Interessante wending. Nu moet je ze benoemen ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.
ONZ heeft wel heel veel diepgang hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
Andere forumdelen zijn niet zo interessant.
Je refereert aan jezelf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
ONZ is af en toe ook wel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
ONZ heeft wel heel veel diepgang hoor.
Nou, bedankt voor je feedback. Hier kan ik wat mee.quote:
Onder anderen ja. Hoezo?quote:
Je geeft je modrechten op?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je feedback. Hier kan ik wat mee.
Ik kom weleens in SEX & LIF & USquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.
Dus dit is geen kwaliteit topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Enige wat ze doet is kwaliteitstopics sluiten
Ik wilde eigenlijk zeggen "enige waar ze goed voor is" maar kon niks bedenken
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit mag je van mij krijgen
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof je HOOPT dat hij je op gaat noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
Voor de draad ermee Bartje.. Het is tenslotte vrijdag en bijna avond. Benoem ze.
Ik moet niets. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je het daadwerkelijk eens bent met genoemde stelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Interessante wending. Nu moet je ze benoemen ook.
Dankje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:01 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het slotje zal nog wel komen.
[..]
Stoer hoor zo'n plaatje..
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet reageren in jouw foboquote:
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet niets. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je het daadwerkelijk eens bent met genoemde stelling.
Ik was wel vrij slecht toen in die 2uurtjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.
Vooruit dan maar. Ik heb ze allemaal opgesomd in dit topic: http://forum.fok.nl/topic/1805681quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie A zegt moet B zeggen. Zo gaat dat gezegde nu eenmaal. Daar moet je aan voldoen. Ik vind dat Lithia het goed doet, zoals ik het ze allemaal wel goed vind doen, op hun eigen manier. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ik ben zeer benieuwd naar je volgende posts met daarin de namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |