Jij loopt hier nog niet zo lang rond, ik merk het al weer.quote:
Nou maak maar dan.quote:
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij loopt hier nog niet zo lang rond, ik merk het al weer.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Namen in het lijstje van Bart zijn:
LudoSanders
Lithia
Pharkus
Oerbeer
Murp
Lompehork
Goed lijstje. Dit is die van mij:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Namen in het lijstje van Bart zijn:
LudoSanders
Lithia
Pharkus
Oerbeer
Murp
Lompehork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Yvonne is een schat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al een aantal jaartjes.. Lang genoeg dus. Ik vind yvonne trouwens ook een beroerde ja.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed lijstje. Dit is die van mij:Dat is geen lijst. Een lijst bestaat uit meer dan één item.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Kom op man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Het staat ook in een post na die ervoor. Alleen niet in hetzelfde topic.
http://forum.fok.nl/quote:
Dat betekent niet dat ik hier al eerder langs kwam.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor kijk maar:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen lijst. Een lijst bestaat uit meer dan één item.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed lijstje. Dit is die van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Je bent verplicht dat te doen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stop met stoken, moet zondag nog bier drinken bij Bart
Ik heb geen haat tegen mods... ik heb niet echt last van ze.quote:
DIG en MEN voor de luie medemens.quote:
Nee, voor de gezelligheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |