abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:26:43 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111700004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Enkele geruchten voor volgend seizoen:

Pozzato zou serieuze interesse van Garmin en Katusha hebben.
Astana wil verlengen met Gasparotto, al zijn er met Rabobank, Vancansoleil en Argos drie Nederlandse kapers op de kust (opvallend).
Cunego kan dan weer een nieuw contract tekenen bij Lampre. Vacansoleil en Europcar schijnen op hem te azen.
Liquigas bood Nibali 'slechts 1.8 mln salaris per jaar'. BMC 2,5 mln en Astana daartussen in. Naar Astana zou Nibali wel Capecchi, Szmyd, Vanotti en zelfs een ploegleider mee kunnen nemen.
Fuglsang gaat mogelijk terug naar Riis.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ie daar graag naar teruggaat eigenlijk ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:18 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik verwacht het ook niet, maar Tchmil is wel weg natuurlijk.
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gasparotto? Je moet renners kopen vlak voor hun grote gloriemoment, niet erna.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik twijfel in het geval van Rabo er echt aan of het waar is. Het zou namelijk een behoorlijk trendbreuk zijn met het hiervoor gevoerde beleid.

Het zou wel een :') aankoop zijn voor wie hem ook koopt. Ik kan er nog wel een paar opnoemen die jonger zijn dan Gasparotto en waar je een stuk langer mee vooruit kan.
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor Argos zou het wel een versterking zijn, die hebben nu niemand voor de Gasparotto-koersen en alhoewel ik betwijfel dat hij ooit opnieuw een grote koers zal winnen, is 't natuurlijk wel een vrij veilige gok op ereplaatsen (meer dan Iglinsky). Ze kunnen niet blijven rekenen op hun 2 Duitsers om hun WT-ambities waar te maken.

Maar Rabo en Vacansoleil hebben al genoeg volk van niveau dat Gasparotto gemiddeld haalt. Of die ook ooit een uitschieter halen waarbij ze winnen... die kans lijkt me even groot dan dat Gasparotto het opnieuw doet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:17:37 #2
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111701581
Gasparotto vind ik juist wel bij Vacansoleil passen. Zoveel ereplaatsen pakken die niet in heuvelklassiekers. Bovendien hebben ze altijd al Italianen in de ploeg gehad.

Rabo heeft dat eigenlijk nooit, dus dat gaat al niet goed passen, verder is het en subtopper met enkele pieken naar de top, dus niet echt een meerwaarde voor wat Rabo nastreeft. En het is meer een renner voor een vrijbuitersrol.

Dus heeft die niets te zoeken bij Rabo en zou hem naar de ploeg halen weer een voorbeeld zijn van hun falende transferbeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Redefine op 18-05-2012 13:35:49 ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111702008
Gasparotto 5 jaar terug was een perfecte aankoop geweest voor elk team imo opinie. Nu zijn er zoals Art zegt genoeg renners die een type Gasparotto van 5 jaar terug zijn, waardoor je er gewoon veel meer aan hebt. Het zijn geruchten, dus mag je best met een korreltje zout nemen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_111702112
quote:
Breschel mogelijk terug naar Saxo Bank

Matti Breschel keert volgend jaar mogelijk terug in de selectie van Saxo Bank, zo meldt Sporten.dk. De Deen, die sinds 2011 uitkomt voor Rabobank, zou daar herenigd worden met Bjarne Riis met wie hij tussen 2005 en 2010 al samenwerkte. Eerder deze maand waren er al geruchten dat Jakob Fuglsang (RSH) volgend jaar zou terugkeren.

"Ik heb nog geen contract voor volgend jaar", zegt Brechel. "Wat betreft Saxo Bank, alles is mogelijk. Rabobank heeft aangegeven het contract te willen verlengen, dus er is genoeg interesse. Ik maak me geen zorgen over volgend jaar."
pi_111702191
Art (of iemand anders), heb jij trouwens nog geruchten rondom Boivin opgevangen? Ben zelf nog niks tegengekomen, maar verwacht dat hij toch wel een stap hogerop gaat maken eigenlijk.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:46:02 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111702312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ah dan wint die volgend jaar RVV :P.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111702409
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:41 schreef Steven184 het volgende:
Art (of iemand anders), heb jij trouwens nog geruchten rondom Boivin opgevangen? Ben zelf nog niks tegengekomen, maar verwacht dat hij toch wel een stap hogerop gaat maken eigenlijk.
Nope, nog niets opgevangen. Maar dat zal heus nog wel komen. Net als dat ik nog geen enkel gerucht rond Bagdonas heb gehoord. Die gast rijgt de ene ereplaats na de andere aan elkaar.

Ik verwacht toch ook dat iemand Daniel Diaz oppikt bij San Luis Somos Todos.
pi_111702611
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nope, nog niets opgevangen. Maar dat zal heus nog wel komen. Net als dat ik nog geen enkel gerucht rond Bagdonas heb gehoord. Die gast rijgt de ene ereplaats na de andere aan elkaar.

Ik verwacht toch ook dat iemand Daniel Diaz oppikt bij San Luis Somos Todos.
Volgens mij zit men bij Bagdonas een beetje met zijn leeftijd, aangezien hij al 26 is in hun ogen. Diaz mag toch wel heel snel een grotere ploeg krijgen. Ik hoop op Movistar of Euskaltel wanneer zij hun structuur gaan wijzigen.

Ik ving vorige week wel iets op dat Kump mogelijk weer een niveautje hoger kan gaan rijden volgend jaar. Lijkt me ook niet verkeerd.
pi_111734559
Dat dit nog niet gemeld was:
quote:
Maurits Lammertink maakt overstap naar Vacansoleil-DCM
Overstap naar profs per 25 juni 2012.

Overstap naar profs per 25 juni 2012.
De 21-jarige Maurits Lammertink wist in 2012 reeds vier keer te winnen waaronder de Hel van Voerendaal en het eindklassement in de Poolse rittenkoers Carpathia Couriers Paths. De man uit Enter werd al enige tijd gevolgd door Vacansoleil-DCM en een maand geleden vond er een gesprek plaats over een mogelijke stageovereenkomst. Ploegmanager Daan Luijkx gaf toen bij Lammertink aan dat hij ook nog sneller kon overstappen wanneer hij zou aantonen er klaar voor te zijn. Dat deed Lammertink de laatste weken. De ploeg en renner tekenen een contract tot eind 2013.

Maurits Lammertink is erg blij met de overstap: “Het is een droom die uitkomt en dat sneller dan ik had verwacht. Ik ben heel blij, hier doe je het voor. Ik vind Vacansoleil-DCM een aanpsrekende ploeg door de aanvallende koerswijze en de kansen die ze geven aan jonge renners. Er was een klik en ik heb het gevoel dat deze ploeg bij me gaat passen. Ik zie natuurlijk ook hoe eerstejaars het altijd direct heel goed doen bij Vacansoleil-DCM.”

De komende maand rijdt de jonge klimmer nog in de kleuren van Jo Piels: “Ik heb de komende weken nog twee belangrijke doelen met de Ronde van Limburg en het Nederlands kampioenschap voor beloften. Ik wil proberen om mijn opleidingsploeg nog een mooi afscheidscadeu te geven.”

Ploegmanager Daan Luijkx ziet na Bert-Jan Lindeman in 2011 nu weer één renner van Jo Piels komen: “De ploeg van Jo Piels doet al jaren veel goeds voor het Nederlandse wielrennen. Ze hebben daar veel oog voor talent en zijn ze eerlijk over het potentieel van de renners. We zijn blij met de overstap van Lammertink.”

Vacansoleil-DCM
Vol-le-dig terecht dit.
pi_111738484

[ Bericht 100% gewijzigd door TargaFlorio op 19-05-2012 13:17:20 ]
pi_111868365
Elmiger, Zaugg en Albasini zijn in beeld bij de nieuwe Zwitserse proconti ploeg IAM.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:28:39 #12
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_111869317
http://pic2.nl/images/slek.jpg

^^ Bruyneel zou Contador terug willen. _O-

Benieuwd naar welke ploeg de Schleck's en Andersen volgend jaar verkassen. WorldTour licentie RadioShack - Nissan blijft normaal gesproken in bezit van Becca met Bruyneel als defacto ploegleider
pi_111869536
Bruyneel is gelukkig niet zo opportunistisch...kuch..kuch..

De Schlecks hebben 1 ding fout gedaan toen ze een 'eigen' ploeg begonnen en dat was dat ze vergeten zijn om te zorgen dat de eerste drie jaar er gewoon rust in de tent was. Maarja, als je ploegbazen hebt die al beginnen te zeuren als je in 1 weekend een keer 2e en 1e wordt, aangezien je beide had moeten winnen, dan kan je dat natuurlijk vergeten. Nu staan ze voor een lastige keuze mbt de toekomst.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:09 #14
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_111869646
Is Vacansoleil niets voor de Schleckjes?

Kunnen ze mooi 344 dagen per jaar op één van de campings verblijven.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:22:38 #15
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_111892472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:35 schreef Zelva het volgende:
Is Vacansoleil niets voor de Schleckjes?

Kunnen ze mooi 344 dagen per jaar op één van de campings verblijven.
346 je vergeet de 2 rustdagen :P
Net efkes anges
  woensdag 23 mei 2012 @ 00:40:36 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111911240
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

346 je vergeet de 2 rustdagen :P
Maar jij vergeet LBL en de WP of AGR (want ze doen natuurlijk niet in alle bij hun best hè). :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:44 #17
67640 SaintOfKillers
pi_111966184
Lefevere (of eigenlijk meer de Tsjechische sugardaddy Bakala) gaat Contador weer eens proberen vangen.

Lefevere denkt een kans te maken omdat Riis nog geen sponsor heeft voor volgend jaar en omdat die sowieso een probleem kan krijgen omdat Contador's punten de komende jaren niet gaan meetellen (en de rest van het team op dat vlak vrij waardeloos blijkt) en dat is bij OPQS momenteel geen issue meer.

Er zouden trouwens 6 ploegen met Contador aan het overleggen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_111972094
Wordt nog druk daar met Kreuziger die ook wel naar OPQS zal gaan.
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:52:11 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111973408
Dan zouden ze met Kreuziger iemand hebben voor de heuvel klassiekers en een luxe knecht voor Contador.
pi_112165507
Veel interesse voor Taaramae, onder andere Katusha, Rabobank, Astana en Radioshack zouden achter de Est aanzitten.

Nibali lijkt Liquigas op zeker te gaan verlaten, na onder andere een akkefietje over het schema voor de rest van het seizoen.
pi_112170671
Zou wel een goede aankoop van Rabobank zijn, kunnen ze volgend jaar niet met 3 maar met 4 kopmannen naar de Tour.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 17:56:42 #22
67640 SaintOfKillers
pi_112177108
Van dat niveau heeft Rabo er al een paar rijden, geen idee waarom ze er nog eentje bij willen.

Ik blijf erbij, het zou voor Rabo en die Nederlandse klimmers die daar rijden beter zijn indien minstens één van hen eens naar een andere ploeg trok, dan rijden ze elkaar niet in de weg en zijn ze misschien eens van die Tour-fixatie van de sponsor af, maar dat heb ik al 100 keer gezegd.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 18:04:44 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_112177456
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van dat niveau heeft Rabo er al een paar rijden, geen idee waarom ze er nog eentje bij willen.

Ik blijf erbij, het zou voor Rabo en die Nederlandse klimmers die daar rijden beter zijn indien minstens één van hen eens naar een andere ploeg trok, dan rijden ze elkaar niet in de weg en zijn ze misschien eens van die Tour-fixatie van de sponsor af, maar dat heb ik al 100 keer gezegd.
Dat Taaramae meer van hetzelfde, dus niet echt nodig is, ben ik met je eens. Maar dat tweede vind ik zwaar overtrokken. Het is pas voor het eerste dat alle drie de Nederlandse rondetalenten in dezelfde ronde te zien zijn. En pas voor het eerst dat ze zich focussen op één ronde.

Als het nou zo was dat ze jarenlang aan elkaar gebonden zitten en altijd alle drie de tour moeten rijden, dan zou je nog een punt hebben. Maar nu is er nog niets aan de hand. Als de komende jaren ze ook steeds op deze manier uitgespeeld worden, dan zou het wel beter zijn als er een vertrekt.
pi_112179552
Taaramae zou best de vervanger van Sanchez kunnen worden, zijn contract loopt af aan het eind van het seizoen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:15 #25
14505 OProg
A Life in Music
pi_112255524
Is de 'afspraak' die er scheen te zijn van Rabo en Vac elkaars renners met rust zouden laten bij deze voorbij?

quote:
Rabobank lonkt naar Keizer
AMSTERDAM - Tijdens de Giro d’Italia heeft Rabobank naar Vacansoleil-DCM-renner Martijn Keizer geïnformeerd. Het 24-jarige talent reed zich in de kijker door in liefst zes etappes in de aanval te gaan.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_naar_Keizer__.html
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112257071
Moet Keizer niet doen.
pi_112267684
En Rabo ook niet :')
pi_112268920
Volgens de Gazetto is overgang van Nibali naar Astana rond. Ook Agnoli en Vanotti zouden de overstap maken.

Gasparotto zou daar ook zijn contract gaan verlengen. Kreuziger heeft ook een aanbod van Astana ontvangen om te verlengen, maar OPQS en Liquigas willen hem ook graag halen. Tevens zou Astana de gebroeders Schleck een aanbod willen doen. :?
pi_112299614
Weer wat geruchten:

Radioshack zou achter Kiserlovski aanzitten.
Wackermann en Catteneo worden prof bij Lampre, dat ook Giro-rit winnaar Ferrari zou willen ophalen bij Androni.
Basso blijft bij Liquigas, net als Viviani, Bodnar en D. Caruso. Sagan had dit al eerder gedaan. Ook Capecchi zal binnenkort gaan verlengen. Cannondale blijft volgend jaar fietsleverancier en co-sponsor, maar binnen week of twee zal naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe hoofdsponsor bekend worden gemaakt. Geox zoemde al rond ergens anders.
Pozzovivo en Rabbotini kunnen naar Frankrijk, AG2R of Europcar voor Pozzovivo en FDJ voor Rabbotini.
Betancourt kan naar zowel AG2R als OPQS.
Farnese doet er alles aan om Pozzato, Guardini en Gatto te houden. Gatto wil zelf wel blijven, maar achter Pozzato en Guardini zitten veel WT-teams aan.
Savio is met Venezuela in onderhandeling over voortzetting, ze willen zelfs voor WT-licentie gaan. Lijkt imo onmogelijk, gezien het kleine budget van 2,4 mln dat ze nu hebben.
pi_112300619
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:51 schreef Steven184 het volgende:
Weer wat geruchten:

Radioshack zou achter Kiserlovski aanzitten.
Wackermann en Catteneo worden prof bij Lampre, dat ook Giro-rit winnaar Ferrari zou willen ophalen bij Androni.
Basso blijft bij Liquigas, net als Viviani, Bodnar en D. Caruso. Sagan had dit al eerder gedaan. Ook Capecchi zal binnenkort gaan verlengen. Cannondale blijft volgend jaar fietsleverancier en co-sponsor, maar binnen week of twee zal naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe hoofdsponsor bekend worden gemaakt. Geox zoemde al rond ergens anders.
Pozzovivo en Rabbotini kunnen naar Frankrijk, AG2R of Europcar voor Pozzovivo en FDJ voor Rabbotini.
Betancourt kan naar zowel AG2R als OPQS.
Farnese doet er alles aan om Pozzato, Guardini en Gatto te houden. Gatto wil zelf wel blijven, maar achter Pozzato en Guardini zitten veel WT-teams aan.
Savio is met Venezuela in onderhandeling over voortzetting, ze willen zelfs voor WT-licentie gaan. Lijkt imo onmogelijk, gezien het kleine budget van 2,4 mln dat ze nu hebben.
Zou straf zijn van Wackermann. Is pas net 20 en heeft niet eens zulke grote resultaten neergezet.

Pozzo naar AG2R of Europcar _O- Ik zweer dat hij daar geen poot meer vooruit komt. Echt een type die erbij gebaat is om bij een Italiaanse ProConti ploeg te rijden. Beetje zelfde verhaal als Rujano, waarbij het toen ook mis ging.
pi_112303615
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zou straf zijn van Wackermann. Is pas net 20 en heeft niet eens zulke grote resultaten neergezet.

Pozzo naar AG2R of Europcar _O- Ik zweer dat hij daar geen poot meer vooruit komt. Echt een type die erbij gebaat is om bij een Italiaanse ProConti ploeg te rijden. Beetje zelfde verhaal als Rujano, waarbij het toen ook mis ging.
Klopt, maar altijd gezien als groot talent natuurlijk. Overigens mocht Wackermann de overstap maken, komt hij volgens de huidige richtlijnen niet meer in aanmerking voor de Italiaanse selectie.

Nog wat andere geruchten:
Cofidis gaat door tot 2016 met een budget van bijna 10 miljoen en ze willen volgend jaar voor WT gaan.

Het is al enige tijd hardnekkig, maar het lijkt erop dat Banco Satander een team wil gaan bouwen rondom Contador. Dit jaar zou hij dan wel afmaken bij Saxo en daarna weggaan gezien de onzekerheid van Saxo. Het zou mij niet verbazen mocht Banco Satander de hoofdsponsor wordt van het project waar de Galdeano mee bezig is om Euskaltel internationaler te maken.
pi_112350145
Steegmans gaat verlengen bij OPQS.
De Marchi (Androni) en Brambilla (Colnago) gaan naar Liquigas(mogelijke fusieploeg met Saxo)
Naast het trio Nibali, Vanotti, Agnoli zouden ook Szmyd en Oss (BMC) vertrekkendaar.
Serry in belangstelling van OPQS en Vancansoleil. OPQS zit ook achter Wallays aan.
pi_112422959
Nu schijnt ook Radioshack achter Nibali aan te zitten, waar BMC lijkt te zijn afgevallen en Astana verder is overgebleven. Dit omdat de Schlecks graag weg zouden willen bij Bruyneel en naar Astana kunnen. Nibali zou dan hun opvolger zijn. Nibali schijnt nu de sleutel te zijn, gaat hij naar Astana dan blijven de Schlecks waarschijnlijk. Dit zijn zware geruchten die ik niet zo heel waar acht.

En OPQS zit weer eens achter Contador aan.
pi_112429897
Gewoon Horner kopman maken bij Radioshack :Y
pi_112508266
Wat geruchten over ploegen die een stapje hoger willen. Zowel het Italiaanse Idea, het Britse Endura en het Zuid-Afrikaanse MTN willen volgend jaar een ProContinentale licentie bemachtigen. Tiernan-Locke heeft aangegeven bij promotie nog niet zeker te weten of hij dan wel wil vertrekken bij Endura. Maar dat zal uiteraard van de aanbieding afhangen. })
Tevens zou Vinavil terug willen keren in de wielersport.

Euskaltel gaat zich vanaf volgend seizoen volledig afsplitsen van Euskadi. Euskadi houdt Orbea. Verwachting is dat er een (pro)continentaal team zal ontstaan van de combi Euskadi en Orbea wat zich enkel zal toespitsen op Basken.

Euskaltel zal vanaf volgend seizoen afstappen van het Bask-only concept. Tevens heeft Euskaltel haar bijdrage verhoogt van 3 naar 9 miljoen.
pi_112527188
Serry naar Omega Pharma-Quick Step.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 juni 2012 @ 23:22:09 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112548506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 07:51 schreef Steven184 het volgende:
Wat geruchten over ploegen die een stapje hoger willen. Zowel het Italiaanse Idea, het Britse Endura en het Zuid-Afrikaanse MTN willen volgend jaar een ProContinentale licentie bemachtigen. Tiernan-Locke heeft aangegeven bij promotie nog niet zeker te weten of hij dan wel wil vertrekken bij Endura. Maar dat zal uiteraard van de aanbieding afhangen. })
Tevens zou Vinavil terug willen keren in de wielersport.

Euskaltel gaat zich vanaf volgend seizoen volledig afsplitsen van Euskadi. Euskadi houdt Orbea. Verwachting is dat er een (pro)continentaal team zal ontstaan van de combi Euskadi en Orbea wat zich enkel zal toespitsen op Basken.

Euskaltel zal vanaf volgend seizoen afstappen van het Bask-only concept. Tevens heeft Euskaltel haar bijdrage verhoogt van 3 naar 9 miljoen.
Opmerkelijk van de Basken, vorig seizoen was het toch nog maar de vraag of ze doorgingen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112558913
dnelissen twitterde op woensdag 06-06-2012 om 22:19:50 Jonathan Tiernan-Locke schijnt te hebben getekend bij Team Sky ... #transfer reageer retweet
J_T_Locke twitterde op woensdag 06-06-2012 om 23:06:01 @dnelissen This is news to me! reageer retweet
_O-
pi_112559914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Opmerkelijk van de Basken, vorig seizoen was het toch nog maar de vraag of ze doorgingen?
Klopt, ze konden in elk geval niet verder op de manier waarop ze bezig waren. Zodoende besloot genomen om te splitsen, zodat er een internationaal WT-team met een Baskische achtergrond kan ontstaan.

Rujano zal eind dit jaar als het goed is vertrekken bij Androni.
pi_112562463
Terpstra heeft twee jaar bijgetekend bij OPQS.
pi_112611687
quote:
Contador signs with Saxo Bank until end of 2015

Following a spate of rumours about where he might be competing after his suspension ends on August 5th, Alberto Contador and the Saxo Bank team have confirmed that he has inked a three and a half year contract with the team.

The Spaniard, who won the 2007 and 2009 Tours de France, will be part of Bjarne Riis’ setup until the end of 2015, targeting that race and others in the squad’s colours.

"The decision to return to Team Saxo Bank has actually been pretty easy, and my first priority was always to rejoin the team and to continue working with Bjarne Riis and the rest of the team,” he said in the team’s announcement.

“The support I have experienced from them in a very difficult situation is extraordinary. I'm really looking forward to getting back on the bike, and my aim is to repay that support, hopefully with some great results,"

Contador joined the team prior to the 2011 season, but was then named as having tested positive for Clenbuterol in the 2010 Tour de France. He fought those charges, initially being cleared by the Spanish cycling federation RFEC, and continuing to race. He won the Giro d’Italia and several other events, but those results plus the 2010 Tour victory were ultimately stripped by the Court of Arbitration for Sport, which ruled earlier this year on the case.

It also handed him a two year, partially-backdated ban, which ends on August 4th. He is currently training hard for his big goal of the Vuelta a Espana.

Riis said that both parties were keen to continue working together. "A lot of speculations and rumours have surrounded Alberto Contador and his future in the past months, but both our sponsors, the team and Alberto have shared the same wish to continue and built on our relationship,” he said.

“All along throughout these last two tough years we have stood by Alberto, so to be able to announce his return to the team is something I have been really looking forward to. Now we can put an end to this speculation and start focusing on building the team for the coming years.”

Sponsor Saxo Bank had previously said that its renewal with the team would be done on a year by year basis; it is unclear if it has also given a three year commitment, or if Riis may need to find other backers in future.

The UCI had said that Contador’s points couldn’t be considered in determining whether or not the team would have a WorldTour licence. If Riis wants to continue owning a UCI ProTeam, he will either need to successfully fight this regulation before CAS, or to sign other successful riders to ensure he has the required points.

If the latter is the case, it’s likely that the team budget will need to increase. More details of the financial setup are likely to emerge in time.

Blijft toch Riis dus
pi_112685265
Bentancour zou naar AG2R gaan.
pi_112685636
Gasparotto trouwens gewoon verlengd bij Astana.
pi_112685699
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Blijft toch Riis dus
Dit artikel lezend lijkt me dat Saxo zelfstandig blijft en geen fusie met Liquigas aangaat. Tenzij ze die ploeg gaan overnemen gedeeltelijk, maar dat zie ik niet gebeuren.
pi_112725855
Wellens naar Lotto.
pi_112961995
Barguil en Ahlstrand mogen stage lopen bij Argos-Shimano dit jaar. Barguil heeft al een profcontract bij Argos voor volgend jaar, Ahlstrand mag zijn best doen om er één af te dwingen.
pi_113042903
Posthuma vertrekt bij Radioshack na dit jaar. Hij wil graag terug naar een Nederlandse ploeg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 19:12:04 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113063220
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:11 schreef Steven184 het volgende:
Posthuma vertrekt bij Radioshack na dit jaar. Hij wil graag terug naar een Nederlandse ploeg.
nuttige renner lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113063283
Lijkt me een prima renner voor Argos
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:20:27 #50
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_113268134
Tjallingii twee jaar langer bij Rabo
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 23 juni 2012 @ 12:09:52 #51
67640 SaintOfKillers
pi_113270554
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
pi_113271004
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zou een nieuw Duits team kunnen aankomen, al dan niet in samenwerking met Trek, waarvoor de Schlecks zouden gaan rijden. Man achter dit mogelijk project is professionele onruststoker Kim Andersen (die eerder al Saxo en Leopard op zijn palmares had en nu ook goed bezig is om RadioShack te ontmantelen). Er zouden al een aantal Duitse renners zijn aangesproken die zouden kunnen meegaan naar deze ploeg.
Als ploegleiders zouden ook Alain Gallopin en Dirk Demol meegaan.
pi_113272627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:20 schreef The_Hives het volgende:
Tjallingii twee jaar langer bij Rabo
^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 23 juni 2012 @ 18:47:00 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113281731
quote:
zijn er dan Duitse sponsoren die willen?
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 27 juni 2012 @ 11:51:44 #55
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_113453067
Ome Savio' strijkt nog eens met zijn hand over zijn hart en biedt probleemgeval Mattia Gavazzi (geen familie van...) een nieuwe kans. Vanaf 1 januari 2013 wordt hij weer toegevoegd aan het rooster van Androni - Venezuela. In 2009 boekte Gavazzi maar liefst 11 overwinningen, voornamelijk in de Zuid-Amerikaanse rondjes. Gavazzi verliet de ploeg van Savio eind 2009 om te gaan koersen voor Colnago - CSF. In maart 2010 testte hij positief voor cocaïne en werd hij voor 2,5 jaar geschorst. Zijn schorsing loopt af op 30 september 2012.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:03:22 #56
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113455668
quote:
_O- Post ik net in een ander topic dat er geen Duitse teams meer zijn, lees ik dit. Typisch. :D

Nou ja, ik ben benieuwd. ^O^
pi_113566686
quote:
Rohan Dennis to Sky?

We know teams can't talk about transfers or signings until August, although they seem to manage it when it suits them - and that the rider in question isn't even at the Tour but word from Liège is that Rohan Dennis has apparently signed with Team Sky for 2013. One story we can confirm: he hasn't signed for GreenEdge. DB
Bron:http://www.cyclingnews.co(...)-virenques-footsteps

Ik las ook op twitter dat Greenedge twee renners wilde kopen voor volgend jaar en dat 1 renner al een contract had getekend.

Luis Leon Sanchez en Theo Bos hebben hun contract bij Rabobank verlengt.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 18:32:18 #58
50936 The_Hives
pi_113566941
Tankink ook. Dat is 4 in een week.
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_113567602
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:23 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Bron:http://www.cyclingnews.co(...)-virenques-footsteps

Ik las ook op twitter dat Greenedge twee renners wilde kopen voor volgend jaar en dat 1 renner al een contract had getekend.

Luis Leon Sanchez en Theo Bos hebben hun contract bij Rabobank verlengt.
Kopen? Bling Bling willen ze dan neem ik aan.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:38:16 #60
50936 The_Hives
pi_113679755
en ook Clement 2 jaar erbij
Fok! Federatie
pi_113681898
Moreno Hofland stapt over naar de profploeg van Rabobank.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_114003724
Een paar geruchten:

Liquigas zou interesse hebben in Bennati en/of Petacchi. Voor de sprint zouden ze zich tevens willen versterken met Vigano en Corioni.

Lampre wil heel graag Modolo aantrekken, maar Ferrari zou ook een mogelijkheid zijn. Echter de laatste zal waarschijnlijk niet bij Androni weggaan als daar het budget serieus wordt verhoogd, zoals het plan momenteel is. Gavazzi is de mogelijke opvolger van Ferrari daar.

Ondanks alle aanbiedingen van WT-teams zou Pozzato er toch voor kiezen om bij te tekenen bij Farnese Vini. Rabottini en Gatto zullen ook blijven. Guardini zou dan weer vertrekken naar Saxo.
Saxo is ook geinteresseerd in de Zuid-Afrikaan van Rensburg, maar zoals ik eerder had gemeld zitten ook de drie Nederlandse ploegen achter hem aan. Een andere renner die in de belangstelling van Saxo staan is Kump. De Sloveen lijkt echter eerder een contract te gaan tekenen bij het Duitse Netapp. Saxo was al geinteresseerd in het terughalen van Fuglsang, maar Movistar ligt op de loer. Zelfs Cancellara denkt erover om terug te gaan. Radioshack gaat wel verlengen met Gallopin en Monfort.

De Colombiaan Betancourt staat in de belangstelling van AG2R, waar o.a. Roche gaat verlengen. Madiot, van FDJ, zou graag de Duitser Thurau, zoon van, binnen willen halen. Pinot, Pichot en Demare gaan verlengen.
pi_114003963
Matthieu Sprick, Yann Huguet, Tom Dumoulin, Roy Curvers en Bert de Backer verlengen bij Argos-Shimano
pi_114305600
Geruchtenstroompje:

Lefevere zit wel erg in zijn maag dat hij ooit Sagan heeft laten lopen, die heeft hem blijkbaar een contractje van 2,5 mln per jaar voorgeschoteld. Desondanks heeft de Slowaak verlengd bij Liquigas.

Saxobank zou geinteresseerd zijn in Kreuziger en Kiserlovski. Daar lijkt plotseling een bak met geld uit de lucht gevallen te zijn als je naar hun shortlist kijkt.

Modolo wil graag weg en kan naast Lampre ook naar Astana. Bennati staat in de interesse van o.a. Liquigas en Katusha. BMC zou interesse hebben in Moser, kersverse winnaar in Polen.

Geruchten gingen al eerder dat Renshaw toch weer graag voor Cavendish zou willen rijden en dat zal altijd wel rond blijven gaan. Op verschillende fora inmiddels gelezen dat Sky mogelijk contract bij Rabo zou willen afkopen.
pi_114309438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Steven184 het volgende:
Saxobank zou geinteresseerd zijn in Kreuziger en Kiserlovski. Daar lijkt plotseling een bak met geld uit de lucht gevallen te zijn als je naar hun shortlist kijkt.
De Russische roebels van Tinkoff...

Merijn Zeeman (trainer/coach) verhuist van Argos naar Rabo.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:50:10 #66
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_114309791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:54 schreef Steven184 het volgende:
Een paar geruchten:

Liquigas zou interesse hebben in Bennati en/of Petacchi. Voor de sprint zouden ze zich tevens willen versterken met Vigano en Corioni.
Toch knap van Petacchi dat hij kennelijk nog belangstelling op de transfermarkt weet op te wekken. Hoewel hij zeker nog naar mooie ereplaatsen sprint (deze TdF bijvoorbeeld) lijkt me dat je als ploeg beter je centen aan een jonger iemand kan besteden. Petacchi wordt in januari 39 jaar!
That's...Montgomery Clift, honey!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 juli 2012 @ 17:27:05 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114323299
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:24 schreef Steven184 het volgende:
Geruchtenstroompje:

Lefevere zit wel erg in zijn maag dat hij ooit Sagan heeft laten lopen, die heeft hem blijkbaar een contractje van 2,5 mln per jaar voorgeschoteld. Desondanks heeft de Slowaak verlengd bij Liquigas.

Modolo wil graag weg en kan naast Lampre ook naar Astana. Bennati staat in de interesse van o.a. Liquigas en Katusha. BMC zou interesse hebben in Moser, kersverse winnaar in Polen.

Geruchten gingen al eerder dat Renshaw toch weer graag voor Cavendish zou willen rijden en dat zal altijd wel rond blijven gaan. Op verschillende fora inmiddels gelezen dat Sky mogelijk contract bij Rabo zou willen afkopen.
Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:29:32 #68
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_114323387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat moet Rabo dan meteen doen lijkt me :D het lijkt nog geen echt gelukkig huwelijk
Inderdaad, weg met die gast :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_114323449
quote:

[..]

Meteen doen idd, voor hem kun je een renner halen die veel nuttiger is.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:34:41 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_114325671
Ben je gelijk ook een renner kwijt die een plek in de Tour afdwingt met zijn contract, zonder dat die daar verder wat te zoeken heeft (in de huidige Rabo opzet). Als je er dan ook nog eens geld voor krijgt, omdat het contract moet worden afgekocht, zeg ik al helemaal meteen doen!
pi_114329720
quote:

[..]

Na de overwinning van LLS noemde hij ook het gemis van renners die al naar huis waren, hij noemde Tjallingi, Wynants, Gesink en Mollema, maar Renshaw niet. Vond ik erg typisch, krijg toch het idee dat Renshaw binnen de ploeg ook een beetje een vreemde eend is.
In the coolest little capital of the world
pi_114385109
quote:
Wouter Wippert stagiaire chez Lotto - Belisol

Le sprinteur néerlandais de la formation Lotto - Belisol U23, Wouter Wippert, recevra l'opportunité de montrer son talent chez les professionnels au sein de l'équipe World Tour Lotto - Belisol, a appris DirectVélo.

A partir du premier août, il pourra donc observer de près l'un des plus grands spécialistes du sprint en devenant l'équipier d'André Greipel. Wippert, 21 ans, est actuellement troisième du Challenge DirectVélo Belgique. Cette saison, il a remporté une étape au Triptyque des Monts et Chateaux et une autre au Tour de Navarre en Espagne. L'an dernier, il avait déjà enlevé la deuxième étape au Tour de l'Avenir, la deuxième étape du Tour de Berlin et encore trois étapes au Tour de la Province de Namur.

Lire la suite sur DirectVelo.com : http://www.directvelo.com(...)l.html#ixzz210JbFrxj
Terecht _O_
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:45:35 #73
67640 SaintOfKillers
pi_114407432
De Gendt heeft 3 jaar bijgetekend bij Vacansoleil.
pi_114409232
Volgens een luxemburgse krant (l'essential') zouden de broertjes Slak volgend jaar voor Astana uitkomen en gebruiken ze de salaristoestand bij Radioshack om onder hun contract uit te komen.
In the coolest little capital of the world
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 juli 2012 @ 19:06:07 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114426586
welke goede renners hebben nog een aflopende verbintenis?
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:08:23 #76
67640 SaintOfKillers
pi_114426672
Ging Nibali ook al niet naar Astana?
pi_114428496
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Gendt heeft 3 jaar bijgetekend bij Vacansoleil.
^O^
pi_114487033
quote:
'Stijn Devolder moet Vacansoleil verlaten'

Volgend jaar is er voor Stijn Devolder geen plaats meer bij Vacansoleil-DCM. Dat laat ploegmanager Daan Luijkx weten. Het contract van de tweevoudige winnaar van de Ronde van Vlaanderen loopt op het einde van dit seizoen af en zal niet meer worden verlengd.

Devolder, die zijn grootste successen bij US Postal en vooral Quick Step boekte, reed sinds 2011 bij de Nederlandse WorldTourformatie. De West-Vlaming kon echter nooit echt overtuigen bij Vacansoleil-DCM. Dit jaar strooide onder meer een zware val in de Ronde van Vlaanderen flink wat roet in het eten.

'Op basis van de uitslagen kunnen we onmogelijk tevreden zijn', waarschuwde ploegleider Hilaire Van der Schueren zijn poulain begin juni nog. 'Luister, Stijn is een renner waar we geen last mee hebben, maar ik heb liever een moeilijke jongen die tenminste prestaties neerzet. Laat eens zien dat je nog bestaat, heb ik hem al ontelbare keren duidelijk gemaakt. Maar er verandert weinig of niets', vertelde Van der Schueren toen.

Devolder naar ploeg Bruyneel, Flecha naar Vacansoleil-DCM?

Stijn Devolder start vandaag in de Ronde van Wallonië en wil zich de komende maanden in de kijker rijden van een nieuwe werkgever. Onder andere Radioshack - Nissan Trek zou geïnteresseerd zijn. Vacansoleil-DCM, de werkgever van Thomas De Gendt, Kris Boeckmans en Björn Leukemans, zou nu zijn pijlen richten op Juan Antonio Flecha als vervanger voor Devolder in de voorjaarsklassiekers.
pi_114489770
Naast Flecha komt ook Bagdonas naar Vacansoleil. Zeer goede aankoop.
pi_114489835
Ik ken hem niet :@

Flecha is een toprenner btw, maar weer geen afmaker.
pi_114489847
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ken hem niet :@
Uitslag van dit jaar zeggen genoeg: http://www.cqranking.com/(...)2012&all=1¤t=0
pi_114489878
Netjes ja
pi_114492033
Ik begrijp de keuze voor Flecha niet geheel. Toprenner de afgelopen jaren, maar redelijk op leeftijd al en inderdaad geen afmaker.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:56:58 #84
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114492110
Flecha is misschien wel goedkoop geworden.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:00:20 #85
67640 SaintOfKillers
pi_114492175
Nu de Schlecks niet naar Astana lijken te gaan (ze willen alleen Andy en die wil niet alleen gaan), zou Astana zich volgens L'Equipe op Froome gaan richten. Volgens dezelfde krant zou OPQS achter Cavendish zitten, zoals die achter iedereen aan zitten zonder echt na te denken over de uitbouw van een ploeg, maar die vraagt sowieso veel te veel (ik dacht dat het zelfs meer was dan Contador).

Ook zou Moser hebben bijgetekend bij Liquigas en Oss mogelijk naar BMC trekken.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:14:07 #86
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_114492493
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 09:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Uitslag van dit jaar zeggen genoeg: http://www.cqranking.com/(...)2012&all=1¤t=0
Mwa, redelijk. Maar hij is ook al weer van '85.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:26:44 #87
67640 SaintOfKillers
pi_114496243
Guardini zou met Saxo aan het praten zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 18:48:40 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114505132
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu de Schlecks niet naar Astana lijken te gaan (ze willen alleen Andy en die wil niet alleen gaan), zou Astana zich volgens L'Equipe op Froome gaan richten. Volgens dezelfde krant zou OPQS achter Cavendish zitten, zoals die achter iedereen aan zitten zonder echt na te denken over de uitbouw van een ploeg, maar die vraagt sowieso veel te veel (ik dacht dat het zelfs meer was dan Contador).

Ook zou Moser hebben bijgetekend bij Liquigas en Oss mogelijk naar BMC trekken.
Cavendish heeft neem ik aan een doorlopend contract toch?
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:52:42 #89
67640 SaintOfKillers
pi_114505223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Cavendish heeft neem ik aan een doorlopend contract toch?
Geen idee. Er waren geruchten dat die niet echt tevreden was bij Sky en Lefevere zei dat hij eens had gepolst, maar dat hij veel te duur was (misschien omdat er nog een stuk contract moest worden afgekocht?). Ze wilden er blijkbaar wel een prijs op kleven, dus het lijkt wel een optie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 21 juli 2012 @ 19:15:11 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114505786
quote:
Cavendish: "Ik heb driejarig contract bij Sky"

Mark Cavendish boekte in Brive-la-Gaillarde zijn tweede dagzege in deze Tour de France. "Voor iemand die de afgelopen jaren gewend was vijf keer per Tour te winnen, waren het inderdaad geen makkelijke drie weken", vertelde de Brit na afloop. "Maar ik kan ermee leven. Zo vaak krijgt een team de kans niet om de gele trui te behalen. Ik ben dan ook enorm trots deel uit te maken van Team Sky."

De wereldkampioen moest ook vrijdagochtend smeken om een spurt. "Men wilde aanvankelijk een ontsnapping laten gaan. 'Please, please... Mag ik een spurt', smeekte ik. Toen nam Wiggins het woord en zei dat we op een spurt zouden mikken. De situatie was heel lang ideaal. Boasson zat mee vooraan en deed actheraf nog zijn deel van het werk. We wilden de vluchters zo laat mogelijk teruggrijpen omdat anders Lotto met zijn trein zou afkomen. Ja, ik moest mijn spurt van ver inzetten. Sanchez en Roche hadden nog een flinke kloof zodat ik op zeshonderd meter van de finish moest aangaan."

Het gonsde de voorbije dagen van de geruchten als zou Cavendish niet meer tevreden zijn bij Team Sky. "Ik heb een driejarig contract getekend bij het team", was het droge antwoorde van de wereldkampioen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114522571
:D Ik zie aan SoK dat ik niet meer af en toe geruchtenupdates hoef te doen :P ;)

Vaughters twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 11:29:05 Dear potential sponsor for Saur-Sojasun: While I think Jerome Coppel is a great talent, he has not signed with my team for 2013+. #bullshit reageer retweet
Netjes, maar had eigenlijk niet anders van Vaughts verwacht. Hij heeft namelijk een gruwelijke hekel aan de geruchten die de wereld worden ingeholpen, omdat dat verschillende deals in het verleden om zeep heeft geholpen. Dus om dat te voeren gooien we er nog een paar geruchten tegen aan :P.

Koldo Fernandez mogelijk terug naar Euskaltel.
NetApp zou zich mogelijk willen terugtrekken uit het wielrennen.
Fuglsang zou al hebben getekend bij Saxobank.
Trouwens mogelijk nog redelijk wat veranderingen bij Sky. Flecha heeft namelijk nog contract volgend jaar, maar wil graag weg omdat hij bij Sky hij geen kopman kan zijn(ter aanvulling op wat al gemeld was). Vacansoleil, Movistar en Liquigas schijnen de gegadigden te zijn. Daarnaast zouden ook Nordhaug (interesse van Rabobank), Hunt, Zandio en Barry vertrekken. Zelf willen ze dan weer de Deen Lander binnenhengelen.

Boucher heeft twee jaar bijgetekend bij FDJ.
We hadden het trouwens pas op dit forum over dopeur Moises Duenas, die rijdt vanaf een paar dagen terug bij Burgos zijn kilometers.
pi_114526052
Nog wat geruchten uit Frankrijk:

Kleine Dumoulin zou van Cofidis naar AG2R trekken. Ook Buffaz zou vertrekken daar en naar Iam Cycling vertrekken, net als Cusin(Team Type 1). Cofidis zelf zou dan weer interesse hebben in Geniez van Argos en Peraud van AG2R.
pi_114533530
Kreuziger naar Saxo.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2012 @ 16:58:51 #94
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114534267
luxe knecht voor Contador?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_114534841
Blijft die ook na dit seizoen bij Saxo?
pi_114537027
Kreuziger zal wel uitgespeeld worden in de Giro ofzo. En weer puntjes voor Riis natuurlijk.
pi_114537946
Vacansoleil dus volgend jaar in de Tour met Poels en De Gendt als klassementsmannen en willen nog "1 of 2 klimmers" als knecht halen, aldus Luijkx. Flecha bevestigd (hoewel nog niet helemaal rond) en verder geen nieuwe aankopen voor de klassiekers.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:57:47 #98
67640 SaintOfKillers
pi_114538266
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Vacansoleil dus volgend jaar in de Tour met Poels en De Gendt als klassementsmannen en willen nog "1 of 2 klimmers" als knecht halen, aldus Luijkx. Flecha bevestigd (hoewel nog niet helemaal rond) en verder geen nieuwe aankopen voor de klassiekers.
Tenzij De Gendt binnen een maand of 3 scoort bij mevrouw en 9 maanden later liever thuis is dan in de Tour.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:24:48 #99
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_114541480
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tenzij De Gendt binnen een maand of 3 scoort bij mevrouw en 9 maanden later liever thuis is dan in de Tour.
Pas maar op , ze gaf al zo'n "kindjeswens" voorzet in de uitzending op Eén , zag ik ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_114547419
Ook Kessiakoff en Roche worden gelinkt naar Saxo-Tinkoff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')