Helemaal naar Engeland zelfs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik baalde al enorm dat ik ook nog 's een keer gezakt ben waardoor ik nog een jaar langer thuis moest blijven wonen. Maar ben binnen 3 maanden van 't begin van m'n studie 't huis uit gerend. En nooit meer terug
Kan natuurlijk ook nog een beurs hosselen.quote:
Ik wil per se naar Leiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef Ayca het volgende:
Andere uni gaan dan.
Ik ga expres niet naar A'dam zodat ik op kamers kan.
Ik vind UvA echt zo'n kutsfeer hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:18 schreef Ayca het volgende:
Andere uni gaan dan.
Ik ga expres niet naar A'dam zodat ik op kamers kan.
Elektromagnetisme is juist een van de eenvoudigste hoofdstukken. In tegenstelling tot optica en lenzen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:28 schreef meneer_valk het volgende:
Elektromagnetisme. Zo jammer dit, want de rest van natuurkunde is doodsimpel.
Licht is ook makkelijk, gewoon een paar formules en constructielijnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Elektromagnetisme is juist een van de eenvoudigste hoofdstukken. In tegenstelling tot optica en lenzen.
Inductie/wisselstromen is een apart hoofdstuk. Je houdt nog over: magnetische velden, veldlijnen, elektrische velden, elektrische kracht, versnellen/vertragen in elektrisch veld, (elektro)magneten, spoelsterkte, lorentzkracht, etc.quote:
Duitsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:23 schreef Renn het volgende:
Duits is ook een ellendig vak toruwens. Die teksten
omdat je 2 allelen hebt voor dat gen per persoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:29 schreef Apostrof het volgende:
Iemand met Biologie die kan uitleggen waarom uit 2010-I vraag 33 het 207 mensen zijn (antwoord B) in plaats van 414 (antwoord C) ?
Bedankt, was er net zelf ook achter gekomen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef lamp272 het volgende:
[..]
omdat je 2 allelen hebt voor dat gen per persoon.
414/2 = 207
Latijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Mijn Latijn boeken liggen nog steeds voor me. Maar ik doe niks
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Bedankt, was er net zelf ook achter gekomen!
hahaha ik ga gewoon alle begripsvragen doornemen eerst. want opzich ken je alle hoofdlijnen alquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Ja haiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef Zamorak het volgende:
Ik ga er niet meer echt voor leren.. We hebben alle hoofdstukken voort een keer of twee, drie moeten leren, dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef lamp272 het volgende:
[..]
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..
Goed voor je algemene ontwikkeling enzo.quote:
Jammer dat dat voorwoord maar 2 pagina's in mijn boek isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hai
Vanochtend niks kunnen doen vanwege de stress, nu niet omdat ik hyper ben.
Kan dat voorwoord inmiddels wel dromen
jaa wij dus ook en als je die opgave maakt blijkt dat je bijna niets nodig hebt van die theoriequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer echt voor leren.. We hebben alle hoofdstukken voort een keer of twee, drie moeten leren, dat zit wel goed.
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens Biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:32 schreef lamp272 het volgende:
[..]
heb jij van bio echt theorie geleerd? ik namelijk helemaal niets en weet niet of het handig is om nog te doen..
Neuh dat zeker niet, maar op zich zie ik ook wel de andere positievere kanten ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij vindt het nou ook niet echt het meest plezierige vak toch?
Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op de je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.
Ik snap nu ook vraag 34 niet, waarom B ipv C?
ik zal even kijken (:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het heeft nauwelijks echt zin omdat de examens Biologie blijkbaar het nodig vinden om je Biologie te testen op je binas opzoekvaardigheden, begrijpend lezen, statistiek en logisch nadenken.
Ik snap nu ook vraag 34 niet, waarom B ipv C?
Dan kan je beter gewoon even alle vertalingen doorlezen (en niet met het Latijn erbij zorgvuldig bestuderen, maar gewoon lezen). Ik heb nog wel een linkje met de officiële vertalingen volgens mijn lesmethode als je wiltquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef SummerSunshine het volgende:
Mijn probleem is eigenlijk dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik ga niet alle teksten uit men hoofd leren, dat deed ik vroeger en leverde me niet veel meer op. En ivm andere vakken is dat wss ook niet zo slim. =\
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Neuh dat zeker niet, maar op zich zie ik ook wel de andere positievere kanten ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |