Waardoor sommigen nu beginnen beweren dat Sky de frontrunner is voor Vanmarcke, niet Rabobank.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Flecha gaat uiteindelijk gewoon voor een jaar naar Vacansoleil.
Maar was toch al vrij lang duidelijk dat Flecha weg zou gaan bij Sky?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waardoor sommigen nu beginnen beweren dat Sky de frontrunner is voor Vanmarcke, niet Rabobank.
Zijn er nog wel wat hoor, maar vooral jongeren. Brambilla, maar ook Battaglin, Pagani, Colbrelli, Tutti pazzi per Pirazzi en nog wat anderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Modolo wellicht naar Lampre. Zo blijft er niets over van Colnago, alleen Brambilla is nog van een redelijk niveau.
Denk dat ze nog wel een klassementsrenner zullen aantrekken daar waarmee ze toch hun wildcard zullen zeker stellen. Vergeet niet dat Colnago als 1 van de weinige Italiaanse ploegen vooral gericht is op jong talent. Met Brambilla en Pagani hebben ze 2 renners die in rittenkoersen van een week een goed klassement kunnen rijden en ook nog eens eendagskoersen kunnen winnen. Battaglin kan dat laatste ook en met Colbrelli hebben ze de opvolger van Modolo al in huis. Ontbreekt nog een opvolger voor Pozzovivo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Zeker, maar ik vraag me af of ze daarmee een wildcard voor de Giro gaan krijgen. Ik denk dat Water en Zeep daar dan een grotere kans op maakt.
Pozzovivo heeft vaker aangegeven de stap naar de World Tour te willen maken eens hij zijn studie afgerond had. Blijkbaar zat Lampre er niet op te wachten en Liquigas houdt er blijkbaar mee op, dus dan kom je al snel bij een van de mindere ploegen uit de WT uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ik de combinatie van renner en ploeg nog wel een grote wtf vinden.
tja met zes kids thuis heeft hij geen keuzequote:
Hier hetzelfde, zeker nadat Euskaltel onlangs haar nieuwe vorm had uiteengezet bij een presentatie, waarbij ze zeiden dat alle kopstukken van dit jaar zouden blijven. Sammie blijft dan wel, maar Nieve kwijt is voor hun een grote aderlating.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Nieve naar Saxo zag ik echt niet aankomenOok een hele domme keus mijns inziens. Hij zal namelijk in elke koers als meesterknecht van Contador van start moeten gaan.
Voor Contador rijden lijkt me niet direct de minst eervolle baan. Bovendien zal hij bij Saxo beter verdienen dan bij Euskaltel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef TheArt het volgende:
Nieve naar Saxo zag ik echt niet aankomenOok een hele domme keus mijns inziens. Hij zal namelijk in elke koers als meesterknecht van Contador van start moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |