Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien dat de Kerstman dat dit jaar komt brengen, eerder verwacht ik het niet
Haha wat ontzettend kutquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ook.
quote:
ik wou hem plettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ook.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben zichzelf in die situatie gebracht. En dat is het criterium.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Bootje84 het volgende:
Er worden voorbeelden gegeven wie Darwins hebben gewonnen. Vervolgens worden de criteria uitgelegd en blijkt dat Braziliaans koppeltje dus niet in aanmerking te komen. (Ze zijn overleden door een 3e partij)..
Maar goed, lullig om zo te eindigen
En wederom een hotlinkbeveiliging. Maak er een gewoonte van om even CTRL+F5 te geven na het plaatsen van plaatjes, dan kan je tenminste zien of ze een hotlinkbeveiliging hebben of niet.quote:
Ik moest hardop lachen...quote:
quote:
Yup!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dafuq, heb je hier meer info over?
quote:
Nee, helaas niet. Lol @ Wootism, btw. (edit: oh Brentmeister heeft de video ervan al gepost)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dafuq, heb je hier meer info over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de tekst anders eens goedquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul van een op z'n pik (ha-ha) getrapte "atheïst"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die was wel enigszins onverwachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Arcee het volgende:
Misschien al eens langskomen, zo niet, dan bij deze:
Standaard gelul van een believer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Lees de tekst anders eens goedKleine tip: het gaat om het deel tussen haakjes
als dat zo was, had je je eerdere reactie ook niet geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk geprobeerd mensen, alleen jammer voor jullie dat ik geen fuck geen om wat jullie schrijven. gg
Ja want men klaagt nooit over reposts?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
als dat zo was, had je je eerdere reactie ook niet geplaatst
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die net een simpel plaatje niet snapte
Ik nooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want men klaagt nooit over reposts?
Je zei wat anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want men klaagt nooit over reposts?
Ja doh, dat is een eigenschap van 'religieus' zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk geprobeerd mensen, alleen jammer voor jullie dat ik geen fuck geen om wat jullie schrijven. gg
Haha echt super vetquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul. Oftewel dat is al zo vaak langsgekomen. Moet ik echt alles uit gaan leggen?
Don't feed the troll(s).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul. Oftewel dat is al zo vaak langsgekomen. Moet ik echt alles uit gaan leggen?
En ze slaan allemaal de spijker op de kopquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:23 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan je wel aardig beweren btw. Het christendom heeft meer genocide feiten achter haar naam staan dan welke dictator of andere religie ook. En om Bacon nu gelijk te stellen met Newton gaat mij wat ver.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat doorgeslagen atheisme eigenlijk ook bijzonder treurig moet ik zeggen
Plaatjes zijn verder wel leuk hoor
Behalve deze:
[ afbeelding ]
Die slaat gewoon nergens op. Ten eerste omdat je nooit zeker kunt weten of de ontwikkeling zich in dezelfde lijn had voortgezet. Ten tweede kun je net zo goed beweren dat die christelijke periode de omgeving was die mensen als Francis Bacon en Newton nodig hadden om zich er tegen af te zetten.
Klopt. Daarnaast zijn er in de Middeleeuwen wel heel veel technologische ontdekkingen gedaan. Praktisch alles daarvan is inmiddels waardeloos geraakt, maar dat is niet meer dan logisch.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat doorgeslagen atheisme eigenlijk ook bijzonder treurig moet ik zeggen
Behalve deze:
[ afbeelding ]
Die slaat gewoon nergens op. Ten eerste omdat je nooit zeker kunt weten of de ontwikkeling zich in dezelfde lijn had voortgezet. Ten tweede kun je net zo goed beweren dat die christelijke periode de omgeving was die mensen als Francis Bacon en Newton nodig hadden om zich er tegen af te zetten.
Genocide staat hier los van, en ik zal heus niet beweren dat het christendom alleen maar (of zelfs voornamelijk) goede dingen heeft voortgebracht. Maar ook wetenschappers zijn een product van hun tijd en omgeving, zo ook Newton. En ik begrijp ook dat Newton meer heeft gedaan voor de wetenschap, maar je kunt niet ontkennen dat Bacon aan de wieg stond van de wetenschappelijke methode.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat kan je wel aardig beweren btw. Het christendom heeft meer genocide feiten achter haar naam staan dan welke dictator of andere religie ook. En om Bacon nu gelijk te stellen met Newton gaat mij wat ver.
Dat, en de groten uit de Renaissance en Verlichting waren vrijwel zonder uitzondering gelovig.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef P8 het volgende:
[..]
Klopt. Daarnaast zijn er in de Middeleeuwen wel heel veel technologische ontdekkingen gedaan. Praktisch alles daarvan is inmiddels waardeloos geraakt, maar dat is niet meer dan logisch.
Juist door de monniken is veel van de informatie die we nog hebben van de Klassieken bewaard gebleven. Desondanks ben ik van mening dat de Klassieke cultuur superieur was aan de Middeleeuwsequote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef padlarf het volgende:
Behalve deze:
[ afbeelding ]
Dat 'doorgeslagen atheisme' komt dan ook vooral uit Amerika volgens mij, daar zijn de Christenen wat extremer dan hier, dus hun tegenpolen worden dat ook. Verder vind ik dit plaatje een beetje raar:quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef padlarf het volgende:
Behalve deze:
[ afbeelding ]
Klopt, al was het vooral de Arabische wereld, die wetenschap toen erg hoog in het vaandel had staan, die hiervoor gezorgd heeft.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Juist door de monniken is veel van de informatie die we nog hebben van de Klassieken bewaard gebleven. Desondanks ben ik van mening dat de Klassieke cultuur superieur was aan de Middeleeuwse
Je moet het met sarcasme lezen.quote:Hoezo is het arrogant om te denken dat het universum niet voor ons gecreeerd is? Ik vind het eerder arrogant om te denken dat dit hele universum alleen is gemaakt voor ons.
Dat is sarcasmequote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef M.rak het volgende:
Hoezo is het arrogant om te denken dat het universum niet voor ons gecreeerd is? Ik vind het eerder arrogant om te denken dat dit hele universum alleen is gemaakt voor ons.
Dat is de grapquote:Op zondag 20 mei 2012 00:44 schreef M.rak het volgende:
[..]
Dat 'doorgeslagen atheisme' komt dan ook vooral uit Amerika volgens mij, daar zijn de Christenen wat extremer dan hier, dus hun tegenpolen worden dat ook. Verder vind ik dit plaatje een beetje raar:
[ afbeelding ]
Hoezo is het arrogant om te denken dat het universum niet voor ons gecreeerd is? Ik vind het eerder arrogant om te denken dat dit hele universum alleen is gemaakt voor ons.
Het slaat wel ergens op: wetenschap was toendertijd ketterij en als je anders beweerde dan de kerk de men leerde, dan werd je op de brandstapel geflikkerd. Zo kon de wetenschappelijke leer nooit verspreid worden, ofwel: men bleef dom, op die paar individuen na die hun ontdekkingen min of meer hun graf in namen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef padlarf het volgende:
Behalve deze:
[ afbeelding ]
Lees nou eens wat er staat. Ik zeg niet dat die periode bevorderlijk was voor wetenschap, ik zeg dat het misschien wel nodig was voor Bacon en Newton e.d. om tot hun denkbeelden te komen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op: wetenschap was toendertijd ketterij en als je anders beweerde dan de kerk de men leerde, dan werd je op de brandstapel geflikkerd. Zo kon de wetenschappelijke leer nooit verspreid worden, ofwel: men bleef dom, op die paar individuen na die hun ontdekkingen min of meer hun graf in namen.
Bacon is bekend geraakt om de manier waarop hij wetenschappelijk bewijs kon linken aan de uitkomst. Buiten dat heeft hij letterlijk niets gepresteerd. Dus geef hem vooral niet te veel eer, een x aantal Chinezen waren hem 3000 jaar eerder al voor.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Genocide staat hier los van, en ik zal heus niet beweren dat het christendom alleen maar (of zelfs voornamelijk) goede dingen heeft voortgebracht. Maar ook wetenschappers zijn een product van hun tijd en omgeving, zo ook Newton. En ik begrijp ook dat Newton meer heeft gedaan voor de wetenschap, maar je kunt niet ontkennen dat Bacon aan de wieg stond van de wetenschappelijke methode.
Gelovig is een té groot woord. Ze geloofden wel degelijk in de leer van Jezus maar waren stuk voor stuk anti-Christendom.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat, en de groten uit de Renaissance en Verlichting waren vrijwel zonder uitzondering gelovig.
Bron?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gelovig is een té groot woord. Ze geloofden wel degelijk in de leer van Jezus maar waren stuk voor stuk anti-Christendom.
Dat ligt volkomen aan je definitie van superioriteit.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef Romanus het volgende:
[..]
Juist door de monniken is veel van de informatie die we nog hebben van de Klassieken bewaard gebleven. Desondanks ben ik van mening dat de Klassieke cultuur superieur was aan de Middeleeuwse
antwoord is tevens paginanummerquote:
Jen geeft 10 stickers aan Tani. Tani had er al 13.quote:
Via google:quote:Op zondag 20 mei 2012 11:27 schreef delano.888 het volgende:
Misschien heeft Jack wel heel veel stickers hoe moet je dat nou weten.. Vage vraag.
Dat zie ik toch echt niet terug hier:quote:Op zondag 20 mei 2012 11:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Via google:
Jack and Paul together have 270 stickers. Jack will have twice as
many stickers as Paul if Paul gives him 18 stickers.
Tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt niet terug hier:
[ afbeelding ]
iemand had het op facebook net over salvador dali en ik las dit zo: solvéquote:Op zondag 20 mei 2012 11:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt niet terug hier:
[ afbeelding ]
Dus?quote:
quote:
"Humorobject"...quote:
*fixedquote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Wootism het volgende:
[..]
"Humorobject"...
Daarnaast is die site echt om te huilen zeg
Wat een dom tokkiewijf.quote:
quote:
Godverdetering ik schrik me een ongeluk op het eind .. jezusquote:
Beetje jammer van die geluidjes. Het origineel heeft namelijk geen geluid.quote:
quote:
Iets met Gerrit-Jan Heijn, maar volgens mij was dat een geel metalen doosje, nog een stapje ouder dan dit doosje.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
True, kids van een jaar of 16 zullen dit echt niet weten.
[ afbeelding ]
Nou ik weet heus wel waar dat voor is hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Cool om te zien dat dat pootje dat geen ondergrond vindt, zich uitspreid onder het mom van "oh, shit!!quote:
Ik gebruik dit nog altijd 8)quote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Handig om gel in mee te nemen voor een weekendje wegquote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht toen ik het nieuws vanmorgen te horen kreegquote:
Fotorolletjesbakjesquote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Als kind maakte ik erwtenschieters van fotorolbakjes. Ik ben 16 trouwensquote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt helemaal niet uit het enige wetenschappelijke onderzoek waarnaar ze citeren:quote:
ik ben 15 en weet wat het isquote:Op maandag 21 mei 2012 08:13 schreef Wootism het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Lieve mensen. Dit is niet grappig.quote:
He is dat Pear Chan?quote:
Hahaha, die voetjes als dat ding gaat ronddraaienquote:
fotorolletje omgomg toen ik klein was liep pap rond met een grote analoge cameraquote:Op maandag 21 mei 2012 08:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Iets met Gerrit-Jan Heijn, maar volgens mij was dat een geel metalen doosje, nog een stapje ouder dan dit doosje.
Dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben 15 en weet wat het is
Potlood in je poepertje en jezelf wurgen met de tape onder het masturberen natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit er nou in die wasmachine?quote:
Zie je nou serieus niet dat ze de baby er in stoppen?quote:
Wat nou babyquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zie je nou serieus niet dat ze de baby er in stoppen?
trolololololquote:Op maandag 21 mei 2012 19:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat nou baby
Je ziet toch dat hij donkere was bij de witte was doet... Logisch dat hij in paniek raakt.
Is mij ook een keer gebeurd, kan je al je lichte kleding weggooien.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:42 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat nou baby
Je ziet toch dat hij donkere was bij de witte was doet... Logisch dat hij in paniek raakt.
Is mij ook een keer gebeurd, kan je al je lichte kleding weggooien.
quote:
Wat de neukquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Potlood in je poepertje en jezelf wurgen met de tape onder het masturberen natuurlijkikke ben 11 en ik weet wat dat is! Dan moet je sow die potlood (hihi pot met loodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)in een van die gatjes doen he en dan moet je sow draeien en dan wordtdt hij sow opgeroltd
![]()
Wat is de bron van de grap van het onderste plaatje?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef delano.888 het volgende:
Het probleem is opgelost btw
[ afbeelding ]
Toch moet ik elke keer weer lachen, net zoals bij deze:quote:Op maandag 21 mei 2012 23:40 schreef Mirel het volgende:
Gewoon een stonede mongool http://knowyourmeme.com/memes/10-guy
Hee dat heb ik vorige week nog gedaan.quote:
fu fu fuquote:
Jij bent wel een super old skool 16 jarige hoor, wow zeg, jij kent en casettebandjes en containers voor fotorolletjes. Hip zeg, mag ik je aanraken?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee dat heb ik vorige week nog gedaan.
Maar mijn kinderen (wat klinkt dat nasty) zullen inderdaad nooit weten wat het is.
Dit plaatje is uitgevonden als reactie op posts als de jouwe:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is waar die hele 'le' bullshit vandaan komt
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is waar die hele 'le' bullshit vandaan komt
[ afbeelding ]
FIRE Z MISSILES !quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Bullshit.
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Lol, waarschijnlijk wordt die gozer z'n persoonlijke informatie opgezocht, en dan gaat 4chan 'm terugpakkenquote:
That smell... that smell of sarcasm...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jij bent wel een super old skool 16 jarige hoor, wow zeg, jij kent en casettebandjes en containers voor fotorolletjes. Hip zeg, mag ik je aanraken?
Ik krijg zijn eerste filmpje niet aan de praatquote:
Who caresquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:47 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hij is wel mooi![]()
Alleen is David wel fout bezig.
blijft geniaalquote:
Die laatste zin... Austria... terwijl die andere het had over Australia...quote:
Oh mijn god ik kan het niet aanzien! Ik zit na 10 seconden al te kokhalzen!quote:
Dat hij zich niet helemaal dood schaamt!quote:
Dat is juist zo geinigquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat hij zich niet helemaal dood schaamt!
Ik vroeg me af waar ik die ook alweer van kon, even door zn oude video's gekeken en toen wist ik het weer:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar ik die ook alweer van kon, even door zn oude video's gekeken en toen wist ik het weer:
wtfquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waar ik die ook alweer van kon, even door zn oude video's gekeken en toen wist ik het weer:
Wat ongelofelijk slecht en nep. Ik zie hier echt absoluut niet de humor van in.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
20 hechtingen??! Waardoor?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vervelend rot jong heeft grote bek tegen gemeentewerker.
Uiteindelijk heeft dat joch 20 hechtingen nodig gehad en aanvankelijk had de familie de gemeentewerker aangeklaagd maar na het zien van de beelden (die gigantisch snel over social media verspreid werd) heeft de familie de aanklacht ingetrokken
Die gemeentewerker gaat toch met ze schep achter dat jong aan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
20 hechtingen??! Waardoor?Wel lekker man... wat een kut joch! Jammer dat ik het niet versta alleen.
Met de stok van z'n bezem.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:57 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die gemeentewerker gaat toch met ze schep achter dat jong aan?
Ik hoopte op een schep haha maar kon er niet uit halen dat het een bezem was beetje brakke kwaliteit filmpje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met de stok van z'n bezem.
Kan je flink hard mee meppen
Geniaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
Als avond eten pizza besteld.
[ afbeelding ]
Bedankt Domino's.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Dimens het volgende:
Als avond eten pizza besteld.
[ afbeelding ]
Bedankt Domino's.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Dimens het volgende: