Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien dat de Kerstman dat dit jaar komt brengen, eerder verwacht ik het niet
Haha wat ontzettend kutquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ook.
quote:
ik wou hem plettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat gezeur over dat 9gag altijd. En nu doe ik het ook.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben zichzelf in die situatie gebracht. En dat is het criterium.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:12 schreef Bootje84 het volgende:
Er worden voorbeelden gegeven wie Darwins hebben gewonnen. Vervolgens worden de criteria uitgelegd en blijkt dat Braziliaans koppeltje dus niet in aanmerking te komen. (Ze zijn overleden door een 3e partij)..
Maar goed, lullig om zo te eindigen
En wederom een hotlinkbeveiliging. Maak er een gewoonte van om even CTRL+F5 te geven na het plaatsen van plaatjes, dan kan je tenminste zien of ze een hotlinkbeveiliging hebben of niet.quote:
Ik moest hardop lachen...quote:
quote:
Yup!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dafuq, heb je hier meer info over?
quote:
Nee, helaas niet. Lol @ Wootism, btw. (edit: oh Brentmeister heeft de video ervan al gepost)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dafuq, heb je hier meer info over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de tekst anders eens goedquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul van een op z'n pik (ha-ha) getrapte "atheïst"
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die was wel enigszins onverwachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:04 schreef Arcee het volgende:
Misschien al eens langskomen, zo niet, dan bij deze:
Standaard gelul van een believer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Lees de tekst anders eens goedKleine tip: het gaat om het deel tussen haakjes
als dat zo was, had je je eerdere reactie ook niet geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk geprobeerd mensen, alleen jammer voor jullie dat ik geen fuck geen om wat jullie schrijven. gg
Ja want men klaagt nooit over reposts?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
als dat zo was, had je je eerdere reactie ook niet geplaatst
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Grote woorden voor iemand die net een simpel plaatje niet snapte
Ik nooit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want men klaagt nooit over reposts?
Je zei wat anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want men klaagt nooit over reposts?
Ja doh, dat is een eigenschap van 'religieus' zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk geprobeerd mensen, alleen jammer voor jullie dat ik geen fuck geen om wat jullie schrijven. gg
Haha echt super vetquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul. Oftewel dat is al zo vaak langsgekomen. Moet ik echt alles uit gaan leggen?
Don't feed the troll(s).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Standaard gelul. Oftewel dat is al zo vaak langsgekomen. Moet ik echt alles uit gaan leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |