Ik dacht dat die alleen maar naar Rabo was gegaan omdat Pegasus een flop bleek en er nu met GreenEdge wel een Aussie team is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef Mani89 het volgende:
Nee dat gaat ook nergens over maar er wordt niets gemeld over de omstandigheden, misschien wil hij zelf weg.
Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een knecht tegenwoordig.
Het is inderdaad niet veel met die Brown de laatste jaren, hoewel hij in 2009 nog best goed reed in het voorjaar. Maar als knecht zal je over het algemeen er minder snel op worden aangesproken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.
Als je sprints moet aantrekken en je kopman durft niet in je wiel te blijven zitten, dan denk ik niet dat het de knecht is die niet voldoet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zelfs als knecht voldoet hij niet, dunkt me.
Dat niet, ze praten enkel niet meer over een nieuw contract.quote:
Verrassend. Wel een aardige allrounder met vooral dit jaar goede uitslagen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Nordhaug voor 2 jaar getekend bij Rabo
als ik het persbericht zo lees vooral aangetrokken als knechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verrassend. Wel een aardige allrounder met vooral dit jaar goede uitslagen.
Goede aankoop denk ik. Toch komt dit als een verrassing.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Nordhaug voor 2 jaar getekend bij Rabo
Dacht Vacansoleil niet al rond te zijn met Flecha?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Goede aankoop denk ik. Toch komt dit als een verrassing.
Is al bekend welke renners Sky gaat aantrekken?
Ik las laatst het gerucht dat Flecha Sky gaat verlaten, maar had hij vorig jaar niet bijgetekend tot en met eind volgend jaar?
Hoezo? Ze hebben al aangegeven dat hij weg mag omdat ze de Tour voor het klassement gaan voortaan. En Cavendish zal voortaan wel gewoon weer een trein willen.quote:
Is ondertussen bevestigd, net als Capecchi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ook nog een gerucht dat Szmyd naar Movistar kan.
Cofidis blijft ondertussen Saur leegkopen, ook Levarlet, Bessy en Poulhies stappen over.quote:
Bij de mountainbike-tak. Gaat dus niet op de weg rijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
Top MTB'er Julien Absalon tekent bij BMC.
Het blijft bestaan, maar Cannondale zal als nieuwe hoofdsponsor waarschijnlijk een meer Amerikaanse koers gaan volgen. Met een tot nu toe kleiner budget, maar wel enkele verlengingen en nieuwe renners. Mogelijk zie ik ook nog wel een fusie met een andere ploeg cq sponsor komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou je beginnen afvragen of Liquigas wel blijft bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |