Het was wel even eng om te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij durft er tenminste voor uit te komen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Bart het volgende:
Maar goed, het was weer leuk zo hier in KLB. Ik ga stofzuigen, krijg straks visite. Doei allemaal.
Ze post volgens mij haast nooit in KLB, dat scheelt.quote:
Doei kutmodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Bart het volgende:
Maar goed, het was weer leuk zo hier in KLB. Ik ga stofzuigen, krijg straks visite. Doei allemaal.
Ben jij hommo of wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die haat heb jegens Lithia mogen zich even bij Ome Hork melden voor billenkoek.
Geen haat voor Lithiaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:43 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die haat heb jegens Lithia mogen zich even bij Ome Hork melden voor billenkoek.
jij en slaanquote:
Daarom ben ik ook zo'n lieve jongen, Steven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ludo Ludo je moeder is een lieve vrouw, je moeder is een lieve vrouw
Inboedel bij een pannenkoekenhuis halenquote:
Lithia is helemaal niet stoer. Die zou eik een max aantal slotjes per maand tot haar beschikking moeten hebben. En dan een max van hooguit 15 ofzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
ik snap de clue nie
lithia is best wel stoer
wrm haat topic
wrm
je zit foutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Lithia is helemaal niet stoer. Die zou eik een max aantal slotjes per maand tot haar beschikking moeten hebben. En dan een max van hooguit 15 ofzo.
Je staat op Barts lijst.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inboedel bij een pannenkoekenhuis halen
Ik ben vosss. Ik zit altijd en immer goed.quote:
ik ben te blij voor jou, jouw mening doet er niet toequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben vosss. Ik zit altijd en immer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |