hij heeft vanavond een plaatje van een halfnaakte man geplaatst en vervolgens zelf verwijderd, alleen, in z'n eentjequote:
zozo, geen paniek en gesloten topic ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij heeft vanavond een plaatje van een halfnaakte man geplaatst en vervolgens zelf verwijderd, alleen, in z'n eentje
niets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
zozo, geen paniek en gesloten topic ?
Veel beter. Wel een beetje donker voor de zomer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Zamorak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schoen(en).
En ja, ik merk wel dat ik minder leer door FokMaar dat geeft niet, ik ben toch baas.
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.quote:
ik heb ze alquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.
ik zal maar niks zeggen hieropquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaapquote:
4 uur opstaan, geen genotquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Wat ga je haten op mijn kat dan.quote:
Weet je niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niemand kan die boom identificeren hoor
0 examens, hoi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Nutkicker22 het volgende:
Volgende week wordt het een ware hel met 4 examens
idk meestal 12-3 uur, maar nu moet ik een keer wakker zijn om te leren..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Ik vraag me af hoelaat jij naar bed gaat als je naar school moet als je 2 uur niet enigszins laat vindt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nou, computer uit en slapen kreng.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaap
Ik zie geen spelvaud?quote:
hij kijkt niet liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat ga je haten op mijn kat dan.
[..]
Weet je niet.
die ene op het dak tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vind tijdens het zoeken naar plaatjes van mijn kad ook weet allemaal gifs terug van vorig jaar exa
elke werkdag tegenwoordigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
moet je 4 uur opstaan? Hard knock life...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |