quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
Je keuze van je vriendin valt nog mee,
Ik heb helaas een vriend die ooit dit gaat kopen
Het is daadwerkelijk een schande, gelijk een permban eisen!!quote:
Ik denk niet dat dit voor mij bedoeld is en die OP kan ik dacht ik aanpassen dus jou erbij zetten, geef even op wat voor één het is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
@ tarado, je remklauw bestaat uit dat onderdeel wat je wilde bestellen en een houder daarvoor (en natuurlijk de remblokken en slijtageindicator) de houder is slechts een simpel stuk ijzer en zal vast nog wel goed zijn. Het onderdeel wat je wilde bestellen is het werkende onderdeel met de bewegende delen (zuiger en remblokken).
Je laatste post in het vorige topic ging toch echt over het aantal onderdelen van de remklauwen en iets wat je collega daarover zei. Maar goed, het zijn jouw remmen. Als ik jouw was, zou ik hier nog even kijken: http://bmwfans.info/parts/catalog/quote:Op zondag 20 mei 2012 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit voor mij bedoeld is en die OP kan ik dacht ik aanpassen dus jou erbij zetten, geef even op wat voor één het is.
Nee was ik niet en je staat erbijquote:Op zondag 20 mei 2012 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je laatste post in het vorige topic ging toch echt over het aantal onderdelen van de remklauwen en iets wat je collega daarover zei. Maar goed, het zijn jouw remmen. Als ik jouw was, zou ik hier nog even kijken: http://bmwfans.info/parts/catalog/
Daarnaast, ik heb een e36 318tds touring
geen probleem, ik sleutel niet zelf aan mijn auto, laat alles doenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, excuus dan
En bedankt voor het toevoegen
Dat kan natuurlijk ook. Hoop ooit mijzelf dat ook te kunnen veroorloven. Voorlopig doe ik alles zelf, er is weinig tot niets wat ik door een garage laat doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen probleem, ik sleutel niet zelf aan mijn auto, laat alles doen
6 cilinderquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Catch22- het volgende:
Neuj'
heb deze
[ link | afbeelding ]
Hij kan wat blauw lijken, maar hij is Fjordgrau Metallic
Ik dacht 4quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Catch22- het volgende:
Jep, 24 kleppen, 5 versnellingen. Loopt erg mooi.
Niet zo tof als een E28quote:
Ja dat zal het wel worden denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:02 schreef Catch22- het volgende:
brezan? rondje dealers bellen? forums afstruinen? marktplaats?
Nice! Hij lijkt erg op de van mij, maar die van mij is Orientblau metallic..quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Catch22- het volgende:
Neuj'
heb deze
[ link | afbeelding ]
Hij kan wat blauw lijken, maar hij is Fjordgrau Metallic
Gefixt, loopt weer prima.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel worden denk ik.
Automaterialen zaak al gebeld vandaag, die konden het niet leveren.
Dealer gebeld, die konden het morgen niet in huis hebben. Hele unit (incl voorverwarming hoop ik) kost ¤ 134,-
Morgen eerst van Ooyen in Asten maar eens bellen.
heb jij die 518i laatst niet hier op fok gekocht?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Nice! Hij lijkt erg op de van mij, maar die van mij is Orientblau metallic..
Klopt ja, alweer bijna 3 maanden geleden en 5000 km verderquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb jij die 518i laatst niet hier op fok gekocht?
Wat heb je geraakt? Mooi zonde. Ducttape de goede kleur?quote:Op donderdag 24 mei 2012 07:50 schreef xaban06 het volgende:
Sta je dan langs de snelweg...
[ afbeelding ]
Busje met aanhangwagen liet een metalen/ijzeren voorwerp vallen. Ja zit al vast met ducttape, ze waren wel zo relaxt om het voor me te plakken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je geraakt? Mooi zonde. Ducttape de goede kleur?
Ja, persoon en bedrijfsgegevens + handtekening met een korte samenvatting.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef Mikkie het volgende:
Da's klote. Afvallende lading is nooit leuk. Heb je alle gegevens ivm aansprakelijkheid?
Was wel netjes van ze ja, verder geen politie, zou niet weten waarom, moest de politie komen ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Dat scheelt al. Vaak genoeg knakker die doorrijden. Geen pliesie bij geweest hoop ik? Dan wordt 't een dure voor die gasten namelijk.
Omdat het aardig gevaarlijk is als er lading van je kar valt en je daarom een vette boete krijgt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Was wel netjes van ze ja, verder geen politie, zou niet weten waarom, moest de politie komen ?
Wel kut. Je mag in ieder geval blij zijn dat het alleen de bumper is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Busje met aanhangwagen liet een metalen/ijzeren voorwerp vallen. Ja zit al vast met ducttape, ze waren wel zo relaxt om het voor me te plakken.
Toen hebben we nog tegenelkaar op geboden. Ben wel blij dat ik die niet had; deze is een stukje mooier en vlotterquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt ja, alweer bijna 3 maanden geleden en 5000 km verder
Als je graag met de bus rijdt wel natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:09 schreef Rechten_Student het volgende:
Paps heeft 'n BMW-5 series Touring...ECHT n geweldig ding
Vandaag laten taxeren, 1200,-quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat het aardig gevaarlijk is als er lading van je kar valt en je daarom een vette boete krijgt.
Wel zuur van je auto, een nieuwe bumper is aardig prijzig...
Brrr. Wij hebben een klein aanrijdinkje met de 7 gehad, voorscherm wat gedeukt + sierstrip op de voorbumper er af. $2000+quote:
Ik snap 'm niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als je graag met de bus rijdt wel natuurlijk
dat maakt je nog geen minder mens natuurlijkquote:
Leg 'm dan gewoon uit?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat maakt je nog geen minder mens natuurlijk
En jij lacht de auto van mijn vader uit? Lef heb je zeg... Rijden in een tokkie auto en dan een 5 series belachelijk makenquote:• Alicey & SingleCoil, E38 740iL
Je vader is glazenwasser of bezorgt de leesmap?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
En jij lacht de auto van mijn vader uit? Lef heb je zeg... Rijden in een tokkie auto en dan een 5 series belachelijk maken
een 740i is een tokkie auto een 5 serie is van de burgemeester..?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
En jij lacht de auto van mijn vader uit? Lef heb je zeg... Rijden in een tokkie auto en dan een 5 series belachelijk maken
Je moet niet raar opkijken als je binnen nu en een week wakker wordt, vastgebonden in de kofferbak van een auto met je ballen in je mond. Je gaat toch niet zo praten tegen een E38 rijder... dan vraag je eromquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
En jij lacht de auto van mijn vader uit? Lef heb je zeg... Rijden in een tokkie auto en dan een 5 series belachelijk maken
Wel in ieder geval van een beschaafd iemand die andermans auto's die meer dan 10 jaar oud zijn niet uitlacht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
een 740i is een tokkie auto een 5 serie is van de burgemeester..?
Het is een 520d Touring uit 2011, wat nou glazen wasser? Jij hebt een x6?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vader is glazenwasser of bezorgt de leesmap?
Ahhh...Ik snap 't al...Dit topic is er voor de oude BMW's...Waar is het topic voor de nieuwe BMW's dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je moet niet raar opkijken als je binnen nu en een week wakker wordt, vastgebonden in de kofferbak van een auto met je ballen in je mond. Je gaat toch niet zo praten tegen een E38 rijder... dan vraag je erom
Mééh vandaag is de sharknose meeting maar niet echt zin om 250 km te rijden in m'n E23 zonder airco en 1 op 8. Wacht de foto's wel af
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef Fer het volgende:
Nogmaals, kan me dus niet voorstellen dat een zeeschip als een 5 touring nog fatsoenlijk hoekt.
Deze post was van SingleCoil, mensen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vader is glazenwasser of bezorgt de leesmap?
Ja wat is je punt nou? Oude BMW's zijn tokkie auto's?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:53 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Wel in ieder geval van een beschaafd iemand die andermans auto's die meer dan 10 jaar oud zijn niet uitlacht.
[..]
Het is een 520d Touring uit 2011, wat nou glazen wasser? Jij hebt een x6?
[..]
Ahhh...Ik snap 't al...Dit topic is er voor de oude BMW's...Waar is het topic voor de nieuwe BMW's dan?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet jij eens sturen in die auto, dan praat je wel anders! Die auto stuurt messcherp, maar nodigt niet echt uit om te hoeken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:57 schreef Fer het volgende:
Nogmaals, kan me dus niet voorstellen dat een zeeschip als een 5 touring nog fatsoenlijk hoekt.
Hey, is dat de nieuwe mazda?quote:
Uhhh....Hij komt mijn vaders auto afzeiken terwijl zijn auto 20 jaar ouder is ? Ik zei niks hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja wat is je punt nou? Oude BMW's zijn tokkie auto's?
Ik ben pas nieuw op fok, en ik ga niet zeggen dat ik zelf een 5 series heb als mijn vader 'm heeft, of wel dan? Mijn vader heeft hem trouwens meteen gekocht in 1x.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:17 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Moet jij eens sturen in die auto, dan praat je wel anders! Die auto stuurt messcherp, maar nodigt niet echt uit om te hoeken.
@ Rechten_Student
Het is denk ik meer dat jij je kop nooit in dit topic laat en vertelt dat pappie 5 serie gaat kopen. En ja, een 5 serie kun je als glazenwasser hebben, je wilt niet weten hoeveel mensen maar 30% aanbetalen en de rest lenen.
Nieuwe bmw's zijn welkom, alhoewel sommige het daar niet mee eens zijn.
Ik begrijp dat sommige liefhebbers graag van oude BMW's houden, maar als je komt zeiken dat de NIEUWE bmw's voor glazenwassers zijn, dan moet je wel 'n kamper zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Natuurlijk zijn nieuwe BMW's wel welkom maar het is altijd zo dom dat ze dan vinden dat oude BMW's voor kampers, aso's, tokkies en mocro's zijn
Dat dus.quote:
Ik begon niet hoor. Ik vertelde enkel alleen dat mijn vader de auto bezit, niks ergs aan toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 03:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat dus.
Dit is een BMW fan-reeks. Geen Kraak elkaars of vaders BMW af-Reeks, zonder reden ook nog. Gaarne weer een beetje vriendelijk tegen elkander.
Dat was de mijne. Ik heb inmiddels een 520i gekocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt ja, alweer bijna 3 maanden geleden en 5000 km verder
Jazeker, met een m20b20 onder de kap. Dealeronderhouden, 189000km met NAP, drie vorige eigenaren.quote:
Je vader heeft een goede keus gemaakt hoor en is ook een mooie auto, ik heb ook Mercedes gereden, BMW stuurt gewoon directer.quote:Op zondag 27 mei 2012 03:54 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik begon niet hoor. Ik vertelde enkel alleen dat mijn vader de auto bezit, niks ergs aan toch?
Nu weer on-topic;
Mijn vader heeft vroeger een Mercedes gehad, en hij vertelde mij laatst dat de rij-ervaring in een BMW legendarisch is omdat het besturen heel lekker aanvoelt in een BMW.
Ik moest toen wel. Deze 520i heb ik pas sinds vrijdag. Bovendien, deze zescilinder maakt echt een hoop goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom die oude verkopen dan voor een 520i met minder opties, oke je hebt een 6-cilinder maar nog steeds niet spectaculair en die 518i zag er echt netjes uit.
twitter:Ekrismotorsport twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:25:57 Morgen in actie, de nieuwe Safetycar van het Dutch Powerpack; BMW M3 Track Edition, binnenkort meer details! #BMW http://t.co/6wrMOaNQ reageer retweet
Wat een mooi ding Ik vraag mij alleen altijd af waarom die m3's zo duur zijn, ze kosten 2x zoveel als een normale 5-series, hoezo?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:27 schreef Tarado het volgende:twitter:Ekrismotorsport twitterde op zondag 27-05-2012 om 12:25:57 Morgen in actie, de nieuwe Safetycar van het Dutch Powerpack; BMW M3 Track Edition, binnenkort meer details! #BMW http://t.co/6wrMOaNQ reageer retweet
Als het echt warm is, dan werkt zo'n schuifdak sowieso beter dan airco, vind ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:48 schreef Catch22- het volgende:
het is een nichewagen he.
net even getoured. wat hou ik van de e34. echt precies wat ik wil van een auto. wel sportief te rijden, maar bovenal comfortabel. en met het schuifkantelbak is her gemis van de airco te overzien.
Als een schuifdak beter zou zijn dan airco zouden er weinig auto's met airco zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef xaban06 het volgende:
Nou, mijn airco doet het dus niet, blaast wel, alleen niet echt koud ofzo Ik denk lek of gas op ofzo. Heb wel een schuifkanteldak, nou, dat is de eerste 2 minuten leuk, maar daarna houd het wel weer op. Airco boven een dak.
Dat zeg ikquote:Op zondag 27 mei 2012 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als een schuifdak beter zou zijn dan airco zouden er weinig auto's met airco zijn
Waar dan .quote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat is dat toch in dit topic ? Bijna iedereen is aanvallend op elkaar gericht
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat maakt je nog geen minder mens natuurlijk
quote:Op zondag 27 mei 2012 19:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Mankeer je wat ofzo? Niets werkt beter dan airco als het echt warm is. Bovendien rijdt het ook minder lekker als je 140 gaat.
quote:
Dat dus. En het gaat me daarbij toch vooral om gevoel dan om wat een thermometer zegt. Maar het is wel zo dat het op de snelweg natuurlijk niet te doen is.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:04 schreef Anne het volgende:
Voor je gevoel (omdat het dan een beetje waait in de auto) lijkt het misschien beter te werken inderdaad, zo'n schuifdak, maar daadwerkelijk werkt een airco natuurlijk beter.
Noem je dat aanvallend... is gewoon normale praat in een BMW topicquote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Rechten_Student het volgende:
Wat is dat toch in dit topic ? Bijna iedereen is aanvallend op elkaar gericht
Maar de verzekeringsmaatschappij kan toch ook wel een check doen of jij een rijbewijs hebt? Waarom zouden ze de auto verzekeren op jouw naam dan. Of ben je dan geen regelmatige bestuurder? Zij begrijpen ook wel dat je niet een auto voor de lol hebt, ook al mag je niet rijden.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
I know ..
Ja Lang leve nederland..
Je kan een auto op je naam zetten met een uitreksel van het bevolkings register van je gemeente, sterker nog de auto is gewoon verzekerd onder mijn naam..
Er moet natuurlijk niks gebeuren want ze betalen 0,0 uit natuurlijk ..
Beetje met een korreltje zout nemen .quote:Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Catch22- het volgende:
t zijn wel vaak dezelfde met sfeerverpestende opmerkingen.
Dat geloof ik goed. Ik zou ook best een 5 willen. E39 .quote:Op maandag 28 mei 2012 11:31 schreef Catch22- het volgende:
t zijn wel vaak dezelfde met sfeerverpestende opmerkingen.
nu onderweg in de 5 en vriendinlief rijdt. ze is overtuigd dat dit een stuk beter rijdt dan de 3
Waarom zou je die willen dimmen?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Andyy het volgende:
Stadslichten moeten toch gedimd worden als dimlicht aangaan?
Weet iemand of er ook (witte, geen vies blauwwit) H8 LEDs zijn die wel kunnen dimmen? aangezien ik geen gezeik wil met de politie
Nee, DRLs dimmen of gaan uit. Stadslichten niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef Andyy het volgende:
Stadslichten moeten toch gedimd worden als dimlicht aangaan?
Weet iemand of er ook (witte, geen vies blauwwit) H8 LEDs zijn die wel kunnen dimmen? aangezien ik geen gezeik wil met de politie
Ben geen fan van de 1-serie maar als je er inderdaad een neemt dan is een 130i wel heel gruwelijk natuurlijk. Mooi ook het m-pakket, coupe was net wat gruwelijker geweest maar achquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:15 schreef Impry het volgende:
Ik kan me ook melden in dit topic, vanmiddag m'n nieuwe auto opgehaald. Een BMW 130i uit 2006, volledig M uitgevoerd en qua opties zit ook eigenlijk alles er op.
Nog niet heel veel mee gereden natuurlijk, maar de kilometers die ik gemaakt heb waren al top, hangt super aan het gas en een mooi subtiel geluid!
Betere foto's komen later nog wel, nu even snel met de telefoon gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, best goed te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ach 265 pk is ook niet verkeerd toch.
say what?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kan zelfs aardig meekomen met 68 pk
E46 ingeruild maar ga er verder niet op inquote:
nog geen slechte deal idd.. anders had je ze thuis voor de deur staan en moest je er nog mee langs de bandenboerquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
E46 ingeruild maar ga er verder niet op in
M'n broertje heeft trouwens nu 4 michelin primacy's 225 onder z'n E36... uitgelijnd etc. en kan nu weer hoeken. Euromaster 4 halen 3 betalen, alleen was de prijs wel ¤40 hoger per band dan autobandenmarkt dus per saldo kwam je ongeveer op hetzelfde, nog geen slechte deal.
mijn aygo ging best hoor.... (195 uniroyal bandjes)quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef Catch22- het volgende:
In dat soort autos wil ik het niet eens hebben over "rijdt beter dan", want het rijdt allemaal voor geen kant.
Naja je kan wel wat aan comfort of wegligging doen. Ja het stuurt gevoelloos en je hebt totaal geen vermogen maar ja daar is ie niet voor hé. Die 3-cilinder is echt stil, CVT is lekker in files en binnenstad, parkeren is een eitje je kan overal tussen geen 1 op 10 benzine verspillen, geen wegenbelasting, verzekering stelt niets voor, 14% bijtelling en investeringsaftrek. Als je dat allemaal narekent zie je pas hoe duur een BMW is en ja, het is elke cent waard dat begrijp ik wel maar het is ook mooi om een auto te hebben die gewoon nooit wat mankeert en het altijd doet. Dat is het enige wat ik haat aan oude BMW'squote:Op woensdag 30 mei 2012 12:51 schreef Catch22- het volgende:
In dat soort autos wil ik het niet eens hebben over "rijdt beter dan", want het rijdt allemaal voor geen kant.
Ja ik ook nog wat bredere banden eronder en dan samen met eibach is het gewoon een kartquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
mijn aygo ging best hoor.... (195 uniroyal bandjes)
alleen dat "vermogen"
Hahahahaha Sue mequote:Op woensdag 30 mei 2012 13:28 schreef Catch22- het volgende:
haha gefeliciteerd. Nog ben je een dwaas
Dat bedoel ik, de angel eyesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Nee, DRLs dimmen of gaan uit. Stadslichten niet.
Gefeliciteerd, kan je eindelijk rondrijden met rijbewijsquote:
Ik ben het helemaal met je eens! Feit is wel dat ik VEEEEEL beter oplet in het verkeer ! Maargoed ..quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef dester_martijn het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit niet vind kunnen? Moet ik de boeman zijn?
Nee of jij misschien een gezin kapot rijd (letterlijk) maak jij je niet druk om, nee jij maakt je druk of je wel naar de bios kan of naar de stad kan gaan.
Ach weet je, ga zo door
Nee feit is dat als iemand anders tegen jouw auto op knalt, jij kunt nog zo goed op letten als je wilt. Je hebt ook nog met andere weggebruikers te maken, die dus wél een rijbewijs hebben en verzekerd zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Feit is wel dat ik VEEEEEL beter oplet in het verkeer ! Maargoed ..
Nee hoor, ik ben het met je eens. Maar het is niet alsof je er veel aan kan doen vanachter je toetsenbordje. En hij heeft nu in elk geval dat ding wél gehaald, dat scheelt al.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef dester_martijn het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit niet vind kunnen? Moet ik de boeman zijn?
Nee of jij misschien een gezin kapot rijd (letterlijk) maak jij je niet druk om, nee jij maakt je druk of je wel naar de bios kan of naar de stad kan gaan.
Ach weet je, ga zo door
Natuurlijk kon het niet wat je deed, maar dat doet er nu niet meer toequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Feit is wel dat ik VEEEEEL beter oplet in het verkeer ! Maargoed ..
Nee hoor, je bent niet de enige; het is een behoorlijk achterlijk iemand, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:57 schreef dester_martijn het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit niet vind kunnen? Moet ik de boeman zijn?
Nee of jij misschien een gezin kapot rijd (letterlijk) maak jij je niet druk om, nee jij maakt je druk of je wel naar de bios kan of naar de stad kan gaan.
Ach weet je, ga zo door
Kewl, beginnen we met jouquote:
uit-laat-beugel, BH-beugel, boks-beugel, be-scherm-beugel, anti-pleur-uit-je-bed-beugel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Catch22- het volgende:
beiden. dit kan ab-so-luut niet door de beugel
Niet alles in het leven is gratizzzquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:15 schreef Mikkie het volgende:
Is die shit niet gratis joh? Dat dacht ik Wilde al een linkje gaan zoeken
Ik zou noooooit zomaar iets nederladenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:22 schreef Mikkie het volgende:
Als je goed zoekt wel . Maar een nette user helpt daar natuurlijk niet aan mee .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens! Feit is wel dat ik VEEEEEL beter oplet in het verkeer ! Maargoed ..
Mis ik iets?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja klopt ..
Ik rijdt al 4 jaar .. Zonder ..
Wel lang genoeg geduurt nu.. Dus vorige maand besloten om er maar s wat aan te doen hahaha...
Theorie in 1 x .. Volgens instructeur moest k t goedkoopste pakket nemen.. 15 lessen .. moest alleen leren kijken en kleine dingetjes afleren..
Woensdag afrijden ... SPANNEND .. God ..
Ik zou best nog wel kunnen slagen hoor, ook met kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kijken volgens het cbr ... Pfff
Als jij nu moet afrijden zak je ook, alleen omdat je moet rijden zoals hun het willen
Pff 4 jaar zonder rbw en geen schade .. Nuff said.
Maargoed, klaar met dit onderwerp
ik ook. heb een jaar of 6 geleden nog examen gedaan (taxi) en dat kijken doe ik nog steeds in extremisquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel kunnen slagen hoor, ook met kijken.
Ik ben bang dat het bij mij tricky zou worden. Kijk ruimschoots vooruit en tijdig in de spiegels met kijken, maar niet opvallend genoeg denk ik. En ook niet over m'n schouder, doordat ik wéét wat er naast me zit hoef ik niet meer te kijken. Dus dat wordt al listig...heb 't inzicht wel. En dan zullen de maximumsnelheden e.d. vast ook niet meehelpenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel kunnen slagen hoor, ook met kijken.
Hoe weet je dat als je niet kijkt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het bij mij tricky zou worden. Kijk ruimschoots vooruit en tijdig in de spiegels met kijken, maar niet opvallend genoeg denk ik. En ook niet over m'n schouder, doordat ik wéét wat er naast me zit hoef ik niet meer te kijken. Dus dat wordt al listig...heb 't inzicht wel. En dan zullen de maximumsnelheden e.d. vast ook niet meehelpen
omdat je constant het verkeer in de gaten houdt. en niet alleen wanneer je een manoeuvre maakt.quote:
Door vooruit te kijken. Je ziet wat eraan komt van voren en als je je spiegels voldoende in de gaten hebt gehouden, weet je ook of er iemand van de achterkant aan is komen rijden. Alleen als er in de laatste 20m nog uitritten of iets dergelijks zitten moet je extra kijken, maar anders is 't een kwestie van anticiperen.quote:
Als jij technische dingen gaat vragen zijn de mensen die een antwoord hebben natuurlijk beperktquote:
ik heb geen verstand van E36 ET waardes.quote:
Welke paupervelgen heb je nu weer gekaufd? Moet je je centen niet in een V12 steken?quote:
En toch als er een auto of motor met een behoorlijke vaart aan komt zetten, kun je hem gemist hebben, want dat kan gaan over een paar luttele seconden.. En ik ga er vanuit dat je niet continu in je spiegels loopt te kijken, want het is ook nog de bedoeling dat je voor je kijkt .quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Door vooruit te kijken. Je ziet wat eraan komt van voren en als je je spiegels voldoende in de gaten hebt gehouden, weet je ook of er iemand van de achterkant aan is komen rijden. Alleen als er in de laatste 20m nog uitritten of iets dergelijks zitten moet je extra kijken, maar anders is 't een kwestie van anticiperen.
Vergelijk het met in een bestelauto rijden, daar kun je ook niet over je schouder kijken en moet je vooruit hebben gekeken.
Maar bibeko hoef je er niet op te rekenen dat iemand je dan links of rechts zomaar voorbij komt. Op buitenwegen is het natuurlijk de kunst om niet te kijken en meteen *boem* te gaan, maar om te blijven kijken en tussen je beslissing en het uitvoeren een kort moment te laten, waarbij iemand die dan heel misschien die ene keer je dode hoek in gekropen is, alsnog zichtbaar wordt. Want iemand die er met flinke snelheid aan komt en net in je dode hoek zit, zit weer ruimschoots in je gezichtsveld binnen een paar tienden van een seconde.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
En toch als er een auto of motor met een behoorlijke vaart aan komt zetten, kun je hem gemist hebben, want dat kan gaan over een paar luttele seconden.. En ik ga er vanuit dat je niet continu in je spiegels loopt te kijken, want het is ook nog de bedoeling dat je voor je kijkt .
Sinds ik ooit een motor in mijn dode hoek gehad heb en hem bijna aanreed, kijk ik inmiddels weer braaf altijd over mijn schoudertjes. Ook omdat ik het zelf vaak genoeg ervaar op de motor..
Toch kun jij in die paar tienden van seconde besluiten om naar links te gaan, net waar hij of zij rijdt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar bibeko hoef je er niet op te rekenen dat iemand je dan links of rechts zomaar voorbij komt. Op buitenwegen is het natuurlijk de kunst om niet te kijken en meteen *boem* te gaan, maar om te blijven kijken en tussen je beslissing en het uitvoeren een kort moment te laten, waarbij iemand die dan heel misschien die ene keer je dode hoek in gekropen is, alsnog zichtbaar wordt. Want iemand die er met flinke snelheid aan komt en net in je dode hoek zit, zit weer ruimschoots in je gezichtsveld binnen een paar tienden van een seconde.
Als je afstand houdt zou er nog voldoende tijd moeten zijn om te kunnen anticiperen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja overdrijven is ook een vak, in die paar tienden van een seconde kan er voor je ook wat gebeuren, net als jij over je schouder kijkt
Ik heb ook een keer een motor in m'n dode hoek gehad en niet gezien. Gelukkig ging ik langzaam van baan verwisselen waardoor ik hem eigenlijk beetje wegdrukte. Kreeg wel een middelvinger, maar schrok me rot
Sommige mensen doen het er ook om hoor, lekker in dode hoek blijven rijden bij bestelbusjes enzo.
Je zou 't haast denken af en toe.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Sommige mensen doen het er ook om hoor, lekker in dode hoek blijven rijden bij bestelbusjes enzo.
Niet als iemand bijv. op een andere rijstrook ook van baan gaat verwisselen voor jou. Kijk als het rustig is maakt het allemaal nooit uit, helaas leven we in Nederland waar overal auto's van links en rechts komen. Vooruit kijken is nog altijd het belangrijkste, in principe als je 2 banen hebt en je wilt wisselen hoef je geen schouder te gebruiken als je goed kijkt. Bij invoegstroken doe ik het wel en bij meerdere rijbanen is het soms ook riskant als iemand er zomaar 2 wisselt want dan zie je het ook niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je afstand houdt zou er nog voldoende tijd moeten zijn om te kunnen anticiperen.
Daarom zeg ik toch dat je dat moment moet wachten .quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch kun jij in die paar tienden van seconde besluiten om naar links te gaan, net waar hij of zij rijdt.
Dat is nou dé kunst met motorrijden; wéten waar die dode hoeken zitten, en zorgen dat je daar niet rijdt. Ik rijd altijd tegen de strepen aan, omdat ik dan in zoveel mogelijk spiegels opduik. Nadeel daarvan is dat de automobilist achter je dan nogal geneigd is om te dicht achter je te gaan rijden omdat hij een flink gat heeft met de auto voor mij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja overdrijven is ook een vak, in die paar tienden van een seconde kan er voor je ook wat gebeuren, net als jij over je schouder kijkt
Ik heb ook een keer een motor in m'n dode hoek gehad en niet gezien. Gelukkig ging ik langzaam van baan verwisselen waardoor ik hem eigenlijk beetje wegdrukte. Kreeg wel een middelvinger, maar schrok me rot
Sommige mensen doen het er ook om hoor, lekker in dode hoek blijven rijden bij bestelbusjes enzo.
Die paupervelgen zijn velgen met status en een verleden, een geschiedenis, een verhaal..quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke paupervelgen heb je nu weer gekaufd? Moet je je centen niet in een V12 steken?
Zijn mooie wielen, ik heb ze ook gehad maar wel een tijdje geleden 1985 of zoquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die paupervelgen zijn velgen met status en een verleden, een geschiedenis, een verhaal..
Dat zijn velgen wat vandaag of morgen alleen maar waardevoller worden, omdat je ze steeds minder ziet..
Ik heb het over de BBS RC090, alleen op de 5 series (e34&e39) geleverd, tevens zijn ook andere modellen van de BBS RC op de E30 M3 en een korte periode op de E36 geleverd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer:
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=4899
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet een verlaagde e36 met originele BBSjes er onder.
Maargoed, volgens jullie is elke e36 fabrieks af al een sjonniebak..Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom op zeg, waar hebben jullie het over? ff serieus, als je vindt dat dat sjonnie of stratenmakers ferrari auto's zijn dan heb je geen poep meer, maar een dikke vette strontvlek in je ogen..
Aub zeg, dat zijn allemaal strakke e36'jes (en een e34) met wat verlaging en de velgen er onder..
Als je dat al een sjonniebak vind dan mankeert er echt iets aan je, ik heb altijd respect gehad voor ieders smaak en voorkeur van styling/tuning, maar overdrijven is ook een kunst
DIT is een sjonniemobiel:In fabrieksstaat niet, maar verlaagd met lelijke velgen eronder wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet een verlaagde e36 met originele BBSjes er onder.
Maargoed, volgens jullie is elke e36 fabrieks af al een sjonniebak..
Onder die E34 staat het wel goed, die E36's zijn gewoon veel te laag en die velg hoort daar ook helemaal niet onder, daar is niks origineels aan. Of als ik originele M6 velgen onder m'n E36 knal is het niet sjonnie zeker Jouw smaak is al zo verkloot door al die turken E36's die je tegen bent gekomen in je leven dat je een originele E36 niet meer kan waarderen. Jammer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom op zeg, waar hebben jullie het over? ff serieus, als je vindt dat dat sjonnie of stratenmakers ferrari auto's zijn dan heb je geen poep meer, maar een dikke vette strontvlek in je ogen..
Aub zeg, dat zijn allemaal strakke e36'jes (en een e34) met wat verlaging en de velgen er onder..
Als je dat al een sjonniebak vind dan mankeert er echt iets aan je, ik heb altijd respect gehad voor ieders smaak en voorkeur van styling/tuning, maar overdrijven is ook een kunst
Omhoogkrikken en lekkage checken. Lekkage zie je bij mij rechtsvoor ook pas wanneer je hem omhoog krikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:56 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ahh crap.. Volgende probleem..
Ik heb rechtsachter een bonkend/klapperend geluid als ik over een weg met bv klinkertjes rij ..
Kent iemand dit .. Heb ff snel gekeken met een lampje maar zie nergens iets .. Morgen ff velg eraf maar ff trekken en duwen.. Maar las ook dat het in de schokdemper kan zitten ..
Nou kan ook komen doordat de veer is afgebroken. Dat kan mede dankzij de lekke schokdemper.quote:Op zondag 3 juni 2012 00:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als de schokbreker verrot is en dus dat geluid maakt is hij per definitie lek ?
Leuk speelgoed man!
Wil ook dit jaar nog mn motor rbw hebben ..
quote:Wijzigingen in 2013
Er komen nieuwe regels voor het rijbewijs als gevolg van de derde Europese rijbewijsrichtlijn. Deze richtlijn moet worden opgenomen in de Nederlandse wet. De Tweede en Eerste Kamer moeten het voorstel hiervoor nog goedkeuren. De nieuwe regels moeten ingaan vanaf 19 januari 2013.
Belangrijke veranderingen voor het motorrijbewijs zijn:
Categorie A1 is voor motorfietsen tot 125cc en maximaal 11 kW; de minimumleeftijd voor dit rijbewijs is 18 jaar.
Categorie A2 is voor motorfietsen met een vermogen van maximaal 35kW; de minimumleeftijd voor dit rijbewijs is 20 jaar en kandidaten moeten minimaal 2 jaar in het bezit zijn van rijbewijs A1.
Categorie A is voor motorfietsen met een onbeperkt vermogen; de minimumleeftijd voor dit rijbewijs is 22 jaar en kandidaten moeten minimaal 2 jaar in het bezit zijn van rijbewijs A2. Het is ook mogelijk dit rijbewijs rechtstreeks te behalen. De minimumleeftijd hiervoor is 24 jaar.
Doe je leuk dan, want ze staan goed! Volgens mij komen ze van een E60/61. Past het qua ET enzo ook allemaal goed? Dan heb je mooie velgen voor een appel en een eiquote:Op zondag 3 juni 2012 11:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Vilgens die site londen ze gewoon icm de standaard dempers gebruikt worden ..
Niet ??
Enne die velgen, ja bizar he maar nee.. Zijn kaarsrecht en heb ze ook goed nagelopen op deuken en scheuren enzo .. Niks aan te zien
Jij hebt geen smaak als je dat lelijke velgen vindt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
In fabrieksstaat niet, maar verlaagd met lelijke velgen eronder wel.
Onder een E36 is ook oem Style 5 geleverd. Weliswaar niet met zo'n diepe rand.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Onder die E34 staat het wel goed, die E36's zijn gewoon veel te laag en die velg hoort daar ook helemaal niet onder, daar is niks origineels aan. Of als ik originele M6 velgen onder m'n E36 knal is het niet sjonnie zeker Jouw smaak is al zo verkloot door al die turken E36's die je tegen bent gekomen in je leven dat je een originele E36 niet meer kan waarderen. Jammer.
[ afbeelding ]
Zitten je wielbouten wel goed vast?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Even het geluid opgenomen ..
Het is wanneer langzaam rijdt over een hobbelige weg .. T kleinste dingetje maakt dit geluid al .. Maar op de snelweg of drempels hoor ik niks .. Wtf ..
Gaat om dat bonkende geluid, vanaf 27 seconden hoor je echt alleen dat geluid wat ik bedoel
Misschien ga ik daar volgend jaar naartoequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor wie een beetje oprispingen heeft gekregen van voorgaande plaatjes, hier een hele hoop foto's van de Sharknose Meeting laatst. Zitten hele mooi tussen!!!
https://picasaweb.google.(...)knoseMeeting20120525
https://picasaweb.google.(...)eeting20120525Part2#
https://picasaweb.google.(...)eeting20120525Part3#
even om domme dingen uit te sluiten; er ligt niets in je kofferbak?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
....
What do you take me for ..
Het rare is ook dat ik gewoon NIKS zie .. Heb wiel eraf gehad, schokbreker los gehad .. Draagarm 20 cm omhoog en omlaag .. Niks te horen .. Demper gaat ook gewoon in zonder herrie, en komt langzaam weer naar buiten ..
Was de vering wel gewoon goed? Alhoewel je dat zou zien als je de wiel eraf had.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
....
What do you take me for ..
Het rare is ook dat ik gewoon NIKS zie .. Heb wiel eraf gehad, schokbreker los gehad .. Draagarm 20 cm omhoog en omlaag .. Niks te horen .. Demper gaat ook gewoon in zonder herrie, en komt langzaam weer naar buiten ..
Check, check ..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
even om domme dingen uit te sluiten; er ligt niets in je kofferbak?
en de montage aan je wielkast zit ook goed?
Dat was ook geen 19 inch zooi, maar 17 inch. RC090's zijn vrijwel onmogelijk te vinden in 18 inch. Heeel misschien op de E30 M3 als je geluk hebt...quote:Op zondag 3 juni 2012 20:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Hey ieder z´n smaak, maar het merendeel is het hier toch echt over eens dat die verlaagde 19" zooi van je niet kan hoor. Ik heb ook een hekel aan ruimte bij de wielkast, maar een cm of 2 is mooi maar niet lager en al helemaal niet dat je velg in je wielkast verdwijnt
Ik heb ook gekraak van achteren bij rijden over hobbels, drempel en andere oneffenheden. Met radio aan hoor je het niet, met radio uit wel.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Check, check ..
Ga van de week wel verder zoeken ..
K laat et wel weten
dat is mijn standaard piquote:Op maandag 4 juni 2012 17:56 schreef Mikkie het volgende:
Oh ik had even niet gezien dat het aansloot bij jou. Ik dacht, gezien de PI, dat het voor hem nieuws was
Duitsland! Wat zoek je voor iets (motor, touring/sedan, kleur, opties etc)? Laatst nog zitten kijken en best een paar mooie 530d's gezien voor prima prijzen. Jammer dat het rijdend houden in NL zo duur is en ik geen fuck meer terug krijg voor m'n 320d, anders was 't nog wel een optie.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:57 schreef xaban06 het volgende:
Wat is het lastig om een nette E39 diesel te vinden zeg
Daar moet inderdaad zeker de helft per band bij.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef Catch22- het volgende:
voor 59 euro kan je nog geen goede 185/65/14 band kopen
Ik was er al bang voor, je voldoet stiekem wel aan een stereotype. Wel grote velgen willen rijden, maar geen goed rubber kunnen betalen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dit soort dingen he ..
http://link.marktplaats.nl/562960773
Kan dat wat zijn .. ? Of rijdt dit echt voor geen meter
Die V8 zal er vast ook mee te maken hebben gehadquote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:21 schreef Catch22- het volgende:
dan krijg je dus dit
http://auto-onderdelen.ma(...)voor-onderdelen.html
Ja m'n broertje dus laatst bij euromaster, (volgens mij is die aanbieding er nog) primacy's 4 halen 3 betalen. Komt wel montage shit e.d. bij hij kwam uit op 650,- is toch een schappelijke prijs voor knappe bandjes 225/45/17 dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee maar ik wou gewoon even wat meningen horen ..
Anders had ik ze gewoon gekocht zonder te vragen .. Maar heb nu tornado banden achter zaten al op dat setje velgen .. Gister voor t eerst met nat wegdek gereden..
Levensgevaarlijk idd... 1e bocht brak de achterkant al uit .. Daarom moetten er asap anderen op.. Worden toch maar weer primacy's denk ik ..
voglens de Autoweek van vorige week scoren Fulda sport control en Hankook's het beste, als "goedkope" banden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Iemand suggesties goede bang for buck band ?
neehoor. ik ben bij een e34 en e30 van 195 naar 225 gegaan en vond het 2x een achteruitgang qua rijplezier. Aan grip had ik al geen gebrek. upgrade was alleen optischquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:49 schreef lezut het volgende:
Beetje zonde, een BMW kopen die toch al niet goedkoop rijdt, maar wel bezuinigen op de banden... Freude am fahren houdt ook in een vrij brede maat achterbanden, en ja, dat is duur
Damn, very nice!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Impry het volgende:
Even wat fatsoenlijke foto's gemaakt van m'n nieuwe 130i, allemaal klikbaar voor hoge resolutie:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Maar de vraag is: hoe is het met de levensduur van die dingen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
voglens de Autoweek van vorige week scoren Fulda sport control en Hankook's het beste, als "goedkope" banden.
Je mist een spiegelquote:Op woensdag 6 juni 2012 08:27 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben niet zo'n poster maar gisteren is de e28 verplaatst naar een andere locatie omdat we een nieuwe garage gaan bouwen. Zo ziet de fuenfer er nu uit, wachtende op el. raammechanismes die deze week binnenkomen.
[ afbeelding ]
Helaas staat het geheel nu op een laag pitje omdat de bouw voorrang heeft op de auto..
quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Catch22- het volgende:
ik ben niet van het afzeiken, maar ik vind die velgen ook niet mooi. Zijn die uberhaupt ooit door BMW geleverd?
Krijg er zon Turquaz golf-gevoel bij
Ik heb er momenteel BBS Honinggraadjes onder, en toch wil ik terug naar m'n radiaal-velgjes (lijken op Alpina-velgen alleen dan zonder midden-plat-naaf-kap-ding)quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:36 schreef Herr.Flick het volgende:
Die velgen zijn niet lelijk, die horen juist onder een midden jaren '80 auto!
BBS honingraadjes zijn natuurlijk helemaal puik, maar de prijs is dan ook gigantisch.
Spiegels liggen bij de spuiter, bumpers worden nieuw, maar dat is allemaal zorg voor later!
Herkenbaar. Ik moet eigenlijk nieuwe banden op m'n radiaalvelgjes gooien, en de velgen zelf even goed schoonmaken c.q. opnieuw laten spuiten. Dat terwijl andere dingen toch eerst gedaan moeten worden. Eerst mechanisch en electronisch, daarna comfort en daarna pas cosmetisch.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:34 schreef Herr.Flick het volgende:
Budget om dure velgen te kopen is er niet, althans.. dat wil ik er nu zeker niet aan uit gaan geven.
ik moest naar een grotere maat velg ivm upgrade naar E34 remmen met een grotere schijfdiameter, dus de 14" kroonkurkjes pasten niet meer..
Nu kon ik aan deze komen, en persoonlijk vind ik ze niet misstaan, maar het is mijn 1e keuze niet.
Er zijn nog genoeg kosten te maken aan de 5 en mijn nieuw te bouwen garage, dus die velgen blijven voorlopig lekker zitten.
Sedan, liefst handgeschakeld. Motor maakt niet veel uit (liefst het meest zuinige uiteraard, PK's boeien mij niet). Sedan, kleur kan eigenlijk van alles zijn (zwart, zilvergrijs, donkerblauw). Opties, boeit ook niet zoveel, zolang het de minimale basis opties maar heeft, denk aan airco, elec ramen/deurvergrendeling.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Duitsland! Wat zoek je voor iets (motor, touring/sedan, kleur, opties etc)? Laatst nog zitten kijken en best een paar mooie 530d's gezien voor prima prijzen. Jammer dat het rijdend houden in NL zo duur is en ik geen fuck meer terug krijg voor m'n 320d, anders was 't nog wel een optie.
Budget, mwah, weet ik eigenlijk nog niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:01 schreef Catch22- het volgende:
mobile.de
en als hij uit duitsland komt moet je zorgen dat hij tüf (of was het ADAC) keuring heeft, dat is strenger dan APK.
kosten kan je via de BPM calculator van Autoweek berekenen (reken nog 80 euro kosten voor kenteken + rdw).
en ophalen en importkenteken nog, maar dat valt wel mee.
wat is je budget?
Hankooks sleten snel, de andere gingen wel langer mee volgens de test.quote:Op woensdag 6 juni 2012 00:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de vraag is: hoe is het met de levensduur van die dingen?
Eén tip: koopt geen Vredestein Ultrac Sessanta. Prima band hoor, enorme kleefkracht, maar slijt ook hard, na 15k zijn ze op.
+1 voor de Z4.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:10 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind dat model niet zo mooi als het dak dicht is... Als ik een cabrio zou kopen was het een Z4
[ afbeelding ]
E46 tourings zijn er ook genoeg. Maar als je zo zuinig mogelijk wil, snap ik sowieso niet dat je op zoek gaat naar een Fünfer. Door het hoge gewicht zijn ze sowieso niet echt zuinig en betaal je een smak mrb.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Budget, mwah, weet ik eigenlijk nog niet.
Mijn 320TD + paar duizend.
Eigenlijk wil ik een E46 touring, maar deze zijn ook moeilijk te vinden.
Jij zou mogen willen dat je een van mijn setjes velgen kon hebben..quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:37 schreef Catch22- het volgende:
ik ben niet van het afzeiken, maar ik vind die velgen ook niet mooi. Zijn die uberhaupt ooit door BMW geleverd?
Krijg er zon Turquaz golf-gevoel bij
Leuk, vergelijk mij dan niet met iedereen met alles wat niet origineel is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:22 schreef Catch22- het volgende:
Nee. de velgen die ik heb zijn super. enige dat ook echt mooi staat onder de e34 zijn alpina classics. maar die lijken echt onder elke bmw goed
Ik hou gewoon niet van 'dikke' autos... sorry. m5 is mij dik genoeg. ik hoef geen borbets of velgen met een diepe cup. of autos die 'plat op hun smoel' liggen. ik hou van mooie orginele autos die écht bmw zijn. lekker om in te rijden. of je nu cruised of sportief rijdt. ik hoef geen spijkerharde e36 met 255 banden die over de weg schraapt en je een instant hernia bezorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |