quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef leeell het volgende:
flikker op met je troep naar PUB / R&P muts
Hij heeft sowieso geen rep voor subtiel zijn denkquote:
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef Zamorak het volgende:
Als het een meisje was die dat aan mij zou vragen zou ik gewoon ja zeggen, friendship of niet
betaalt hij?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso geen rep voor subtiel zijn denkMaar sinds ik em niet zo goed ken.. dacht gewoon ff checken.
lijkt me leukquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.
Ja hoor schatquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je met mij naar de bios? alleen jij en ik.
ik voel me gekwetstquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:29 schreef dramatic het volgende:
als ik nu zeg van ja we zouden meeten maar de rest is gay dus ik kom alleen ga je hier dan ook posten of nie t:P
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xDquote:
als ik niet had gezegd dat ik op jongens val, dan wel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xD
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doeiquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
iknow :p maar alsnog met etsu zou het niet erg zijn xD
snor knippen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef SummerSunshine het volgende:
mja oke ik heb men antwoord xD dus bedanktga maar terug naar ..snorren e.d. xD
Kan toch een beetje awkward worden denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
[..]
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doei"
Heb je toch nog een leuke film gezien. Gratiesch.
wat als die gozer zn arm om SS slaat in de zaal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Zamorak het volgende:
[..]
als die gozer betaalt moet je gewoon gaan (als het een leuke film is) en dan "het was leuk doei"
Heb je toch nog een leuke film gezien. Gratiesch.
Als dat zo is geef je hem aan voor aanranding.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kan toch een beetje awkward worden denk ik
is dat niet normaal dan doen ze altijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Kan toch een beetje awkward worden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |