je doet toch maar mee?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:02 schreef dramatic het volgende:
Maar ff tussendoor. Iedereen wil toch een keer die persoon zijn om een koptelefoon op te zetten en Dark side of the Moon te luisteren. Als je dat moet missen..
Gewoon niet antwoorden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Heen en weer beweging van je pielemuis door middel van je hand
doe eens voor dmv een filmpje aubquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Heen en weer beweging van je pielemuis door middel van je hand
Jouw oma is baas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kat die niet van mijn oma is, maar die mijn oma wel iedere dag te eten geeft.
Wij hadden eerst ook een zwerfkat, die leeft nu niet meer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kat die niet van mijn oma is, maar die mijn oma wel iedere dag te eten geeft.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had de wolken verborgen, straks identificeert iemand ze nog.
Het is geen zwerfkat, het was gewoon een kat van een van de buren. Die iedere dag om een uur of 5 langs komt voor een bakje kattenvoerquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Wij hadden eerst ook een zwerfkat, die leeft nu niet meer.
Dan is het goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Het is geen zwerfkat, het was gewoon een kat van een van de buren. Die iedere dag om een uur of 5 langs komt voor een bakje kattenvoer
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nog meer tijdverspilling van vorig jaar tegengekomen
[ afbeelding ]
Nee. Was echt EXA-addict vorig jaar. Heb minder voor de examens geleerd dan voor een gemiddelde proefwerkweek. En toen de examens over waren hield het ook al heel snel opquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?
quote:
nee, geen minuutquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leerden jullie ook wel eens tussen het FOK!ken door?
Kittens? <3quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn afgekeurd, dus daar gaat het nu niet meer over. Het gaat nu over katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |