R=weerstand, meer weet ik niet meer van natuurkundequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kan dit even uitleggen? Ik ben al die symbolen vergeten.
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
Binas 16 Fquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet staatsexamenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.
Ja, zo ver kwam ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Rummikub het volgende:
[..]
R=weerstand, meer weet ik niet meer van natuurkunde
Ik moet het wel weten voor het college-examen. En ik wist het vorig jaar ook gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Apostrof het volgende:
[..]
2009 hè? Hoeven we niet te kennen voor het examen, zo'n systeembord maken.
Vriend heeft mijn binas geleend.quote:
http://www.rwi-natuurkund(...)en%20-%205H%205V.pdfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, zo ver kwam ik ook nog wel.
[..]
Ik moet het wel weten voor het college-examen. En ik wist het vorig jaar ook gewoon.
[..]
Vriend heeft mijn binas geleend.
Ah, even kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://www.rwi-natuurkund(...)en%20-%205H%205V.pdf
+- component = comparator ( laat alleen stroom door als aan voorwaarde wordt voldaan )quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
De kans dat ze er naar vragen is klein hoor en zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Nutkicker22 het volgende:
Blij dat ik geen systeemborden meer hoef te doen
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Fox. het volgende:
[..]
+- component = comparator ( laat alleen stroom door als aan voorwaarde wordt voldaan )
1 component = invertor ( denk 1 / x, zet dus een 0 om in een 1 en omgekeerd )
M component = geheugencel, laat constant een waarde door tot een reset volgt )
Relais component = magnetische schakelaar
Weet niet of ik het allemaal goed heb dus verbeter maar indien nodig.
Ik zou gewoon 'Zie Binas' neerzetten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef Nutkicker22 het volgende:
http://www.schoolsamenvat(...)inclusief-compex.pdf
Samenvatting van Natuurkunde
hehe, als je weet hoe je met een binas moet omgaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 'Zie Binas' neerzetten.
Begin met tabel 35.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
hehe, als je weet hoe je met een binas moet omgaan
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef Rummikub het volgende:
Rezania, ik zat al een paar minuten naar jouw UI te kijken, en ik vraag me ook af of hij een geluid bij die bewegingen maakt. Ik denk het wel want zijn mond gaat open en dicht, maar wat is het?
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.quote:
Minstens een zes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
precies. Natuurkunde examen: je vult wat getalletjes in de formule, je krijgt een antwoord en je bent geslaagd voor natuurkunde.
Open vragen zijn meestal niet meer dan 2 punten waard en tekenvragen zijn er maar twee of drie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |