Hetzelfde als de tegemoetkoming scholieren dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:11 schreef emzor1994 het volgende:
Stufi krijg je trouwens elke maand pas de 23e of 24e geloof ik. Even dat jullie niet in paniek raken dat op 1 september nog geen stufi is bijgeschreven
Thanks! We hebben op de selectiedag ook een essay geschreven, die wordt nu nagekeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd! Wat houdt de tweede ronde in?
Heb ik nooit gehad, dus dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:12 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hetzelfde als de tegemoetkoming scholieren dus
Nope, ik krijg het denk ik pas te horen als ik in Egypte zit na de examens, dus het eerste wat ik doe als ik land op Schiphol is email checkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks! We hebben op de selectiedag ook een essay geschreven, die wordt nu nagekeken.
Cijfer meerkeuze telt dan 70% mee, essay 30%.. Had iets meer punten dan nodig voor meerkeuze, dus als ik het essay niet enorm verprutst heb
Bij jou al nieuws?
Geneeskunde studeren! De kans werd zo klein toen m'n gemiddelde naar een 6,9 duikelde, dus durfde niet meer te hopen. En nou kan ik het gewoon bijna aanrakenquote:
Goudquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geneeskunde studeren! De kans werd zo klein toen m'n gemiddelde naar een 6,9 duikelde, dus durfde niet meer te hopen. En nou kan ik het gewoon bijna aanraken
Dat kan ik snappen jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nope, ik krijg het denk ik pas te horen als ik in Egypte zit na de examens, dus het eerste wat ik doe als ik land op Schiphol is email checken
Ik zou ook zelf even kunnen checken als ik in Egypte zit, maar ik wil niet de kans lopen dat het mijn vakantie verpest dus ik kijk het wel als ik terug ben (of op het vliegveld in Egypte als daar de mogelijkheid is).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ik snappen jaJe ouders laten checken is geen optie?
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee voor Sennheiser.
Je kiest zelf voor Latijnquote:
Ditquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:03 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nooit in Eindhoven geweest zeker?
Een binas hebben vóór vandaagquote:
Kom naar eindhoovuhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen ik wil feesten. M'n haar zit gewoon perfect zonder er iets aan te doen Ö
Dat vak is nog enger dan duits iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ben voornamelijk bang voor biologie en scheikunde. Lange teksten en dan heb je inzicht nodig om de vragen te maken
Kloptquote:
En je bent weer helemaal bijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef dramatic het volgende:
ben ik ook weer
[..]
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooi
[..]
Je kiest zelf voor Latijn
[..]
Dit
[..]
[..]
Een binas hebben vóór vandaag
[..]
Kom naar eindhoovuh
[..]
Dat vak is nog enger dan duits idd
[..]
Klopt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef dramatic het volgende:
ben ik ook weer
[..]
elke prijs is te hoog voor die overhyped zooi
[..]
Je kiest zelf voor Latijn
[..]
Dit
[..]
[..]
Een binas hebben vóór vandaag
[..]
Kom naar eindhoovuh
[..]
Dat vak is nog enger dan duits idd
[..]
Klopt
Jezus man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
een gesealde gevonden tussen de boeken van de 4e
Beter dan dat je dat boek moet kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
een gesealde gevonden tussen de boeken van de 4e
Wauw wat knapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik zou ook zelf even kunnen checken als ik in Egypte zit, maar ik wil niet de kans lopen dat het mijn vakantie verpest dus ik kijk het wel als ik terug ben (of op het vliegveld in Egypte als daar de mogelijkheid is).
Ik zou het ook liever nu weten. Als ik nu zou weten dat ik niet door zou zijn zou ik volle bak in de boeken duiken maar nu kan ik dat gewoon niet opbrengen. Als ik op vakantie hoor dat ik niet door ben dan kan ik (bijna) niets meer aan mijn gemiddelde doen dus dan is het extra zuur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauw wat knapIk heb dat geduld dus echt niet
die kwaliteitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook mijn UI veranderd, maar wat het nu is...
Een A op een badge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef FokNederland het volgende:
Ik heb trouwens ook mijn UI veranderd, maar wat het nu is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |