abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111674756
nice touch die sigarettenshag, aansteker en dat spaarvarken ^O^
pi_111674851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer

Bekijk dit maar eens dan

LEUK HE

:S
[...]
Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalen

FkTwkGs2012 zet zichzelf genoeg voor lul hier
pi_111674854
Ik wens

Fokking!
klein
Toetsenbord
Wees
kindje
Genaamd
simon

(daar staat FkTWkGs toch voor? :+ )
een aangenaam verpozen hier. Werkelijk, bij hem denk ik direct aan dat verbijsterende interview op tv met twee jonge liberaaltjes (yep, incl hete aardappel-in-de-keel accent) die ervan overtuigd waren dat armoe in Nederland niet bestond.

Fantastisch toch als je wereld zo beperkt is! :Y
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111674875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:04 schreef Bananenbar het volgende:

[..]

Je hoeft je echt niet te verdedigen. Je kunt die foto weer weghalen

FkTwkGs2012 zet zichzelf genoeg voor lul hier
Precies..

Paniekje, focus je op de positieve replies :)
pi_111674947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Flikker eens gewoon terug naar ONZ.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_111674988
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
pi_111675020
Ok. Ik geef het op :{
pi_111675040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
da's van de fucking mensen die ons helpen het hier een beetje leefbaar te maken maar stik jij lekker... Makkelijk lullen allemaal ik ben wel ff op mijn 17e het huis uit gesodemieterd zonder geld zonder spullen kan 80% van jullie zoiezo al niet zeggen!!!!1
Rustig aan maar. :* Dit soort reacties zul je altijd hebben op het internet en zoals anderen al zeggen focus je gewoon op de goede reacties. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_111675092
Wat een hartverwarmend topic.
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd (geloof me, ik zit al 10 jaar op fok).

Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:11:37 #60
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_111675116
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:01 schreef Paniekje het volgende:
Weet je wat jullie doen, komen jullie lekker allemaal kijken in ons huis.
Kun je zien dat wij na 1.5 jaar nog op betonnen vloer leven omdat we geen fucking geld hebben voor een vloer

Bekijk dit maar eens dan

LEUK HE

:S

[ http://img842.imageshack.us/img842/8462/lmhuisje4.jpg (copy/paste deze link) ]
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.

Daarnaast hoef je ElisaB echt niet binnen te laten als zij een voedselpakket komt brengen.
Ook hoi !
pi_111675145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en dat "spaarvarken" is een frans bauer knuffelvarken dat mijn man heeft gekregen toen hij in het ziekenhuis lag!!
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:13:12 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111675188
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd.

Paniekje, als je een vriezer nodig hebt, ik wil juist een nieuwe kopen en die ouwe Miele hier wegdoen binnenkort. Misschien een optie?
Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.

En HJjkoijlwhatever is natuurlijk aan het trollen, maar ik snap zijn opmerking wel. Roken is natuurlijk niet heel handig als je blut bent. Overigens kan je een betonnenvloer ook heel leuk verven. Tapijten bij de Kringloop kosten ook geen drol. Wij doen al jaren met een tapijt van ¤ 2,50.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111675198
Even over dat terugstorten... Ik kan van mijn leefrekening op dit moment alleen pinnen... kan zelf niet bankieren zeg maar, dus ook niet terug storten.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_111675257
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef Inlognaam het volgende:
Wil niet lullig doen, maar volgens mij zie ik een asbak met aansteker op die tafel.

Daarnaast hoef je ElisaB echt niet binnen te laten als zij een voedselpakket komt brengen.
Wil je de link naar die foto ff verwijderen? Thanks :)

Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.

Waarom lezen mensen toch zo slecht? *zucht*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111675280
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is een lief aanbod, maar denk je eraan dat een oude vriezer wel heel veel energie gebruikt? Daarmee doe je een groot deel van de besparingen weer teniet.

En HJjkoijlwhatever is natuurlijk aan het trollen, maar ik snap zijn opmerking wel. Roken is natuurlijk niet heel handig als je blut bent. Overigens kan je een betonnenvloer ook heel leuk verven. Tapijten bij de Kringloop kosten ook geen drol. Wij doen al jaren met een tapijt van ¤ 2,50.
Nee en ze had eerder ook al aangegeven niet te roken. Maar ook al is t zo, boeiend, gun ze iets.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:15:40 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111675291
heeft er niet iemand nog wat vinyl liggen of tapijttegels?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111675294
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef mighty_myte het volgende:
Beetje jammer van de enorme kutreacties, maar die heb je hier altijd (geloof me, ik zit al 10 jaar op fok).

Dat zou heel fijn zijn maar wij hebben geen auto om hem op te halen :$
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:16:21 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_111675310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:

[..]

er kan vast wel iemand hem bij jou thuis afzetten
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_111675330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef vamperotica het volgende:
Even over dat terugstorten... Ik kan van mijn leefrekening op dit moment alleen pinnen... kan zelf niet bankieren zeg maar, dus ook niet terug storten.....
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extra
pi_111675334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef Paniekje het volgende:
Maar wij hebben FHF. Er is vast wel iemand bereid 'm voor je deur uit de auto te gooien ;)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111675373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:16 schreef Paniekje het volgende:
met de pas kan ik binnen in de bank wel pinnen en via de stort automaat naar andermans rekening storten.. kost alleen wle 8 euro extra
Ja jezus. Nu ik dat weet, wil ik dat geld dus heleMAAL niet meer terug. :(
pi_111675384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Verder heeft ze al uitgelegd dat ze NIET roken (deel EEN) en dat dit van/voor iemand is die hen helpt.

Sommige mensen willen nu eenmaal hun wereldbeeld bevestigd zien dat armoede in NL niet bestaat en dat alle ''uitkeringstrekkers'' lui zijn :{

Dat is veilig voor hun, dan hoeven ze zich over hun egoïsme niet schuldig te voelen
pi_111675432
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

dit en alle andere lieve reacties van mensen die ons niet veroordelen doet me zo goed...
Ik ga lekker op mijn gemak mijn warme maaltijd oppeuzelen met dank aan alle lieve fokkers!
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:19:31 #74
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111675443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Paniekje het volgende:
Ik op me 12de en tijden dakloos geweest maar geen schulden en ondanks dat ik het nu niet ruim heb ga ik niet om geld vragen. Niks mee als je niets hebt en dat men hier wat centjes aan je geeft vind dat helemaal top en daar mag je best om vragen.

Dus... Ga het niet overal op zitten afschuiven of jezelf alleen maar meer de put in praten daar heb je geen bal aan en ja sommigen reageren hier op een klote manier maar dat houd je nu eenmaal dit is een openbaar forum.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:20:06 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111675462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

de Nettorama heeft ook Perfect als huismerk. Ik heb dan liever euroshopper eigenlijk.
Sommige dingen van Prefekt zijn prima te doen (sinaas, rijst, ect) maar sommige ook gewoon niet :r (7-up, cola, pasta,ect )
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')