Stoken? Waar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop met stoken, moet zondag nog bier drinken bij Bart
pm/dmquote:
Anders slaat ie mij in elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef sthomass het volgende:
[..]
Waarom moet je dan bier drinken bij hem?
En ik stuur Rezania op je af.quote:
Samzz helpt me tochquote:
Die sluit ik op in mijn slaapkamer.quote:
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MOET... LIJST... VAN.... BART.... HEBBEN.......
Ik help haar tochquote:
Feit blijft, Lithia is een slechte mod.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.
Lekker, warme rijstebrijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon een onhandige uitspraak gedaan en zit nu beetje rond de hete brei heen te draaien.
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Welke mod heeft de ballen om dit te sluiten?
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wat heeft dat met ballen te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Welke mod heeft de ballen om dit te sluiten?
Hij is ook serieus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bent.
Feit blijft dat enkel kutusers die mening aangedaan zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Feit blijft, Lithia is een slechte mod.
Dat geloof ik nietquote:
Jullie moderators zijn net leeuwen. Er wordt dan achter de rug om diegene die dit topic sluit veel haat gezaaid.quote:
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Feit blijft dat enkel kutusers die mening aangedaan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |