Goede vraag. Uitgever Eisema geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Goed voor je algemene ontwikkeling enzo.
[..]
Jammer dat dat voorwoord maar 2 pagina's in mijn boek isWelke methode gebruiken jullie?
Mwah wij hebben zoveel stencils van mijn leraar gekregen haha. Arm ding heeft zen hele zomervakantie gezeten stencils voor ons te maken e.d. met dingen die hem handig lekenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon even alle vertalingen doorlezen (en niet met het Latijn erbij zorgvuldig bestuderen, maar gewoon lezen). Ik heb nog wel een linkje met de officiële vertalingen volgens mijn lesmethode als je wilt
Je kan er veel levenservaring uit opmaken!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?
Mijne niet haha. Maar nu werkt het gewoon mee xD Ook als ik mallotig doe op het liedje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef #ANONIEM het volgende:
Mijn haar zit altijd perfect, zelfs als het kut zit. Maar ik ben dan ook een jongen.
Romeinen waren grote sloeries. Zo dat is eruitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Goed voor de algemene ontwikkeling zei je, hoe dan?
Oh, wij hebben van Hermaion. Maar dat maakt niet zo veel uit, want de lesstof is toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goede vraag. Uitgever Eisema geloof ik.
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hèquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen ik wil feesten. M'n haar zit gewoon perfect zonder er iets aan te doen Ö
Over tig jaar geleden ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je kan er veel levenservaring uit opmaken!Zelfde met geschiedenis eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Romeinen waren grote sloeries. Zo dat is eruit
Ja klopt.. Stom trouwens dat er meerdere boeken zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oh, wij hebben van Hermaion. Maar dat maakt niet zo veel uit, want de lesstof is toch hetzelfde.
wat heb je aan driekwart van de vakken waar je later niks meer mee zal doenquote:
nee hoor haha. Ik leer wel. Maar ik heb even pauze dus ik dacht even energie loslatenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hè
Eens. En toegegeven, het staat toch wel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Zamorak het volgende:
Latijn is trouwens ook makkelijk als je een woord ziet waarvan je niet weet wat het betekent. Vaak kan je uit het Latijn afleiden wat het dan zou moeten betekenen.
hahahaha wordt je schizo man. tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:38 schreef Apostrof het volgende:
Is er nou helemaal niemand met Grieks hier? Zit er steeds over na te denken een centraal Grieks topic te maken maar volgens mij is dat dan heel eenzaam
Iets met wolven en een prins toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nou ik weet lekker wel hoe Rome gesticht is. Tss
Een punt, je hebt er één.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef leeell het volgende:
[..]
wat heb je aan driekwart van de vakken waar je later niks meer mee zal doen
Ik ben meestal juist heel gestresst rond tentamens. Maar ikweet niet dit keer gewoon niet =\ en dat vergroot m'n angst voor falen weer xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Examens leren bestaat voor jou echt uit maskers en je haar doen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |