quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:04 schreef Das-Phantom het volgende:
Je vriendin heeft een slechte smaak.
Wees blij, anders was ze nooit op je gevallen ook.
Tja ze rijd nu een Ssangyong Rexton...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:04 schreef Das-Phantom het volgende:
Dat laat jou slechts twee opties.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:11 schreef Hanako het volgende:
[..]
Tja ze rijd nu een Ssangyong Rexton...
Bijna goed deelt de techniek met een 166 dit is gewoon godsgruwelijk lelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 02:01 schreef Mano_ het volgende:
Onderhuids is dat een 156 toch? Als het allemaal werkt is het dan een fantastische rijders-auto, maar mijn god wat is dat ding lelijk.
Zo worden de Lancia's nu in de UK verkocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:30 schreef Pap89 het volgende:
Ow die nieuwe lancia's
En dan die Chrysler 300 met logotje en Chrysler Voyager met logotje
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:04 schreef Das-Phantom het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:31 schreef Kriegel het volgende:
De Thesis niet diggen.Stelletje untermenschen.
Je bent aan het trollen nu toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:37 schreef H-D het volgende:
Thesis is een prachtige auto met prachtig motorenaanbod en geweldige rijeigenschappen èn uitstraling/klasse/karakter. Dus blijkbaar heeft zij inderdaad smaak en verstand van auto's en jij niet.
Daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:41 schreef Schunckelstar het volgende:
je hebt net zo'n slechte smaak als je vriendin
Nee ik was bloedserieus. Heb er zelf ook weleens naar gekeken nmlk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:52 schreef Hanako het volgende:
[..]
[..]
Je bent aan het trollen nu toch?
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens
Mij god ernstigst dit!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Nee ik was bloedserieus. Heb er zelf ook weleens naar gekeken nmlk.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef Karina het volgende:
Alsof het wat uitmaakt hoe een auto er aan de buitenkant uitziet, als hij maar lekker rijdt en comfortabel is.
Voor de rest, boeiend.
Zo lelijk vind ik hem trouwens niet eens, behalve de kleur dan van die in de OP.
goh, het is bijna net als bij mensen![]()
Nu vraag ik me eigenlijk af of jij niet trolt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
Mij god ernstigst dit!
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn ook zulke degelijke auto's
Nee echt niet maar het is gewoon bijna ongelooflijk iedere keer komt ze wel weer met een auto aanzetten die of zo lelijk als de nacht is of geen klote waard is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Nu vraag ik me eigenlijk af of jij niet trolt?
Kerel doe wel even nog enigzins normaal. Dat je er niet van houdt..ok dat is jouw smaak. Maar probeer wel de waarde van zo'n auto in te zien. En respecteer andermans smaak. Niet iedereen houdt van Duits ( ik wel for the record).quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee echt niet maar het is gewoon bijna ongelooflijk iedere keer komt ze wel weer met een auto aanzetten die of zo lelijk als de nacht is of geen klote waard is.
Die Thesis heeft al ruim 2 ton gelopen is ruim 8 jaar oud en ze legt er rustig zonder na te denken enkel een proefritje bijna 10K voor neer. Als het nou een 500E was oke...
Sla dat webadres effe op; voor de onderdelen alvastquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Hanako het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, ik vind het ook een lelijk schijtding, en eerlijk is eerlijk; 10K betalen voor een auto van 8 jaar oud, 200K km's en van itlaiaanse afkomst vind ik ook een beetje twijfelachtig. Daar heb je een serieus leuk duitsertje voor wat níet kapot gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:14 schreef H-D het volgende:
[..]
Kerel doe wel even nog enigzins normaal. Dat je er niet van houdt..ok dat is jouw smaak. Maar probeer wel de waarde van zo'n auto in te zien. En respecteer andermans smaak. Niet iedereen houdt van Duits ( ik wel for the record).
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ze dan toch graag een Lancia wil...
[ afbeelding ]
Mjah, er zullen vast nog zat anderen mensen zijn die hem mooi vinden, maar ikke nietquote:
Was een foutjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, er zullen vast nog zat anderen mensen zijn die hem mooi vinden, maar ikke niet![]()
Smaak is een goed ding; wansmaak ook
quoted, dus nu ben je d'r bijquote:
De prijs is te hoog. Maar de auto is fantastisch. En dit is gewoon veel gaver dan zo'n 3touring.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook een lelijk schijtding, en eerlijk is eerlijk; 10K betalen voor een auto van 8 jaar oud, 200K km's en van itlaiaanse afkomst vind ik ook een beetje twijfelachtig. Daar heb je een serieus leuk duitsertje voor wat níet kapot gaat
Blijkbaar is ze heel erg flieft op dat ding; met een beetje geluk komt ze er rap van terug, en anders maar lekker niet; dan moet TS er maar aan wennen![]()
kweenie, waar heb je zin an?quote:
Vind ik hem nog steeds niet mooi, en een 3 touring welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:17 schreef H-D het volgende:
[..]
De prijs is te hoog. Maar de auto is fantastisch. En dit is gewoon veel gaver dan zo'n 3touring.
Over smaak valt niet te twisten hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vind ik hem nog steeds niet mooi, en een 3 touring wel
Jawel hoor, maar is zo nutteloosquote:
Dit dus...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het ook een lelijk schijtding, en eerlijk is eerlijk; 10K betalen voor een auto van 8 jaar oud, 200K km's en van itlaiaanse afkomst vind ik ook een beetje twijfelachtig. Daar heb je een serieus leuk duitsertje voor wat níet kapot gaat
Blijkbaar is ze heel erg flieft op dat ding; met een beetje geluk komt ze er rap van terug, en anders maar lekker niet; dan moet TS er maar aan wennen![]()
Als ik dit in het R&P subforum had geplaatst was hij gesloten geweest baal er de stik van dat iedere keer dat ze dit soort auto's koopt na een tijd het ding uit elkaar dondert van ellende mijn auto dan ''leent'' en na een tijd weer met met een hondenhok op wielen aan komt zetten.quote:
koop d'r een bmw 1 serie ofzo. leuke vrouwenauto.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dit dus...
[..]
Als ik dit in het R&P subforum had geplaatst was hij gesloten geweest baal er de stik van dat iedere keer dat ze dit soort auto's koopt na een tijd het ding uit elkaar dondert van ellende mijn auto dan ''leent'' en na een tijd weer met met een hondenhok op wielen aan komt zetten.
Ook ik heb emoties en gevoelens die ik soms kwijt moet snap je
Ik ook en je doet me pijn met jouw brute woorden over de Thesisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:44 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dit dus...
[..]
Als ik dit in het R&P subforum had geplaatst was hij gesloten geweest baal er de stik van dat iedere keer dat ze dit soort auto's koopt na een tijd het ding uit elkaar dondert van ellende mijn auto dan ''leent'' en na een tijd weer met met een hondenhok op wielen aan komt zetten.
Ook ik heb emoties en gevoelens die ik soms kwijt moet snap je
En dan zelf in je OP komen aanzetten met een Mercedes van begin deze eeuw, nee dat is het toppunt van betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Hanako het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sowieso zie je dat type Sklasse voor rond de 10k vaak in afgetrapte staat. Terwijl een Thesis vrijwel nooit afgetrapt is maar meer gekoesterd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dan zelf in je OP komen aanzetten met een Mercedes van begin deze eeuw, nee dat is het toppunt van betrouwbaarheid.
Sorry maar het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik ook en je doet me pijn met jouw brute woorden over de Thesis![]()
![]()
Met een beetje moeite kom je nog wel aan een redelijke Mercedes hoor van dat geldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En dan zelf in je OP komen aanzetten met een Mercedes van begin deze eeuw, nee dat is het toppunt van betrouwbaarheid.
Nee het is niet zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Sorry maar het is gewoon zo.
[..]
Met een beetje moeite kom je nog wel aan een redelijke Mercedes hoor van dat geld
Het lijkt me wel een liefhebbersauto ja, met dat controversiële uiterlijk. Hoewel ze de laatste jaren natuurlijk op z'n Italiaans enorm in prijs zijn gedaald, dus misschien dat ze sindsdien een prooi zijn geworden voor mensen die zo'n bak eigenlijk niet kunnen of willen onderhouden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Sowieso zie je dat type Sklasse voor rond de 10k vaak in afgetrapte staat. Terwijl een Thesis vrijwel nooit afgetrapt is maar meer gekoesterd.
Dat maakt niet uit, die Benz komt uit de periode '95-'05 waarin de bezuinigingsgeile Jürgen Schrempp bij Daimler-Benz de scepter zwaaide, en dat heeft niet veel goeds betekend voor de betrouwbaarheid van een aantal modellen, vooral elektronisch. Roestproblemen waren er ook bij de vleet. Een E- of S-klasse uit die tijd is gewoon echt niet degelijker dan een directe concurrent als de Lancia Thesis. Een goed onderhouden drol is nog steeds een drol.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Met een beetje moeite kom je nog wel aan een redelijke Mercedes hoor van dat geld
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ze dan toch graag een Lancia wil...
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad waar. Maar overall moet je voor 10k wel een net onderhouden exemplaar kunnen kopen. En dat kan met die W220 niet echt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een liefhebbersauto ja, met dat controversiële uiterlijk. Hoewel ze de laatste jaren natuurlijk op z'n Italiaans enorm in prijs zijn gedaald, dus misschien dat ze sindsdien een prooi zijn geworden voor mensen die zo'n bak eigenlijk niet kunnen of willen onderhouden.
[..]
Dat maakt niet uit, die Benz komt uit de periode '95-'05 waarin de bezuinigingsgeile Jürgen Schrempp bij Daimler-Benz de scepter zwaaide, en dat heeft niet veel goeds betekend voor de betrouwbaarheid van een aantal modellen, vooral elektronisch. Roestproblemen waren er ook bij de vleet. Een E- of S-klasse uit die tijd is gewoon echt niet degelijker dan een directe concurrent als de Lancia Thesis.
Pas de laatste jaren begin M-B weer op te kruipen en gaat de focus eindelijk een beetje richting het nastreven van de kwaliteit van de W124 e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |