abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111674012
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dan nog kun je per direct terugstorten wat je niet nodig hebt. ben jij zo dom of wil je alleen zien wat in je plaatje past.
Ze heeft maar 5 euro nodig. Om de hele week droge rijst te eten. Maar dat was niet het doel van de gevers ;)
pi_111674042
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze heeft maar 5 euro nodig. Om de hele week droge rijst te eten. Maar dat was niet het doel van de gevers ;)
je mist het punt. als ze het echt wilde terugstorten als de uitkering binnenkomt waarom dan niet meteen nu - ze heeft er geld van over he.
pi_111674091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

je mist het punt. als ze het echt wilde terugstorten als de uitkering binnenkomt waarom dan niet meteen nu - ze heeft er geld van over he.
Omdat ze nu fatsoenlijk kan eten, en als haar uitkering er is kan ze net zo eten én het geld teruggeven. Wat de gevers trouwens al meermalen geweigerd hebben. Nogmaals: je had toch teruggelezen? :')
pi_111674131
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Omdat ze nu fatsoenlijk kan eten, en als haar uitkering er is kan ze net zo eten én het geld teruggeven. Wat de gevers trouwens al meermalen geweigerd hebben. Nogmaals: je had toch teruggelezen? :')
wat heeft het ermee te maken wat de geldgevers willen? ze wilde het zelf teruggeven zei ze.
pi_111674149
Nogmaals VRIJWILLIGERS WERK MAG MAAR NIET MEER ALS 2UUR PER WEEK
Bovendien is dat bij die sportschool notabene geregeld door mijn adviseur van de wajong!!!!!!

En omdat de uitkering nu al in het systeem staat en ik officieel afgekeurd ben voor tenminste een periode van 2 jaare (dan is de herkeuring)

Als ik dan ga werken blijf ik toch de uitkering ontvangen
DIT IS FRAUDE
dus boete!
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 18:49:42 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111674191
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

wat heeft het ermee te maken wat de geldgevers willen? ze wilde het zelf teruggeven zei ze.
Das best, en dan blijf ik net zo lang die 10 euro terug naar haar overmaken tot zij stopt met die weer over te maken aan mij. Ik win dat toch. Overigens, het is heel leuk dat je hier komt om gewoon dwars te liggen, want dat is waar je op uit bent, maar wellicht kun je dat beter in een ander topic gaan doen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111674203
Niet op reageren, Paniekje.
Dit soort figuren zijn er alleen maar op uit om reacties uit te lokken. 12-jarige kindjes die op hun zolderkamer zitten en denken dat ze stoer zijn. Gewoon negeren.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 18:50:50 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_111674231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet op reageren, Paniekje.
Dit soort figuren zijn er alleen maar op uit om reacties uit te lokken. 12-jarige kindjes die op hun zolderkamer zitten en denken dat ze stoer zijn. Gewoon negeren.
Dat, en FkTwkGs2012 is geen 'onbekende' wat irritant doen betreft, heb ik es van wat mods begrepen, dus vooral niks van aantrekken.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 18:50:57 #34
43556 miss_dynastie
pi_111674234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:48 schreef Paniekje het volgende:
Bovendien is dat bij die sportschool notabene geregeld door mijn adviseur van de wajong!!!!!!

En omdat de uitkering nu al in het systeem staat en ik officieel afgekeurd ben voor tenminste een periode van 2 jaare (dan is de herkeuring)

DIT IS FRAUDE
dus boete!
Maar loop je nu dan geen risico op een boete? Omdat je de hele middag bezig was geweest? Daar zou ik mee oppassen dan!
pi_111674236
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Das best, en dan blijf ik net zo lang die 10 euro terug naar haar overmaken tot zij stopt met die weer over te maken aan mij. Ik win dat toch. Overigens, het is heel leuk dat je hier komt om gewoon dwars te liggen, want dat is waar je op uit bent, maar wellicht kun je dat beter in een ander topic gaan doen?
beter open je je ogen en doe je wat goeds voor iemand die het echt nodig heeft man.
pi_111674258
quote:

DIT IS FRAUDE
dus boete!
Ga er maar niet meer op in hoor Paniekje.. Dat kost alleen maar energie. Ik snap ook niet wat mensen denken te bereiken om overal aan te gaan twijfelen en je om verantwoording te gaan vragen. Jij en je man kunnen weer even vooruit en daar gaat het om!
pi_111674291
quote:

DIT IS FRAUDE
dus boete!
Laat de mensen die dit roepen gewoon kletsen meis, die mensen hou je altijd.

Overigens, als je nu voor 2 jaar bent afgekeurd, kan dat over 2 jaar best veranderen.

Ik ben 4 jaar lang 100% arbeidsongeschikt geweest (van mijn 19e tot mijn 23e) maar onlangs maar 25% afgekeurd en werk nu parttime voor een gedeeltelijke bijstandsuitkering als hersteltraject. Er is dus nog hoop dat je ooit weer gaat kunnen werken :)
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 18:52:18 #38
230491 Zith
pls tip
pi_111674296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar loop je nu dan geen risico op een boete? Omdat je de hele middag bezig was geweest? Daar zou ik mee oppassen dan!
Moeilijk om te lezen?

Al die users hier die bezorgt zijn over andermans geld :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_111674299
Ahh, we gaan door voor de koelkast. Mogelijk zelfs een klein autootje ?
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_111674314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Moeilijk om te lezen?

nee om het verwerpelijke van om geld bedelen als het niet echt nodig is.
pi_111674324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat, en FkTwkGs2012 is geen 'onbekende' wat irritant doen betreft, heb ik es van wat mods begrepen, dus vooral niks van aantrekken.
Ik weet het ik weet het, maar t doet pijn...
Ik ben zelf 2 keer ertegenin gegaan omdat ik niet akkoord wilde gaan met de stempel arbeidsongeschikt, dus ben nog 2 keer opnieuw gezien door een verzekeringsarts (een andere) maar ze blijven allemaal bij hetzelfde standpunt.
Vrijwilligerswerk wordt enkel toegestaan zodat ik niet helemaal isoleer ivm psychische situatie
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 18:53:06 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_111674332
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

beter open je je ogen en doe je wat goeds voor iemand die het echt nodig heeft man.
Ik doe wat goeds voor wie dat nodig lijkt te hebben. Ik heb geen fortuin weg gegeven, ik heb 10 fucking euro over gemaakt. Als ik daar een keer pech mee heb en 'opgelicht' is dat toch geen ramp? Hell, als jij een topic zou openen en ik zou het gevoel hebben dat je serieus was en omhoog zat had ik ook naar jou 10 euro over gemaakt. Als je geholpen bent, tof, als het een spelletje van je was, naja, dan heeft me dat 10 euro gekost.
pi_111674351
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Zeker zelf nooit problemen gehad met een instantie?
pi_111674361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Inderdaad. Afgezien van het allerziekste allerarmste weesje in heel Afrika verdient niemand enige hulp.
pi_111674364
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Geen van de delen gelezen? Oh wacht! Daar waren we al achter. Ga je moeder irriteren, knul.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111674383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Geen van de delen gelezen? Oh wacht! Daar waren we al achter. Ga je moeder irriteren, knul.
ik heb ze teruggelezen ja. ga jij je maar goed voelen als weldoener :')
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 18:55:43 #47
43556 miss_dynastie
pi_111674451
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Moeilijk om te lezen?

Hoe bedoel je, moeilijk om te lezen? En andermans geld, ik maak me alleen bezorgd over paniekjes geld, die zegt:
quote:
en in het vorige topic vertelde
quote:
heb de hele middag geholpen met troep opruimen, toiletten schoonmaken..
Terwijl ze erbij vertelt dat ze dat werk heeft via de adviseur van de Wajong. Juist als die twee uur zo belangrijk is, zou ik er niet overheen gaan door een hele middag te werken, voor je het weet ben je alsnog je uitkering kwijt omdat de sportschool bijhoudt hoe lang je gewerkt hebt.
pi_111674634
Beste Paniekje,
Doe eens rustig. Er lopen nou eenmaal veel mensen op Fok rond die graag trollen. Maar ook aan jouw FOKverhaal kleven zaken. Natuurlijk wordt je nooit voor je hele leven afgekeurd. En een wajong adviseur die ineens op een vrije dag jou naar de sportschool stuurt. Er zijn in Nederland door de GGZ georganiseerd veel beschermde werkplaatsen en we kennen ook nog de Wet Sociale Werkplaatsen. Als je gaat werken stopt je uitkering dus geen fraude. Er zijn zoveel lieve mensen die jou geholpen hebben op dit forum dat zij recht hebben om te weten hoe of wat, doe dat dan per Dm en vooral naar Elisa de grootste schat van heel FOK, leg je situatie uit en dan zet zij wel heel discreet op het forum wat er aan de hand is.
pi_111674668
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:59 schreef lobelletje het volgende:
Beste Paniekje,
Doe eens rustig. Er lopen nou eenmaal veel mensen op Fok rond die graag trollen. Maar ook aan jouw FOKverhaal kleven zaken. Natuurlijk wordt je nooit voor je hele leven afgekeurd. En een wajong adviseur die ineens op een vrije dag jou naar de sportschool stuurt. Er zijn in Nederland door de GGZ georganiseerd veel beschermde werkplaatsen en we kennen ook nog de Wet Sociale Werkplaatsen. Als je gaat werken stopt je uitkering dus geen fraude. Er zijn zoveel lieve mensen die jou geholpen hebben op dit forum dat zij recht hebben om te weten hoe of wat, doe dat dan per Dm en vooral naar Elisa de grootste schat van heel FOK, leg je situatie uit en dan zet zij wel heel discreet op het forum wat er aan de hand is.
Dit is ook meer iets voor FHF dan WGR...
pi_111674718
EDITED ga iemand anders uitlachen

[ Bericht 95% gewijzigd door Paniekje op 17-05-2012 19:11:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')