Dit wou ik zeggen maar het KON NIET MEERquote:Naar ME-busjes spugen kan ie wel maar een reactie onthouden ho maar
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit wou ik zeggen maar het KON NIET MEER
Dit mag je van mij krijgenquote:
kom vechten danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee waar TS het lef vandaan haalt zo'n grote smoel op te zetten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit mag je van mij krijgen
[ afbeelding ]
Ik open sowieso nooit topics. Ik reageer er alleen in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet je kwaliteittopics openen in plaats van al dat getroll.
Een grote smoel op een forum?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had het niet over jou afzonderlijk, maar over alle users die in KLB topics openen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik open sowieso nooit topics. Ik reageer er alleen in.
Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Een grote smoel op een forum?____!
Als alle users het doen, dan horen die topics dus wel in KLB.. Dus goede topics..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou afzonderlijk, maar over alle users die in KLB topics openen.
Lukt meestal wel eigenlijk...quote:
Dit, ze is echt een slechte mod..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Enige wat ze doet is kwaliteitstopics sluiten
Ik wilde eigenlijk zeggen "enige waar ze goed voor is" maar kon niks bedenken
Het gaat maar om Lithia. Een kniesoor die daar wat om geeft zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef LudoSanders het volgende:
Valt wel mee.quote:
Ze sluit rommel, niks mis meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Nou, aan de bak dan maar.quote:
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Terechte klacht,
Foutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je klaagt al sinds de dag dat je wist dat ik blauw werd. Daar is de enige waar jij goed in bent.
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..
Die komen dan zeker niet in KLB?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.
Link naar je onderzoek?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij bent ook wel de meest irritante/slechtste mod..
Namen en rugnummers aub want slechter dan Lithia worden ze nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kent zeker maar één mod? Ik ken veel irritantere en slechtere mods.
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Namen en rugnummers aub want slechter dan Lithia worden ze niet
KLBquote:
Andere forumdelen zijn niet zo interessant.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, mag je zelf achterkomen als je ooit eens buiten KLB en R&P durft te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |