voor in ruil zou doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:38 schreef Apostrof het volgende:
Is er nou helemaal niemand met Grieks hier? Zit er steeds over na te denken een centraal Grieks topic te maken maar volgens mij is dat dan heel eenzaam
De legende is dat een wolf de tweeling ROmulus en Remus vindt maar het Latijnse woord voor wolf betekent tevens 'hoer'. Dus een of andere hoer heeft ze gewoon gevonden, man xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met wolven en een prins toch?
[..]
Een punt, je hebt er één.
Zo, weten we dat ook weer.quote:Volgens archeologen is Rome ontstaan in een viertal stappen.
-In de 10e eeuw v.Chr. kwamen er enkele kleine nederzettingen van Latijnen op de Palatijn en op de Esquilijn, twee van de zeven heuvels van Rome in de landstreek van Lathium in Italië.
-In de 8e eeuw v.Chr. kwamen er nieuwe nederzettingen op de Palatinus, Esquilinus en op de Caelius. Het bondgenootschap Roma Quadrata werd opgericht tussen de twee nederzettingen op de Palatijn. Zo werden die twee nederzettingen sterker op militair vlak. Er kwam ook een omwalling rond de Palatijn, de eerste omwalling.
-De derde stap vond plaats in de 6e eeuw v.Chr., toen kwamen er nog meer nederzettingen op die drie heuvels en vielen de Etrusken binnen. Ze veroverden Rome dat toen nog bestond uit enkele nederzettingen. Ze verenigden die nederzettingen op de drie heuvels tot een stad.Ze legden het moerassige dal aan de voet van de Palatinus droog, zodat dit de functie van forum kreeg. Op de Capitolunusheuvel bouwden de Etrusken een burcht.
-In de laatste fase, tijdens de 4e eeuw v.Chr., breidde de stad verder uit tot de vier andere heuvels waar geen nederzettingen waren. Rome kreeg de omvang van een stad doordat de zeven nederzettingen met een muur verbonden werden, en een echte stad gingen vormen. Sindsdien groeide Rome in relatief korte tijd uit tot de machtigste stad van de Oudheid.
Mja, ik had t/m de 3e Grieks dus ken dat alfabet nu ook wel. En nu ben ik verder gegaan met Latijn dus ik pluk de vruchten van beide talenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Hè! Uit Grieks kan je ook woorden afleiden en je kan een heel nieuw alfabet ja!
Wtf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
De legende is dat een wolf de tweeling ROmulus en Remus vindt maar het Latijnse woord voor wolf betekent tevens 'hoer'. Dus een of andere hoer heeft ze gewoon gevonden, man xD
Een alfabet dat ze alleen in een failliet land gebruikenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Dat is van m'n twee jaar Grieks wel blijven hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
quote:Romulus en Remus zijn fictieve planeten uit de serie Star trek. Deze tweelingwerelden bevinden zich in het Beta-kwadrant.
De planeten zijn dubbelplaneten hetgeen betekent dat de planeten om elkaar heen draaien. De planeet Remus heeft een dusdanige wenteling dat aan één zijde van de planeet altijd de zon schijnt (wenteling vergelijkbaar aan de wenteling van de maan ten opzichte van de aarde. De maan is voor ons altijd maar aan één kant te zien.). Hierdoor is de temperatuur aan die belichte zijde zeer hoog.
Op Romulus woont een ras dat zich Romulans noemt en Remus is de thuiswereld van de Remans.
De Remans leven aan de schaduwzijde van Remus en hebben zich daar helemaal aan aangepast. Ze verdragen dan ook weinig licht. De Romulans komen niet van oorsprong van Romulus, maar hebben zich hier gevestigd nadat ze de thuiswereld van de Vulcans hadden verlaten. Romulus is de basis van het Romulaanse Rijk.
De planeet Remus bevat veel dilithiummijnen. Deze mijnen worden ook als een soort strafkamp gebruikt door de Romulans.
Dat alfabet weet ik ook zonder Grieks hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Koningshuizen ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Zamorak het volgende:
Zit ook vol met incest trouwens, die geschiedenis.
Alle koningshuizen komen uit hetzelfde kwakje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Zamorak het volgende:
ja jonge je weet niet hoevaak wij met Latijn helemaal stuk gingen van het lachenquote:
Tanaquil: de oma die ook de schoonmoeder isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Zamorak het volgende:
hahahah ja die stamboom is geweldig xDquote:
Nja, ze was getrouwd met Collatinus. Ze is verder niet een afstamming van een bekend iemandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:47 schreef Rummikub het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Lucretia familie was van die andere tak, weer wat geleerd
Oh dat scheelt, dan was het tenminste geen incestueuze verkrachting.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nja, ze was getrouwd met Collatinus. Ze is verder niet een afstamming van een bekend iemand
helaas niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, dan was het tenminste geen incestueuze verkrachting.
R=weerstand, meer weet ik niet meer van natuurkundequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even uitleggen? Ik ben al die symbolen vergeten.
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Binas 16 Fquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet staatsexamenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.
Ja, zo ver kwam ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
R=weerstand, meer weet ik niet meer van natuurkunde
Ik moet het wel weten voor het college-examen. En ik wist het vorig jaar ook gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.
Vriend heeft mijn binas geleend.quote:
http://www.rwi-natuurkund(...)en%20-%205H%205V.pdfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo ver kwam ik ook nog wel.
[..]
Ik moet het wel weten voor het college-examen. En ik wist het vorig jaar ook gewoon.
[..]
Vriend heeft mijn binas geleend.
Ah, even kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://www.rwi-natuurkund(...)en%20-%205H%205V.pdf
+- component = comparator ( laat alleen stroom door als aan voorwaarde wordt voldaan )quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat ze er naar vragen is klein hoor en zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Nutkicker22 het volgende:
Blij dat ik geen systeemborden meer hoef te doen
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Fox. het volgende:
[..]
+- component = comparator ( laat alleen stroom door als aan voorwaarde wordt voldaan )
1 component = invertor ( denk 1 / x, zet dus een 0 om in een 1 en omgekeerd )
M component = geheugencel, laat constant een waarde door tot een reset volgt )
Relais component = magnetische schakelaar
Weet niet of ik het allemaal goed heb dus verbeter maar indien nodig.
Ik zou gewoon 'Zie Binas' neerzetten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef Nutkicker22 het volgende:
http://www.schoolsamenvat(...)inclusief-compex.pdf
Samenvatting van Natuurkunde
hehe, als je weet hoe je met een binas moet omgaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 'Zie Binas' neerzetten.
Begin met tabel 35.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
hehe, als je weet hoe je met een binas moet omgaan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef Rummikub het volgende:
Rezania, ik zat al een paar minuten naar jouw UI te kijken, en ik vraag me ook af of hij een geluid bij die bewegingen maakt. Ik denk het wel want zijn mond gaat open en dicht, maar wat is het?
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.quote:
Minstens een zes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.
Open vragen zijn meestal niet meer dan 2 punten waard en tekenvragen zijn er maar twee of drie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet in
Gaan alsnog pak 'm beet twintig punten bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Open vragen zijn meestal niet meer dan 2 punten waard en tekenvragen zijn er maar twee of drie.
Meestal is natuurkunde rond de 75, dus je kan makkelijk een zes halen met alleen berekenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaan alsnog pak 'm beet twintig punten bij elkaar.
Scheikunde is echt abracadabra.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef Rezania het volgende:
Biologie is voornamelijk begrijpend lezen, scheikunde is veel tekenen.
jammer dat ik scheikunde niet weg kan toverenquote:
Oortelefoons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef Rezania het volgende:
Gelijk stil.Mijn CX250 is trouwens overleden.
Ik zie het. Is ook niet echt duur, misschien koop ik ze wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Sennheiser uiteraard.
Meestal na een jaar, maar ik kauw er dan ook op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zie het. Is ook niet echt duur, misschien koop ik ze wel.Maar de draden zien er wel heel dun uit, gaat dat niet snel kapot?
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal na een jaar, maar ik kauw er dan ook op.En ik stop het ook altijd zo in mijn zak, trek er aan, etc.
Nope.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?
http://tweakers.net/pricewatch/278370quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nope.Wordt waarschijnlijk Apple zelf.
Als Wiskunde A'er lukken mij niet "leidt de formule af" vragen ook nooit. Ik zie Natuurkunde niet als even lekker puzzelen oid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet in
46 euro? Ik had mijne voor 30quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/278370
46 euro
Dealextreme heeft vast een goedkoop alternatief.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?
Geef eens een voorbeeld? Ben nog niet zo'n vraag tegengekomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Als Wiskunde A'er lukken mij niet "leidt de formule af" vragen ook nooit. Ik zie Natuurkunde niet als even lekker puzzelen oid.
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/278370
46 euro
Dat wel, maar vergeleken met die van 25¤ die ook van Sennheiser was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.
Die was zeker zonder afstandsbediening?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat wel, maar vergeleken met die van 25¤ die ook van Sennheiser was.
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die was zeker zonder afstandsbediening?
Het is hetzelfde als die volumeregelaar, maar dan met een extra knopje om een nummer te skippen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Logisch dat die dan veel goedkoper was.
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:27 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Precies dezelfde? Kan ik ze niet van jou overkopenals je toch geen iPhone meer hebt
kutquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neemijne heeft iemand anders al genakt haha
Tja, Apple.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als die volumeregelaar, maar dan met een extra knopje om een nummer te skippen.En dat voor 21 euro meer.
Sennheiser zelf is al duur, maar omdat het ook nog eens specifiek voor een iPhone is is het helemaal duur.quote:
Dat is een geldrovende combinatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sennheiser zelf is al duur, maar omdat het ook nog eens specifiek voor een iPhone is is het helemaal duur.
Vroeg ik me dus ook af D: Mijn lerares heeft maar t/m 2009 examens gekopieerd en uitgedeeld. dus daar kon ik niks uit halenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:59 schreef Rummikub het volgende:
In hoeverre is WisA 1,2 te vergelijken met WiA van nu? Gewoon hetzelfde hopelijk?
Hahahahhaaaaaquote:
Nooit in Eindhoven geweest zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahahhaaaaa
zo dan hoef je mij niet te verwachten
nopequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nooit in Eindhoven geweest zeker?
Centraal is subjectief.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:01 schreef Zamorak het volgende:
noh, het moet wel centraal zijn. Utrecht ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je gratis OV hebt kom je overalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nopemaar ik ga ook gewoon niet helemaal naar brabant
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Centraal is subjectief.
Als het hele grut hier van onder de rivieren komt, is een volksverhuizing naar Utrecht een beetje overbodig.
Dus, zitten hier nog Friezen, Groningers of Drenten?
OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haal je nog wel overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef Rummikub het volgende:
Brabanders hebben hier het grootste aan deel hoor nietdatikkom
die heb ik dus nog niet xD als ik em eenmaal heb ga ik lekker heel NL door xD Hadden we hier al gepland. Dagje brabant? Sure wat doen? Niks xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je gratis OV hebt kom je overal
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Centraal is subjectief.
Als het hele grut hier van onder de rivieren komt, is een volksverhuizing naar Utrecht een beetje overbodig.
Dus, zitten hier nog Friezen, Groningers of Drenten?
Heb je de uitslag van eerste ronde decentrale selectie al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en voor de 17 jarigen (ik dus vorig jaar) pas 1 oktober. 5 weken lang kaartjes moeten kopen, 20 euro per dag :/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef Rummikub het volgende:
Wanneer gaat ons studentenreisproduct uberhaupt in, per 1 september zeker?
Precies, moet je echt van genieten de komende paar jaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
die heb ik dus nog niet xD als ik em eenmaal heb ga ik lekker heel NL door xD Hadden we hier al gepland. Dagje brabant? Sure wat doen? Niks xD
eeeecchttt?! wth!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, en voor de 17 jarigen (ik dus vorig jaar) pas 1 oktober. 5 weken lang kaartjes moeten kopen, 20 euro per dag :/
Dat is best wel baas, een EXA-meet... Maar pas als iedereen OV heeft. Hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef Rummikub het volgende:
Wanneer gaat ons studentenreisproduct uberhaupt in, per 1 september zeker?
wat is dat nou voor een gezeik! Stelletje huftersquote:
Jazeker, ik ben doorrrquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Heb je de uitslag van eerste ronde decentrale selectie al?
Als je 17 bent krijgen je ouders nog kinderbijslag, en dat gaat per kwartaal ofzo, dus dat gaat t/m september. Daardoor kreeg ik nog geen stufi, maar pas in oktober, en OV is gekoppeld aan stufi :/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een gezeik! Stelletje hufters
Nice, gefeliciteerd! Wat houdt de tweede ronde in?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben doorrrNu nog 200 over, iets meer dan 165 door.. Het komt aardig dichtbij nu
owh w8 s voor 17jarigen.. w8 ik ben al 18 xD dus voor mij gewoon meteen of krijg ik dezelfde verrukte regeling?quote:
Nee jij krijgt gewoon vanaf 1 september stufi en OVquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh w8 s voor 17jarigen.. w8 ik ben al 18 xD dus voor mij gewoon meteen of krijg ik dezelfde verrukte regeling?
hell yeaahh!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee jij krijgt gewoon vanaf 1 september stufi en OV
Jup, heb ik dus ook last vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je 17 bent krijgen je ouders nog kinderbijslag, en dat gaat per kwartaal ofzo, dus dat gaat t/m september. Daardoor kreeg ik nog geen stufi, maar pas in oktober, en OV is gekoppeld aan stufi :/
hahahaha dats ook best zielig. wanneer wordt collegegeld afgeschreven? xD zeker meteen de eerste weekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:11 schreef emzor1994 het volgende:
Stufi krijg je trouwens elke maand pas de 23e of 24e geloof ik. Even dat jullie niet in paniek raken dat op 1 september nog geen stufi is bijgeschreven
Weet ik eigenlijk niet, gaat via mijn ouders. Maar zou me niet verbazenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha dats ook best zielig. wanneer wordt collegegeld afgeschreven? xD zeker meteen de eerste week
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben doorrrNu nog 200 over, iets meer dan 165 door.. Het komt aardig dichtbij nu
Hetzelfde als de tegemoetkoming scholieren dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:11 schreef emzor1994 het volgende:
Stufi krijg je trouwens elke maand pas de 23e of 24e geloof ik. Even dat jullie niet in paniek raken dat op 1 september nog geen stufi is bijgeschreven
Thanks! We hebben op de selectiedag ook een essay geschreven, die wordt nu nagekeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd! Wat houdt de tweede ronde in?
Heb ik nooit gehad, dus dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hetzelfde als de tegemoetkoming scholieren dus
Nope, ik krijg het denk ik pas te horen als ik in Egypte zit na de examens, dus het eerste wat ik doe als ik land op Schiphol is email checkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks! We hebben op de selectiedag ook een essay geschreven, die wordt nu nagekeken.
Cijfer meerkeuze telt dan 70% mee, essay 30%.. Had iets meer punten dan nodig voor meerkeuze, dus als ik het essay niet enorm verprutst heb
Bij jou al nieuws?
Geneeskunde studeren! De kans werd zo klein toen m'n gemiddelde naar een 6,9 duikelde, dus durfde niet meer te hopen. En nou kan ik het gewoon bijna aanrakenquote:
Goudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geneeskunde studeren! De kans werd zo klein toen m'n gemiddelde naar een 6,9 duikelde, dus durfde niet meer te hopen. En nou kan ik het gewoon bijna aanraken
Dat kan ik snappen jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nope, ik krijg het denk ik pas te horen als ik in Egypte zit na de examens, dus het eerste wat ik doe als ik land op Schiphol is email checken
Ik zou ook zelf even kunnen checken als ik in Egypte zit, maar ik wil niet de kans lopen dat het mijn vakantie verpest dus ik kijk het wel als ik terug ben (of op het vliegveld in Egypte als daar de mogelijkheid is).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen jaJe ouders laten checken is geen optie?
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.
Je kiest zelf voor Latijnquote:
Ditquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nooit in Eindhoven geweest zeker?
Een binas hebben vóór vandaagquote:
Kom naar eindhoovuhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen ik wil feesten. M'n haar zit gewoon perfect zonder er iets aan te doen Ö
Dat vak is nog enger dan duits iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ben voornamelijk bang voor biologie en scheikunde. Lange teksten en dan heb je inzicht nodig om de vragen te maken
Kloptquote:
En je bent weer helemaal bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef dramatic het volgende:
ben ik ook weer
[..]
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooi
[..]
Je kiest zelf voor Latijn
[..]
Dit
[..]
[..]
Een binas hebben vóór vandaag
[..]
Kom naar eindhoovuh
[..]
Dat vak is nog enger dan duits idd
[..]
Klopt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef dramatic het volgende:
ben ik ook weer
[..]
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooi
[..]
Je kiest zelf voor Latijn
[..]
Dit
[..]
[..]
Een binas hebben vóór vandaag
[..]
Kom naar eindhoovuh
[..]
Dat vak is nog enger dan duits idd
[..]
Klopt
Jezus man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
een gesealde gevonden tussen de boeken van de 4e
Beter dan dat je dat boek moet kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
een gesealde gevonden tussen de boeken van de 4e
Wauw wat knapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik zou ook zelf even kunnen checken als ik in Egypte zit, maar ik wil niet de kans lopen dat het mijn vakantie verpest dus ik kijk het wel als ik terug ben (of op het vliegveld in Egypte als daar de mogelijkheid is).
Ik zou het ook liever nu weten. Als ik nu zou weten dat ik niet door zou zijn zou ik volle bak in de boeken duiken maar nu kan ik dat gewoon niet opbrengen. Als ik op vakantie hoor dat ik niet door ben dan kan ik (bijna) niets meer aan mijn gemiddelde doen dus dan is het extra zuur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauw wat knapIk heb dat geduld dus echt niet
die kwaliteitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook mijn UI veranderd, maar wat het nu is...
Een A op een badge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook mijn UI veranderd, maar wat het nu is...
Zuur ja, dan ben je zo ontzettend overgeleverd aan Het Lot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:23 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever nu weten. Als ik nu zou weten dat ik niet door zou zijn zou ik volle bak in de boeken duiken maar nu kan ik dat gewoon niet opbrengen. Als ik op vakantie hoor dat ik niet door ben dan kan ik (bijna) niets meer aan mijn gemiddelde doen dus dan is het extra zuur.
Dus doe je een A op een badge? Niet meer inspiratie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:24 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Maar dat poppetje maakte mij helemaal gek.
Nee, niet dat die van jou een superkwaliteit heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus doe je een A op een badge? Niet meer inspiratie?
Ik zei niks over de kwaliteit lieve schat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:27 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Nee, niet dat die van jou een superkwaliteit heeft.
kom je ook meeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo lang, misschien over een tijdje
'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zei niks over de kwaliteit lieve schat.
Brabant.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:27 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waar en wanneer is het? volgend schooljaar pas toch? misschien wel ja.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef FokNederland het volgende:
[..]
'
Sorry hoor. Ik vind die van jou ook niet leuk.
Willemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:28 schreef dramatic het volgende:
Trouwens, Ik ben W.
Rest van de naam is nog niet geraden
dat weet je niet in dit topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is iig een vrouw, daar moet je toch blij van worden lijkt me.
Niet als ze er zo uitziet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het is iig een vrouw, daar moet je toch blij van worden lijkt me.
Oke, nouja ik hoor het nog welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
Eindhoven zou het moeten zijn maar dan komt Summer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |