abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:26:43 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111700004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Enkele geruchten voor volgend seizoen:

Pozzato zou serieuze interesse van Garmin en Katusha hebben.
Astana wil verlengen met Gasparotto, al zijn er met Rabobank, Vancansoleil en Argos drie Nederlandse kapers op de kust (opvallend).
Cunego kan dan weer een nieuw contract tekenen bij Lampre. Vacansoleil en Europcar schijnen op hem te azen.
Liquigas bood Nibali 'slechts 1.8 mln salaris per jaar'. BMC 2,5 mln en Astana daartussen in. Naar Astana zou Nibali wel Capecchi, Szmyd, Vanotti en zelfs een ploegleider mee kunnen nemen.
Fuglsang gaat mogelijk terug naar Riis.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie daar graag naar teruggaat eigenlijk ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik verwacht het ook niet, maar Tchmil is wel weg natuurlijk.
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gasparotto? Je moet renners kopen vlak voor hun grote gloriemoment, niet erna.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik twijfel in het geval van Rabo er echt aan of het waar is. Het zou namelijk een behoorlijk trendbreuk zijn met het hiervoor gevoerde beleid.

Het zou wel een :') aankoop zijn voor wie hem ook koopt. Ik kan er nog wel een paar opnoemen die jonger zijn dan Gasparotto en waar je een stuk langer mee vooruit kan.
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor Argos zou het wel een versterking zijn, die hebben nu niemand voor de Gasparotto-koersen en alhoewel ik betwijfel dat hij ooit opnieuw een grote koers zal winnen, is 't natuurlijk wel een vrij veilige gok op ereplaatsen (meer dan Iglinsky). Ze kunnen niet blijven rekenen op hun 2 Duitsers om hun WT-ambities waar te maken.

Maar Rabo en Vacansoleil hebben al genoeg volk van niveau dat Gasparotto gemiddeld haalt. Of die ook ooit een uitschieter halen waarbij ze winnen... die kans lijkt me even groot dan dat Gasparotto het opnieuw doet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:17:37 #2
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111701581
Gasparotto vind ik juist wel bij Vacansoleil passen. Zoveel ereplaatsen pakken die niet in heuvelklassiekers. Bovendien hebben ze altijd al Italianen in de ploeg gehad.

Rabo heeft dat eigenlijk nooit, dus dat gaat al niet goed passen, verder is het en subtopper met enkele pieken naar de top, dus niet echt een meerwaarde voor wat Rabo nastreeft. En het is meer een renner voor een vrijbuitersrol.

Dus heeft die niets te zoeken bij Rabo en zou hem naar de ploeg halen weer een voorbeeld zijn van hun falende transferbeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 18-05-2012 13:35:49 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111702008
Gasparotto 5 jaar terug was een perfecte aankoop geweest voor elk team imo opinie. Nu zijn er zoals Art zegt genoeg renners die een type Gasparotto van 5 jaar terug zijn, waardoor je er gewoon veel meer aan hebt. Het zijn geruchten, dus mag je best met een korreltje zout nemen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_111702112
quote:
Breschel mogelijk terug naar Saxo Bank

Matti Breschel keert volgend jaar mogelijk terug in de selectie van Saxo Bank, zo meldt Sporten.dk. De Deen, die sinds 2011 uitkomt voor Rabobank, zou daar herenigd worden met Bjarne Riis met wie hij tussen 2005 en 2010 al samenwerkte. Eerder deze maand waren er al geruchten dat Jakob Fuglsang (RSH) volgend jaar zou terugkeren.

"Ik heb nog geen contract voor volgend jaar", zegt Brechel. "Wat betreft Saxo Bank, alles is mogelijk. Rabobank heeft aangegeven het contract te willen verlengen, dus er is genoeg interesse. Ik maak me geen zorgen over volgend jaar."
pi_111702191
Art (of iemand anders), heb jij trouwens nog geruchten rondom Boivin opgevangen? Ben zelf nog niks tegengekomen, maar verwacht dat hij toch wel een stap hogerop gaat maken eigenlijk.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:46:02 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111702312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ah dan wint die volgend jaar RVV :P.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111702409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:41 schreef Steven184 het volgende:
Art (of iemand anders), heb jij trouwens nog geruchten rondom Boivin opgevangen? Ben zelf nog niks tegengekomen, maar verwacht dat hij toch wel een stap hogerop gaat maken eigenlijk.
Nope, nog niets opgevangen. Maar dat zal heus nog wel komen. Net als dat ik nog geen enkel gerucht rond Bagdonas heb gehoord. Die gast rijgt de ene ereplaats na de andere aan elkaar.

Ik verwacht toch ook dat iemand Daniel Diaz oppikt bij San Luis Somos Todos.
pi_111702611
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nope, nog niets opgevangen. Maar dat zal heus nog wel komen. Net als dat ik nog geen enkel gerucht rond Bagdonas heb gehoord. Die gast rijgt de ene ereplaats na de andere aan elkaar.

Ik verwacht toch ook dat iemand Daniel Diaz oppikt bij San Luis Somos Todos.
Volgens mij zit men bij Bagdonas een beetje met zijn leeftijd, aangezien hij al 26 is in hun ogen. Diaz mag toch wel heel snel een grotere ploeg krijgen. Ik hoop op Movistar of Euskaltel wanneer zij hun structuur gaan wijzigen.

Ik ving vorige week wel iets op dat Kump mogelijk weer een niveautje hoger kan gaan rijden volgend jaar. Lijkt me ook niet verkeerd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_111734559
Dat dit nog niet gemeld was:
quote:
Maurits Lammertink maakt overstap naar Vacansoleil-DCM
Overstap naar profs per 25 juni 2012.

Overstap naar profs per 25 juni 2012.
De 21-jarige Maurits Lammertink wist in 2012 reeds vier keer te winnen waaronder de Hel van Voerendaal en het eindklassement in de Poolse rittenkoers Carpathia Couriers Paths. De man uit Enter werd al enige tijd gevolgd door Vacansoleil-DCM en een maand geleden vond er een gesprek plaats over een mogelijke stageovereenkomst. Ploegmanager Daan Luijkx gaf toen bij Lammertink aan dat hij ook nog sneller kon overstappen wanneer hij zou aantonen er klaar voor te zijn. Dat deed Lammertink de laatste weken. De ploeg en renner tekenen een contract tot eind 2013.

Maurits Lammertink is erg blij met de overstap: “Het is een droom die uitkomt en dat sneller dan ik had verwacht. Ik ben heel blij, hier doe je het voor. Ik vind Vacansoleil-DCM een aanpsrekende ploeg door de aanvallende koerswijze en de kansen die ze geven aan jonge renners. Er was een klik en ik heb het gevoel dat deze ploeg bij me gaat passen. Ik zie natuurlijk ook hoe eerstejaars het altijd direct heel goed doen bij Vacansoleil-DCM.”

De komende maand rijdt de jonge klimmer nog in de kleuren van Jo Piels: “Ik heb de komende weken nog twee belangrijke doelen met de Ronde van Limburg en het Nederlands kampioenschap voor beloften. Ik wil proberen om mijn opleidingsploeg nog een mooi afscheidscadeu te geven.”

Ploegmanager Daan Luijkx ziet na Bert-Jan Lindeman in 2011 nu weer één renner van Jo Piels komen: “De ploeg van Jo Piels doet al jaren veel goeds voor het Nederlandse wielrennen. Ze hebben daar veel oog voor talent en zijn ze eerlijk over het potentieel van de renners. We zijn blij met de overstap van Lammertink.”

Vacansoleil-DCM
Vol-le-dig terecht dit.
pi_111738484


[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 19-05-2012 13:17:20 ]
pi_111868365
Elmiger, Zaugg en Albasini zijn in beeld bij de nieuwe Zwitserse proconti ploeg IAM.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:28:39 #12
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_111869317
http://pic2.nl/images/slek.jpg

^^ Bruyneel zou Contador terug willen. _O-

Benieuwd naar welke ploeg de Schleck's en Andersen volgend jaar verkassen. WorldTour licentie RadioShack - Nissan blijft normaal gesproken in bezit van Becca met Bruyneel als defacto ploegleider
pi_111869536
Bruyneel is gelukkig niet zo opportunistisch...kuch..kuch..

De Schlecks hebben 1 ding fout gedaan toen ze een 'eigen' ploeg begonnen en dat was dat ze vergeten zijn om te zorgen dat de eerste drie jaar er gewoon rust in de tent was. Maarja, als je ploegbazen hebt die al beginnen te zeuren als je in 1 weekend een keer 2e en 1e wordt, aangezien je beide had moeten winnen, dan kan je dat natuurlijk vergeten. Nu staan ze voor een lastige keuze mbt de toekomst.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:09 #14
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_111869646
Is Vacansoleil niets voor de Schleckjes?

Kunnen ze mooi 344 dagen per jaar op één van de campings verblijven.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:22:38 #15
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_111892472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef Zelva het volgende:
Is Vacansoleil niets voor de Schleckjes?

Kunnen ze mooi 344 dagen per jaar op één van de campings verblijven.
346 je vergeet de 2 rustdagen :P
Net efkes anges
  woensdag 23 mei 2012 @ 00:40:36 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111911240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

346 je vergeet de 2 rustdagen :P
Maar jij vergeet LBL en de WP of AGR (want ze doen natuurlijk niet in alle bij hun best hè). :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:44 #17
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111966184
Lefevere (of eigenlijk meer de Tsjechische sugardaddy Bakala) gaat Contador weer eens proberen vangen.

Lefevere denkt een kans te maken omdat Riis nog geen sponsor heeft voor volgend jaar en omdat die sowieso een probleem kan krijgen omdat Contador's punten de komende jaren niet gaan meetellen (en de rest van het team op dat vlak vrij waardeloos blijkt) en dat is bij OPQS momenteel geen issue meer.

Er zouden trouwens 6 ploegen met Contador aan het overleggen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_111972094
Wordt nog druk daar met Kreuziger die ook wel naar OPQS zal gaan.
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:52:11 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111973408
Dan zouden ze met Kreuziger iemand hebben voor de heuvel klassiekers en een luxe knecht voor Contador.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_112165507
Veel interesse voor Taaramae, onder andere Katusha, Rabobank, Astana en Radioshack zouden achter de Est aanzitten.

Nibali lijkt Liquigas op zeker te gaan verlaten, na onder andere een akkefietje over het schema voor de rest van het seizoen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112170671
Zou wel een goede aankoop van Rabobank zijn, kunnen ze volgend jaar niet met 3 maar met 4 kopmannen naar de Tour.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:56:42 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112177108
Van dat niveau heeft Rabo er al een paar rijden, geen idee waarom ze er nog eentje bij willen.

Ik blijf erbij, het zou voor Rabo en die Nederlandse klimmers die daar rijden beter zijn indien minstens één van hen eens naar een andere ploeg trok, dan rijden ze elkaar niet in de weg en zijn ze misschien eens van die Tour-fixatie van de sponsor af, maar dat heb ik al 100 keer gezegd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:04:44 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_112177456
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van dat niveau heeft Rabo er al een paar rijden, geen idee waarom ze er nog eentje bij willen.

Ik blijf erbij, het zou voor Rabo en die Nederlandse klimmers die daar rijden beter zijn indien minstens één van hen eens naar een andere ploeg trok, dan rijden ze elkaar niet in de weg en zijn ze misschien eens van die Tour-fixatie van de sponsor af, maar dat heb ik al 100 keer gezegd.
Dat Taaramae meer van hetzelfde, dus niet echt nodig is, ben ik met je eens. Maar dat tweede vind ik zwaar overtrokken. Het is pas voor het eerste dat alle drie de Nederlandse rondetalenten in dezelfde ronde te zien zijn. En pas voor het eerst dat ze zich focussen op één ronde.

Als het nou zo was dat ze jarenlang aan elkaar gebonden zitten en altijd alle drie de tour moeten rijden, dan zou je nog een punt hebben. Maar nu is er nog niets aan de hand. Als de komende jaren ze ook steeds op deze manier uitgespeeld worden, dan zou het wel beter zijn als er een vertrekt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_112179552
Taaramae zou best de vervanger van Sanchez kunnen worden, zijn contract loopt af aan het eind van het seizoen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:15 #25
14505 OProg
A Life in Music
pi_112255524
Is de 'afspraak' die er scheen te zijn van Rabo en Vac elkaars renners met rust zouden laten bij deze voorbij?

quote:
Rabobank lonkt naar Keizer
AMSTERDAM - Tijdens de Giro d’Italia heeft Rabobank naar Vacansoleil-DCM-renner Martijn Keizer geïnformeerd. Het 24-jarige talent reed zich in de kijker door in liefst zes etappes in de aanval te gaan.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_naar_Keizer__.html
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112257071
Moet Keizer niet doen.
pi_112267684
En Rabo ook niet :')
pi_112268920
Volgens de Gazetto is overgang van Nibali naar Astana rond. Ook Agnoli en Vanotti zouden de overstap maken.

Gasparotto zou daar ook zijn contract gaan verlengen. Kreuziger heeft ook een aanbod van Astana ontvangen om te verlengen, maar OPQS en Liquigas willen hem ook graag halen. Tevens zou Astana de gebroeders Schleck een aanbod willen doen. :?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112299614
Weer wat geruchten:

Radioshack zou achter Kiserlovski aanzitten.
Wackermann en Catteneo worden prof bij Lampre, dat ook Giro-rit winnaar Ferrari zou willen ophalen bij Androni.
Basso blijft bij Liquigas, net als Viviani, Bodnar en D. Caruso. Sagan had dit al eerder gedaan. Ook Capecchi zal binnenkort gaan verlengen. Cannondale blijft volgend jaar fietsleverancier en co-sponsor, maar binnen week of twee zal naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe hoofdsponsor bekend worden gemaakt. Geox zoemde al rond ergens anders.
Pozzovivo en Rabbotini kunnen naar Frankrijk, AG2R of Europcar voor Pozzovivo en FDJ voor Rabbotini.
Betancourt kan naar zowel AG2R als OPQS.
Farnese doet er alles aan om Pozzato, Guardini en Gatto te houden. Gatto wil zelf wel blijven, maar achter Pozzato en Guardini zitten veel WT-teams aan.
Savio is met Venezuela in onderhandeling over voortzetting, ze willen zelfs voor WT-licentie gaan. Lijkt imo onmogelijk, gezien het kleine budget van 2,4 mln dat ze nu hebben.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112300619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:51 schreef Steven184 het volgende:
Weer wat geruchten:

Radioshack zou achter Kiserlovski aanzitten.
Wackermann en Catteneo worden prof bij Lampre, dat ook Giro-rit winnaar Ferrari zou willen ophalen bij Androni.
Basso blijft bij Liquigas, net als Viviani, Bodnar en D. Caruso. Sagan had dit al eerder gedaan. Ook Capecchi zal binnenkort gaan verlengen. Cannondale blijft volgend jaar fietsleverancier en co-sponsor, maar binnen week of twee zal naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe hoofdsponsor bekend worden gemaakt. Geox zoemde al rond ergens anders.
Pozzovivo en Rabbotini kunnen naar Frankrijk, AG2R of Europcar voor Pozzovivo en FDJ voor Rabbotini.
Betancourt kan naar zowel AG2R als OPQS.
Farnese doet er alles aan om Pozzato, Guardini en Gatto te houden. Gatto wil zelf wel blijven, maar achter Pozzato en Guardini zitten veel WT-teams aan.
Savio is met Venezuela in onderhandeling over voortzetting, ze willen zelfs voor WT-licentie gaan. Lijkt imo onmogelijk, gezien het kleine budget van 2,4 mln dat ze nu hebben.
Zou straf zijn van Wackermann. Is pas net 20 en heeft niet eens zulke grote resultaten neergezet.

Pozzo naar AG2R of Europcar _O- Ik zweer dat hij daar geen poot meer vooruit komt. Echt een type die erbij gebaat is om bij een Italiaanse ProConti ploeg te rijden. Beetje zelfde verhaal als Rujano, waarbij het toen ook mis ging.
pi_112303615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zou straf zijn van Wackermann. Is pas net 20 en heeft niet eens zulke grote resultaten neergezet.

Pozzo naar AG2R of Europcar _O- Ik zweer dat hij daar geen poot meer vooruit komt. Echt een type die erbij gebaat is om bij een Italiaanse ProConti ploeg te rijden. Beetje zelfde verhaal als Rujano, waarbij het toen ook mis ging.
Klopt, maar altijd gezien als groot talent natuurlijk. Overigens mocht Wackermann de overstap maken, komt hij volgens de huidige richtlijnen niet meer in aanmerking voor de Italiaanse selectie.

Nog wat andere geruchten:
Cofidis gaat door tot 2016 met een budget van bijna 10 miljoen en ze willen volgend jaar voor WT gaan.

Het is al enige tijd hardnekkig, maar het lijkt erop dat Banco Satander een team wil gaan bouwen rondom Contador. Dit jaar zou hij dan wel afmaken bij Saxo en daarna weggaan gezien de onzekerheid van Saxo. Het zou mij niet verbazen mocht Banco Satander de hoofdsponsor wordt van het project waar de Galdeano mee bezig is om Euskaltel internationaler te maken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112350145
Steegmans gaat verlengen bij OPQS.
De Marchi (Androni) en Brambilla (Colnago) gaan naar Liquigas(mogelijke fusieploeg met Saxo)
Naast het trio Nibali, Vanotti, Agnoli zouden ook Szmyd en Oss (BMC) vertrekkendaar.
Serry in belangstelling van OPQS en Vancansoleil. OPQS zit ook achter Wallays aan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112422959
Nu schijnt ook Radioshack achter Nibali aan te zitten, waar BMC lijkt te zijn afgevallen en Astana verder is overgebleven. Dit omdat de Schlecks graag weg zouden willen bij Bruyneel en naar Astana kunnen. Nibali zou dan hun opvolger zijn. Nibali schijnt nu de sleutel te zijn, gaat hij naar Astana dan blijven de Schlecks waarschijnlijk. Dit zijn zware geruchten die ik niet zo heel waar acht.

En OPQS zit weer eens achter Contador aan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112429897
Gewoon Horner kopman maken bij Radioshack :Y
pi_112508266
Wat geruchten over ploegen die een stapje hoger willen. Zowel het Italiaanse Idea, het Britse Endura en het Zuid-Afrikaanse MTN willen volgend jaar een ProContinentale licentie bemachtigen. Tiernan-Locke heeft aangegeven bij promotie nog niet zeker te weten of hij dan wel wil vertrekken bij Endura. Maar dat zal uiteraard van de aanbieding afhangen. })
Tevens zou Vinavil terug willen keren in de wielersport.

Euskaltel gaat zich vanaf volgend seizoen volledig afsplitsen van Euskadi. Euskadi houdt Orbea. Verwachting is dat er een (pro)continentaal team zal ontstaan van de combi Euskadi en Orbea wat zich enkel zal toespitsen op Basken.

Euskaltel zal vanaf volgend seizoen afstappen van het Bask-only concept. Tevens heeft Euskaltel haar bijdrage verhoogt van 3 naar 9 miljoen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112527188
Serry naar Omega Pharma-Quick Step.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juni 2012 @ 23:22:09 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112548506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 07:51 schreef Steven184 het volgende:
Wat geruchten over ploegen die een stapje hoger willen. Zowel het Italiaanse Idea, het Britse Endura en het Zuid-Afrikaanse MTN willen volgend jaar een ProContinentale licentie bemachtigen. Tiernan-Locke heeft aangegeven bij promotie nog niet zeker te weten of hij dan wel wil vertrekken bij Endura. Maar dat zal uiteraard van de aanbieding afhangen. })
Tevens zou Vinavil terug willen keren in de wielersport.

Euskaltel gaat zich vanaf volgend seizoen volledig afsplitsen van Euskadi. Euskadi houdt Orbea. Verwachting is dat er een (pro)continentaal team zal ontstaan van de combi Euskadi en Orbea wat zich enkel zal toespitsen op Basken.

Euskaltel zal vanaf volgend seizoen afstappen van het Bask-only concept. Tevens heeft Euskaltel haar bijdrage verhoogt van 3 naar 9 miljoen.
Opmerkelijk van de Basken, vorig seizoen was het toch nog maar de vraag of ze doorgingen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112558913
dnelissen twitterde op woensdag 06-06-2012 om 22:19:50 Jonathan Tiernan-Locke schijnt te hebben getekend bij Team Sky ... #transfer reageer retweet
J_T_Locke twitterde op woensdag 06-06-2012 om 23:06:01 @dnelissen This is news to me! reageer retweet
_O-
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112559914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Opmerkelijk van de Basken, vorig seizoen was het toch nog maar de vraag of ze doorgingen?
Klopt, ze konden in elk geval niet verder op de manier waarop ze bezig waren. Zodoende besloot genomen om te splitsen, zodat er een internationaal WT-team met een Baskische achtergrond kan ontstaan.

Rujano zal eind dit jaar als het goed is vertrekken bij Androni.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112562463
Terpstra heeft twee jaar bijgetekend bij OPQS.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112611687
quote:
Contador signs with Saxo Bank until end of 2015

Following a spate of rumours about where he might be competing after his suspension ends on August 5th, Alberto Contador and the Saxo Bank team have confirmed that he has inked a three and a half year contract with the team.

The Spaniard, who won the 2007 and 2009 Tours de France, will be part of Bjarne Riis’ setup until the end of 2015, targeting that race and others in the squad’s colours.

"The decision to return to Team Saxo Bank has actually been pretty easy, and my first priority was always to rejoin the team and to continue working with Bjarne Riis and the rest of the team,” he said in the team’s announcement.

“The support I have experienced from them in a very difficult situation is extraordinary. I'm really looking forward to getting back on the bike, and my aim is to repay that support, hopefully with some great results,"

Contador joined the team prior to the 2011 season, but was then named as having tested positive for Clenbuterol in the 2010 Tour de France. He fought those charges, initially being cleared by the Spanish cycling federation RFEC, and continuing to race. He won the Giro d’Italia and several other events, but those results plus the 2010 Tour victory were ultimately stripped by the Court of Arbitration for Sport, which ruled earlier this year on the case.

It also handed him a two year, partially-backdated ban, which ends on August 4th. He is currently training hard for his big goal of the Vuelta a Espana.

Riis said that both parties were keen to continue working together. "A lot of speculations and rumours have surrounded Alberto Contador and his future in the past months, but both our sponsors, the team and Alberto have shared the same wish to continue and built on our relationship,” he said.

“All along throughout these last two tough years we have stood by Alberto, so to be able to announce his return to the team is something I have been really looking forward to. Now we can put an end to this speculation and start focusing on building the team for the coming years.”

Sponsor Saxo Bank had previously said that its renewal with the team would be done on a year by year basis; it is unclear if it has also given a three year commitment, or if Riis may need to find other backers in future.

The UCI had said that Contador’s points couldn’t be considered in determining whether or not the team would have a WorldTour licence. If Riis wants to continue owning a UCI ProTeam, he will either need to successfully fight this regulation before CAS, or to sign other successful riders to ensure he has the required points.

If the latter is the case, it’s likely that the team budget will need to increase. More details of the financial setup are likely to emerge in time.

Blijft toch Riis dus
pi_112685265
Bentancour zou naar AG2R gaan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112685636
Gasparotto trouwens gewoon verlengd bij Astana.
pi_112685699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Blijft toch Riis dus
Dit artikel lezend lijkt me dat Saxo zelfstandig blijft en geen fusie met Liquigas aangaat. Tenzij ze die ploeg gaan overnemen gedeeltelijk, maar dat zie ik niet gebeuren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112725855
Wellens naar Lotto.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112961995
Barguil en Ahlstrand mogen stage lopen bij Argos-Shimano dit jaar. Barguil heeft al een profcontract bij Argos voor volgend jaar, Ahlstrand mag zijn best doen om er één af te dwingen.
pi_113042903
Posthuma vertrekt bij Radioshack na dit jaar. Hij wil graag terug naar een Nederlandse ploeg.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 19:12:04 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113063220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Steven184 het volgende:
Posthuma vertrekt bij Radioshack na dit jaar. Hij wil graag terug naar een Nederlandse ploeg.
nuttige renner lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113063283
Lijkt me een prima renner voor Argos
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:20:27 #50
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113268134
Tjallingii twee jaar langer bij Rabo
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 23 juni 2012 @ 12:09:52 #51
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113270554
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_113271004
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
Als ploegleiders zouden ook Alain Gallopin en Dirk Demol meegaan.
pi_113272627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:20 schreef The_Hives het volgende:
Tjallingii twee jaar langer bij Rabo
^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 juni 2012 @ 18:47:00 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113281731
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
zijn er dan Duitse sponsoren die willen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:51:44 #55
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_113453067
Ome Savio' strijkt nog eens met zijn hand over zijn hart en biedt probleemgeval Mattia Gavazzi (geen familie van...) een nieuwe kans. Vanaf 1 januari 2013 wordt hij weer toegevoegd aan het rooster van Androni - Venezuela. In 2009 boekte Gavazzi maar liefst 11 overwinningen, voornamelijk in de Zuid-Amerikaanse rondjes. Gavazzi verliet de ploeg van Savio eind 2009 om te gaan koersen voor Colnago - CSF. In maart 2010 testte hij positief voor cocaïne en werd hij voor 2,5 jaar geschorst. Zijn schorsing loopt af op 30 september 2012.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:03:22 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113455668
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
_O- Post ik net in een ander topic dat er geen Duitse teams meer zijn, lees ik dit. Typisch. :D

Nou ja, ik ben benieuwd. ^O^
pi_113566686
quote:
Rohan Dennis to Sky?

We know teams can't talk about transfers or signings until August, although they seem to manage it when it suits them - and that the rider in question isn't even at the Tour but word from Liège is that Rohan Dennis has apparently signed with Team Sky for 2013. One story we can confirm: he hasn't signed for GreenEdge. DB
Bron:http://www.cyclingnews.co(...)-virenques-footsteps

Ik las ook op twitter dat Greenedge twee renners wilde kopen voor volgend jaar en dat 1 renner al een contract had getekend.

Luis Leon Sanchez en Theo Bos hebben hun contract bij Rabobank verlengt.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:32:18 #58
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113566941
Tankink ook. Dat is 4 in een week.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_113567602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Bron:http://www.cyclingnews.co(...)-virenques-footsteps

Ik las ook op twitter dat Greenedge twee renners wilde kopen voor volgend jaar en dat 1 renner al een contract had getekend.

Luis Leon Sanchez en Theo Bos hebben hun contract bij Rabobank verlengt.
Kopen? Bling Bling willen ze dan neem ik aan.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 2 juli 2012 @ 17:38:16 #60
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113679755
en ook Clement 2 jaar erbij
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_113681898
Moreno Hofland stapt over naar de profploeg van Rabobank.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_114003724
Een paar geruchten:

Liquigas zou interesse hebben in Bennati en/of Petacchi. Voor de sprint zouden ze zich tevens willen versterken met Vigano en Corioni.

Lampre wil heel graag Modolo aantrekken, maar Ferrari zou ook een mogelijkheid zijn. Echter de laatste zal waarschijnlijk niet bij Androni weggaan als daar het budget serieus wordt verhoogd, zoals het plan momenteel is. Gavazzi is de mogelijke opvolger van Ferrari daar.

Ondanks alle aanbiedingen van WT-teams zou Pozzato er toch voor kiezen om bij te tekenen bij Farnese Vini. Rabottini en Gatto zullen ook blijven. Guardini zou dan weer vertrekken naar Saxo.
Saxo is ook geinteresseerd in de Zuid-Afrikaan van Rensburg, maar zoals ik eerder had gemeld zitten ook de drie Nederlandse ploegen achter hem aan. Een andere renner die in de belangstelling van Saxo staan is Kump. De Sloveen lijkt echter eerder een contract te gaan tekenen bij het Duitse Netapp. Saxo was al geinteresseerd in het terughalen van Fuglsang, maar Movistar ligt op de loer. Zelfs Cancellara denkt erover om terug te gaan. Radioshack gaat wel verlengen met Gallopin en Monfort.

De Colombiaan Betancourt staat in de belangstelling van AG2R, waar o.a. Roche gaat verlengen. Madiot, van FDJ, zou graag de Duitser Thurau, zoon van, binnen willen halen. Pinot, Pichot en Demare gaan verlengen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114003963
Matthieu Sprick, Yann Huguet, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Bert de Backer verlengen bij Argos-Shimano
pi_114305600
Geruchtenstroompje:

Lefevere zit wel erg in zijn maag dat hij ooit Sagan heeft laten lopen, die heeft hem blijkbaar een contractje van 2,5 mln per jaar voorgeschoteld. Desondanks heeft de Slowaak verlengd bij Liquigas.

Saxobank zou geinteresseerd zijn in Kreuziger en Kiserlovski. Daar lijkt plotseling een bak met geld uit de lucht gevallen te zijn als je naar hun shortlist kijkt.

Modolo wil graag weg en kan naast Lampre ook naar Astana. Bennati staat in de interesse van o.a. Liquigas en Katusha. BMC zou interesse hebben in Moser, kersverse winnaar in Polen.

Geruchten gingen al eerder dat Renshaw toch weer graag voor Cavendish zou willen rijden en dat zal altijd wel rond blijven gaan. Op verschillende fora inmiddels gelezen dat Sky mogelijk contract bij Rabo zou willen afkopen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114309438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Steven184 het volgende:
Saxobank zou geinteresseerd zijn in Kreuziger en Kiserlovski. Daar lijkt plotseling een bak met geld uit de lucht gevallen te zijn als je naar hun shortlist kijkt.
De Russische roebels van Tinkoff...

Merijn Zeeman (trainer/coach) verhuist van Argos naar Rabo.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:50:10 #66
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114309791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:54 schreef Steven184 het volgende:
Een paar geruchten:

Liquigas zou interesse hebben in Bennati en/of Petacchi. Voor de sprint zouden ze zich tevens willen versterken met Vigano en Corioni.
Toch knap van Petacchi dat hij kennelijk nog belangstelling op de transfermarkt weet op te wekken. Hoewel hij zeker nog naar mooie ereplaatsen sprint (deze TdF bijvoorbeeld) lijkt me dat je als ploeg beter je centen aan een jonger iemand kan besteden. Petacchi wordt in januari 39 jaar!
That's...Montgomery Clift, honey!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 juli 2012 @ 17:27:05 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114323299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Steven184 het volgende:
Geruchtenstroompje:

Lefevere zit wel erg in zijn maag dat hij ooit Sagan heeft laten lopen, die heeft hem blijkbaar een contractje van 2,5 mln per jaar voorgeschoteld. Desondanks heeft de Slowaak verlengd bij Liquigas.

Saxobank zou geinteresseerd zijn in Kreuziger en Kiserlovski. Daar lijkt plotseling een bak met geld uit de lucht gevallen te zijn als je naar hun shortlist kijkt.

Modolo wil graag weg en kan naast Lampre ook naar Astana. Bennati staat in de interesse van o.a. Liquigas en Katusha. BMC zou interesse hebben in Moser, kersverse winnaar in Polen.

Geruchten gingen al eerder dat Renshaw toch weer graag voor Cavendish zou willen rijden en dat zal altijd wel rond blijven gaan. Op verschillende fora inmiddels gelezen dat Sky mogelijk contract bij Rabo zou willen afkopen.
Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:29:32 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114323387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
Inderdaad, weg met die gast :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114323449
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
Meteen doen idd, voor hem kun je een renner halen die veel nuttiger is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:34:41 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114325671
Ben je gelijk ook een renner kwijt die een plek in de Tour afdwingt met zijn contract, zonder dat die daar verder wat te zoeken heeft (in de huidige Rabo opzet). Als je er dan ook nog eens geld voor krijgt, omdat het contract moet worden afgekocht, zeg ik al helemaal meteen doen!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_114329720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
Na de overwinning van LLS noemde hij ook het gemis van renners die al naar huis waren, hij noemde Tjallingi, Wynants, Gesink en Mollema, maar Renshaw niet. Vond ik erg typisch, krijg toch het idee dat Renshaw binnen de ploeg ook een beetje een vreemde eend is.
In the coolest little capital of the world
pi_114385109
quote:
Wouter Wippert stagiaire chez Lotto - Belisol

Le sprinteur néerlandais de la formation Lotto - Belisol U23, Wouter Wippert, recevra l'opportunité de montrer son talent chez les professionnels au sein de l'équipe World Tour Lotto - Belisol, a appris DirectVélo.

A partir du premier août, il pourra donc observer de près l'un des plus grands spécialistes du sprint en devenant l'équipier d'André Greipel. Wippert, 21 ans, est actuellement troisième du Challenge DirectVélo Belgique. Cette saison, il a remporté une étape au Triptyque des Monts et Chateaux et une autre au Tour de Navarre en Espagne. L'an dernier, il avait déjà enlevé la deuxième étape au Tour de l'Avenir, la deuxième étape du Tour de Berlin et encore trois étapes au Tour de la Province de Namur.

Lire la suite sur DirectVelo.com : http://www.directvelo.com(...)l.html#ixzz210JbFrxj
Terecht _O_
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:45:35 #73
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114407432
De Gendt heeft 3 jaar bijgetekend bij Vacansoleil.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114409232
Volgens een luxemburgse krant (l'essential') zouden de broertjes Slak volgend jaar voor Astana uitkomen en gebruiken ze de salaristoestand bij Radioshack om onder hun contract uit te komen.
In the coolest little capital of the world
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 juli 2012 @ 19:06:07 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114426586
welke goede renners hebben nog een aflopende verbintenis?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:08:23 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114426672
Ging Nibali ook al niet naar Astana?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114428496
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Gendt heeft 3 jaar bijgetekend bij Vacansoleil.
^O^
pi_114487033
quote:
'Stijn Devolder moet Vacansoleil verlaten'

Volgend jaar is er voor Stijn Devolder geen plaats meer bij Vacansoleil-DCM. Dat laat ploegmanager Daan Luijkx weten. Het contract van de tweevoudige winnaar van de Ronde van Vlaanderen loopt op het einde van dit seizoen af en zal niet meer worden verlengd.

Devolder, die zijn grootste successen bij US Postal en vooral Quick Step boekte, reed sinds 2011 bij de Nederlandse WorldTourformatie. De West-Vlaming kon echter nooit echt overtuigen bij Vacansoleil-DCM. Dit jaar strooide onder meer een zware val in de Ronde van Vlaanderen flink wat roet in het eten.

'Op basis van de uitslagen kunnen we onmogelijk tevreden zijn', waarschuwde ploegleider Hilaire Van der Schueren zijn poulain begin juni nog. 'Luister, Stijn is een renner waar we geen last mee hebben, maar ik heb liever een moeilijke jongen die tenminste prestaties neerzet. Laat eens zien dat je nog bestaat, heb ik hem al ontelbare keren duidelijk gemaakt. Maar er verandert weinig of niets', vertelde Van der Schueren toen.

Devolder naar ploeg Bruyneel, Flecha naar Vacansoleil-DCM?

Stijn Devolder start vandaag in de Ronde van Wallonië en wil zich de komende maanden in de kijker rijden van een nieuwe werkgever. Onder andere Radioshack - Nissan Trek zou geïnteresseerd zijn. Vacansoleil-DCM, de werkgever van Thomas De Gendt, Kris Boeckmans en Björn Leukemans, zou nu zijn pijlen richten op Juan Antonio Flecha als vervanger voor Devolder in de voorjaarsklassiekers.
pi_114489770
Naast Flecha komt ook Bagdonas naar Vacansoleil. Zeer goede aankoop.
pi_114489835
Ik ken hem niet :@

Flecha is een toprenner btw, maar weer geen afmaker.
pi_114489847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ken hem niet :@
Uitslag van dit jaar zeggen genoeg: http://www.cqranking.com/(...)2012&all=1¤t=0
pi_114489878
Netjes ja
pi_114492033
Ik begrijp de keuze voor Flecha niet geheel. Toprenner de afgelopen jaren, maar redelijk op leeftijd al en inderdaad geen afmaker.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:56:58 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114492110
Flecha is misschien wel goedkoop geworden.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:00:20 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114492175
Nu de Schlecks niet naar Astana lijken te gaan (ze willen alleen Andy en die wil niet alleen gaan), zou Astana zich volgens L'Equipe op Froome gaan richten. Volgens dezelfde krant zou OPQS achter Cavendish zitten, zoals die achter iedereen aan zitten zonder echt na te denken over de uitbouw van een ploeg, maar die vraagt sowieso veel te veel (ik dacht dat het zelfs meer was dan Contador).

Ook zou Moser hebben bijgetekend bij Liquigas en Oss mogelijk naar BMC trekken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:14:07 #86
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114492493
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Uitslag van dit jaar zeggen genoeg: http://www.cqranking.com/(...)2012&all=1¤t=0
Mwa, redelijk. Maar hij is ook al weer van '85.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:26:44 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114496243
Guardini zou met Saxo aan het praten zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 18:48:40 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114505132
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu de Schlecks niet naar Astana lijken te gaan (ze willen alleen Andy en die wil niet alleen gaan), zou Astana zich volgens L'Equipe op Froome gaan richten. Volgens dezelfde krant zou OPQS achter Cavendish zitten, zoals die achter iedereen aan zitten zonder echt na te denken over de uitbouw van een ploeg, maar die vraagt sowieso veel te veel (ik dacht dat het zelfs meer was dan Contador).

Ook zou Moser hebben bijgetekend bij Liquigas en Oss mogelijk naar BMC trekken.
Cavendish heeft neem ik aan een doorlopend contract toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:52:42 #89
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114505223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Cavendish heeft neem ik aan een doorlopend contract toch?
Geen idee. Er waren geruchten dat die niet echt tevreden was bij Sky en Lefevere zei dat hij eens had gepolst, maar dat hij veel te duur was (misschien omdat er nog een stuk contract moest worden afgekocht?). Ze wilden er blijkbaar wel een prijs op kleven, dus het lijkt wel een optie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 19:15:11 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114505786
quote:
Cavendish: "Ik heb driejarig contract bij Sky"

Mark Cavendish boekte in Brive-la-Gaillarde zijn tweede dagzege in deze Tour de France. "Voor iemand die de afgelopen jaren gewend was vijf keer per Tour te winnen, waren het inderdaad geen makkelijke drie weken", vertelde de Brit na afloop. "Maar ik kan ermee leven. Zo vaak krijgt een team de kans niet om de gele trui te behalen. Ik ben dan ook enorm trots deel uit te maken van Team Sky."

De wereldkampioen moest ook vrijdagochtend smeken om een spurt. "Men wilde aanvankelijk een ontsnapping laten gaan. 'Please, please... Mag ik een spurt', smeekte ik. Toen nam Wiggins het woord en zei dat we op een spurt zouden mikken. De situatie was heel lang ideaal. Boasson zat mee vooraan en deed actheraf nog zijn deel van het werk. We wilden de vluchters zo laat mogelijk teruggrijpen omdat anders Lotto met zijn trein zou afkomen. Ja, ik moest mijn spurt van ver inzetten. Sanchez en Roche hadden nog een flinke kloof zodat ik op zeshonderd meter van de finish moest aangaan."

Het gonsde de voorbije dagen van de geruchten als zou Cavendish niet meer tevreden zijn bij Team Sky. "Ik heb een driejarig contract getekend bij het team", was het droge antwoorde van de wereldkampioen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114522571
:D Ik zie aan SoK dat ik niet meer af en toe geruchtenupdates hoef te doen :P ;)

Vaughters twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 11:29:05 Dear potential sponsor for Saur-Sojasun: While I think Jerome Coppel is a great talent, he has not signed with my team for 2013+. #bullshit reageer retweet
Netjes, maar had eigenlijk niet anders van Vaughts verwacht. Hij heeft namelijk een gruwelijke hekel aan de geruchten die de wereld worden ingeholpen, omdat dat verschillende deals in het verleden om zeep heeft geholpen. Dus om dat te voeren gooien we er nog een paar geruchten tegen aan :P.

Koldo Fernandez mogelijk terug naar Euskaltel.
NetApp zou zich mogelijk willen terugtrekken uit het wielrennen.
Fuglsang zou al hebben getekend bij Saxobank.
Trouwens mogelijk nog redelijk wat veranderingen bij Sky. Flecha heeft namelijk nog contract volgend jaar, maar wil graag weg omdat hij bij Sky hij geen kopman kan zijn(ter aanvulling op wat al gemeld was). Vacansoleil, Movistar en Liquigas schijnen de gegadigden te zijn. Daarnaast zouden ook Nordhaug (interesse van Rabobank), Hunt, Zandio en Barry vertrekken. Zelf willen ze dan weer de Deen Lander binnenhengelen.

Boucher heeft twee jaar bijgetekend bij FDJ.
We hadden het trouwens pas op dit forum over dopeur Moises Duenas, die rijdt vanaf een paar dagen terug bij Burgos zijn kilometers.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114526052
Nog wat geruchten uit Frankrijk:

Kleine Dumoulin zou van Cofidis naar AG2R trekken. Ook Buffaz zou vertrekken daar en naar Iam Cycling vertrekken, net als Cusin(Team Type 1). Cofidis zelf zou dan weer interesse hebben in Geniez van Argos en Peraud van AG2R.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114533530
Kreuziger naar Saxo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 16:58:51 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114534267
luxe knecht voor Contador?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114534841
Blijft die ook na dit seizoen bij Saxo?
pi_114537027
Kreuziger zal wel uitgespeeld worden in de Giro ofzo. En weer puntjes voor Riis natuurlijk.
pi_114537946
Vacansoleil dus volgend jaar in de Tour met Poels en De Gendt als klassementsmannen en willen nog "1 of 2 klimmers" als knecht halen, aldus Luijkx. Flecha bevestigd (hoewel nog niet helemaal rond) en verder geen nieuwe aankopen voor de klassiekers.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:57:47 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114538266
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Vacansoleil dus volgend jaar in de Tour met Poels en De Gendt als klassementsmannen en willen nog "1 of 2 klimmers" als knecht halen, aldus Luijkx. Flecha bevestigd (hoewel nog niet helemaal rond) en verder geen nieuwe aankopen voor de klassiekers.
Tenzij De Gendt binnen een maand of 3 scoort bij mevrouw en 9 maanden later liever thuis is dan in de Tour.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:24:48 #99
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_114541480
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tenzij De Gendt binnen een maand of 3 scoort bij mevrouw en 9 maanden later liever thuis is dan in de Tour.
Pas maar op , ze gaf al zo'n "kindjeswens" voorzet in de uitzending op Eén , zag ik ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_114547419
Ook Kessiakoff en Roche worden gelinkt naar Saxo-Tinkoff.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 22:37:53 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114547458
de trein voor Contador krijgt vorm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 23 juli 2012 @ 01:27:21 #102
14505 OProg
A Life in Music
pi_114554786
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Vacansoleil dus volgend jaar in de Tour met Poels en De Gendt als klassementsmannen en willen nog "1 of 2 klimmers" als knecht halen, aldus Luijkx. Flecha bevestigd (hoewel nog niet helemaal rond) en verder geen nieuwe aankopen voor de klassiekers.
En ik hoop dat Poels en ongeschonden uit gaat komen. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 juli 2012 @ 12:53:28 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114562406
En Cavendish mag weg....... ben benieuwd wie er allemaal een sprintersploeg willen formeren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 23 juli 2012 @ 12:54:56 #104
14505 OProg
A Life in Music
pi_114562448
Opvallend inderdaad.

quote:
Team Sky zet deur op een kier voor vertrek Cavendish

Als hij voor volgend jaar koste wat het kost andere oorden wil opzoeken, dan is Mark Cavendish vrij om Team Sky te verlaten. Dat noteerde de BBC uit de mond van Dave Brailsford, de teambaas van de Britse formatie die net de nummers één en twee in de Ronde van Frankrijk leverde.

Cavendish ligt na 2012 nog twee jaar onder contract, maar Sky wil zich naar eigen zeggen verder specialiseren in het rondewerk. "Als het de ambitie is om de beste ploeg te worden die de wielersport ooit heeft gekend, dan moet je de Tour nog een heel aantal keer winnen. En ik ben erg gedreven om te weten te komen wat er precies allemaal nodig is om de beste ploeg ooit te worden", steekt Brailsford zijn ambities niet weg.

Die ambities stroken echter niet met die van de wereldkampioen. "Als Mark voelt of zou voelen dat hij een team nodig heeft dat helemaal rond zich gebouwd is, dan heeft hij het recht om dat te doen", alludeert Brailsford op een eventueel vertrek. "Zo'n groot kampioen willen we uiteraard heel graag aan boord houden, maar onderhandelen over een vertrek is geen taboe. We zouden daar heel rationeel over onderhandelen en een uitweg zoeken."
Wel netjes van Sky dat ze aangeven wat hun plannen zijn en wat hun keuze gaat zijn. Maar wel opvallend dat ze een Britse veelwinnaar dan zouden laten gaan als Brits team.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 23 juli 2012 @ 13:06:04 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114562767
Ik vraag me wel af wie hem kan betalen als zelfs Bakala hem al te duur vindt.

Mja, misschien BMC, dan kunnen ze hem bij de andere ondoordachte aankopen gooien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:10:11 #106
14505 OProg
A Life in Music
pi_114562862
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

Mja, misschien BMC, dan kunnen ze hem bij de andere ondoordachte aankopen gooien.
Die hebben dit seizoen toch Hushovd en Gilbert voor de overwinningen?

Och wacht...
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 23 juli 2012 @ 13:11:09 #107
67089 Gillingham
The horror...
pi_114562888
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me wel af wie hem kan betalen als zelfs Bakala hem al te duur vindt.

Mja, misschien BMC, dan kunnen ze hem bij de andere ondoordachte aankopen gooien.
Tinkov schijnt er ook warmpjes bij te zitten. Maar die zullen een team rondom Contador bouwen.
What's it going to be then, eh?
pi_114565128
Is een leuke voor de Rabobank met hun budget!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114606493
Nibali gaat definitief naar Astana volgens Gazetta, samen met ploegmaten Agnoli en Vanotti. Samoilau komt over van Movistar en Kessiakoff heeft met 2 jaar verlengd. Ook de namen van Zubeldia en ten Dam zingen rond bij de Kazachen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 juli 2012 @ 21:00:23 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114616760
Ten Dam is wel een enorme luxe knecht, van alle knechten bleef hij er in de bergen bijna het langste bij, alleen de Sky mannen bleven langer hangen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114656489
Kelderman tot eind 2014 bij Rabo.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_114656985
Goed voor Rabobank.
  woensdag 25 juli 2012 @ 21:06:29 #113
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114657158
Slecht voor Kelderman.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_114658282
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Bismarck het volgende:
Slecht voor Kelderman.
Niet voor zijn bankrekening.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:13:25 #115
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114675068
Ik geloof niet dat de inkomsten de reden zijn waarvoor je topsporter wordt. Daarnaast geloof ik dat Kelderman bij een andere ploeg hetzelfde zou kunnen verdienen (wat dat ook mag zijn) en een betere basis vindt om sportieve successen te boeken. Daarnaast lijkt het me beter voor de ontwikkeling als al die jongens uit het Rabo CT team niet meteen doorstromen naar de Rabo ploeg maar eerst eens in dienst van een andere ploeg gaan rijden.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_114680975
Nibali wil Ten Dam mee hebben naar Astana.
pi_114682156
Slimme Nibali.

Fuglsang mag geen wedstrijden meer rijden van Bruyneel

Bruyneel heeft eindelijk het RV-systeem door.

:')
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114682800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Bismarck het volgende:
Ik geloof niet dat de inkomsten de reden zijn waarvoor je topsporter wordt. Daarnaast geloof ik dat Kelderman bij een andere ploeg hetzelfde zou kunnen verdienen (wat dat ook mag zijn) en een betere basis vindt om sportieve successen te boeken. Daarnaast lijkt het me beter voor de ontwikkeling als al die jongens uit het Rabo CT team niet meteen doorstromen naar de Rabo ploeg maar eerst eens in dienst van een andere ploeg gaan rijden.
Net of die basis bij Rabo zo ontzettend slecht is..
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:33:40 #119
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114685112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:02 schreef Steven184 het volgende:
Fuglsang mag geen wedstrijden meer rijden van Bruyneel

Bruyneel heeft eindelijk het RV-systeem door.

:')
Wordt wel eens tijd dat ze clubs boetes geven voor dat soort flauwekul, nogal trieste evolutie.

Wat als er eens een jaar komt met een transfercaroussel waarbij vrijwel alle toppers van team veranderen, gaan we dan gezellig een najaar met B-renners afwerken?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator donderdag 26 juli 2012 @ 17:13:12 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_114686215
Ze moeten dat RV-systeem sowieso opheffen. Dit gaat toch nergens over zo. :')
pi_114699023
quote:
2s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Wordt wel eens tijd dat ze clubs boetes geven voor dat soort flauwekul, nogal trieste evolutie.

Wat als er eens een jaar komt met een transfercaroussel waarbij vrijwel alle toppers van team veranderen, gaan we dan gezellig een najaar met B-renners afwerken?
Gewoon per direct contract ontbinden.

Roche vertrekt waarschijnlijk bij Ag2r, Saxi wordt genoemd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 juli 2012 @ 22:44:51 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114699108
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Gewoon per direct contract ontbinden.

Roche vertrekt waarschijnlijk bij Ag2r, Saxi wordt genoemd.
[Wielrennen] Transfergeruchten en contractverlenging #8
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114708972
quote:
Ging er voornamelijk om dat hij nu zelf aangaf voor een nieuwe uitdaging te willen gaan, maar ik begrijp je punt ;).

[ Bericht 15% gewijzigd door Steven184 op 27-07-2012 07:56:14 ]
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114709357
Sepulveda gaat stage rijden bij FDJ _O_

Appollonio wordt bij Ag2r genoemd.
Het halve peloton wordt genoemd bij Saxobank, daaronder ook de ster van het prille voorseizoen, Tiernan-Locke.
Baniera zou wel eens naar de vakantieploeg kunnen komen. Barta wordt genoemd bij Argos, zie ik niet zo snel gebeuren.

De volgende renners hebben slechts een contract bij Liquigas voor volgend jaar:
Agostini
Basso
Canuti
Caruso
Koren
Moser
Nerz
Ratto
P.Sagan
Sarmiento
Viviani

Wanneer het Amerikaanse Cannondale inderdaad daar het sponsorschap gaat overnemen, zouden we wel eens een heel ander soort team te zien kunnen krijgen volgend jaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114710165
Wat gaat er met Szmyd gebeuren dan?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:33:45 #126
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_114710540
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat gaat er met Szmyd gebeuren dan?
Die werd eerder aan BMC gelinkt geloof ik.
pi_114711161
Klopt.

Voigt heeft voorstellen van Sky, Saxo-Tinkoff en Shack.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:45:04 #128
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114718120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:01 schreef Steven184 het volgende:
Het halve peloton wordt genoemd bij Saxobank, daaronder ook de ster van het prille voorseizoen, Tiernan-Locke.
Tiernan-Locke schittert momenteel ook in de Ronde van de Elzas, al nemen daar niet echt grote namen / grote ploegen aan deel.

***
Alessandro Bertolini (1971) heeft medio juni 2012 z'n carrière als professional beëindigd. Zijn laatste koers was de Route du Sud, die hij helaas met een sleutelbeenbreuk heeft moeten verlaten. Het was al langer gepland dat de Route du Sud zijn laatste koers als professional zou zijn. Hoogtepunten uit de carrière van Bertolini zijn ritwinst in de Giro (2008), eindklassement UCI Europe Tour 2007 en een hele reeks overwinningen in de Italiaanse semiklassiekers.

That's...Montgomery Clift, honey!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:35:37 #129
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114720102
Is Bertolini niet de renner die ooit eens 1 goede (natte) afdaling reed in de Giro en meteen voor het leven tot bijna Savoldelli-achtige meesterdaler werd uitgeroepen in elke koers waarin hij daarna te zien was?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:31:40 #130
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114724365
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is Bertolini niet de renner die ooit eens 1 goede (natte) afdaling reed in de Giro en meteen voor het leven tot bijna Savoldelli-achtige meesterdaler werd uitgeroepen in elke koers waarin hij daarna te zien was?


Even offtopic...ja, dat was Bertolini.

Giro d'Italia 2009. 7de etappe van Innsbrück naar Chiavenna. Bertolini schuift in de klim langzaam naar voren om - naar eigen zeggen - Gilberto Simoni in een gunstige positie te brengen voor de afdaling. Als hij omkijkt ziet hij dat Simoni niet meer in zijn wiel zit en besluit hij voor eigen kans te gaan. Helaas voor Bertolini wordt hij in de laatste 15 kilometer (laatste 10km waren ook vlak) bijgehaald door Boasson Hagen, Brutt, Vigano en Hunter. Met z'n vijven rijden z'n richting finish. In de laatste kilometer probeert hij het nog met een ultieme jump maar hij wordt bijgehaald door de anderen. Een nog maar 22-jarige Boasson Hagen sprint vervolgens met twee vingers in z'n neus naar de ritzege. Bertolini komt enkele seconden later over de streep.

1. Edvald Boasson Hagen
2. Robbie Hunter
3. Pavel Brutt
4. Davide Vigano
5. Alessandro Bertolini

That's...Montgomery Clift, honey!
pi_114755957
Landa, die heel erg naar Movistar leek te vertrekken, heeft toch voor 2 jaar bij het 'nieuwe' Euskaltel verlengd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 28 juli 2012 @ 18:37:03 #132
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114773099
Breschel wil terug naar Saxo, zoals blijkbaar zowat iedereen die daar ooit heeft gereden terug wil.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114773273
Ze missen allemaal het jaarlijkse survival weekendje ;)
pi_114773313
Ik verwachtte het flauwe gerucht: Uran naar Astana. :+
Jack does it in real time...
  zondag 29 juli 2012 @ 09:37:10 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114793917
Betancur zou dicht bij AG2R staan.

OPQS realiseerde zich dat er met Fuglsang weer een ronderenner met groot faal-potentieel beschikbaar is en heeft zich dus ook gemeld.

Flecha bij Vacansoleil zou toch nog niet zeker zijn bij Vacansoleil, want ook Movistar wil hem nog binnenhalen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114944298
Roche naar Saxo is bevestigd. Zie in hem niet een echte knecht voor Contador eigenlijk.

Franse geruchten:
Sebastien Hinault naar IAM Cycling.
Romain Hardy en Romain Lemarchand naar Cofidis.
Laurent Pichon en Laurent Mangel naar FDJ.

Gianluca Brambilla zou naar Saxo en Liquigas kunnen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114968733
euh Brown heeft verlengd bij Rabo las ik ergens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator woensdag 1 augustus 2012 @ 22:13:18 #138
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_114969307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
euh Brown heeft verlengd bij Rabo las ik ergens
Wtf. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_114969335
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 augustus 2012 @ 22:38:57 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114970882
zo kan Bos al die grote overwinningen pakken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114983948
Niet onlogisch imo.

M. Iglinskiy verlengd voor 2 jaar bij Astana.
Nacer Bouhanni, Anthony Roux en Arthur Vichot 2 jaar langer bij FDJ.
En ook de vice-president van de Kazachstaanse wielerfederatie heeft nu Nibali bij Astana bevestigd is. Die wil trouwens een mooi team om zich heen bouwen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_114987813
Nibali naar Astana, nu dus zeker. Vanotti en Agnoli gaan mee.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)st-naar-Astana.dhtml
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:08:20 #143
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_114995538
Wat moet Nibali bij Astana :')
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 14:14:53 #144
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_114995820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat moet Nibali bij Astana :')
Geld scheppen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_114995853
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat moet Nibali bij Astana :')
Zal wel leuke buidel met geld binnen halen.
pi_114996444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat moet Nibali bij Astana :')
Geld vangen(al is hij niet voor het hoogste bod gegaan) en ploeg rondom hem heen bouwen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:31:41 #147
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114996555
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Steven184 het volgende:
Roche naar Saxo is bevestigd. Zie in hem niet een echte knecht voor Contador eigenlijk.

Franse geruchten:
Sebastien Hinault naar IAM Cycling.

Gianluca Brambilla zou naar Saxo en Liquigas kunnen.
IAM Cycling een nieuwe (pro)conti formatie?
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_114998073
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Bismarck het volgende:

[..]

IAM Cycling een nieuwe (pro)conti formatie?
Ja, een nieuwe Zwitserse PCT. Zullen een budget krijgen van ongeveer 5 miljoen euro. Eigenlijk worden alle Zwitserse profs die ooit over een viaduct zijn geraakt in het peloton aan die ploeg gelinkt. Er zullen minstens 20 renners komen, met minimaal 10 Zwitsers. Serge Beucherie, van onder andere Credit Agricole, wordt daar sportief directeur.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115037327
Betancour en Appollonio zijn trouwens bevestigd bij Ag2r.

Fuglsang zou nu trouwens twijfelen tussen Astana en OPQS 8)7
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:58:08 #150
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_115043476
Overzicht van alle renners die dit najaar bij de verschillende ploegen stage mogen lopen: http://www.spaziociclismo.it/?action=read&idnotizia=21903

De Nederlandse stagiaires:
Wouter Wippert bij Lotto-Belisol
Marc Goos bij de Rabobank
Jasper Hamelink en Wesley Kreder bij Vacansoleil - DCM
That's...Montgomery Clift, honey!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:13:55 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115046920
Coppel bevestigd bij Cofidis.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115094218
Matthews op zeker weg bij Rabo.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:20:07 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_115094342
Dat is wel weer een dikke :') waard.

Rohan Dennis naar Garmin overigens. Zo heb je een jaar geleden de twee grootste Australische talenten in huis en zo ga je er weer mee om. Top.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:31:02 #154
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115094760
Matthews heeft wel geen fuck laten zien dit jaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:32:40 #155
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_115094811
Brown ook niet.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 14:38:07 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115095000
Nee dat gaat ook nergens over maar er wordt niets gemeld over de omstandigheden, misschien wil hij zelf weg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_115095072
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brown ook niet.
Maar dat is naar verwachting :9
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:02:07 #158
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_115095837
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:17 schreef Steven184 het volgende:
Matthews op zeker weg bij Rabo.
Staat het al op Rabosport.nl dan?
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:31:45 #159
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115096893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat gaat ook nergens over maar er wordt niets gemeld over de omstandigheden, misschien wil hij zelf weg.
Ik dacht dat die alleen maar naar Rabo was gegaan omdat Pegasus een flop bleek en er nu met GreenEdge wel een Aussie team is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115096989
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brown ook niet.
Maar dat is ook gewoon een knecht tegenwoordig.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:51:37 #161
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_115097684
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:34 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Maar dat is ook gewoon een knecht tegenwoordig.
Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_115097719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.
Het is inderdaad niet veel met die Brown de laatste jaren, hoewel hij in 2009 nog best goed reed in het voorjaar. Maar als knecht zal je over het algemeen er minder snel op worden aangesproken.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 15:55:22 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115097814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.
Als je sprints moet aantrekken en je kopman durft niet in je wiel te blijven zitten, dan denk ik niet dat het de knecht is die niet voldoet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115132177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:02 schreef Zelva het volgende:

[..]

Staat het al op Rabosport.nl dan?
Dat niet, ze praten enkel niet meer over een nieuw contract.

Rohan Dennis naar Garmin btw.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115132587
Zul je net zien dat Matthews binnen enkele jaren uitgroeit naar een wereldtopper. Overigens wil hij zelf dolgraag naar Green Edge dus kan Rabo verder weinig aan doen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_115203124
Nordhaug voor 2 jaar getekend bij Rabo
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 20:42:55 #167
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115204332
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Nordhaug voor 2 jaar getekend bij Rabo
Verrassend. Wel een aardige allrounder met vooral dit jaar goede uitslagen.
pi_115205374
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Verrassend. Wel een aardige allrounder met vooral dit jaar goede uitslagen.
als ik het persbericht zo lees vooral aangetrokken als knecht
pi_115205750
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Nordhaug voor 2 jaar getekend bij Rabo
Goede aankoop denk ik. Toch komt dit als een verrassing.

Is al bekend welke renners Sky gaat aantrekken?
Ik las laatst het gerucht dat Flecha Sky gaat verlaten, maar had hij vorig jaar niet bijgetekend tot en met eind volgend jaar?
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  maandag 6 augustus 2012 @ 21:10:57 #170
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_115206050
Grappig Nordhaug zag ik dit bij zijn hotel aankomen tijdens de AGR.
Stomtoevallig ook het hotel waar Rabo zit.
Net efkes anges
pi_115206117
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Goede aankoop denk ik. Toch komt dit als een verrassing.

Is al bekend welke renners Sky gaat aantrekken?
Ik las laatst het gerucht dat Flecha Sky gaat verlaten, maar had hij vorig jaar niet bijgetekend tot en met eind volgend jaar?
Dacht Vacansoleil niet al rond te zijn met Flecha?
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:08:19 #172
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115209826
Oss naar BMC :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:06:23 #173
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_115214270
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef Sheepcidus het volgende:
Oss naar BMC :Y
net als Nerz, of was dat al bekend? :@
Net efkes anges
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:55:44 #174
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115254341
Cataldo zou dicht bij Sky staan. Dan is Nordhaug meteen vervangen, het lijkt me zelfs een stap vooruit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115266599
Chainel naar Ag2r.
pi_115279826
Sep Vanmarcke mogelijk naar Rabo volgend jaar
everyone's a critic...
even you ! !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:22:10 #177
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115396323
Tschopp, Rast en Goddaert gaan naar IAM.

Er is ook nog een gerucht dat Szmyd naar Movistar kan.

En een nog wilder gerucht op de Britse radio dat Cavendish binnenkort gaat aankondigen dat hij Sky zou verlaten (en nog wat ploegmaats zou meenemen).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115396588
Zou big news zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:54:25 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115398490
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou big news zijn.
Hoezo? Ze hebben al aangegeven dat hij weg mag omdat ze de Tour voor het klassement gaan voortaan. En Cavendish zal voortaan wel gewoon weer een trein willen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115417300
Dat heeft men inderdaad aangegeven, maar dan kan het nog steeds groot nieuws zijn.
pi_115420054
het zou Big News zijn als hij zou blijven...
Dit ligt gewoon in de lijn der verwachtingen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:47:40 #182
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115422052
Het was al een gerucht, maar Kump gaat naar Saxo.

Goede zaak voor hun ridervalue-punten, want de leider in de Europe Tour. Natuurlijk ook gewoon een talent. Ik begin te vermoeden dat we gewoon dezelfde 18 teams in de World Tour gaan houden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:32:12 #183
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115427804
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ook nog een gerucht dat Szmyd naar Movistar kan.
Is ondertussen bevestigd, net als Capecchi.

Wel een halve leegloop bij Liquigas zo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115427943
Gaat Janse van Rensburg al naar een grotere ploeg?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_115445060
Top MTB'er Julien Absalon tekent bij BMC.
pi_115454844
srry
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:19:49 #187
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115463462
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Coppel bevestigd bij Cofidis.
Cofidis blijft ondertussen Saur leegkopen, ook Levarlet, Bessy en Poulhies stappen over.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115466458
Wellicht komt de vaste wildcard van Saur dan vrij voor de Tour.
pi_115499577
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
Top MTB'er Julien Absalon tekent bij BMC.
Bij de mountainbike-tak. Gaat dus niet op de weg rijden.

Dombrowski zou bij Sky getekend hebben.
pi_115505661
Liquigas, zo zonde ;(
Ondanks eerdere geruchten dat Moser zou blijven, lijkt hij nu naar BMC te gaan.
Ze hebben dan wel weer Krizek hebben vastgelegd.

Kump eindelijk weer op WT niveau ^O^

Berhane uit Eritrea gaan we dan ook eindelijk op hoger niveau zien, die gaat volgend jaar bij Europcar rijden.

Hutarovich naar Ag2R evenals Samuel Dumoulin. De Braziliaan Fischer zou dan weer naar FdJ kunnen. Cataldo en Kiryienka hebben een aanbod van Sky in de pocket. Monier dicht bij een overeenkomst met Argos(die brengt trouwens geen RV mee, opvallend genoeg).

Tschopp zoals verwacht naar IAM. Rasch en Kristoff daar mogelijk ook heen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:03:53 #191
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115506771
Je zou je beginnen afvragen of Liquigas wel blijft bestaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115509222
Volgens Riis zal Fuglsang niet naar Saxo komen. Wordt dus definitief Astana of OPQS.

quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je beginnen afvragen of Liquigas wel blijft bestaan.
Het blijft bestaan, maar Cannondale zal als nieuwe hoofdsponsor waarschijnlijk een meer Amerikaanse koers gaan volgen. Met een tot nu toe kleiner budget, maar wel enkele verlengingen en nieuwe renners. Mogelijk zie ik ook nog wel een fusie met een andere ploeg cq sponsor komen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115509258
Ze hebben Sagan nog, die kan toch alles in zijn eentje wel
pi_115522170
Er staan enkele geruchten op de team sky fans site. Er zitten ook geruchten tussen die elders in dit topic zijn vermeldt. Ik noem alleen de geruchten die nog niet in dit topic staan.

• Kiryienka zou naar Saxo Bank - Tinkoff Bank gaan. Hetzelfde geld voor Jonathan Tiernan Locke.

• Tijdens de Tour of Utah zeiden commentatoren dat Dombrowski zou hebben geteknd voor Team Sky.

• Bob Jungels wordt genoemd als nieuwe aanwinst voor Team Sky.

• Cataldo wordt ook genoemd bij Team sky.

• Een jonge Australische renner zou bij Team Sky hebben getekend.

• Mathew Hayman wordt genoemd bij Greenedge. Hij heeft vorig jaar (2011) een contract voor twee jaar getekend bij Sky.

• Knees wordt genoemd bij een nieuwe Duitse ploeg. Ook hij heeft nog een doorlopend contract.

• Michael Barry wordt genoemd bij Spider Tech.

• Cavendish wordt genoemd bij Rabobank en Omega QuickStep. Hij zou Bernard Eisel meenemen naar zijn nieuwe ploeg als hij vertrekt.

• Renshaw zou naar Sky gaan. (alleen als Cavendish blijft).

Bron: http://teamskyfans.com/rumours.html
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_115522383
Sammie gaat voor 3 jaar verlengen bij Euskaltel.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115558560
Cavendish naar Rabobank lijkt me wel heel onwaarschijnlijk, net als Cavendish bij Omega Quickstep :? .

Leuk dat we Dombrowski, Jungels en Tiernan Locke op het hoogste niveau gaan zien.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_115572771
Sébastien Reichenbach (Maca-Lota), Jonathan Fumeaux (Atlas-Jakroo), Marcel Aregger (Atlas-Jakroo), Patrick Schelling (Atlas-Jakroo), Marcel Wyss (Team NetApp) et Reto Hollenstein (Team NetApp) naar IAM.

Zandio heeft met een jaar verlengd bij Sky.

Arroyo, die in ongenade lijkt te zijn gevallen bij Movistar, mogelijk naar Saxobank.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 15 augustus 2012 @ 08:42:51 #198
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115586245
Matthews heeft getekend bij Orica - GreenEdge, dat zat er al een heel jaar aan te komen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115587352
Zoals verwacht ja. Zal wel een overstap zijn die hij enkel maakt doordat het een Australische ploeg is, volgens mij heeft hij het sportief gezien veel beter bij Rabo, bij GreenEdge hebben ze nogal wat sprinters en punchers..
  woensdag 15 augustus 2012 @ 12:01:00 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115591405
Jammer, leuke renner.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115603563
Jammer dat ze hem niet konden behouden, is toch een renner die nu al leuke ritten pakt en volgens mij alleen maar beter gaat worden.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 07:46:35 #202
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115631208
Flecha zou onderhandelen met Radioshack.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115631219
Zo raakt Rabo toch in korte tijd aardig wat Australische talenten kwijt. Maar ja ook wel Garmin natuurlijk, dat Meyer en Bobridge zag vertrekken.
pi_115631326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 07:48 schreef Leatherface het volgende:
Zo raakt Rabo toch in korte tijd aardig wat Australische talenten kwijt. Maar ja ook wel Garmin natuurlijk, dat Meyer en Bobridge zag vertrekken.
en brown raken ze aan de straatstenen niet kwijt :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_115631816
quote:
Sep Vanmarcke heeft besloten voor welke ploeg hij komend seizoen actief zal zijn. De Belg liet zijn Garmin-ploegleider Jonathan Vaughters weten dat in ieder geval niet in het shirt van Garmin-Sharp-Barracuda te doen. Dat meldde Het Nieuwsblad. De winnaar van de Omloop Het Nieuwsblad 2012 wilde aanvankelijk de Vuelta rijden, maar werd door zijn ploeg niet geselecteerd. De reden waarvoor hij niet werd geselecteerd is omdat hij gescoorde Worldtour-punten dan meeneemt naar zijn nieuwe ploeg. Vanmarcke's nieuwe ploeg wordt in ieder geval geen Belgische: "Ik heb mijn keuze gemaakt, maar nog niet getekend", aldus de 23-jarige. Volgens insiders maakt Rabobank de grootste kans om het talent in te lijven.
pi_115632421
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:03 schreef franklop het volgende:

[..]

en brown raken ze aan de straatstenen niet kwijt :')
Niet haten op Brown :(
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115633195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Goede renner voor de voorjaaskoersen en ook niet traag. Maar daarbuiten, ik kan ook weinig extra's vinden dat hij met zich meebrengt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steven184 op 16-08-2012 10:07:26 ]
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115638616
L.L. heeft nog met een jaar verlengd bij Rabo en blijft nu tot en met 2015.

Fuglsang heeft voor 3 jaar getekend bij Astana.
pi_115638668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef TheArt het volgende:
L.L. heeft nog met een jaar verlengd bij Rabo en blijft nu tot en met 2015.

:D , hoezo dat dan?

Fuglsang mag dus in het treintje van Nibali?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 16 augustus 2012 @ 13:02:08 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_115638719
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:03 schreef franklop het volgende:

[..]

en brown raken ze aan de straatstenen niet kwijt :')
Brown _O_
Fietste bij de Eneco-tour in de eerste etappe bijna tegen allerlei paaltjes aan bij een wegversmalling :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:03:34 #211
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115638759
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Goede renner voor de voorjaaskoersen en ook niet traag. Maar daarbuiten, ik kan ook weinig extra's vinden dat hij met zich meebrengt.
Na de successen van Devolder en Nuyens bij Nederlandse teams denken ze blijkbaar dat de aanhouder ooit wel eens wint.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115641324
Sanchez nog een jaartje extra bij Rabobank (hij had een paar maanden geleden al tot 2014 verlengd).

quote:
Raboploeg bindt Sanchez tot eind 2015
HOOFDDORP - Rabobank heeft het contract met Luis Leon Sanchez donderdag met een extra jaar verlengd.
Foto: ANP

De 28-jarige Spanjaard staat nu tot eind 2015 op de loonlijst van de Nederlandse formatie.

Eind juni, vlak voor de Tour de France, zette Sanchez nog zijn handtekening onder een contract dat hem tot eind 2014 zou binden aan Rabobank.

Sanchez is de laatste weken uitstekend op dreef met onder meer een ritzege in de Tour de France en zijn overwinning in de Clasica San Sebastian van dinsdag.
Fuglsang gaat naar Astana.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 14:17:24 ]
pi_115642510
Fikse salarisverhoging voor LLS waarschijnlijk
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:11:52 #214
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115643441
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Na de successen van Devolder en Nuyens bij Nederlandse teams denken ze blijkbaar dat de aanhouder ooit wel eens wint.
Ik schat Vanmarcke wel hoger in dan die twee ook omdat die nog pas 23 is.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115644478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ik schat Vanmarcke wel hoger in dan die twee ook omdat die nog pas 23 is.
Ik zie Vanmarcke niet zomaar een mooier palmares opbouwen dan Nuyens en Devolder. Ik verwacht inderdaad wel dat hij meer potentie heeft bij Rabobank dan dat die twee renners bij hun Nederlandse teams presteerden.
What's it going to be then, eh?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:39 #216
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115647742
Guardini wordt bij Astana gemeld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115648084
Djezus gaan die op de buitenlanders-/Italianentoer ofzo. Nu al gekocht voor volgend seizoen:
- Nibali
- Agnoli
- Vanotti
- Samoilau
- Aru
- Fuglsang
En dan dus Guardini.

Verder hebben alle Italianen die er al zaten (Gasparotto, Guarnieri, Gavazzi, Gasparotto, Ponzi, Tiralongo) een doorlopend contract en de meeste andere buitenlanders ook (Bozic, Brajkovic, Kangert, Kiserlovski, Seeldraeyers en Silin).

Dat wordt dus een hele bende Kazachen eruit gooien. Ik zie ze Lutsenko en/of Tleubayev nog wel halen, maar er zullen er echt nog een behoorlijk aantal uit moeten.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:47:46 #218
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_115649215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Fikse salarisverhoging voor LLS waarschijnlijk
:Y

en terecht :)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_115650584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:12 schreef TheArt het volgende:
Djezus gaan die op de buitenlanders-/Italianentoer ofzo. Nu al gekocht voor volgend seizoen:
- Nibali
- Agnoli
- Vanotti
- Samoilau
- Aru
- Fuglsang
En dan dus Guardini.

Verder hebben alle Italianen die er al zaten (Gasparotto, Guarnieri, Gavazzi, Gasparotto, Ponzi, Tiralongo) een doorlopend contract en de meeste andere buitenlanders ook (Bozic, Brajkovic, Kangert, Kiserlovski, Seeldraeyers en Silin).

Dat wordt dus een hele bende Kazachen eruit gooien. Ik zie ze Lutsenko en/of Tleubayev nog wel halen, maar er zullen er echt nog een behoorlijk aantal uit moeten.
Agnoli is volgens mij nog niet bevestigd, Aru rijdt er momenteel al.
Maar niet geheel onlogisch als je naar het begeleidingsteam kijkt.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115651358
Astana had voor mij sowieso meer een ex-Sovjet dan een Kazachs profiel. ex-Sovjet aangevuld met wat renners uit de Slavvische landen.In die zin is Samoilau een logische. En Kiserlovski, bozic en Brajkovic ook heel normaal.
pi_115651439
Vooral benieuwd naar Aru volgend jaar.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:33:36 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115652785
Fuglsang mag kopman spelen in de Tour voor Astana.

Nu Brajkovic niet meer faalt in een grote ronde, hebben ze maar een nieuwe gezocht.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115653381
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuglsang mag kopman spelen in de Tour voor Astana.

Nu Brajkovic niet meer faalt in een grote ronde, hebben ze maar een nieuwe gezocht.
Gaat Nibali volgend jaar dan geen tour rijden?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:50:12 #224
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115653406
Die gaat vol voor de Giro.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115654133
quote:
2s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Guardini wordt bij Astana gemeld.
Dat is nu definitief.
http://www.wielerupdate.n(...)-komst-guardini-aan/

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2012 20:08:39 ]
pi_115658841
quote:
Tweede tegenvaller voor Saxo.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115659414
Wat een top ploeg voor Astana ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_115676832
In de categorie bizar:

Navarro naar Cofidis.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:41:19 #229
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_115677874
Ik zie Ten Dam ook nog wel vertrekken bij de Rabo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_115679628
Gerucht gaat dat Froome volgend jaar bij Liquigas rijdt en Moser zou toch bijtekenen.
pi_115680642
Cataldo van Omega naar Sky
pi_115688574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef baggerbaas het volgende:
Gerucht gaat dat Froome volgend jaar bij Liquigas rijdt en Moser zou toch bijtekenen.
Nog bizarder, het leek reed dat Cannondale zou blijven en het hoofdsponsorschap zou overnemen.

Maar nu gaat Duggan, Amerikaans kampioen naar Spidertech :o

Arroyo trouwens definitief naar Saxobank.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:12:20 #233
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_115688858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:41 schreef Sethje het volgende:
Ik zie Ten Dam ook nog wel vertrekken bij de Rabo
want?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:34:02 #234
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115689499
Men beweert dat Dani Moreno naar Cofidis zou gaan.

Dan gaan die wel vol voor de World Tour
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:41:30 #235
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115689766
Bwaaa..Dani Moreno laatste tijd ook niet meer super veel van gehoord.
Trotse Belg.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:44:56 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115689860
Heeft 2 weken geleden nog de Ronde van Burgos gewonnen (+ 2 ritten). En 2 ritten in de Dauphiné.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:19:42 #237
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_115691104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:12 schreef The_Hives het volgende:

[..]

want?
Omdat hij nu kan cashen en voor een échte winnaar kan knechten in de tour. Dit zijn zijn tropenjaren.

Daarnaast sprak ik hem laatst en kreeg ik de indruk dat een vertrekt zeker tot zijn opties behoort, hij schoof verder alles af op zijn manager.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_115692883
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Men beweert dat Dani Moreno naar Cofidis zou gaan.

Dan gaan die wel vol voor de World Tour
Geen foutje van Veloclub mbt Dani Navarro?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115714711
18/8 Kyrienka première recrue pour le team Sky!

Doen ze goed daar bij Sky
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_115715697
Le Mevel rond,met Cofidis.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115739628
Levarlet ook naar Cofidis, Arkaitz Duran naar Movistar.

Noval heeft met een jaar verlengd bij Saxo.

Bij Flecha wordt naast RSH en Vancancsoleil ook een terugkeer naar Rabobank genoemd. :o
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115773229
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef Steven184 het volgende:

Bij Flecha wordt naast RSH en Vancancsoleil ook een terugkeer naar Rabobank genoemd. :o
Flecha gaat uiteindelijk gewoon voor een jaar naar Vacansoleil.

Nuyens wordt genoemd bij Garmin.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115774484
Nuyens naar Garmin lijkt vrij definitief.

Fabian Schmidt (Roubaix-Lille-Metropole), Rémi Pauriol (FDJ-Big Mat), Julien El Fares (Team Type 1-Sanofi) en Evaldas Siskevicius (La Pomme-Marseille) naar Saur-Sojasun.
pi_115775665
Pozzovivo naar AG2R.
pi_115775831
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:18 schreef TheArt het volgende:
Nuyens naar Garmin lijkt vrij definitief.

Fabian Schmidt (Roubaix-Lille-Metropole), Rémi Pauriol (FDJ-Big Mat), Julien El Fares (Team Type 1-Sanofi) en Evaldas Siskevicius (La Pomme-Marseille) naar Saur-Sojasun.
El Fares. Die kwam nog vrij prominent naar voren in het vergeten renners topic. :D
pi_115776912
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:18 schreef TheArt het volgende:
Nuyens naar Garmin lijkt vrij definitief.

Gaan ze toch hun renner met de meeste RV missen, Arroyo en Roche brengen nauwelijks iets mee en bij Kump is afwachten hoe hoog hij blijft staan op de Europese ranking.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 11:56:22 #247
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_115777274
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
Pozzovivo naar AG2R.
Hele grote WTF.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_115777664
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hele grote WTF.
Wordt hij echt al maanden mee in verband gebracht anders.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 13:08:27 #249
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_115779450
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:10 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Wordt hij echt al maanden mee in verband gebracht anders.
Kan ik de combinatie van renner en ploeg nog wel een grote wtf vinden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_115779492
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Kan ik de combinatie van renner en ploeg nog wel een grote wtf vinden.
Een wtf als in deze kwam bij bij meer veel over als 'een enorme verrassing'. Dus vandaar.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 20 augustus 2012 @ 13:30:49 #251
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115780124
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Flecha gaat uiteindelijk gewoon voor een jaar naar Vacansoleil.
Waardoor sommigen nu beginnen beweren dat Sky de frontrunner is voor Vanmarcke, niet Rabobank.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115780384
quote:
2s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Waardoor sommigen nu beginnen beweren dat Sky de frontrunner is voor Vanmarcke, niet Rabobank.
Maar was toch al vrij lang duidelijk dat Flecha weg zou gaan bij Sky?

En ik hoorde dat Saxo dan weer juist de bestemming van Sep zou zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115781394
Er even vanuit gaande dat Vanmarcke toch richting Saxo zou gaan, wat mij het meest logisch lijkt gezien de recente transfers. Zou dat wel zo'n verstandige beslissing zijn? Nuyens gaat daar niet voor niets weg omdat ze bijna niemand meer hebben voor het voorjaar. Vanmarcke kan daar gerust kopman zijn, zeker, maar wilde hij ook niet de nodige ondersteuning? Of Kroon, Tosatto, Morkov en Kump nou de gewenste ondersteuning is, lijkt me zeer twijfelachtig.
pi_115785101
Modolo wellicht naar Lampre. Zo blijft er niets over van Colnago, alleen Brambilla is nog van een redelijk niveau.
pi_115786166
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Modolo wellicht naar Lampre. Zo blijft er niets over van Colnago, alleen Brambilla is nog van een redelijk niveau.
Zijn er nog wel wat hoor, maar vooral jongeren. Brambilla, maar ook Battaglin, Pagani, Colbrelli, Tutti pazzi per Pirazzi en nog wat anderen.

Bennati trouwens naar Saxo Bank.
pi_115786467
Zeker, maar ik vraag me af of ze daarmee een wildcard voor de Giro gaan krijgen. Ik denk dat Water en Zeep daar dan een grotere kans op maakt.
pi_115786740
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zeker, maar ik vraag me af of ze daarmee een wildcard voor de Giro gaan krijgen. Ik denk dat Water en Zeep daar dan een grotere kans op maakt.
Denk dat ze nog wel een klassementsrenner zullen aantrekken daar waarmee ze toch hun wildcard zullen zeker stellen. Vergeet niet dat Colnago als 1 van de weinige Italiaanse ploegen vooral gericht is op jong talent. Met Brambilla en Pagani hebben ze 2 renners die in rittenkoersen van een week een goed klassement kunnen rijden en ook nog eens eendagskoersen kunnen winnen. Battaglin kan dat laatste ook en met Colbrelli hebben ze de opvolger van Modolo al in huis. Ontbreekt nog een opvolger voor Pozzovivo.
pi_115788060
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Kan ik de combinatie van renner en ploeg nog wel een grote wtf vinden.
Pozzovivo heeft vaker aangegeven de stap naar de World Tour te willen maken eens hij zijn studie afgerond had. Blijkbaar zat Lampre er niet op te wachten en Liquigas houdt er blijkbaar mee op, dus dan kom je al snel bij een van de mindere ploegen uit de WT uit.

Brambilla wordt trouwens ook nog genoemd bij diverse ploegen (waaronder Saxo), al is het volgens mij al een tijdje stil rond hem.
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:08:17 #259
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_115795278
en Flecha dus definitief naar Vacansoleil
Net efkes anges
  maandag 20 augustus 2012 @ 20:09:52 #260
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_115795350
klopt. Had ik toch niet verwacht :)
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_115796002
Grote naam, brengt publiciteit en vast ook wel goede uitslagen maar winnen zie ik hem niet snel doen en het zal geen goedkope renner zijn.
pi_115799390
Nieve wellich naar Saxo. Toch een leuke renner, het zou jammer zijn als die voor Contador moet gaan knechten.

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2012 21:24:00 ]
pi_115799719
Voigt gaat nog een jaartje door.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115800360
Nieve naar Saxo zag ik echt niet aankomen :{ Ook een hele domme keus mijns inziens. Hij zal namelijk in elke koers als meesterknecht van Contador van start moeten gaan.
pi_115811631
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:30 schreef Steven184 het volgende:
Voigt gaat nog een jaartje door.
tja met zes kids thuis heeft hij geen keuze :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_115811916
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Nieve naar Saxo zag ik echt niet aankomen :{ Ook een hele domme keus mijns inziens. Hij zal namelijk in elke koers als meesterknecht van Contador van start moeten gaan.
Hier hetzelfde, zeker nadat Euskaltel onlangs haar nieuwe vorm had uiteengezet bij een presentatie, waarbij ze zeiden dat alle kopstukken van dit jaar zouden blijven. Sammie blijft dan wel, maar Nieve kwijt is voor hun een grote aderlating.

Trouwens Argos had zoveel ambitie om dit jaar te promoveren naar de WT, maar de renners waar ze vooralsnog mee in verband worden gebracht hebben niet echt de RV om dat voor elkaar te boksen. En de eigen renners hebben ook nog niet genoeg RV daarvoor. Ben benieuwd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115814104
Bob Jungels ziet een overstap naar Radioshack kennelijk wel zitten. Ik dacht dat hij naar Sky zou gaan.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_115815322
Fischer naar FDJ-BigMat.
pi_115817020
Wat weten jullie over Enrico Barbin, die naar Colnago gaat? Dat lijkt ook een enorm talent, aan zijn uitslagen van dit jaar te zien.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_115819360
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Nieve naar Saxo zag ik echt niet aankomen :{ Ook een hele domme keus mijns inziens. Hij zal namelijk in elke koers als meesterknecht van Contador van start moeten gaan.
Voor Contador rijden lijkt me niet direct de minst eervolle baan. Bovendien zal hij bij Saxo beter verdienen dan bij Euskaltel.
pi_115820665
En Nieve zal wel kopman worden in de Vuelta dan, normaal doet Contador geen 2 grote rondes in 1 jaar. Kreuziger dan voor de Giro en Roche mag overal tussendoor fietsen :P
pi_115821125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 11:03 schreef TheArt het volgende:
Fischer naar FDJ-BigMat.
De nieuwe sprintaantrekker voor Demare.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115822012
Kiserlovski naar RadioShack.
pi_115826692
Volgens de Twitter van Euskaltel blijft Nieve gewoon bij de ploeg.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 07:55:28 #275
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_115855348
Devolder dus bijna zeker naar RadioShack, mocht het toch nog afspringen, dan zijn Europcar en Cofidis ook nog kandidaten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_115855379
Daniel Martin heeft voor 2 jaar verlengd bij Garmin.
Morkov heeft voor 3 jaar verlengd bij Saxo.
Kévin Réza, Jérôme Cousin en Tony Hurel hebben voor 2 jaar verlengd bij Europcar.

Duran zou dan nog niet zeker zijn bij Movistar, aangezien die teruggaan naar 25 renners. Maar ze zijn dan wel in onderhandeling met Nieve, die toch niet naar Saxo zou gaan.
Tiernan-Locke heeft een intentieverklaring getekend met Sky.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:13:12 #278
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115865519
De topjaren van Stijntje komen er nu pas aan.
Trotse Belg.
pi_115866266
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Sasman het volgende:
De topjaren van Stijntje komen er nu pas aan.
Sky kan :W :W :W naar het winnen van de 3 grote rondes in één jaar.

Toch leuk voor Volderke. Ik vroeg me gisteren nog af waar hij komend seizoen zou rijden. Ik zat toen meer te denken aan ploegen zoals Willems Veranda's.
pi_115868121
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Sky kan :W :W :W naar het winnen van de 3 grote rondes in één jaar.

Toch leuk voor Volderke. Ik vroeg me gisteren nog af waar hij komend seizoen zou rijden. Ik zat toen meer te denken aan ploegen zoals Willems Veranda's.
Uberhaupt eentje wordt al lastig nu natuurlijk. Ik hoorde net dat Stijn van plan is om de RVV en Parijs-Roubaix te rijden als voorbereiding op de Giro, de Giro dan weer als voorbereiding op de Tour en de Tour dan weer op de Vuelta. Het WK slaat hij over volgend jaar, dus waarschijnlijk zal de Vuelta wel een voorbereiding zijn op Kuurne-Brussel-Kuurne ofzo.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115870289
In het kader van Team Type 1 wil alleen nog met patienten rijden, nu ook Kocjan weg. Naar Euskaltel schijbaar...
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 22 augustus 2012 @ 20:20:11 #282
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_115879002
ItsCycling twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:19:11 Rumour has it that Alessandro Petacchi (Lampre - ISD) and his team mate Grega Bole are heading to Vacansoleil next season. Watch this space. reageer retweet
pi_115879116
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
ItsCycling twitterde op woensdag 22-08-2012 om 20:19:11 Rumour has it that Alessandro Petacchi (Lampre - ISD) and his team mate Grega Bole are heading to Vacansoleil next season. Watch this space. reageer retweet
Bole _O_
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115879498
quote:
Michael Rogers will not move to Orica-GreenEdge in 2013 but the Australian-based team has expressed interest in securing his signature at a later date.

Rogers was an integral part of Bradley Wiggins's Tour de France victory in July and his current contract with Sky expires at the end of this season. There was speculation the 32-year-old, who came through the Australian Institute of Sport (AIS) system, would sign for his 'home' outfit.

"We've got the utmost respect for Michael and the job that he did with Sky in the Tour de France this year was something special," Orica-GreenEdge general manager Shayne Bannan said.

"At the right time and under the right circumstances we'd certainly love to talk to Michael in the future, and hopefully get him across before he retires, but it won't be for next year."

Rogers, who is currently competing at the Tour of Denmark, has enjoyed one of his most successful seasons in recent years at Sky. During the Tour he said it was too early to comment on contracts and that he'd "think about it more after the Olympics". A Sky spokesperson today would not comment on the process.

The freshman Orica-GreenEdge WorldTour team at present has a full stable. Kiwi Sam Bewley joined the fold in May after former three-time maillot vert champion Robbie McEwen retired. The 2010 under-23 road world champion Michael Matthews (Rabobank) has signed a two-year contract with Matt Wilson announcing his retirement last month and now working as a sports director at the Vuelta a Espana.

Bannan said discussions with the 37-year-old Julian Dean, who joined the squad this season on a one-year deal, are underway but confirmed the 2013 team roster is virtually complete. Dean crashed into a parked car and broke his leg at the Volta a Catalunya in March. He was sidelined for more than three months.

"There won't be anymore signing by us," Bannan said.

"We'll just see how Julian gets through the Vuelta and how he feels about it all. It'd be great to see him have a good Vuelta. I think Julian is pretty open-minded about whether he continues or doesn't continue next year so we still have to have that discussion and we'll probably do that straight after the Vuelta."
Bron: http://www.cyclingweekly.(...)-to-sign-rogers.html

Jammer dat Rogers niet naar Greenedge gaat. Ik had verwacht dat hij naar Greenedge zou gaan. Ik snap ook niet goed waarom Greenedge met 30 renners is gestart.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_115903547
En Nieve verlengd uiteindelijk toch maar bij Euskaltel voor 3 jaar. :D
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115904612
^O^
pi_115946774
Geniez overigens naar FDJ.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115957515
Gianluca Brambilla naar Omega Pharma-Quick Step.

Colnago wordt steeds verder uitgekleed zo.
pi_115957743
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef TheArt het volgende:
Gianluca Brambilla naar Omega Pharma-Quick Step.

Colnago wordt steeds verder uitgekleed zo.
Weer ruimte voor nieuw talent, alhoewel daar de regels van de Italiaanse bond ook niet echt bij helpen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115962104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Weer ruimte voor nieuw talent, alhoewel daar de regels van de Italiaanse bond ook niet echt bij helpen.
Hoe bedoel je?
pi_115963484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:01 schreef Steven184 het volgende:
Daniel Martin heeft voor 2 jaar verlengd bij Garmin.
Morkov heeft voor 3 jaar verlengd bij Saxo.
Kévin Réza, Jérôme Cousin en Tony Hurel hebben voor 2 jaar verlengd bij Europcar.

Duran zou dan nog niet zeker zijn bij Movistar, aangezien die teruggaan naar 25 renners. Maar ze zijn dan wel in onderhandeling met Nieve, die toch niet naar Saxo zou gaan.
Tiernan-Locke heeft een intentieverklaring getekend met Sky.
Jij bedoelt dan toch Arroyo he. Want Duran is eigenlijk de 'moedernaam'. Vind het sowieso al vreemd dat die namen erbij worden genoemd. LL Sanchez is eigenlijk gewoon Luis Leon. Mja die rare spanjaarden he:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_115963571
Roberto Ferrari gaat naar Lampre.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Jij bedoelt dan toch Arroyo he. Want Duran is eigenlijk de 'moedernaam'. Vind het sowieso al vreemd dat die namen erbij worden genoemd. LL Sanchez is eigenlijk gewoon Luis Leon. Mja die rare spanjaarden he:p.
Ehh, Luis Leon is gewoon zijn voornaam. Al begin ik daar nu aan te twijfelen aangezien die broer die voetballer is Pedro Leon of zoiets heet. Zijn volledige naam (inclusief moedersnaam) is iig Luis Leon Sanchez Gil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 19:33:11 ]
pi_115963656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Roberto Ferrari gaat naar Lampre.

[..]

Ehh, Luis Leon is gewoon zijn voornaam. Zijn volledige naam (inclusief moedersnaam) is Luis Leon Sanchez Gil.
oit gehoord van de voetballer Pedro leon die bij Real Madrid heeft gespeeld? Of is daar Pedro leon soms ook zijn voornaam.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_115963693
Wikipedia heeft het antwoord: "Alle broers hebben “León” als eerste of tweede naam, verwijzend naar hun grootvader"

Leon is dus gewoon een tweede voornaam.
pi_115963878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wikipedia heeft het antwoord: "Alle broers hebben “León” als eerste of tweede naam, verwijzend naar hun grootvader"

Leon is dus gewoon een tweede voornaam.
lekker vaag dan:p, is blijkbaar het verkeerde voorbeeld geweest. Mja bij Arroya is het wel zo:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_115963935
Ik denk trouwens dat Steven184 Arkaitz Durán (of Arkaitz Durán Aroca als je z'n moeder er ook bij wilt betrekken) bedoelt, en niet David Arroyo. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2012 19:40:46 ]
pi_115973867
Volgens Velochrono heeft Colnago er in ieder geval al 5 gekocht: Enrico Barbin, Nicola Boem, Donato de Jeso, Edoardo Zardini en Filippo Fortin.
pi_115974426
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Als ze overgaan voordat ze derdejaars(uit mijn hoofd, kan er iets naast zitten) belofte zijn, worden ze uitgesloten van alle nationale selecties in de toekomst.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115974479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik denk trouwens dat Steven184 Arkaitz Durán (of Arkaitz Durán Aroca als je z'n moeder er ook bij wilt betrekken) bedoelt, en niet David Arroyo. :P
Dat dus, ik ging verder op een eerder bericht van me.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:50:56 #300
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_115975146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Volgens Velochrono heeft Colnago er in ieder geval al 5 gekocht: Nicola Boem,
Leuk voor de engelstalige verslaggevers als die met Lars Boom in een ontstnapping.
Ook in een valpartij heeft deze naam meerwaarde.
Net efkes anges
pi_116062906
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')