abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111675812
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ze ieder woord wat ze hier zegt nou op een weegschaaltje leggen? :{
Neen. Ik heb ook totaal geen benul van haar thuissituatie. Maar geen geld is echt geen excuus om niet te sporten. Zieligheid kán ook doorslaan.
pi_111675825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Denk je dat een supermarkt haar aan gaat nemen? Ik ben 20 met drie jaar ervaring in die branche en ze vonden mij al te oud. Laat staan Paniekje.
Jij bent ook oud.
pi_111675866
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehm, wacht even.

Dus, je bent afgekeurd voor 80 tot 100%, is volledig. Dus je kan niet werken en daarom krijg je een wajong. Correct? Maar, je kan dan wel vrijwilligerswerk doen?

Overigens is dat onzin wat je zegt over dat je een boete krijgt en je uitkering kwijt raakt. Als jij gaat werken bij een supermarkt, wordt je gekort. Niks meer dan logisch want je verdient geld. En dus ben je minder/gedeeltelijk afgekeurd.
Nogmaals, de wajong regels zijn veranderd... Voor iedere persoon die wajong krijgt wordt een uniek participatieplan gemaakt om diegene onder de mensen te houden en financiele steun te geven.
Bij mij hield dit vrijwilligerswerk in.

En elk uurtje dat ik wit ga werken en bovenop die uitkering beur leverd mij een boete op, zo staat in mijn participatieplan.
pi_111675886
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Neen. Ik heb ook totaal geen benul van haar thuissituatie. Maar geen geld is echt geen excuus om niet te sporten. Zieligheid kán ook doorslaan.
Misschien bedoelde ze wel "sporten in een sportschool". Maar dat heeft ze niet getypt, want ja, dan moet ze elk woord op een weegschaal wegen he. Trollen kan ook doorslaan.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111675899
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij bent ook oud.
:(. Grom.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_111675927
quote:

[..]

Denk je dat een supermarkt haar aan gaat nemen? Ik ben 20 met drie jaar ervaring in die branche en ze vonden mij al te oud. Laat staan Paniekje.
Jep. Ik ben 24 en kan alleen bij PostNL terecht voor 10 uur omdat ik gedeeltelijk ben afgekeurd en een gat van 5 jaar op mn cv heb. Hoef je in deze tijden echt niet mee aan te komen, voor jou 10 anderen. Laat staan dan Paniekje aan een baan komt inderdaad.
pi_111675934
quote:

[..]

Denk je niet dat ik hier wekelijks door het bos of desnoods in de buurt de fietspaden af jog?
Bovendien ben ik jou geen excuus verschuldigd
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:30:29 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111675947
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:48 schreef Paniekje het volgende:
Nogmaals VRIJWILLIGERS WERK MAG MAAR NIET MEER ALS 2UUR PER WEEK
Bovendien is dat bij die sportschool notabene geregeld door mijn adviseur van de wajong!!!!!!

En omdat de uitkering nu al in het systeem staat en ik officieel afgekeurd ben voor tenminste een periode van 2 jaare (dan is de herkeuring)

Als ik dan ga werken blijf ik toch de uitkering ontvangen
DIT IS FRAUDE
dus boete!
http://www.uwv.nl/wajong/(...)ijwilligerswerk.aspx

Staat niks over 2u.

http://www.uwv.nl/owajong/werken/betaald-werk/index.aspx

Gewoon doorgeven aan het uwv, als je wel betaald gaat werken. En stel dat gaat prima, dat kun je met behoud van uitkering op de achtergrond (mocht het mislukken kun je terug vallen) aan het werk.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_111675975
quote:

[..]

Daar gaat het mij niet om....wat TS hier ook typt, er is altijd wel een user die er iets negatiefs uit weet te halen, dat is meer mijn probleem. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:31:02 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111675984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet op reageren, Paniekje.
Dit soort figuren zijn er alleen maar op uit om reacties uit te lokken. 12-jarige kindjes die op hun zolderkamer zitten en denken dat ze stoer zijn. Gewoon negeren.
Nou, ik plaats inmiddels wel wat vraagtekens bij alles hoor....
pi_111675987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef Paniekje het volgende:

[..]

En elk uurtje dat ik wit ga werken en bovenop die uitkering beur leverd mij een boete op, zo staat in mijn participatieplan.
raar. Totaal tegen de hele gedachtengang van wajong en bijstand in ook.
pi_111676043
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Niet waar, bijstand wordt gekort met ieder uur dat je werkt.

Ik werk 10 uur per week, dat gaat af van mijn bijstand. Waardoor ik eindig op bijstandsniveau, tenzij ik 40 uur per week ga werken en dat kan ik dus niet.
pi_111676049
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

http://www.uwv.nl/wajong/(...)ijwilligerswerk.aspx

Staat niks over 2u.

http://www.uwv.nl/owajong/werken/betaald-werk/index.aspx

Gewoon doorgeven aan het uwv, als je wel betaald gaat werken. En stel dat gaat prima, dat kun je met behoud van uitkering op de achtergrond (mocht het mislukken kun je terug vallen) aan het werk.
nogmaals... ELK PERSOON KRIJGT EEN UNIEK PARTICIPATIEPLAN WAARIN ALLE RECHTEN EN PLICHTEN VAN DE WAJONG-ER IN STAAN EN SAMEN MET JE ADVISEUR MAAK JE AFSPRAKEN WAT JE WEL GAAT DOEN ALS JE NIET MAG WERKEN!

EDIT: en die 2 uur vrijwilligerswerk was een afspraak tussen mij en mijn adviseur, GEEN algemene regel van wajong.
pi_111676100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:29 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jep. Ik ben 24 en kan alleen bij PostNL terecht voor 10 uur omdat ik gedeeltelijk ben afgekeurd en een gat van 5 jaar op mn cv heb. Hoef je in deze tijden echt niet mee aan te komen, voor jou 10 anderen. Laat staan dan Paniekje aan een baan komt inderdaad.
;( PostNL wilde mij niet eens.
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:33:52 #105
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111676138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef Selestha het volgende:

[..]

Niet waar, bijstand wordt gekort met ieder uur dat je werkt.

Ik werk 10 uur per week, dat gaat af van mijn bijstand. Waardoor ik eindig op bijstandsniveau, tenzij ik 40 uur per week ga werken en dat kan ik dus niet.
Bijstand ligt even heel anders als de wajong ik werk met mijn wajong gewoon de uren die ik kan en dat is op dit moment 34uur in de week... Blijft kutwerk wat ik doe maar het is wel werk ;(
pi_111676139
quote:
8s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

;( PostNL wilde mij niet eens.
Mij wel. Ik ben meer geschikt voor hersenloos kutwerk dan jij ;(
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:34:39 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111676181
quote:

[..]

Ja, hallo, dat was een voorbeeld. Er is natuurlijk meer als een supermarkt :P
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 19:35:28 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_111676223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, ik plaats inmiddels wel wat vraagtekens bij alles hoor....
Oke, en stel...stél dat het hele verhaal verzonnen was. Stel dat Paniekje daar nu achter dr Alienware PC zit en zich kapot zit te lachen om dat stel debielen dat allemaal geld is gaan geven. Dan zijn de personen die dat gedaan hebben p.p. een tientje kwijt ofzo.

En nu? stopt de wereld nu met draaien dan? :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_111676241
quote:

[..]

De gedachte :')
Komop al die instanties zijn een teringzooi, en lopen over van bureaucratie. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze cliënten (nog zoiets) adviseren zich strikt aan de regels te houden en niet buiten de gebaande (thuis zitten en hand ophouden) paden te gaan omdat ze in allerlei problemen komen met net wel en net niet regeltjes.

http://www.uwv.nl/particulieren/Images/AG110%2002016%2004-11.pdf
Hier idd vrijwilligerswerk wordt geaccepteerd, werk wordt gekort op uitkering. Tevens heeft TS schuldhulpverlening. Nou dan moeten al twee instanties gaan samenwerken en krijgt ze een 'zaakwaarnemer'. Hou je hart maar vast :')
pi_111676244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, hallo, dat was een voorbeeld. Er is natuurlijk meer als een supermarkt :P
Oh, nou. Dan alsnog. Het is zo schaars allemaal. :') ;(
Je komt echt moeilijk aan werk, ik zou stiekem een wajong uitkering best chill vinden. :@
LEAVE KB ALONE.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:36:37 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111676268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef Paniekje het volgende:

[..]

Nogmaals, de wajong regels zijn veranderd... Voor iedere persoon die wajong krijgt wordt een uniek participatieplan gemaakt om diegene onder de mensen te houden en financiele steun te geven.
Bij mij hield dit vrijwilligerswerk in.

Ja, je hoeft mij niet te vertellen hoor dat de wajong regels veranderd zijn.

Kan best zijn hoor dat ik iets gemist heb de laatste tijd. Zal er eens induiken binnenkort weer.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 19:36:48 #112
230491 Zith
pls tip
pi_111676276
Jammer dat het na topic 3 toch de bekende soort fokkers heeft aangetrokken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_111676282
Hartverwarmend topic om terug te lezen. Is het misschien een idee om het volgende deel over te hevelen naar FHF en er een soort van budgettopic van te maken? Dus niet alleen goedkoop eten, maar ook je andere levensmiddelen en dergelijke.

Overigens, haar aanraden op een stel oude sportschoenen ergens te gaan hardlopen brengt haar op den duur alleen nog maar verder van huis, straks zit ze met allerlei blessures bij de dokter. Zit ook niemand op te wachten. Ik ben blij voor TS dat ze in ruil voor wat licht vrijwilligerswerk een paar uurtjes kan sporten ^O^
I reject reality and substitute my own
pi_111676312
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, je hoeft mij niet te vertellen hoor dat de wajong regels veranderd zijn.

Kan best zijn hoor dat ik iets gemist heb de laatste tijd. Zal er eens induiken binnenkort weer.
Dus je weet het eigenlijk niet, en toch overal vraagtekens bij zetten? :') Niemand waardeert users die zo doen, just saying.
pi_111676314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, en stel...stél dat het hele verhaal verzonnen was. Stel dat Paniekje daar nu achter dr Alienware PC zit en zich kapot zit te lachen om dat stel debielen dat allemaal geld is gaan geven. Dan zijn de personen die dat gedaan hebben p.p. een tientje kwijt ofzo.

En dan is zo nog behoorlijk inventief ook met foto's en het taalgebruik.

Waar GAAT dit nog over? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:37:38 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_111676320
quote:

[..]

Zeker tegen de nieuwe WWNV in. Maar goed, nogmaals : Misschien heb ik daadwerkelijk iets gemist.
pi_111676340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien bedoelde ze wel "sporten in een sportschool". Maar dat heeft ze niet getypt, want ja, dan moet ze elk woord op een weegschaal wegen he. Trollen kan ook doorslaan.
Op een weegschaal wegen :')
Juist.

Kritiek gewoon afdoen als trollen joh. Lekker makkelijk.
pi_111676347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:33 schreef Hanako het volgende:

[..]

Bijstand ligt even heel anders als de wajong ik werk met mijn wajong gewoon de uren die ik kan en dat is op dit moment 34uur in de week... Blijft kutwerk wat ik doe maar het is wel werk ;(
Ja dat weet ik, maar iemand hier meldde dat werken voor je uitkering tegen de gedachte van de bijstand in zou gaan en daar reageerde ik op :)
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2012 @ 19:38:08 #119
43556 miss_dynastie
pi_111676355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 19:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, maar mensen worden wel weer een stukje wantrouwiger en daarmee wordt de wereld weer een beetje minder mooi voor mensen die de hulp écht nodig hebben.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:38:24 #120
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111676371
waarom kunnen al die notoire azijnpissers een leuk topic nou niet eens gewoon leuk laten?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')