Klets nietquote:
gelukkig, ik ben niet de oudstequote:
ik had laat door dat ik lapo had en had geen inspiratiequote:
quote:
Ik DACHT dat er nog een ander was, maar ik weet even niet wie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Is Gravedigger eigenlijk de oudste actieve FOK!ker?
hoe oud is die Gravedigger dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DACHT dat er nog een ander was, maar ik weet even niet wie.
Ik vind HALLO JUMBOOquote:
67 volgens mij.quote:
Bof jij even: "Het weekend begint bij Plus al op vrijdag".quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
De film Intouchables heeft ook van die mooie pianomuziek
idd erg he, ik hoor het ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef iBenny het volgende:
"Don't let me down. Don't let me down. Don't let me down. Don't let me down. Don't let me down."
De komende 24 uur zit dit in jullie kop
Ludovico Einaudiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
De film Intouchables heeft ook van die mooie pianomuziek
O, ben jij dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik loop altijd naakt het water in na het eten van Snelle Jelle
Whut?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik loop altijd naakt het water in na het eten van Snelle Jelle
Shazamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]Wat goed van je. Hoe heb je dat nou gevonden?
dat gebeurt toch in de reclamequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef STING het volgende:
Marketing lui: "Ja, ja, we moeten er wel iets met Twitter in stoppen hoor!"
"Ja, ik weet het, we doen er een 'twitter sidekick' in!!"
Ja. Prachtig hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef STING het volgende:
vind ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
kan die Dan niet zo langzamerhand eens Nederlands leren
Ik moet kennelijk beter opletten, ik ken het nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat gebeurt toch in de reclame
sinds ik van de week reclames heb behandeld op de studie wordt ik er een beetje simpel van. "Welke boodschap wil het meegeven?"
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
"beste live show tot nu toe"
ja niet moeilijk, deze hele reeks is bagger tot nu toe
Ze hebben maar 30 seconden hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef MissJ het volgende:
die ondertiteling bij Dan is echt zwaar slecht zeg, ze "vergeten" de helft van wat hij zegt
ik twitter niet meer, je zou maar per ongeluk 'fap fap fap' twitteren naar een 17-jarige, er staat binnen een minuut een SWAT-van voor je deurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef STING het volgende:
Hij kwam daarnet langsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet kennelijk beter opletten, ik ken het nog niet![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik twitter niet meer, je zou maar per ongeluk 'fap fap fap' twitteren naar een 17-jarige, er staat binnen een minuut een SWAT-van voor je deur
dan moeten ze wat sneller typenquote:
Ja ik zit meer in dit topic dan waar dan ook tijdens live programma'squote:
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Dit is trouwens waarschijnlijk de oudste FOK!ker:
http://forum.fok.nl/user/history/155761
even Off topic
Ze zijn ook wel leuk, maar niet voor HGTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
Och toch jammer. Ik vond ze vorige keer zo leuk, dat zangroepje.
die tienerjongens hadden weer beltegoedquote:
Beter dan WEER een zangroep/zangertje/zangeresjequote:
daar zijn andere shows voorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter dan WEER een zangroep/zangertje/zangeresje
quote:
jouw vriendin is zeker mooierquote:
Ja das waar, je hoort me ook niet klagenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beter dan WEER een zangroep/zangertje/zangeresje
La Belge, douze points.quote:
hij fapt stiekum op meisjesquote:
Eigenlijk wel, ik dacht: de ene groep zijn allemaal mannen, dan willen ze ook een groep vrouwen door laten gaan.quote:
En shirtsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Koen66 het volgende:
goede keus
Alleen volgende keer andere broeken please
En andere hemden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef Koen66 het volgende:
goede keus
Alleen volgende keer andere broeken please
"spanning" opbouwenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze waren wel beter dan die meiden, maar waarom durft de jury niet allemaal op dezelfde te stemmen?
Omdat dat "zielig" is?
Nee dan is het niet spannend genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze waren wel beter dan die meiden, maar waarom durft de jury niet allemaal op dezelfde te stemmen?
Omdat dat "zielig" is?
uiteraard zijn dat meidenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn dat meiden, Dance Flash(niet gezien nog)
kijk, reden om te kieken danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
uiteraard zijn dat meiden
ze waren tijdens de audities in het groen
Laura is een geweldige danseres en ze komt uit het pittoreske Almerequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:38 schreef iBenny het volgende:
Volgende week leuke acts
Laura________________________!
Er gaat geen lichtje branden hier, volgende week maar weer kijken dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almeers meisje die goed zou kunnen zingen maar er eigenlijk voor de sier staat.
quote:
Dat is wel spannend als de kandidaten ongeveer even goed waren, maar die jongens waren gewoon duidelijk beter en het was dus al te verwachten dat die door zouden gaan.quote:
voor jou zijn ze aan de jonge kantquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga lekker Dr G: Medical Examiner kijken op Investigation Discovery.
ik mag er toch al niet aanzittenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor jou zijn ze aan de jonge kant
Eergister voor het eerst de zender gekeken [/steen]quote:
Geniale zenderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eergister voor het eerst de zender gekeken [/steen]
staat hier soms irritant vaak opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die helemaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek een misdaad iets, familie die vermist was, kon er bijna niet van slapen, zo spannendquote:
Da's 1 zender?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
TLC; overdag is het Animal Planet
ja nooit geweten, Animal planet kijk ik wel regelmatigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
TLC; overdag is het Animal Planet
Extreme couponing is top!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ladiesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk nu ook TLC.![]()
Dat staat voor The Learning Channel, maar tegenwoordig is de helft van de programma's op die zender niet echt leerzaam.
Het trouwjurken programma ook! Lekker wegkwijlenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Extreme couponing is top!
[TV-TIP] Extreme Couponing
Vrijdag 9 uur, dan zitten we hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
zwanger zonder het te weten, ook al vaak "gezien"quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek een misdaad iets, familie die vermist was, kon er bijna niet van slapen, zo spannend
Too Fat For Fifteen: Fighting Back is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga voor choccywoccydoodahquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Het trouwjurken programma ook! Lekker wegkwijlen
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef D. het volgende:
Dus
voor 18:00 Animal Planet
na 18:00 TLC:The Ladies Channel
?
Zo bizarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zwanger zonder het te weten, ook al vaak "gezien"
Oh gos, dan zap ik verderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zwanger zonder het te weten, ook al vaak "gezien"
Ladiessssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef D. het volgende:
Dus
na 18:00 The Learning Channel; maar dan niet leerzaam
?
Die hebben ze allang moeten instuderen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Eigenlijk is dit niet helemaal eerlijk. Laura heeft veel minder tijd om haar finale-act voor te bereiden dan de winnaar uit de eerste live-show.
http://en.wikipedia.org/wiki/TLC_(TV_channel)quote:
Vanaf 02:00 uur weer Animal Planet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef D. het volgende:
Dus
?
Dat zegt ie netquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef D. het volgende:
Dus
?
Ik had een collega wiens vrouw dat is gebeurd, zoiets in ieder gevalquote:
Heeeeuh okee, weird!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TLC_(TV_channel)
[..]
Vanaf 02:00 uur weer Animal Planet.
jawel, maar Laura moet zowel de halve finale als de grote eindfinale in haar hoofd hebben, de winnaars van de eerste liveshow hebben nu al drie weken zich volledig kunnen focussen op de finalequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben ze allang moeten instuderen hoor
Bij UPS is het echt al heel lang. Minstens een jaar als het niet langer is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe lang is dat dan al dat het 's avonds veranderd? Ik meen te herinneren nog programma's op animal planet in de avond te hebben gekeken?
al een half jaar ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe lang is dat dan al dat het 's avonds veranderd? Ik meen te herinneren nog programma's op animal planet in de avond te hebben gekeken?
Het is tegenwoordig op vrouwen gericht, maar oorspronkelijk was het een educatieve zender.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heeeeuh okee, weird!
Ze noemen het in de reclames toch Ladies, of ben ik nu gek
Groen Linksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef BabeWatcher het volgende:
die groenlinkstuthola wordt afgebrand door Rutger
Wat is UPS?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij UPS is het echt al heel lang. Minstens een jaar als het niet langer is.
Ah ja, ik kijk weinig tv, sinds ik meedoe in TAL is dat zo'n beetje alles wat ik kijk, anders kom ik nooit meer los van de tvquote:
Uninterruptable Power Supplyquote:
Pfieuw, toch niet helemaal gekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Sinds 4 juli vorig jaar hebben we hier blijkbaar TLC.
[..]
Het is tegenwoordig op vrouwen gericht, maar oorspronkelijk was het een educatieve zender.
Whehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Uninterruptible_power_supply
Ah, ik schrok al, nog meer onbekende kanalenquote:
Ik kijk liveshows eigenlijk ook nooit. Alleen de audities zijn leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:52 schreef BabeWatcher het volgende:
volgend seizoen ga ik niet meer kijken, idem voor The Voice (elk land, muv TV Kids). Ik heb het helemaal gehad met deze doorgestoken kaartshows
Dit.quote:
Het lied klinkt als Amy McDonald, en daar hou ik echt niet van. Maar Joan zelf vind ik wel sympathiek, maar haar geluid en liedjes, nee.quote:
Aah, schattig, typisch weer een vrouwenreactie.quote:
Denk het niet, gezien je middelmatige avatar.quote:
Liefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Denk het niet, gezien je middelmatige avatar.
Die hoepeltroela kon gewoon niet dansen en is dus terecht niet door.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Aah, schattig, typisch weer een vrouwenreactie.
Maargoed
DDF Crew en Ruggeds hadden wel door moeten gaan
Dat klopt, neem aan dat je idee was een mooie sexy vrouw als avatar te hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lief
...en ook wel knap dat je het daaraan al kan beoordelen
Ja, je leest het goed en ik probeerde me er ook iets bij voor te stellen, maar .....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn drinken en gamen gaat niet goed samen, maar whut....
Volgens mij is de finale over 2 wekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, weet jij hoeveel live shows we nog krijgen? 2?
Wow zo snelquote:
Casa Pingu gaat op standje oranje?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |