hij heeft vanavond een plaatje van een halfnaakte man geplaatst en vervolgens zelf verwijderd, alleen, in z'n eentjequote:
zozo, geen paniek en gesloten topic ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij heeft vanavond een plaatje van een halfnaakte man geplaatst en vervolgens zelf verwijderd, alleen, in z'n eentje
niets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
zozo, geen paniek en gesloten topic ?
Veel beter. Wel een beetje donker voor de zomer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Zamorak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoen(en).
En ja, ik merk wel dat ik minder leer door FokMaar dat geeft niet, ik ben toch baas.
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.quote:
ik heb ze alquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.
ik zal maar niks zeggen hieropquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaapquote:
4 uur opstaan, geen genotquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Wat ga je haten op mijn kat dan.quote:
Weet je niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niemand kan die boom identificeren hoor
0 examens, hoi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Nutkicker22 het volgende:
Volgende week wordt het een ware hel met 4 examens
idk meestal 12-3 uur, maar nu moet ik een keer wakker zijn om te leren..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Ik vraag me af hoelaat jij naar bed gaat als je naar school moet als je 2 uur niet enigszins laat vindt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nou, computer uit en slapen kreng.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaap
Ik zie geen spelvaud?quote:
hij kijkt niet liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat ga je haten op mijn kat dan.
[..]
Weet je niet.
die ene op het dak tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vind tijdens het zoeken naar plaatjes van mijn kad ook weet allemaal gifs terug van vorig jaar exa
elke werkdag tegenwoordigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
moet je 4 uur opstaan? Hard knock life...
6,27 hier.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:00 schreef leeell het volgende:
chef zijn en 4.50 euro per uur krijgen, kkhonden
heb aardig wat nachtjes doorgehaald dit schooljaar..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelaat jij naar bed gaat als je naar school moet als je 2 uur niet enigszins laat vindt?
eens.quote:
wat doet een chef om 4 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:00 schreef leeell het volgende:
chef zijn en 4.50 euro per uur krijgen, kkhonden
Fappen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef Renn het volgende:
[..]
wat doet een chef om 4 uur 's ochtends?
Ezellquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
op het dak? Die kan ik me niet meer herinneren, wel een giraffe die touwtje springt enzulks
glasbouwquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:01 schreef Renn het volgende:
[..]
wat doet een chef om 4 uur 's ochtends?
Jezus, ik snap net wat je bedoelt. Foto van de kat op het dak stond naast deze apart gif van kaasrolquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Jezus, ik snap net wat je bedoelt. Foto van de kat op het dak stond naast deze apart gif van kaasrol
Heen en weer beweging van je pielemuis door middel van je handquote:
je doet toch maar mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef dramatic het volgende:
Maar ff tussendoor. Iedereen wil toch een keer die persoon zijn om een koptelefoon op te zetten en Dark side of the Moon te luisteren. Als je dat moet missen..
Gewoon niet antwoorden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Heen en weer beweging van je pielemuis door middel van je hand
doe eens voor dmv een filmpje aubquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Heen en weer beweging van je pielemuis door middel van je hand
Jouw oma is baas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kat die niet van mijn oma is, maar die mijn oma wel iedere dag te eten geeft.
Wij hadden eerst ook een zwerfkat, die leeft nu niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kat die niet van mijn oma is, maar die mijn oma wel iedere dag te eten geeft.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had de wolken verborgen, straks identificeert iemand ze nog.
Het is geen zwerfkat, het was gewoon een kat van een van de buren. Die iedere dag om een uur of 5 langs komt voor een bakje kattenvoerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Wij hadden eerst ook een zwerfkat, die leeft nu niet meer.
Dan is het goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is geen zwerfkat, het was gewoon een kat van een van de buren. Die iedere dag om een uur of 5 langs komt voor een bakje kattenvoer
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog meer tijdverspilling van vorig jaar tegengekomen
[ afbeelding ]
Nee. Was echt EXA-addict vorig jaar. Heb minder voor de examens geleerd dan voor een gemiddelde proefwerkweek. En toen de examens over waren hield het ook al heel snel opquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?
quote:
nee, geen minuutquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?
Kittens? <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn afgekeurd, dus daar gaat het nu niet meer over. Het gaat nu over katten.
yepyep dat zekerquote:
hmm ja, te jong om op te bakken ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef Renn het volgende:
onze kitten ging dood toen ze 11 maanden oud was
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yepyep dat zekerHelaas geen een voor mij D:
duh. an awesome boyfriend would be nicequote:
weinig vlees an dan hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Renn het volgende:
[..]
had je me dat toen niet kunnen vertellen?
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar leren kennen?"
"Ja euh, op FOK!"
Ja ik geloof vast dat het gebeurd, maar lijkt me toch een beetje raar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.
coolquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.
wil je er ook 1?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yepyep dat zekerHelaas geen een voor mij D:
oh zo. ja ik dacht zelf een lul hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
duh. an awesome boyfriend would be nice
Psst, beter dan lexa en relatieplanetquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar leren kennen?"
"Ja euh, op FOK!"
Is het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja ik geloof vast dat het gebeurd, maar lijkt me toch een beetje raar.
Kan op zich wel natuurlijk.
wel handig tijdens examensquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
oh zo. ja ik dacht zelf een lul hebben
Omg, ga je alweer hiernaartoe?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Graag. Ik weet waar ik je morgen kan vinden.
GCquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Rummikub het volgende:
Waar staan ergens die statistieken van Fok ook al weer?
daar is een hele site voor, weet alleen niet meer welkequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:19 schreef Rummikub het volgende:
Waar staan ergens die statistieken van Fok ook al weer?
In van 1 naar 2 in de afgelopen dagenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef dramatic het volgende:
ik had gister 7 posts per dag en nu is het 17![]()
eerste paar maanden niet gepost..
Snufquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)es=100&sub_forum=22&
MOEST DAT NOUquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Deze is beter:quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het is dat leeell steeds een ban kreeg, anders stond hij op 1.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze is beter:
klopt niks van. examens begonnen eerder dit jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef dramatic het volgende:
2012:
idd, mongolenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is dat leeell steeds een ban kreeg, anders stond hij op 1.
dacht alquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Zamorak het volgende:
[..]
klopt niks van. examens begonnen eerder dit jaar
Jij bent onze nummer 1.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is dat leeell steeds een ban kreeg, anders stond hij op 1.
En AchmedJan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
De lijst van 2011 doorkijkende stuitte ik weer op computerprobleem. Wat een bazenuser was dat ook.
Hij wil je.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
Als iemand zegt; ja zullen we naar de bios? tis wel jij en ik alleen, niemand anders kan
(je gaat niet met deze persoon om)
hoe groot is de geloofwaardigheid dat het echt alleen 'friendship' is?![]()
1 van jullie dit ooit gedaan?
Hij wil meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
Als iemand zegt; ja zullen we naar de bios? tis wel jij en ik alleen, niemand anders kan
haha kan het nog stommerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
Je bent zijn laatste hoop.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
Hij wilt n3uk0n.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
Kans van 1 dat het géén friendship isquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
Jongens even een vraagje
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef leeell het volgende:
flikker op met je troep naar PUB / R&P muts
Hij heeft sowieso geen rep voor subtiel zijn denkquote:
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Zamorak het volgende:
Als het een meisje was die dat aan mij zou vragen zou ik gewoon ja zeggen, friendship of niet
betaalt hij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso geen rep voor subtiel zijn denkMaar sinds ik em niet zo goed ken.. dacht gewoon ff checken.
lijkt me leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.
Ja hoor schatquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.
ik voel me gekwetstquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef dramatic het volgende:
als ik nu zeg van ja we zouden meeten maar de rest is gay dus ik kom alleen ga je hier dan ook posten of nie t:P
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xDquote:
als ik niet had gezegd dat ik op jongens val, dan wel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xD
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doeiquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xD
snor knippen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef SummerSunshine het volgende:
mja oke ik heb men antwoord xD dus bedanktga maar terug naar ..snorren e.d. xD
Kan toch een beetje awkward worden denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
[..]
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doei"
Heb je toch nog een leuke film gezien. Gratiesch.
wat als die gozer zn arm om SS slaat in de zaal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
[..]
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doei"
Heb je toch nog een leuke film gezien. Gratiesch.
Als dat zo is geef je hem aan voor aanranding.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kan toch een beetje awkward worden denk ik
is dat niet normaal dan doen ze altijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kan toch een beetje awkward worden denk ik
je vroeg om aandacht voor je verhaal en die krijg jequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef SummerSunshine het volgende:
mja oke ik heb men antwoord xD dus bedanktga maar terug naar ..snorren e.d. xD
Doe wat je wiltquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef Renn het volgende:
[..]
je vroeg om aandacht voor je verhaal en die krijg je
Goed punt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als die gozer zn arm om SS slaat in de zaal?
hij gebruikt Arch Linux!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef Etsu het volgende:
laten we nu over...
euhm.
renn hebben.
waarom die driehoek als ava?
gebrek aan beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef Etsu het volgende:
laten we nu over...
euhm.
renn hebben.
waarom die driehoek als ava?
likequote:
4.30 uur to goquote:
hahahaha. Vriend van mij vond dat ik geen rihanna- umbrella meer mocht luisteren om dat hele gedoe.quote:
Om illuminati? Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha. Vriend van mij vond dat ik geen rihanna- umbrella meer mocht luisteren om dat hele gedoe.
overdramatische zooi -.-
Deze mag je uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha. Vriend van mij vond dat ik geen rihanna- umbrella meer mocht luisteren om dat hele gedoe.
overdramatische zooi -.-
illumintatie heeft met heel veel te makenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Om illuminati? Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Om illuminati? Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Hij is gekquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...
Dit zei HIJ dan.
zo gek zijn ze bij mij op school nog nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...
Dit zei HIJ dan.
Kijk die vriend van je even naquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
Ik slaap?quote:
Nee, dan wordt Etsu jaloers.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
Is ook zo kijk bij dit liedje bijvoorbeeld hoor je duidelijk dat ze "Hail Satan" zeggen. Om maar niet te spreken van alle Illuminatie symbolen in de clip!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
bitch pleasequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap?
[..]
Nee, dan wordt Etsu jaloers.
Rebels hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben het alleen maar meer gaan luisteren sinds dat lulverhaaltje
en maar over lullen pratenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben het alleen maar meer gaan luisteren sinds dat lulverhaaltje
nee hoor. herinnerde me alleen dat het een leuk liedje isquote:
Ik zie het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:37 schreef Renn het volgende:
De overheid houd ons dom door stoffen in het kraanwater.
![]()
Illuminatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:38 schreef SummerSunshine het volgende:
mja iemand nog interessants? Of moet ik nu echt gaan leren? D:
Ik concentreer me 's nachts beterquote:
slaap lekker poesquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:38 schreef leeell het volgende:
nou, trusten batties, ecto's en anders gespuis
vrouwen kunnen ook homo zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee ik wil niet meer, lees net dat je homo bent![]()
wait whut O_oquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rummikub het volgende:
Moet je eens illuminati omdraaien en dan intypen in je balkje, .com erachter en enter!11!! complot!!
ga ik nu de gevangenis in?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rummikub het volgende:
Moet je eens illuminati omdraaien en dan intypen in je balkje, .com erachter en enter!11!! complot!!
wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rummikub het volgende:
Kan je niet gewoon een link geven? Dit is te ingewikkeldquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:40 schreef Rummikub het volgende:
Anticlimaxquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:42 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik verwacht echt porno ofzo...
Ja daarom, is ook niet bijzonder of zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef dramatic het volgende:
maar dat zegt niks want iedereen kan die site maken en doorlinken.. kost je enkel 30euro/jaar voor die grap
Je twijfelt aan de illuminati?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:43 schreef dramatic het volgende:
maar dat zegt niks want iedereen kan die site maken en doorlinken.. kost je enkel 30euro/jaar voor die grap
Ik ga dit naar je school sturen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:44 schreef dramatic het volgende:
google mag
https://www.google.nl/sea(...)off&bih=950&biw=1920
nsfw misschien
constant tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |