Geef eens een voorbeeld? Ben nog niet zo'n vraag tegengekomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Als Wiskunde A'er lukken mij niet "leidt de formule af" vragen ook nooit. Ik zie Natuurkunde niet als even lekker puzzelen oid.
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/278370
46 euro
Dat wel, maar vergeleken met die van 25¤ die ook van Sennheiser was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.
Die was zeker zonder afstandsbediening?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dat wel, maar vergeleken met die van 25¤ die ook van Sennheiser was.
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Die was zeker zonder afstandsbediening?
Het is hetzelfde als die volumeregelaar, maar dan met een extra knopje om een nummer te skippen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Logisch dat die dan veel goedkoper was.
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:27 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Precies dezelfde? Kan ik ze niet van jou overkopenals je toch geen iPhone meer hebt
kutquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neemijne heeft iemand anders al genakt haha
Tja, Apple.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als die volumeregelaar, maar dan met een extra knopje om een nummer te skippen.En dat voor 21 euro meer.
Sennheiser zelf is al duur, maar omdat het ook nog eens specifiek voor een iPhone is is het helemaal duur.quote:
Dat is een geldrovende combinatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Sennheiser zelf is al duur, maar omdat het ook nog eens specifiek voor een iPhone is is het helemaal duur.
Vroeg ik me dus ook af D: Mijn lerares heeft maar t/m 2009 examens gekopieerd en uitgedeeld. dus daar kon ik niks uit halenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:59 schreef Rummikub het volgende:
In hoeverre is WisA 1,2 te vergelijken met WiA van nu? Gewoon hetzelfde hopelijk?
Hahahahhaaaaaquote:
Nooit in Eindhoven geweest zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hahahahhaaaaa
zo dan hoef je mij niet te verwachten
nopequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nooit in Eindhoven geweest zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |