Gaan alsnog pak 'm beet twintig punten bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Open vragen zijn meestal niet meer dan 2 punten waard en tekenvragen zijn er maar twee of drie.
Meestal is natuurkunde rond de 75, dus je kan makkelijk een zes halen met alleen berekenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaan alsnog pak 'm beet twintig punten bij elkaar.
Scheikunde is echt abracadabra.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef #ANONIEM het volgende:
Biologie is voornamelijk begrijpend lezen, scheikunde is veel tekenen.
jammer dat ik scheikunde niet weg kan toverenquote:
Oortelefoons?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef #ANONIEM het volgende:
Gelijk stil.Mijn CX250 is trouwens overleden.
Ik zie het. Is ook niet echt duur, misschien koop ik ze wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Sennheiser uiteraard.
Meestal na een jaar, maar ik kauw er dan ook op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik zie het. Is ook niet echt duur, misschien koop ik ze wel.Maar de draden zien er wel heel dun uit, gaat dat niet snel kapot?
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Meestal na een jaar, maar ik kauw er dan ook op.En ik stop het ook altijd zo in mijn zak, trek er aan, etc.
Nope.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?
http://tweakers.net/pricewatch/278370quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nope.Wordt waarschijnlijk Apple zelf.
Als Wiskunde A'er lukken mij niet "leidt de formule af" vragen ook nooit. Ik zie Natuurkunde niet als even lekker puzzelen oid.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat blijven jullie wel zeggen, maar ik zie toch echt een hoop open vragen, tekenvragen, redeneervragen. Dan is Binas leuk en zo, maar simpel getalletjes invullen zie ik er niet in
46 euro? Ik had mijne voor 30quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/278370
46 euro
Dealextreme heeft vast een goedkoop alternatief.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek eigenlijk ook meer hoofdtelefoons die compatible zijn met een iPhone, zodat je ook nummers kan skippen via dat afstandsbedieninkje.. Enig idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |