Je hebt ons doorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jullie moderators zijn net leeuwen. Er wordt dan achter de rug om diegene die dit topic sluit veel haat gezaaid.En dan doen alsof je neus bloedt, duivels kind!
Zijn hier dan kutusers?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.
Wel serieus in de zin van dat jij die lijst hier en nu (specifiek genoeg?) dient te publiceren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice, ik ga bijna denken dat je serieus bent.
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel serieus in de zin van dat jij die lijst hier en nu (specifiek genoeg?) dient te publiceren.
Na zijn posts hier te hebben gelezen: Ik denk niet dat iemand is die er nog veel van verwacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je tot zo'n laag niveau laten brengen door een 'kutuser'. Ik denk dat er beter van je verwacht wordt.
Hoe kan ik nu happen als je alleen onzin lult.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaringen zijn een feit.
Dat kan je niet van mening zijn, aangezien het een feit is, zo is mij net verteld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.
Het is een feit dat ik persoonlijke ervaringen heb.. Duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu happen als je alleen onzin lult.
'Nee' is blijkbaar niet specifiek genoeg voor jou.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat "nee", niet specifiek genoeg? Hier in dit topic, deze, dit. In dit topic graag: Lithia
Snap je jezelf wel als je dit zegt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is een feit dat ik persoonlijke ervaringen heb.. Duidelijk genoeg?
Wel veel werk hoor. Als je ziet hoeveel bagger er dagelijks geruimd wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die haten op Lithia
Alsjeblieft hoor
tof wijf is het gewoon en een goede mod voor op klb
punt
Mooi.quote:
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.quote:
Als reactie op die post niet nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
'Nee' is blijkbaar niet specifiek genoeg voor jou.
Oh lieverd, je maakt het moeilijk voor jezelf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.
Zoals dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik denk dat er van mods ook wordt verwacht dat ze het intellect hebben om de users te begrijpen, als ze gewoon goed Nederlands schrijven.
?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef sthomass het volgende:
[..]
Jij laat net blijken dat je mij een 'kutuser' vindt, aangezien ik van de mening ben aangedaan dat Lithia een beroerde mod is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |