En daar geef je de auto de schuld van ? :' )quote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Hanako het volgende:
Het begint al goed de accu was vanochtend dood... Zit inmiddels een nieuwe in. 224.000 gelopen laatste 2 jaar is er niets van onderhoud bekend ik weet wel hoe dit af gaat lopen.
Nee een vrouw die goedgelovig is wiellager linksvoor is volgens mij ook ver versletenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef H-D het volgende:
[..]
En daar geef je de auto de schuld van ? :' )
Je gaat toch ook geen W220 met 224k km op de teller en vage onderhoudsgeschiedenis voor 10k kopen
Dat niet maar als je zelf geen autokennis hebt en voor veel geld een auto koopt vooral een Lancia dat is niet handig.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Moeten we anders allemaal Golfjes gaan rijden? Dat is nog erger. Ik vind het leuk als mensen outsiders kopen. Ik heb er momenteel niet de ballen voor om zo'n oude exotische auto te kopen.
Ja wat zeik je dan op de Thesis?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee een vrouw die goedgelovig is wiellager linksvoor is volgens mij ook ver versleten
[..]
Dat niet maar als je zelf geen autokennis hebt en voor veel geld een auto koopt vooral een Lancia dat is niet handig.
Hoe heet dit topic? Juist...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja wat zeik je dan op de Thesis?dan ligt het gewoon aan je vriendin.
Euh in je OP ben je aan het afgeven op de auto zelf? Oh en in je andere posts in dit topic overigens ook?quote:
He, het blijft een Lancia natuurlijk geef ik daarop af!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef H-D het volgende:
[..]
Euh in je OP ben je aan het afgeven op de auto zelf? Oh en in je andere posts in dit topic overigens ook?
Juist,...
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef Hanako het volgende:
[..]
He, het blijft een Lancia natuurlijk geef ik daarop af!
Ze heeft geen smaak wat ze haar arme kinderen toch aandoet ze werden al gepest nu kunnen ze zich niet eens meer op school vertonen als dit naar buiten komt op school.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef H-D het volgende:
[..]of je kan het niet hebben dat je vriendin wel smaak heeft?
Dwaasquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ze heeft geen smaak wat ze haar arme kinderen toch aandoet ze werden al gepest nu kunnen ze zich niet eens meer op school vertonen als dit naar buiten komt op school.
Welk type E ?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
Van oudsher G op dit moment [geldgebrek] een E-klasse al komt er op termijn weer een G...
Ooh nice zijn wel aardige auto's.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:05 schreef Hanako het volgende:
[..]
2.0 E200 geloof ik is van 1994 maar is tijdelijk...
Kwaliteit van de Mercedes is toch echt beter dan van de Thesis de E heeft al iets van 650.000 gelopen is zijn leven begonnen als taxi...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Ooh nice zijn wel aardige auto's.
Maar een Thesis is mooier though
Overall zou ik 100 x liever de Thesis rijden dan dat model E dat jij rijdt.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:14 schreef Hanako het volgende:
[..]
Kwaliteit van de Mercedes is toch echt beter dan van de Thesis de E heeft al iets van 650.000 gelopen is zijn leven begonnen als taxi...
Ach ja kleine moeitequote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef 2cv het volgende:
Ik had haar veel succes gewenst met haar barrel en gezegd dat ze in geval van panne de garage moet bellen.
fixedquote:Op zondag 13 mei 2012 21:12 schreef Hanako het volgende:
Het begint al goed de accu was vanochtend dood... Zit inmiddels een nieuwe in. 224.000 gelopen laatste 2 jaar is er niets van onderhoud bekend ik weet wel hoe dit af gaat lopen.
Delta HF Integralequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ze dan toch graag een Lancia wil...
[ afbeelding ]
Puch rijden is zeker goedquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef Hanako het volgende:
[..]
Van oudsher G op dit moment [geldgebrek] een E-klasse al komt er op termijn weer een G...
E30'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
Je keuze van je vriendin valt nog mee,
Ik heb helaas een vriend die ooit dit gaat kopen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Loop je nou te trollen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
TS zijn vriendin...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine toevoeging: aan mijn eigen auto repareer ik alles. En met alles bedoel ik ook echt ALLES. Subframe krom ? Okee, demonteren en een andere er onder zetten. Maar als vriendinlief (mocht ik die hebben) met zo'n gedrocht uit de OP aankomen dan zou ik het ding nog niet eens voltanken.quote:
En wat is daar mis mee dan? Dat zijn prachtige auto's...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
Als je mijn vriendin was, en je postte dit, was je per direkt mijn aanstaande exquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:04 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
Je rijdt een E-klasse omdat dat goed is voor het image van je kids op school?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ze heeft geen smaak wat ze haar arme kinderen toch aandoet ze werden al gepest nu kunnen ze zich niet eens meer op school vertonen als dit naar buiten komt op school.
FIXEDquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin was, en je postte dit, was je per direkt mijn aanstaande ex![]()
Het punt van TS is bewezen; de meeste vrouwen hebben geen kont verstand van auto's
Over de E30quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee dan? Dat zijn prachtige auto's...
Maar dat wisten we al langerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin was, en je postte dit, was je per direkt mijn aanstaande ex![]()
Het punt van TS is bewezen; vrouwen hebben geen kont verstand van auto's
Het is een tijdelijke oplossing ben er zelf ook niet blij meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je rijdt een E-klasse omdat dat goed is voor het image van je kids op school?
auw!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het punt van TS is bewezen; vrouwen hebben geen kont verstand van auto's
QFTquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef Klonk het volgende:
Ik kan maar één ding zeggen, je vrouw heeft een betere smaak in auto's dan jij
gezien je ui en je autokeuze heb je gewoon veel testosteron voor een vrouw zijnde. meeste vrouwen vinden een citroen c1 enig schattig leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef fruitshot het volgende:
[..]
auw!
Met die auto's in je fb was ik ook zoo op je gevallen. Btw, vrouwen hebben degelijk wel smaak. Alleen de auto's die wij mooi vinden zijn gewoon niet makkelijk betaalbaar. Maar daarvoor hoeven we toch die oude roestbakken niet mooi te vinden.
audi![]()
[ afbeelding ]
me wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je ui en je autokeuze heb je gewoon veel testosteron voor een vrouw zijnde. meeste vrouwen vinden een citroen c1 enig schattig leuk.
In het roze is 'ie dat ook welquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je ui en je autokeuze heb je gewoon veel testosteron voor een vrouw zijnde. meeste vrouwen vinden een citroen c1 enig schattig leuk.
je banaanpiemelquote:
Dat had je kunnen weglaten, want dat blijkt al meteen uit de 1e regels van je post.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:02 schreef Hanako het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen zal ik ze nooit niet
Juist ja. Dit noemen wij "vd regen in de drup"als je met zo een alternatief aankomt zetten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |