illumintatie heeft met heel veel te makenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Om illuminati? Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Om illuminati? Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Hij is gekquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...
Dit zei HIJ dan.
zo gek zijn ze bij mij op school nog nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Iets met dat rihanna der ziel aan hun had verkocht ofzo.. om rijk en beroemd te worden en dat de lyrics onbewust evil dingen in je hersenen werken...
Dit zei HIJ dan.
Kijk die vriend van je even naquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
Is ook zo kijk bij dit liedje bijvoorbeeld hoor je duidelijk dat ze "Hail Satan" zeggen. Om maar niet te spreken van alle Illuminatie symbolen in de clip!quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:35 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Dit zei HIJ dan.
bitch pleasequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik slaap?
[..]
Nee, dan wordt Etsu jaloers.
Rebels hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben het alleen maar meer gaan luisteren sinds dat lulverhaaltje
en maar over lullen pratenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben het alleen maar meer gaan luisteren sinds dat lulverhaaltje
nee hoor. herinnerde me alleen dat het een leuk liedje isquote:
Ik zie het.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:37 schreef Renn het volgende:
De overheid houd ons dom door stoffen in het kraanwater.
![]()
Illuminatiequote:Op donderdag 17 mei 2012 23:38 schreef SummerSunshine het volgende:
mja iemand nog interessants? Of moet ik nu echt gaan leren? D:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |