hmm ja, te jong om op te bakken ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef Renn het volgende:
onze kitten ging dood toen ze 11 maanden oud was
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yepyep dat zekerHelaas geen een voor mij D:
duh. an awesome boyfriend would be nicequote:
weinig vlees an dan hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Renn het volgende:
[..]
had je me dat toen niet kunnen vertellen?
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar leren kennen?"
"Ja euh, op FOK!"
Ja ik geloof vast dat het gebeurd, maar lijkt me toch een beetje raar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.
coolquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn stellen die elkaar door FOK! hebben leren kennen, zelfs getrouwd en FOK!kindjes.
wil je er ook 1?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
yepyep dat zekerHelaas geen een voor mij D:
oh zo. ja ik dacht zelf een lul hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
duh. an awesome boyfriend would be nice
Psst, beter dan lexa en relatieplanetquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"Waar hebben jullie elkaar leren kennen?"
"Ja euh, op FOK!"
Is het ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:15 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ja ik geloof vast dat het gebeurd, maar lijkt me toch een beetje raar.
Kan op zich wel natuurlijk.
wel handig tijdens examensquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
oh zo. ja ik dacht zelf een lul hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |