Dit wou ik zeggen maar het KON NIET MEERquote:Naar ME-busjes spugen kan ie wel maar een reactie onthouden ho maar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit wou ik zeggen maar het KON NIET MEER
Dit mag je van mij krijgenquote:
kom vechten danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee waar TS het lef vandaan haalt zo'n grote smoel op te zetten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit mag je van mij krijgen
[ afbeelding ]
Ik open sowieso nooit topics. Ik reageer er alleen in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet je kwaliteittopics openen in plaats van al dat getroll.
Een grote smoel op een forum?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had het niet over jou afzonderlijk, maar over alle users die in KLB topics openen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik open sowieso nooit topics. Ik reageer er alleen in.
Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Een grote smoel op een forum?____!
Als alle users het doen, dan horen die topics dus wel in KLB.. Dus goede topics..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou afzonderlijk, maar over alle users die in KLB topics openen.
Lukt meestal wel eigenlijk...quote:
Dit, ze is echt een slechte mod..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Enige wat ze doet is kwaliteitstopics sluiten
Ik wilde eigenlijk zeggen "enige waar ze goed voor is" maar kon niks bedenken
Het gaat maar om Lithia. Een kniesoor die daar wat om geeft zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Valt wel mee.quote:
Ze sluit rommel, niks mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Nou, aan de bak dan maar.quote:
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Foutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..
Die komen dan zeker niet in KLB?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.
Link naar je onderzoek?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..
Namen en rugnummers aub want slechter dan Lithia worden ze nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Namen en rugnummers aub want slechter dan Lithia worden ze niet
KLBquote:
Andere forumdelen zijn niet zo interessant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.
Interessante wending. Nu moet je ze benoemen ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
ONZ heeft wel heel veel diepgang hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
Andere forumdelen zijn niet zo interessant.
Je refereert aan jezelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
ONZ is af en toe ook wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
ONZ heeft wel heel veel diepgang hoor.
Nou, bedankt voor je feedback. Hier kan ik wat mee.quote:
Onder anderen ja. Hoezo?quote:
Je geeft je modrechten op?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je feedback. Hier kan ik wat mee.
Ik kom weleens in SEX & LIF & USquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.
Dus dit is geen kwaliteit topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit mag je van mij krijgen
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof je HOOPT dat hij je op gaat noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de draad ermee Bartje.. Het is tenslotte vrijdag en bijna avond. Benoem ze.
Ik moet niets. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je het daadwerkelijk eens bent met genoemde stelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Interessante wending. Nu moet je ze benoemen ook.
Dankje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het slotje zal nog wel komen.
[..]
Stoer hoor zo'n plaatje..
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in jouw foboquote:
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet niets. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je het daadwerkelijk eens bent met genoemde stelling.
Ik was wel vrij slecht toen in die 2uurtjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.
Vooruit dan maar. Ik heb ze allemaal opgesomd in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1805681quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.
Maar hij zegt ze te kennen, niet te herinneren. Ze zijn dus nog steeds blauw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was wel vrij slecht toen in die 2uurtjes
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Ik heb ze allemaal opgesomd in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1805681
Deel het met ons aubquote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Topic is gesloten voor normale users, idioot..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Ik heb ze allemaal opgesomd in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1805681
Sorry, ik kreeg net dit te horen:quote:
quote:
Lafgedrag!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh kan jij er ook niet bij? Wat vervelend nou toch.quote:
Aw, ik ben zo nieuwsgierig nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:05 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo stoer hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh kan jij er ook niet bij? Wat vervelend nou toch.
Ik heb B gezegd. Moet je maar duidelijker definiëren hoe, waar, wat, wanneer enz.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb B gezegd. Moet je maar duidelijker definiëren hoe, waar, wat, wanneer enz.
Ik vond het vrij specifiek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, dat valt allemaal best wel mee. Gewoon een lijstje met wat namen, kan iedereen maken hoor.quote:
Als bericht, in dit topic, waar we het over hebben, nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Het staat ook in een post na die ervoor. Alleen niet in hetzelfde topic.quote:
Deel het met ons dan, jij mag dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dat valt allemaal best wel mee. Gewoon een lijstje met wat namen, kan iedereen maken hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef sthomass het volgende:
[..]
Als bericht, in dit topic, waar we het over hebben, nu
Mag ik niet, krijg ik klapjes van Yvonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Deel het met ons dan, jij mag dat.
Wij willen het weten
quote:
quote:
Dat is idd wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dat valt allemaal best wel mee. Gewoon een lijstje met wat namen, kan iedereen maken hoor.
Jij loopt hier nog niet zo lang rond, ik merk het al weer.quote:
Nou maak maar dan.quote:
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij loopt hier nog niet zo lang rond, ik merk het al weer.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Namen in het lijstje van Bart zijn:
LudoSanders
Lithia
Pharkus
Oerbeer
Murp
Lompehork
Goed lijstje. Dit is die van mij:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Namen in het lijstje van Bart zijn:
LudoSanders
Lithia
Pharkus
Oerbeer
Murp
Lompehork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Yvonne is een schat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed lijstje. Dit is die van mij:Dat is geen lijst. Een lijst bestaat uit meer dan één item.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Kom op man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Het staat ook in een post na die ervoor. Alleen niet in hetzelfde topic.
http://forum.fok.nl/quote:
Dat betekent niet dat ik hier al eerder langs kwam.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen lijst. Een lijst bestaat uit meer dan één item.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed lijstje. Dit is die van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Je bent verplicht dat te doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop met stoken, moet zondag nog bier drinken bij Bart
Ik heb geen haat tegen mods... ik heb niet echt last van ze.quote:
DIG en MEN voor de luie medemens.quote:
Nee, voor de gezelligheidquote:
Stoken? Waar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop met stoken, moet zondag nog bier drinken bij Bart
pm/dmquote:
Anders slaat ie mij in elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef sthomass het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bier drinken bij hem?
En ik stuur Rezania op je af.quote:
Samzz helpt me tochquote:
Die sluit ik op in mijn slaapkamer.quote:
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOET... LIJST... VAN.... BART.... HEBBEN.......
Ik help haar tochquote:
Feit blijft, Lithia is een slechte mod.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.
Lekker, warme rijstebrijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Welke mod heeft de ballen om dit te sluiten?
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wat heeft dat met ballen te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Welke mod heeft de ballen om dit te sluiten?
Hij is ook serieus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bent.
Feit blijft dat enkel kutusers die mening aangedaan zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Feit blijft, Lithia is een slechte mod.
Dat geloof ik nietquote:
Jullie moderators zijn net leeuwen. Er wordt dan achter de rug om diegene die dit topic sluit veel haat gezaaid.quote:
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Feit blijft dat enkel kutusers die mening aangedaan zijn.
Je hebt ons doorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jullie moderators zijn net leeuwen. Er wordt dan achter de rug om diegene die dit topic sluit veel haat gezaaid.En dan doen alsof je neus bloedt, duivels kind!
Zijn hier dan kutusers?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.
Wel serieus in de zin van dat jij die lijst hier en nu (specifiek genoeg?) dient te publiceren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bent.
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel serieus in de zin van dat jij die lijst hier en nu (specifiek genoeg?) dient te publiceren.
Na zijn posts hier te hebben gelezen: Ik denk niet dat iemand is die er nog veel van verwacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.
Hoe kan ik nu happen als je alleen onzin lult.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaringen zijn een feit.
Dat kan je niet van mening zijn, aangezien het een feit is, zo is mij net verteld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.
Het is een feit dat ik persoonlijke ervaringen heb.. Duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu happen als je alleen onzin lult.
'Nee' is blijkbaar niet specifiek genoeg voor jou.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat "nee", niet specifiek genoeg? Hier in dit topic, deze, dit. In dit topic graag: Lithia
Snap je jezelf wel als je dit zegt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is een feit dat ik persoonlijke ervaringen heb.. Duidelijk genoeg?
Wel veel werk hoor. Als je ziet hoeveel bagger er dagelijks geruimd wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Lithia
Alsjeblieft hoor
tof wijf is het gewoon en een goede mod voor op klb
punt
Mooi.quote:
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.quote:
Als reactie op die post niet nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
'Nee' is blijkbaar niet specifiek genoeg voor jou.
Oh lieverd, je maakt het moeilijk voor jezelf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.
Zoals dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.
?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.
Nouja omdat ik al dacht dat kan maar over eentje gaanquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Feit blijft dat enkel kutusers die mening aangedaan zijn.
quote:
Welnee, er zijn er wel meer hoor. Maar ik sta zeker in mijn eigen lijstje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja omdat ik al dacht dat kan maar over eentje gaan
Je hebt de quoteknop gevonden, grote jongen!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt de quoteknop gevonden, grote jongen!
Oh je was nog serieus ook? Je ziet dus echt niet dat je een contaminatie hebt gemaakt van 'van mening zijn' en 'een mening aangedaan zijn'? Misschien volgende keer even beter lezen voordat je over onthouden begint.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef sthomass het volgende:
[..]Jullie kunnen niet eens onthouden wat jullie zelf getypt hebben..
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef rosepetals het volgende:
Bart staat wel op mijn lijstje met zeur mods
Oke!quote:
Nee.quote:ik lees straks de namen wel terug.
Bij mij ook hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef rosepetals het volgende:
Bart staat wel op mijn lijstje met zeur mods
Als kutmod zijnde bedoel je toch? Even voor mijn eigen beeldvorming enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, er zijn er wel meer hoor. Maar ik sta zeker in mijn eigen lijstje.
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Als kutmod zijnde bedoel je toch? Even voor mijn eigen beeldvorming enzo.
Dat wil ik niemand aandoen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
pics van lithia voordat ik een mening kan hebben
quote:
quote:
Oh sorryquote:
quote:
Jij durft er tenminste voor uit te komen.quote:
Het was wel even eng om te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij durft er tenminste voor uit te komen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Bart het volgende:
Maar goed, het was weer leuk zo hier in KLB. Ik ga stofzuigen, krijg straks visite. Doei allemaal.
Ze post volgens mij haast nooit in KLB, dat scheelt.quote:
Doei kutmodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Bart het volgende:
Maar goed, het was weer leuk zo hier in KLB. Ik ga stofzuigen, krijg straks visite. Doei allemaal.
Ben jij hommo of wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die haat heb jegens Lithia mogen zich even bij Ome Hork melden voor billenkoek.
Geen haat voor Lithiaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die haat heb jegens Lithia mogen zich even bij Ome Hork melden voor billenkoek.
jij en slaanquote:
Daarom ben ik ook zo'n lieve jongen, Steven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ludo Ludo je moeder is een lieve vrouw, je moeder is een lieve vrouw
Inboedel bij een pannenkoekenhuis halenquote:
Lithia is helemaal niet stoer. Die zou eik een max aantal slotjes per maand tot haar beschikking moeten hebben. En dan een max van hooguit 15 ofzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
ik snap de clue nie
lithia is best wel stoer
wrm haat topic
wrm
je zit foutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Lithia is helemaal niet stoer. Die zou eik een max aantal slotjes per maand tot haar beschikking moeten hebben. En dan een max van hooguit 15 ofzo.
Je staat op Barts lijst.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inboedel bij een pannenkoekenhuis halen
Ik ben vosss. Ik zit altijd en immer goed.quote:
ik ben te blij voor jou, jouw mening doet er niet toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben vosss. Ik zit altijd en immer goed.
Mooie post, zo blijft het bitchfighten doorgaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je hebt complimenten nodig om je zelfvertrouwen te boosten?
Ik heb toch niks beters te doen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mooie post, zo blijft het bitchfighten doorgaan.
Aan de tig topics te zien ben je lang niet de enige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |