Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer
Bekijk dit maar eens dan
LEUK HE
:S
[...]
Precies..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalen
FkTwkGs2012 zet zichzelf genoeg voor lul hier
Flikker eens gewoon terug naar ONZ.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch die sigarettenshag, aansteker en dat spaarvarken
Rustig aan maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer
Bekijk dit maar eens dan
LEUK HE
:S
[ http://img842.imageshack.us/img842/8462/lmhuisje4.jpg (copy/paste deze link) ]
en dat "spaarvarken" is een frans bauer knuffelvarken dat mijn man heeft gekregen toen hij in het ziekenhuis lag!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch die sigarettenshag, aansteker en dat spaarvarken
Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een hartverwarmend topic.
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd.
Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanksquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.
Daarnaast hoef je ElisaB echt niet binnen te laten als zij een voedselpakket komt brengen.
Nee en ze had eerder ook al aangegeven niet te roken. Maar ook al is t zo, boeiend, gun ze iets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.
En HJjkoijlwhatever is natuurlijk aan het trollen, maar ik snap zijn opmerking wel. Roken is natuurlijk niet heel handig als je blut bent. Overigens kan je een betonnenvloer ook heel leuk verven. Tapijten bij de Kringloop kosten ook geen drol. Wij doen al jaren met een tapijt van ¤ 2,50.
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een hartverwarmend topic.
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd (geloof me, ik zit al 10 jaar op fok).
Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
er kan vast wel iemand hem bij jou thuis afzettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extraquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef vamperotica het volgende:
Even over dat terugstorten... Ik kan van mijn leefrekening op dit moment alleen pinnen... kan zelf niet bankieren zeg maar, dus ook niet terug storten.....
Maar wij hebben FHF. Er is vast wel iemand bereid 'm voor je deur uit de auto te gooienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$
Ja jezus. Nu ik dat weet, wil ik dat geld dus heleMAAL niet meer terug.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:16 schreef Paniekje het volgende:
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extra
Sommige mensen willen nu eenmaal hun wereldbeeld bevestigd zien dat armoede in NL niet bestaat en dat alle ''uitkeringstrekkers'' lui zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanks
Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.
Waarom lezen mensen toch zo slecht? *zucht*
dit en alle andere lieve reacties van mensen die ons niet veroordelen doet me zo goed...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanks
Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.
Waarom lezen mensen toch zo slecht? *zucht*
Ik op me 12de en tijden dakloos geweest maar geen schulden en ondanks dat ik het nu niet ruim heb ga ik niet om geld vragen. Niks mee als je niets hebt en dat men hier wat centjes aan je geeft vind dat helemaal top en daar mag je best om vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
Sommige dingen van Prefekt zijn prima te doen (sinaas, rijst, ect) maar sommige ook gewoon nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
de Nettorama heeft ook Perfect als huismerk. Ik heb dan liever euroshopper eigenlijk.
Ze vroeg niet om geld?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik op me 12de en tijden dakloos geweest maar geen schulden en ondanks dat ik het nu niet ruim heb ga ik niet om geld vragen. Niks mee als je niets hebt en dat men hier wat centjes aan je geeft vind dat helemaal top en daar mag je best om vragen.
Dus... Ga het niet overal op zitten afschuiven of jezelf alleen maar meer de put in praten daar heb je geen bal aan en ja sommigen reageren hier op een klote manier maar dat houd je nu eenmaal dit is een openbaar forum.
Ze vroeg om tips, ze kréég geld. Ga eens lezen voor je wat roept.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik op me 12de en tijden dakloos geweest maar geen schulden en ondanks dat ik het nu niet ruim heb ga ik niet om geld vragen. Niks mee als je niets hebt en dat men hier wat centjes aan je geeft vind dat helemaal top en daar mag je best om vragen.
Dus... Ga het niet overal op zitten afschuiven of jezelf alleen maar meer de put in praten daar heb je geen bal aan en ja sommigen reageren hier op een klote manier maar dat houd je nu eenmaal dit is een openbaar forum.
Nou dan, wat is dan je punt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:21 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee niet op de directe manier. Dat klopt.
Als je je had ingelezen had je geweten dat ze nergens om geld gevraagd had maar dat het aangeboden is en dat na veel aandringen ze pas haar reknr wilde geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef Hanako het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook voor geen moer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En voor de boodschappen was dat geen oplossing omdat je niet mag werken, terwijl je honger had?!
het gehaktballetjequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je je had ingelezen had je geweten dat ze nergens om geld gevraagd had maar dat het aangeboden is en dat na veel aandringen ze pas haar reknr wilde geven.
Ze opende het topic voor tips betreffende goedkoop of gratis etenen zo is het balletje gaan rollen
Ook niet op een indirecte manier, ze vroeg om tips. Mens lees de vorige topics eens door anders.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:21 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nee niet op de directe manier. Dat klopt.
Moet ze ieder woord wat ze hier zegt nou op een weegschaaltje leggen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
TS zegt dat ze niet kon sporten omdat daar van huis uit geen geld voor was. Met een stel oude schoenen door het bos rennen kost niks hoor
Ehm, wacht even.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:28 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in... Ik slik 8 soorten medicijnen, ben door 3 verzekeringsartsen en 2 arbeidsdeskundigen volledig afgekeurd om te werken. Daarvoor krijg ik volgende maand een uitkering,
en als ik nu ga werken (bij een supermarkt is altijd wit!) raak ik die uikering voorgoed kwijt en krijg ik een boete van 250 euro MEER ZEG IK ER NIET MEER OVER WANT BEN HET NU KOTSBEU DAT IK HEEL MIJN REDENEN WAAROM IK NIET KAN WERKEN OP TAFEL MOET GOOIEN
Heb je enig idee hoe erg dat is om op je 22e te horen dat je nooit meer mag werken!!!!!
Wajong wil juist dat ik dat ging doen.. Tijdens een gesprek 2 weken geleden stelde mijn adviseur voor dat ze dingen zou gaan regelen voor me, omdat ik verder helemaal niks om handen heb als mijn huishouden en piekeren... Dit juist om te voorkomen dat ik mijzelf nog meer isoleer en teveel opga in alle problemen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook voor geen moer.
Je kan/mag niet werken, maar je wilt wel ook vrijwilligerswerk doen mbv wajong?
En ja, ik ben wederom aan het terug lezen mensenSue me.
Er is geen regel dat je NIET MAG werken. Het wordt zelfs gestimuleerd. Je kan zelfs werken mbv uitkering.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee ik pik er niet uit wat ik kan gebruiken om te trollen. de regel dat je niet mag werken met wajong is omdat er vanuit wordt gegaan dat je niet KAN werken. je geeft zelf aan dat je wel wilt werken maar niet kan omdat je dan je uitkering kwijtraakt.
Denk je dat een supermarkt haar aan gaat nemen? Ik ben 20 met drie jaar ervaring in die branche en ze vonden mij al te oud. Laat staan Paniekje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, wacht even.
Dus, je bent afgekeurd voor 80 tot 100%, is volledig. Dus je kan niet werken en daarom krijg je een wajong. Correct? Maar, je kan dan wel vrijwilligerswerk doen?
Overigens is dat onzin wat je zegt over dat je een boete krijgt en je uitkering kwijt raakt. Als jij gaat werken bij een supermarkt, wordt je gekort. Niks meer dan logisch want je verdient geld. En dus ben je minder/gedeeltelijk afgekeurd.
Neen. Ik heb ook totaal geen benul van haar thuissituatie. Maar geen geld is echt geen excuus om niet te sporten. Zieligheid kán ook doorslaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ze ieder woord wat ze hier zegt nou op een weegschaaltje leggen?
Jij bent ook oud.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je dat een supermarkt haar aan gaat nemen? Ik ben 20 met drie jaar ervaring in die branche en ze vonden mij al te oud. Laat staan Paniekje.
Nogmaals, de wajong regels zijn veranderd... Voor iedere persoon die wajong krijgt wordt een uniek participatieplan gemaakt om diegene onder de mensen te houden en financiele steun te geven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, wacht even.
Dus, je bent afgekeurd voor 80 tot 100%, is volledig. Dus je kan niet werken en daarom krijg je een wajong. Correct? Maar, je kan dan wel vrijwilligerswerk doen?
Overigens is dat onzin wat je zegt over dat je een boete krijgt en je uitkering kwijt raakt. Als jij gaat werken bij een supermarkt, wordt je gekort. Niks meer dan logisch want je verdient geld. En dus ben je minder/gedeeltelijk afgekeurd.
Misschien bedoelde ze wel "sporten in een sportschool". Maar dat heeft ze niet getypt, want ja, dan moet ze elk woord op een weegschaal wegen he. Trollen kan ook doorslaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Neen. Ik heb ook totaal geen benul van haar thuissituatie. Maar geen geld is echt geen excuus om niet te sporten. Zieligheid kán ook doorslaan.
Jep. Ik ben 24 en kan alleen bij PostNL terecht voor 10 uur omdat ik gedeeltelijk ben afgekeurd en een gat van 5 jaar op mn cv heb. Hoef je in deze tijden echt niet mee aan te komen, voor jou 10 anderen. Laat staan dan Paniekje aan een baan komt inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je dat een supermarkt haar aan gaat nemen? Ik ben 20 met drie jaar ervaring in die branche en ze vonden mij al te oud. Laat staan Paniekje.
Denk je niet dat ik hier wekelijks door het bos of desnoods in de buurt de fietspaden af jog?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Neen. Ik heb ook totaal geen benul van haar thuissituatie. Maar geen geld is echt geen excuus om niet te sporten. Zieligheid kán ook doorslaan.
http://www.uwv.nl/wajong/(...)ijwilligerswerk.aspxquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:48 schreef Paniekje het volgende:
Nogmaals VRIJWILLIGERS WERK MAG MAAR NIET MEER ALS 2UUR PER WEEK
Bovendien is dat bij die sportschool notabene geregeld door mijn adviseur van de wajong!!!!!!
En omdat de uitkering nu al in het systeem staat en ik officieel afgekeurd ben voor tenminste een periode van 2 jaare (dan is de herkeuring)
Als ik dan ga werken blijf ik toch de uitkering ontvangen
DIT IS FRAUDE
dus boete!
Daar gaat het mij niet om....wat TS hier ook typt, er is altijd wel een user die er iets negatiefs uit weet te halen, dat is meer mijn probleem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou, ik plaats inmiddels wel wat vraagtekens bij alles hoor....quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet op reageren, Paniekje.
Dit soort figuren zijn er alleen maar op uit om reacties uit te lokken. 12-jarige kindjes die op hun zolderkamer zitten en denken dat ze stoer zijn. Gewoon negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |