ik zal maar niks zeggen hieropquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen verhalen over Cosmo en ik via DM.
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaapquote:
4 uur opstaan, geen genotquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Wat ga je haten op mijn kat dan.quote:
Weet je niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niemand kan die boom identificeren hoor
0 examens, hoi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Nutkicker22 het volgende:
Volgende week wordt het een ware hel met 4 examens
idk meestal 12-3 uur, maar nu moet ik een keer wakker zijn om te leren..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik vraag me echt af hoelaat jullie gaan slapen als jullie naar school moeten als jullie 2 uur al laat vinden hahaha
Ik vraag me af hoelaat jij naar bed gaat als je naar school moet als je 2 uur niet enigszins laat vindt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nou, computer uit en slapen kreng.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
eigenlijk allang, nog maar 5 uurtjes slaap
Ik zie geen spelvaud?quote:
hij kijkt niet liefquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat ga je haten op mijn kat dan.
[..]
Weet je niet.
die ene op het dak tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vind tijdens het zoeken naar plaatjes van mijn kad ook weet allemaal gifs terug van vorig jaar exa
elke werkdag tegenwoordigquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
moet je 4 uur opstaan? Hard knock life...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |