Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer
Bekijk dit maar eens dan
LEUK HE
:S
[...]
Precies..quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalen
FkTwkGs2012 zet zichzelf genoeg voor lul hier
Flikker eens gewoon terug naar ONZ.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch die sigarettenshag, aansteker en dat spaarvarken
Rustig aan maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer
Bekijk dit maar eens dan
LEUK HE
:S
[ http://img842.imageshack.us/img842/8462/lmhuisje4.jpg (copy/paste deze link) ]
en dat "spaarvarken" is een frans bauer knuffelvarken dat mijn man heeft gekregen toen hij in het ziekenhuis lag!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nice touch die sigarettenshag, aansteker en dat spaarvarken
Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een hartverwarmend topic.
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd.
Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanksquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.
Daarnaast hoef je ElisaB echt niet binnen te laten als zij een voedselpakket komt brengen.
Nee en ze had eerder ook al aangegeven niet te roken. Maar ook al is t zo, boeiend, gun ze iets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.
En HJjkoijlwhatever is natuurlijk aan het trollen, maar ik snap zijn opmerking wel. Roken is natuurlijk niet heel handig als je blut bent. Overigens kan je een betonnenvloer ook heel leuk verven. Tapijten bij de Kringloop kosten ook geen drol. Wij doen al jaren met een tapijt van ¤ 2,50.
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een hartverwarmend topic.
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd (geloof me, ik zit al 10 jaar op fok).
Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
er kan vast wel iemand hem bij jou thuis afzettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extraquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef vamperotica het volgende:
Even over dat terugstorten... Ik kan van mijn leefrekening op dit moment alleen pinnen... kan zelf niet bankieren zeg maar, dus ook niet terug storten.....
Maar wij hebben FHF. Er is vast wel iemand bereid 'm voor je deur uit de auto te gooienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:
Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$
Ja jezus. Nu ik dat weet, wil ik dat geld dus heleMAAL niet meer terug.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:16 schreef Paniekje het volgende:
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extra
Sommige mensen willen nu eenmaal hun wereldbeeld bevestigd zien dat armoede in NL niet bestaat en dat alle ''uitkeringstrekkers'' lui zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanks
Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.
Waarom lezen mensen toch zo slecht? *zucht*
dit en alle andere lieve reacties van mensen die ons niet veroordelen doet me zo goed...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanks
Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.
Waarom lezen mensen toch zo slecht? *zucht*
Ik op me 12de en tijden dakloos geweest maar geen schulden en ondanks dat ik het nu niet ruim heb ga ik niet om geld vragen. Niks mee als je niets hebt en dat men hier wat centjes aan je geeft vind dat helemaal top en daar mag je best om vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
Sommige dingen van Prefekt zijn prima te doen (sinaas, rijst, ect) maar sommige ook gewoon nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
de Nettorama heeft ook Perfect als huismerk. Ik heb dan liever euroshopper eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |